
http://dfens-cz.com/stazione-di-servicio-it-style/
Kat už není a jeho náhrada je provedená stejně jako na riprexově autě, který funguje na opačným extrému... Zbytek dál je všechno nový, imasaf seriový tlumiče
To je na stávajícím výfuku dost problém...hno3 píše: 6.9.2017, stř 13:24 WB sondu kdyžtak mam - jediný co potřebuješ je další M18*1,25 závit někde ve vejfuku před katem..
Není úplně potřeba dělat místo na další lambdu (i když by to samo bylo lepší), dost širokopásmovejch lambdasond má druhej výstup, kterej "simuluje úzkopásmovou lambdu". Tak se to dá zapojit do originální jednotky která umí jenom NB lambdu...
U bussa se ale otviraji vsechny vstriky za razhadXR píše: 8.9.2017, pát 10:23 No já si myslím, že pokud by to žralo o 50% víc jen z důvodu bohatý směsi tak ten benzín buď teče z výfuku nebo ho máš plnou vanu.
Jednen kluk měl na Sieře 2.9 nahovno zapojený vstřiky, tak že stříkali stále všechny a jezdil za 20 (normál tam je tak 12) a z vany se tenkrát vypustilo asi 10 litrů olejobenzínu.
No, je to MPI, ale není to sekvenční vstřikování
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů