 
   
  
 
   
  

No jo, vidis...Pockej, vymenim avatar. Hmmm, ne...Envel píše: Hlavně, že máš v avataru 8C, což je asi auto pro baby, protože to není ani WTCC/DTM ani nemá manuál, že?



Bohužel nikoliv na mém autě (MiTo)...Kubas píše:Fiat to nastesti ma tak ze to jednou vypnes a auto si to "pamatuje" i po opakovanem vypnuti zapalovani.... takze jednou zmacknes tlacitko a u SS uz nikdy nebude otravovat....



 Jinak ti ta fíčura nemusí vůbec chybět, spotřebu to nesnižuje a jediný "efekt" jsou zbytečné nároky na baterku a startér. A to nemluvím o turbíně.
  Jinak ti ta fíčura nemusí vůbec chybět, spotřebu to nesnižuje a jediný "efekt" jsou zbytečné nároky na baterku a startér. A to nemluvím o turbíně. , převodový poměr na 6tý stupeň 0.872:1
 , převodový poměr na 6tý stupeň 0.872:1   
 
Možná jsem úplně mimo, ale nějak nevím, kam tím míříš.mira_mira píše:Tak jsem projížděl ty specifikace pro americkej trh a zarazila mě jedna krásná věc.
Převodovka ZF, převodový poměr na 6tý stupeň 0.872:1

Teď když to převedu na moje auto převodovka GM F40 (2007+ se změněným poměrem) na 6ce 0.62:1 a na
130km.h točím cca 2100 otáček (z hlavy, teď si nejsem úplně jistej)
a to je ta 6ka podle mě sakra krátká, tak kolik budu na 130km.h točit s tou 2,9 V6???
je tu nějakej technik kterej mě vyvede z omylu? Díky moc


 (jestli je ZF to teda nevím, kolega vycházel z tohodle, už se mi to nechce číst znovu: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... QV_248.pdf ). Ostatní verze budou mít 8st. automaty, to máš pravdu....
  (jestli je ZF to teda nevím, kolega vycházel z tohodle, už se mi to nechce číst znovu: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... QV_248.pdf ). Ostatní verze budou mít 8st. automaty, to máš pravdu....
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host