tak doufám, Richie, žes po opravě toho malýho závodníka dojel a pak předjel, aby neměl v hospodě o čem vyprávětRichie píše:mam krasnou prihodu s GTV
jel jsem v nedeli ke kamosovi do vedlejsi vesnice...je tam takove dlouhe krasne prehledne stoupani a predemnou jel nejakej malej sr...č (nejakej daewoo nebo tak neco )tak si rikam: ti hukazupodradim ,vyrazim, predjizdim , jedu zpet do sveho pruhu a motor jenom mrrrrrr podradim mrrrrrr znovu mrrrra stojim....daewoo me krasnym oblouckem predjizdi a ja tusim siroky usmev ridice
zkousim startova t a nic...ani skyt...rikam si....kua snad se s tim neco nestalo ....otevru kapotu cumim na motor a ten se tvari jako ze nic....rikam si ...toci ale nestartuje.....zadne priblbe vstrikovani a hromady cidel tam nejsou...takze jedine benak a nebo jiskra...tak jdu po kabelech od svicek do rozdelovace...vse OK...ze by nesel benak do karbcu...kravina...to by se nestalo najednou u vsech 4 valcu....hm hm....obejdu auto z druhe strany a co nevidim...co mi to visi u civky za cervenej kabelooo ano...jak jsem odpoledne menil palec a vicko rozdelovace, tak jsem povytahl kabel z civky a ten pak po ceste vypadl
Richie - Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 (1982)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
To budou zátky od ložisek vačkových hřídelů jak píše Kůrkyn. Pokud se to netočí když běží motor nic se nerozhodíš.
Já se po dlouhý době odvážil jet se 75-kou nakupovat. Odměnou mi bylo naprostý zděšení asi 6-letýho klučiny, kterej na celý parkoviště křičel : Jé hele mami Alfa Romeo . A nebyl vůbec k održení, majitel opodál stojícího zánovního BMW na něj a na mě koukal jak na malomocný.
Já se po dlouhý době odvážil jet se 75-kou nakupovat. Odměnou mi bylo naprostý zděšení asi 6-letýho klučiny, kterej na celý parkoviště křičel : Jé hele mami Alfa Romeo . A nebyl vůbec k održení, majitel opodál stojícího zánovního BMW na něj a na mě koukal jak na malomocný.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
tak ruzne brouzdam a hledam kde by meli znak na GTV ..podle toho jakej je vepredu bych tam mel mit tento..
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3580.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3580.html
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
presne takle bych rad videl jednou svuj motor...
http://www.youtube.com/watch?v=YFssifchXPQ
http://www.youtube.com/watch?v=YFssifchXPQ
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Napiš Asimovovi z ARC, ten kdysi znáček kupoval z Anglie a byl s tím spokojený, třeba ti dá tipRichie píše:tak ruzne brouzdam a hledam kde by meli znak na GTV ..podle toho jakej je vepredu bych tam mel mit tento..
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3580.html
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
tak mam novej olej a utesneny ty vicka kterymyi protekla hodne olej......ventilove viko jsme nesundali protoze to tesneni by se muselo dat pak nove a ja ho nemam....taky jsem tam nalil pred vymenou nejakou tu sracku co vyplachuje motor,takze parada....olej tam VALVOLINE 15w40
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No já nevím s tím výplachem motoru. Bohužel už jsem viděl zničenej motor. Protože to chce právě odást ty zbytky u vaček atd. Tam to zůstane s tím rozpouštědlem a pak to znehodnotí novou náplň. Proplach ano, ale v pořadí.
1. Ta sračka co rozpouští úsady a leje se do starýho oleje.
2.Vypustit a nalít olej co tam pak bude,zahřát, popř. krátce projet.
3.Znova vypustit a nalít další novou náplň a vyměnit olejovej filtr.
Sorry, ale nějak jsem si nevšiml, že se chystáš provýst zrovna tohle.
1. Ta sračka co rozpouští úsady a leje se do starýho oleje.
2.Vypustit a nalít olej co tam pak bude,zahřát, popř. krátce projet.
3.Znova vypustit a nalít další novou náplň a vyměnit olejovej filtr.
Sorry, ale nějak jsem si nevšiml, že se chystáš provýst zrovna tohle.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
tak ono se to nestihne zkurvit pac uz s tim asi moc jezdit nebudu....
jinak jsem koukal na ty brzdy...desticky jsou vsude jak novy a kotouce nejsou nijak zvlast orezly...tak nevim proc ta potvora tak piska...
k tomu drnceni...klepal jsem se vsim jak zlodej se zamkem a na nic jsem neprisel...budu muset asi sundat vyfuk abych zjistil jestli je to tim.....
ted dalsi akce co chcu udelat jsou ventily....vubec nevim kdo je kdy delal naposled....
motoru se vubec nechce tahnout ve vysokych otackach...muze to byt tema ventilama ?
jinak jsem koukal na ty brzdy...desticky jsou vsude jak novy a kotouce nejsou nijak zvlast orezly...tak nevim proc ta potvora tak piska...
k tomu drnceni...klepal jsem se vsim jak zlodej se zamkem a na nic jsem neprisel...budu muset asi sundat vyfuk abych zjistil jestli je to tim.....
ted dalsi akce co chcu udelat jsou ventily....vubec nevim kdo je kdy delal naposled....
motoru se vubec nechce tahnout ve vysokych otackach...muze to byt tema ventilama ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Zdrojem drnčení je ve většině případů vejfuk. Kardan podle otáček, to bys poznal. Netáhne ve vysokejch otáčkách, to nevypadá na ventily. Prostě tam spíš nejde benzín, někde něco přicpanýho, nebo saje falešnej vzduch. Rozdělovač, kabely a svíčky máš nový, takže tam asi problém nebude.
Jinak mě mrzí, že jsem nemohl dorazit, ale i dneska je mi mizerně. Projeli bysme si vzájemně svoje transaxly a sdělili dojmy. Ty bys mi zkritizoval mizerný brzdy (přední), drnčící rozpadlej kat., neukazují otáčkoměr. Já Tobě, ale to víš sám..
Jinak mě mrzí, že jsem nemohl dorazit, ale i dneska je mi mizerně. Projeli bysme si vzájemně svoje transaxly a sdělili dojmy. Ty bys mi zkritizoval mizerný brzdy (přední), drnčící rozpadlej kat., neukazují otáčkoměr. Já Tobě, ale to víš sám..
Naposledy upravil(a) RV147 dne 7.12.2008, ned 18:05, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
ee..nemam..kabely jsou stary a servisak rikal ze by to chtelo novy....tak jsem koukal do navodu ze tam je palivovy filtr..kdovi jak tam je dlouho...zkusim na nej mrknout....k tem karbcum..ono by je to chtelo taky mozna seridit ,ale na to tedka neni cas a korunky..budu rad kdyz nekde dam dohromady tech par korun na kabely 
novej je palec,vicko,svice...kabely j posledni potencionalni "požírač koní"
novej je palec,vicko,svice...kabely j posledni potencionalni "požírač koní"
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No do seřízení karbců bych se jen tak nepouštěl. To musí dělat někdo kdo to opravdu umí a někdy to dělal. Nestačí, že má jenom tu vrtulku co měří průtok, popř. průhlednou svíčku. Musí mít cit, zkušenosti, sluch a přemejšlet. Ne se vším hned bezhlavě kroutit.
Někdo mi kdysi vyprávěl historku jak jeho GTV potřebovalo seřídit karbce a tady to pořád nikdo nedokázal, buď to hrozně chlastalo, nebo nejelo, nebo nestartovalo.."Profíci" zkoušeli používat různý výše zmíněný přípravky a furt to bylo naprd. Pak jel ten dotyčnej do Itálie, u silnice viděl ceduli servis clasic Alfa Romeo. Zajel tam,nikde nic jenom stodola. Vypotácel se špinavej ožralej ital a co jako potřebuje. On že seřídit karbce, ital vzal rezatej šroubovák, chvilku kroutil šroubkama a túroval motor a že prej dobrý. Vzal si malej obolos a majitel si myslel jak zase nalít. Jaký bylo jeho překvapení, když se auto chovalo jako vyměněný.
Někdo mi kdysi vyprávěl historku jak jeho GTV potřebovalo seřídit karbce a tady to pořád nikdo nedokázal, buď to hrozně chlastalo, nebo nejelo, nebo nestartovalo.."Profíci" zkoušeli používat různý výše zmíněný přípravky a furt to bylo naprd. Pak jel ten dotyčnej do Itálie, u silnice viděl ceduli servis clasic Alfa Romeo. Zajel tam,nikde nic jenom stodola. Vypotácel se špinavej ožralej ital a co jako potřebuje. On že seřídit karbce, ital vzal rezatej šroubovák, chvilku kroutil šroubkama a túroval motor a že prej dobrý. Vzal si malej obolos a majitel si myslel jak zase nalít. Jaký bylo jeho překvapení, když se auto chovalo jako vyměněný.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No vždyˇjá tu Škodvku takhle dělal taky
. Kdy jsem to dělal poprvý, půjčil jsem si bazmek co měl v sobě analyzér CO, stroboskop a měření úhlu sepnutí. Tuším, že se tomu říkalo PAL test, nebo tak nějak. Jakej byl můj údiv, když rozdělovač na stroboskopu ukazoval výchylku 10-30° a na kroucení s ním reagoval velmi neochotně a karbec na kroucení šroubkama nereagoval vůbec. Když jsem to opravil a seřídil jak udával fabrika, jezdilo to stejně naprd. Až časem jsem prišel na to,že aby to trochu jelo,hodnoty jsou úplně jiný. V tý době jsem už ale dokázal auto nastavit i bez přístrojů. U všech starejch aut s duší to bude podobný. Ne vždycky to co je v manuálu je nejlepší a správný, praxe a čas ukážou vždycky něco jinýho, ale to pánové ing. ve všech fabrikách světa nikdy nepřiznaj, že by něco mohlo bejt i jinak než si myslí oni 
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Oni ty fabrický hodnoty platí, ale jen u motoru, který nemá vůle na řetězu, v rozdělovači, má všechny tlaky ve válcích stejné... prostě je mechanicky perfektní. Někdy stačí nové kladívko do rozdělovače a naladit předstih na žárovku a jede to hned líp, ale když je motor KO, ta se musí laborovat. Co vím z vlastní zkušenosti, tak předstih u itala je nejlepší ten předepsaný, ale třeba u škodovky se s ním dá šachovat a jede to pořád. Čeněk v autoservisu v Kamenici nad Lipou na to měl jednoduchý názor (hodnoty jsou smyšlené): "Kucí, když děláte předstih, tak musíte vědět, kdo s tím autem přijel. Jestli to byl starý děda, tak mu dejte tak 3˚ a jestli to byl mladý kluk, tak spíš 6˚, ať to trochu jede."
mam tady jednoho kluka kterej by to mel umet a kdyz ne ,tak bych zkusil znameho v Srchu ktery ma veterany alfy a jezdi s nima na zavody a myslim ze tohle by umel....ale pokud je tvuj typ dobrej tak ho jednou taky urcite uvitam....
GTV proste jede do 4 tisic..pak uz to jen rve a nejede,takze vubec nema cenu tocit nad 4tisice....
GTV proste jede do 4 tisic..pak uz to jen rve a nejede,takze vubec nema cenu tocit nad 4tisice....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
tak vyfuk bez zvedaku vyndat NEJDE !!!!!
jinak jsem vyndal palivovej filtr...ten je snad puvodni
vzduchovej filtr je taky plnej smeti,listi a much.....
palivovej filtr stoji cca 150 kc a vzduchac cca 350 ...kabely sada za 600...no pekne pekne..po vyplate vse koupim a vcil sa uvidi...
jinak jsem vyndal palivovej filtr...ten je snad puvodni
vzduchovej filtr je taky plnej smeti,listi a much.....
palivovej filtr stoji cca 150 kc a vzduchac cca 350 ...kabely sada za 600...no pekne pekne..po vyplate vse koupim a vcil sa uvidi...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti





