

Harous: se 77kw se prave asi nespokojim a otazkou hlavne je co ti do toho dealer narve za vybavu, protoze jinak jses misto 379 na 450 minimalne... za tech 435 tam byl hafec vybavy navic a 88kw


KrásnáHarous píše:Hodně zajímavá nabídka:
Giulietta QV v záruce, najeto 13.000 km za 439 tKč.
Mám 77 kW a mě to stačí. Ve výbavě je multifunkční volant v kůžu, opěrka a rezerva, cena ~390k Kč. Najeto je okolo 8000 km. Spotřeba se pohybuje pod 7,5l/100km. Máme ve firmě i tu silnější (120k), ale neviděl jsem v tom moc rozdíl. Máme také 2.0 JTD, ale nafta mě prostě moc neříká.Roger píše:Má to někdo s 1.4T 77kw případně 88kw? Slabý nebo to stačí? Tipuju že dost slabý
to Báwo je trochu neposednéSpirpin píše:Vyhýbací zkouška při testech EuronCAP: http://www.euroncap.com/en/results/alfa ... etta/11002 - žlutá záložka Videos a v něm malé video vpravo. Pro porovnání BMW 1: http://www.euroncap.com/en/results/bmw/1-series/10913
Ten snímač je tam kuli tomu,aby to vědělo,že máš neutrál a mohlo to chcípnout motor start/stopem,takže pomocník zla :-) Kdyby to debilně nevyřadilo i přepínač DNA,tak to tak možná i necham schválně a nemusel bych start/stop vypínatmv_cz píše:Já měl teď snímač polohy neutrálu, to je to samé? Klasická hláška check engine, už jsem myslel, že to bude druhej multiair v pytli a mě omejou. V servisu to řešili přes týden ale vyřešili, první náhradní díl byl vadný... naštěstí na záruku. K čemu to tam je, jsem se nedozvěděl, ale vyrozuměl jsem něco se start&stop, takže na nic.
PS: co používáš za kabel na diagnostiku? Budu si muset asi něco funkčního pořídit.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů