Druhej nejlepší způsob, jak moderní diesel popravitPetr147 píše: 13.5.2017, sob 13:11 ...jako ono to s tou spotřebou jde, ale to musí člověk vyloženě chtít, být na to vhodná trasa a je to jízda "pan doktor, ročník 1920..."

Druhej nejlepší způsob, jak moderní diesel popravitPetr147 píše: 13.5.2017, sob 13:11 ...jako ono to s tou spotřebou jde, ale to musí člověk vyloženě chtít, být na to vhodná trasa a je to jízda "pan doktor, ročník 1920..."
Slušný benzín si představuji jako motor obsahem odpovídající "zbytku" auta. Nic proti turbu, ale to by mělo být až jako bonus, ne že motor bez něj autem nehne.
Moje řeč.
Sice to jede Monzu o 10 sec. pomaleji ale míň to žere
To já taky nevím.Kubas píše: 17.5.2017, stř 16:06 furt ale nechápu co na starém Rapidu lidi vidí - už ve své době to bylo na evropské poměry zcela podprůměrné auto.... jedninou hodnotu má nostalgickou, jinak fakt nevím.....![]()
Ne že by to byl nějaký brutální rozdíl, ale nemá 1.4 TSI 250Nm?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host