Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ja ji objednaval na netu, asi to nebyl bosch, ale funguje dobre a 4ku nestala ani nahodou
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
promiň Michale, ale tohle je největší hloupost co můžeš jit udělat, diagnostika tě má nasměrovat, ona ti neřekne tupě, je to tohle a to vyměň, má se to proměřit, ale tohle váha vzduchu nebude, podle mě se seká egr a potom to nejede, protože je tam moc vzduchu, takže prohlídnout egr, případně ho na chvilku zaslepit a vyzkoušet to a podlě mě to pojede normálně, takže jít po EGRumichal96 píše:a jestli diagnostika ukazala vahu vzduchu, tak tomu ver a vymen ji.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já bych v první řadě zkusil váhu odpojit a project, je to nejjednodušší cesta ten konektor odpojit a uvidíš co to bude dělat .... pak bych hned šel po egru.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kluci děkuju moc za rady. Já už teda dnes skoro ani nedojel. Na pětku se s tím nedá jet skoro vůbec, dvakrát mi to chcíplo na dvojku :-) A kopec u nás ve městě co normálně vyjíždím na trojku naprosto v pohodě tak jsem jel na jedničku dvacítkou. Zkusím odpojit tu váhu, to se nic nemůže stát? .-) Se ptám jak blbec, co? :-) Jinak i když šlápni plyn až na podlahu, třeba i na neutrál, tak otáčky jdou nahoru celkem pomalu. To je další příznak :-) Jinak o EGR už jsem slyšel :-) ale k čemu je nevím a vždy jem si myslel, že auto vzduch potřebuje a čím víc tím lépe :-) Tak asi ne :-)
Díky moc všem
Díky moc všem
Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tak samozrejme, muze to byt cokoliv. Ale mel jsem seknut egr, ale jakz takz to i tak jelo. Ta vaha, kdyz se sekla, tak to skoro nejelo, delalo to treba v 10sec. intervalech, a to auto bylo mrtvy bez jakekoliv odezvy na plyn. Jen ma zkusenost.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
EGR je taková ekologická fíčurka co ti vrací část výfukových splodin zpátky do sání, aby se ještě jednou přepálily. Jeho funkci, teda otevírání a zavírání si diriguje podle toho v jaké zátěži motor je řídící jednotka. Standardně je při rozjezdu auta zavřený a otevírá se až později, protože ty výfukové splodiny samozřejmě už nehoří a tak by auto mělo problém se rozjet. Takže při rozjezdu jde do sání jen čistej vzduch a až později do něj EGR začne přidávat ty vyfukový splodiny. No a pokud je EGR vadnej a nedovírá, tak vznikají ty problémy při rozjezdu kdy motor nemá téměř žádnou sílu. U mě se to, když mi EGR odešel, projevovalo tak, že auto bylo do cca 2000 toček, než začalo tlačit vzduch turbo, úplně mrtvý a pak najednou vystřelilo jak raketa. Takže pokud to máš podobně, tak bych v prvé řadě šel asi po něm.. když jsem měl špatnou váhu, tak jsem to popravdě ani skoro nepoznal, jen mi nešel tempomat. I když já jí asi neměl úplně mrtvou, protože podle logu z jízdy mi Cendler říkal, že potřebné hodnoty dává, ale tak nějak líně..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
sunic- presne, ten egr se mi projevoval take tak. Kdyz se na to slaplo, tak se to rozjelo. Ovsem ta vaha na plyn vubec nereagovala, auto zpomalovalo, po cca 10 az 20 sekundach se to chytlo a zase to jelo normalne. Po napichnuti to ukazalo vahu. Tak jsem ji vymenil a klid.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak kuci situace se ma tak, ze jsem odpijil vahu vzduchu, po cca. 2km se objevila kontrolka motoru, od te doby jsem jel na dvojku, pak jednicku a pak na neutral na lane
auto nastartuje a hned chcipne. Muze az tak daleko dojit problem s egr?
Jeste nas napadl zadelanej filtr palivovej ale podle toho jak byl typek zlitej naftou tak tam pry problem nebude? V pondeli to odtahnou na compa. Ukazalo by to ten egr? Uz vidim jak menim pulku motoru kujva 



Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Známému zdechl znenadání EGR tím způsobem, že auto ve 160 na dálnici ztratilo výkon až to té míry, že mírné stoupání byl problém i na 2-ku. Po odstavení už motor nešel ani nastartovat. Žádná kontrolka se nerozsvítila. Tak se narychlo zaslepilo vedení od EGR k sání a motor chytl na první brnk. Později jsme to napíchli na diag. a nikde nic. Tak šel ven EGR a ejhle - mechanicky a elektricky v pořádku, ale utrhl se talířek ventilu a všechen bordel z výfuku šel do motoru už při startu. Ventil chodil normálně, ECU neviděla žádný problém, jen byl pořád naplno průchozí. Auto je sice Ford Mondeo 2.0 TDCI, nicmémě po zakoupení nového ventilu se ukázalo, že je určen také pro Fiat, Alfa, Lancia 

AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Otevřenej EGR ventil řídící jednotka nepozná, protože elektrická a mechanická část nejsou spojeny. Takže elektrika se hejbe ale mechanika je zatuhlá otevřená. Protože se ale auto chová jinak než je ŘJ zvyklá, tak postupně hledá příčinu. Vidím to na EGR. Podobně se to projevovalo i mě. Vyndej ho (je to na 30 minut práce) a zkus ho profouknout. Pokud se ti to povede tak je to špatně a vyčisti ho.
Alfa Romeo 159SW 2,4JTDm 147KW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Když to tak čtu jaký srač*y sou ty nafťáky, tak jsem sakra rád že mám benzín, i když je to JTS...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To mi teda rekni, co si za Alfistu kdyz napises tohleWhySoSad píše:Když to tak čtu jaký srač*y sou ty nafťáky, tak jsem sakra rád že mám benzín, i když je to JTS...

Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Takovej co si myslí, že do Alfy prostě vždycky patřil a patřit bude jen benzín...
Ale nemá to nic společnýho s tím jakej jsem alfista, jen tu naftu prostě nemám rád, to je celý
Ale nemá to nic společnýho s tím jakej jsem alfista, jen tu naftu prostě nemám rád, to je celý

Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Taky jsem chtel zase benzin. Jenze po tom, co jsem si tu precetl jak ve 159 jsou jts na prd, tak to radeji naftu. A pokud ted odesel egr tak se za 1700 vymeni a jede se dal. A pokud najedu 30000 za rok tak uz se nafta vyplati. A protoze mam Alfu rad, tak nebudu rikat, ze je JTS na ho...o a smejd. To je cely. Sorry ze jsem hnusnejWhySoSad píše:Takovej co si myslí, že do Alfy prostě vždycky patřil a patřit bude jen benzín...
Ale nemá to nic společnýho s tím jakej jsem alfista, jen tu naftu prostě nemám rád, to je celý

Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já rád taky slyším v alfě samozřejmě šestiválcovej benzín
jenže to není případ 159, tam jedinej motor z benálů kterej bych zkousnul je TBI a ne Opelácký JTS
Co se týče 159 tak tý sluší nejvíc TBI a nebo 2.4ka v dechtu, páč aspoň teda pro mě je ten pětihrnek návykovej
včetně zvuku .....
Jel jsem ve všech motorizacích a toť můj názor
no a pokud ta 2.4 má egr, dpf swirl off tak se to hejbe moc pěkně
.... a nikdy se mi žádná v dechtu nevysrala
když jsem měl BUSSO tak to bylo super, ale na běžný ježdění to prostě nebylo. Na benzínkách jsem si mohl tykat a chtít po ní jezdit aspoň trochu za rozumnou spotřebu, bylo asi jako hledat v bordelu lásku.


Co se týče 159 tak tý sluší nejvíc TBI a nebo 2.4ka v dechtu, páč aspoň teda pro mě je ten pětihrnek návykovej

Jel jsem ve všech motorizacích a toť můj názor

no a pokud ta 2.4 má egr, dpf swirl off tak se to hejbe moc pěkně

.... a nikdy se mi žádná v dechtu nevysrala

ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja by som to tak cierne s tym JTS zase nevidel
Od Holdenu / GM ma 3.2 len blok - nazyvany u nich ako High Feature V6 (sedi vrtanie a zdvih), hlavy su uz ale od Alfy, iny kompresny pomer, variabilne casovanie sacich aj vyfukovych ventilov. Vacsi vykon aj krutiaci moment oproti GM.
Na rozdiel od 2.4 nemusis riesit dpf, egr, swirl a hybe sa to slusne.
Jediny problem vidim v spotrebe: pokial najazdis tych 30 000km za rok, tak pri 3.2 by si to pocitil pri kazdom tankovani
So seriovym vyfukom je to tichy cruiser. Pokial ti ide o zvuk, tak na webe ale najdes dost videi s Novitec / Ragazzon systemom.

Od Holdenu / GM ma 3.2 len blok - nazyvany u nich ako High Feature V6 (sedi vrtanie a zdvih), hlavy su uz ale od Alfy, iny kompresny pomer, variabilne casovanie sacich aj vyfukovych ventilov. Vacsi vykon aj krutiaci moment oproti GM.
Na rozdiel od 2.4 nemusis riesit dpf, egr, swirl a hybe sa to slusne.
Jediny problem vidim v spotrebe: pokial najazdis tych 30 000km za rok, tak pri 3.2 by si to pocitil pri kazdom tankovani

So seriovym vyfukom je to tichy cruiser. Pokial ti ide o zvuk, tak na webe ale najdes dost videi s Novitec / Ragazzon systemom.
Alfa Romeo 159 SW 3.2 JTS Q4
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tu sa este stale nevie ze JTS su celkom spolahlive motory ale polozil ich interval na olej? 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak tak 

Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Dotaz.
Po zahřátí, stačí 70°, se začne ozývat bzučivej zvuk, kterej je přímo úměrnej otáčkám ( po vyřazení pomalu slábne ). Začalo to před třemi týdny ( se zimou ). Na všechny kvalty, rychlosti. Kolísá pouze s otáčkama. Bzučivej, lehce pískavej - no nevím, jak to přesně popsat. Asi bych to přirovnal ke zvuku, co se u starších aut linul z repráků kvůli špatné kostře ( jezdím s vyplým rádiem btw
).
Díky za tipy
Po zahřátí, stačí 70°, se začne ozývat bzučivej zvuk, kterej je přímo úměrnej otáčkám ( po vyřazení pomalu slábne ). Začalo to před třemi týdny ( se zimou ). Na všechny kvalty, rychlosti. Kolísá pouze s otáčkama. Bzučivej, lehce pískavej - no nevím, jak to přesně popsat. Asi bych to přirovnal ke zvuku, co se u starších aut linul z repráků kvůli špatné kostře ( jezdím s vyplým rádiem btw

Díky za tipy
159 SW 2.2 JTS
Renault Twingo - už je v kostce
Renault Twingo - už je v kostce
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak chlapi, auto nejelo kvůli tomu EGRu. Je ale možné, že jak to v takovémto blbém stavu jezdilo(spíše se šouralo) tak že se totálně zadělal filtr pevných částic? Protože teď to prej padá do nouzáku kvůli zadělanému filtru. Tak se ho snaží vyčistit nějakou chemií :-)
Díkes
Díkes
Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
neodchází nějaká kladka?malzoor píše:Dotaz.
Po zahřátí, stačí 70°, se začne ozývat bzučivej zvuk, kterej je přímo úměrnej otáčkám ( po vyřazení pomalu slábne ). Začalo to před třemi týdny ( se zimou ). Na všechny kvalty, rychlosti. Kolísá pouze s otáčkama. Bzučivej, lehce pískavej - no nevím, jak to přesně popsat. Asi bych to přirovnal ke zvuku, co se u starších aut linul z repráků kvůli špatné kostře ( jezdím s vyplým rádiem btw).
Díky za tipy
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
jak to poznám ?
159 SW 2.2 JTS
Renault Twingo - už je v kostce
Renault Twingo - už je v kostce
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Bjorn píše:Ja by som to tak cierne s tym JTS zase nevidel![]()
Od Holdenu / GM ma 3.2 len blok - nazyvany u nich ako High Feature V6 (sedi vrtanie a zdvih), hlavy su uz ale od Alfy, iny kompresny pomer, variabilne casovanie sacich aj vyfukovych ventilov. Vacsi vykon aj krutiaci moment oproti GM.
Na rozdiel od 2.4 nemusis riesit dpf, egr, swirl a hybe sa to slusne.
Jediny problem vidim v spotrebe: pokial najazdis tych 30 000km za rok, tak pri 3.2 by si to pocitil pri kazdom tankovani
So seriovym vyfukom je to tichy cruiser. Pokial ti ide o zvuk, tak na webe ale najdes dost videi s Novitec / Ragazzon systemom.
To co jsi tady napsal, je mi všechno známo ;-) ale Opeláckej motor bych fakt v alfě nechtěl, dokonce ta třidvojka není ani žádnej zázrak ....
Na opelácký motory mě nikdo nepřekecá, jelikož jsem mimojiné měl i saaba a značce SAAB to dalo poslední hřebíček do rakve.
Suma sumárum:
Daleko líp se mi jelo ve dvačtyrce než ve třidvojce, k těžší 159 se i více hodí díky krouťáku, třidvojka žere opravdu hrozně, zlatý BUSSO .....
Dvadvojka je fakt lenoch, když jsem v ní jel tak naprosto bezemoční motor - je to prostě slabý.
jednadevítku JTS jsem neřídil, páč po dvadvojce už to ani nemělo smysl :-)
Takže ať si koupí a jezdí každej v čem chce, já mám ale jasno a OPEL motor do toho fakt nespadá už od doby co jsem měl SAAB!!!! Alfu v benzínu?! Rozhodně ano, ale s odpovídajícím motorem ..... ne JTS :-)
Vršek je sice alfa, nicméně bylo už o tom dost psáno, že tím je ta spolehlivost ještě nižší jelikož OPEL konstruoval ten motor na jiný parametry.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
hitmantc píše:Tak chlapi, auto nejelo kvůli tomu EGRu. Je ale možné, že jak to v takovémto blbém stavu jezdilo(spíše se šouralo) tak že se totálně zadělal filtr pevných částic? Protože teď to prej padá do nouzáku kvůli zadělanému filtru. Tak se ho snaží vyčistit nějakou chemií :-)
Díkes
A co jsem říkal

To DPF se právě ucpe, když egr nefunguje správně, on totiž nefunguje už dlouho, ale nemusí to hodit chybu hned, ono to někdy celkem trvá než to vypíše chybu.
Čištění DPF je nesmysl, pokud to jelo, udělal bych egr, vypálil ho přes diag a budeš jezdit zase dál.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti