no ta hodnota 159 v dane tride pred 11lety luxus tedariprex píše:Nemusíš... blogs.youwheel.com/2014/04/25/car-body-torsional-rigidity-a-comprehensive-list
Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Myslim, že Kubas myslel, že je pevností o třídu výš
Jinak ano, musí se nechat že i dnes má tank číslo 159 vynikající tuhost a spousta zcela nových aut by jí mohla závidět.
Na druhou stranu tuhost není vše. Výborně to lze vidět například při bočních nárazech na sloup, kde se nová auta prohnou 20-30cm, "159" do půl střechy a starší kusy se pomalu přepůlí.
Jinak ano, musí se nechat že i dnes má tank číslo 159 vynikající tuhost a spousta zcela nových aut by jí mohla závidět.
Na druhou stranu tuhost není vše. Výborně to lze vidět například při bočních nárazech na sloup, kde se nová auta prohnou 20-30cm, "159" do půl střechy a starší kusy se pomalu přepůlí.
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
Harous: jak píše Cendler výše, myslím o třídu výš s pevností.... samozřejmě.... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tvl, dneska je den. Od rána jsem úplně mimo a teď se vysvětlilo pročKubas píše:Harous: jak píše Cendler výše, myslím o třídu výš s pevností.... samozřejmě....
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Nehody: naše i jiné.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Nehody: naše i jiné.....
Nějak nejsme ve formě nikdo co? 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
já tři dny v kuse sám hlídám dvě děcka a jsem zcela mimo....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Nehody: naše i jiné.....
...Ja bych chtel, aby se nekdo u me stavil v Brne v hale, a nazorne mi vysvetlil, proc teda ta hola kastla GTV, co tady mam, je uplne, ale uplne jina nez ta hola kastla od Fiat Marea, nebo ta komplet hola a na 8 kusu rozrezana kastla 145ky....a to mluvim samozrejme jen ciste o plechach, co jsou dole, podlaha, prahy, nosniky dopredu, motorova stena. Krome toho, ze jsou montazni body predniho ramu + zadni napravy ve stejnych bodech a na samotne podlaze je cca 30% plechu, ktery se tvari stejne, je vse ostatni uplne jinak.Hampice píše:Mi přijde, že jste tady ve 145 nikdo nejel. Je subjektivně mnohem pevnější než 147/156. Dělá to právě to vyztužení prahů, které po FL společně s FL 155 dostala. U 156+ už není a je to strašně znát. A že je platforma Fiatu Tipo naprosto stejná ve 156/147/GT/155/lybře/maree/coupe a spousty dalších je naprostá pravda.
A skoda, ze uz tady nemam tu kastlu 147, s 145kou nic moc spolecneho nema....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Nehody: naše i jiné.....
Jsem laik, ale napadá mě ještě jedna věc. Ta tuhost karoserie je jedna věc. Ale nebude i v poměru k tuhosti důležitá i váha? Řekněme, že 1300 kg těžká 147 to někde opře a bude ji držet 13700nm/grado. A když to samé někde opře Mustang s 1800 kilama (od boku, nevím kolik měl) s 16 000nm, tak nárazové přetížení ještě zvýrazní rozdíl váhy a karoserie se s tím prostě musí poprat a vydržet to.
?
?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Nehody: naše i jiné.....
http://zlin.idnes.cz/v-napajedlich-hava ... zpravy_ppr
Stačí narazit na podobnýho magora a nepomůže vůbec nic... Klika, že to jen položil do pole...
Stačí narazit na podobnýho magora a nepomůže vůbec nic... Klika, že to jen položil do pole...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
Pracujem vo švédskej nábytkárskej firme na logistike. Zásobovaní sme zväčša distribučným centrom v Poľsku a poviem vám, keď vidím v akom stave (
) chodia niektorí kamionisti, hovorím si, že je zázrak, že nehôd kamiónov nie je oveľa viac.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Nehody: naše i jiné.....
Takže předpokládám, že jste zásobovaní z Goleniówa. To není zrovna kousek na to aby jeli celou dobu nalitý. To se stihnou nalejt cestou? 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
Harous: ten borec to vyklopil na 1km dlouhé rovince.... prostě nebyl ani schopný to ujet rovně.... debil....
Ráno u jsem jel kolem toho a o hodinu později se vrátil kolega ze služebky a ten zas potkal tohle: http://www.idobryden.cz/krimi/tezka-neh ... 056ab0011/
(vypadá to že týpek v Lupu byl ještě na letních a zimní si vezl v kufru.... je to fakt tak těžký myslet na to že v kopcích ráno když je pod nulou to může klouzat????
)
Ráno u jsem jel kolem toho a o hodinu později se vrátil kolega ze služebky a ten zas potkal tohle: http://www.idobryden.cz/krimi/tezka-neh ... 056ab0011/
(vypadá to že týpek v Lupu byl ještě na letních a zimní si vezl v kufru.... je to fakt tak těžký myslet na to že v kopcích ráno když je pod nulou to může klouzat????
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Nehody: naše i jiné.....
Nie, ide to k nám z Jarosty (Moszczenica), čo ale tiež nie je blízko. Častokrát sa stáva, že kamióny z nejakého dôvodu meškajú x hodín a šofér príde naliaty. Kde a ako k tomu príde, netuším. Druhá vec sú napr. nedele kedy nemôžu jazdiť, vtedy si takýmto spôsobom pravdepodobne krátia čas.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tuhost kareserie je uplně něco jiného než narazová odolnost při testech NCAPTemp píše:Jsem laik, ale napadá mě ještě jedna věc. Ta tuhost karoserie je jedna věc. Ale nebude i v poměru k tuhosti důležitá i váha? Řekněme, že 1300 kg těžká 147 to někde opře a bude ji držet 13700nm/grado. A když to samé někde opře Mustang s 1800 kilama (od boku, nevím kolik měl) s 16 000nm, tak nárazové přetížení ještě zvýrazní rozdíl váhy a karoserie se s tím prostě musí poprat a vydržet to.
?
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Nehody: naše i jiné.....
To já vím. Jen že se tu začala porovnávat v kontextu s tou bouračkou 147/pažout.
Ale nějaký vztah tam být může. Zvyšování pevnosti pro náraz se může promítnout i do torzní tuhosti, ne? Naopak to samé. Samotné NCAP s opravdovou bezpečností nemusí mít vždycky moc společného.
Ale nějaký vztah tam být může. Zvyšování pevnosti pro náraz se může promítnout i do torzní tuhosti, ne? Naopak to samé. Samotné NCAP s opravdovou bezpečností nemusí mít vždycky moc společného.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
bezpečnost pro náraz je dělaná tak aby se co nejvíce plechů po A sloupek pomačkalo a ztlumilo kinetickou energii, boční je zas jelikož je tam prostoru minimálně, pevný co nejvíce. Prostě klec od sloupků musí zustat co nejmíň netknutá a zbytek se musí řízeně zmuchlat. je toho docíleno například prolisama nebo ruznou sílou plechu svařenou k sobě například na podlaze nebo nosnících. Profilováním a svařením ruznych vrstev se docílý tý pevnosti v krutu. jelikož se snižují váhy ať kvůli emisím nebo sportovnosti se to nedá zkloubit anebo s problémama a materialama. Například když se dělají závoďáky přidávají se svary na stojinách a profilech aby právě tahle pevnost byla co největší a o bezpečnost se stará klec vestavěná dovnitř.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak tohle je masakr...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Nehody: naše i jiné.....
Pán je šikovný,o tom žádná.Spíš by mě zajímala konečná cena toho opraveného vraku.Podle té ceny by se měla odvíjet i výše trestu
.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Predpokladam ze tie auta ked idu prec, tak ten co to kupi, je s tym oboznameny. Nakolko ma na webe vycapene videa o tom, bol by pako.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Nehody: naše i jiné.....
Tak to určitě.A chudák ten,kdo by to koupil nevědomky a blázen ten,kdo vědomě
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
no nechci brat nikomu iluze, ale kolik aut takovych je......onehnda tam delal tusim 3kove bavo pres strechu, strechu odvrtal a prevaril
spis me trosku zarazilo jakym zpusobem vymenil ten podbeh, protoze pri takove to vymene by mel dil napasovavat s presahy a neudelat svar naprimo dokola, nehlede na to, ze mi prislo, ze tak trosku sral na ty vnitrni vyztuhy u prahu, coz jsem cumel...jako opravit se to da,ale za me ne takto
ale asi uz se nadelal, taha to za studena ne zatepla,aspon neco 
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Nehody: naše i jiné.....
no je to presne tak, jeste specificky k Alfe dodam: Tam, kde Alfa Spider/ GTV ma 4 ( !!!! ) vrstvy plechu, ma 155 ka pred faceliftem 93 pouze jednu....konkretne jde o prechod predni podlaha/prah/ a-sloupek smerem tunel pres motorovou stenu/podbeh. Oproti tomu napriklad 147ka vypada na 1.pohled zase spise jak ta 155 ( je tam opet mene plechu ). Nicmene par jich tam je extra a vsechny jsou jinak tvarovane a hlavne se pouziva velmi tvrda ocel. Navic to bude dukladne spocitane ruznymy programy, coz u puvodniho Tipa asi jeste k dispozici nemeli.Franik píše:bezpečnost pro náraz je dělaná tak aby se co nejvíce plechů po A sloupek pomačkalo a ztlumilo kinetickou energii, boční je zas jelikož je tam prostoru minimálně, pevný co nejvíce. Prostě klec od sloupků musí zustat co nejmíň netknutá a zbytek se musí řízeně zmuchlat. je toho docíleno například prolisama nebo ruznou sílou plechu svařenou k sobě například na podlaze nebo nosnících. Profilováním a svařením ruznych vrstev se docílý tý pevnosti v krutu. jelikož se snižují váhy ať kvůli emisím nebo sportovnosti se to nedá zkloubit anebo s problémama a materialama. Například když se dělají závoďáky přidávají se svary na stojinách a profilech aby právě tahle pevnost byla co největší a o bezpečnost se stará klec vestavěná dovnitř.
K tomu videu: drive by takovou kastli vytahl v jednom kuse, dnes diky vysokopevnostnim plechum musi kusy vyrezavat. Pouzivany "Borstahl" se musi castecne lisovat jiz za tepla, protoze lisovani zastudena by negativne ovlivnilo jeho minimalni schopnost k deformaci. Je to podobne jako u duralu, ten se da ohybat take jen za tepla, za studena praskne.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Nehody: naše i jiné.....
a pak to někdo prodá jako leštěnku
vim co mi říkal známej že jeden borec takto dělá auta že koupí jedno nabořené napředek druhé na zadek a prostě to rozpůlí a svaří k sobě
a prý je šikovnej a dělá to poctivě a lidem co to prodává tak o tom samozřejmě vědí ale i tak bych to nechtěl páč při bouračce to asi moc nevydrží...
Alfa Romeo 159 2.2jts SW TI
ex - BMW e36 323i
ex - BMW e36 323i
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Rasputin
Takze nestaci ze sa sam lupe ten talosky lak, ale nejaky zmetek este obtahne auto od zacatku po konec.
Ze to tych ludi bavi
Ze to tych ludi bavi
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
