 Potom, že ta ekonomická FCA vypadá jak vypadá, když balí díly takhle neefektivně
 Potom, že ta ekonomická FCA vypadá jak vypadá, když balí díly takhle neefektivně  (pro upřesnění hadice zabalená do sáčku, pak ještě vložena do té krabice, co je pod ní (šířka krabice cca 15cm)
 (pro upřesnění hadice zabalená do sáčku, pak ještě vložena do té krabice, co je pod ní (šířka krabice cca 15cm) Potom, že ta ekonomická FCA vypadá jak vypadá, když balí díly takhle neefektivně
 Potom, že ta ekonomická FCA vypadá jak vypadá, když balí díly takhle neefektivně  (pro upřesnění hadice zabalená do sáčku, pak ještě vložena do té krabice, co je pod ní (šířka krabice cca 15cm)
 (pro upřesnění hadice zabalená do sáčku, pak ještě vložena do té krabice, co je pod ní (šířka krabice cca 15cm)


 (a musím říct, že se v ní fakt sedí parádně
 (a musím říct, že se v ní fakt sedí parádně  )
)
Tak ono ty výmysly "zelených vymaštěnců" hrají automobilkám do karet, tak asi nemají moc důvodů se proti nim spojovat.Limetkka píše: 24.5.2017, stř 21:26 Nebo by se měly automobilky spojit a dát zeleným vymaštěncům jasně najevo, že takhle ne, soudruzi...
V první řadě by se měli zaměřit, proč to automobilky udělaly... aby vyšel najevo celý nesmysl hlídání emisí (v současném modelu).
 
 
Sergio Marchionne při prezentaci hospodářských výsledků z FCA Group učinila některé důležité prohlášení o budoucnosti celého výrobce. První otázkou je obchodní plán má být předložen v roce 2018 a bude se vztahovat na jaře roku 2022. Jedním z bodu, nicméně, to bylo odhaleno. Ve skutečnosti, v roce 2022 se po postupném růstu v polovině produkce vystoupí na elektrické rakety , a pak budete mít 50% složena z hybridních automobilů nebo zcela elektrický.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti