Naopak co mě spravilo náladu, ani jeden záchyt na hever neni uhnilý, zespod jsem nenarazil na žádnou díru, takže to místy jen okartáčuju, zatřu základovkou a přetáhnu Body932. Jediné bolavé místo je na nosníku pod motorem v místě kde kolem něj prochází výfukové potrubí, ale nic hrozného...očistím na zdravý aby můj dvorní svářeč(otec) neremcal a poléčíme to.
Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)
Tak shitparáda pokračuje
shit1: v převodovce je cca 0.5L oleje, shit2: na polosách chybí pár imbusů. Nakopat do prdele dobytka
Další kvalitní špeky někdy odpoledne... až bude převodovka venku a rozházená po půlce dílny.
Naopak co mě spravilo náladu, ani jeden záchyt na hever neni uhnilý, zespod jsem nenarazil na žádnou díru, takže to místy jen okartáčuju, zatřu základovkou a přetáhnu Body932. Jediné bolavé místo je na nosníku pod motorem v místě kde kolem něj prochází výfukové potrubí, ale nic hrozného...očistím na zdravý aby můj dvorní svářeč(otec) neremcal a poléčíme to.
Naopak co mě spravilo náladu, ani jeden záchyt na hever neni uhnilý, zespod jsem nenarazil na žádnou díru, takže to místy jen okartáčuju, zatřu základovkou a přetáhnu Body932. Jediné bolavé místo je na nosníku pod motorem v místě kde kolem něj prochází výfukové potrubí, ale nic hrozného...očistím na zdravý aby můj dvorní svářeč(otec) neremcal a poléčíme to.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
A k...a ! Pokud to běhalo bez oleje je to blbý, jelikož všechny kola jsou uložený v kluznejch futrech a ty se bez oleje rychle vydřou a navíc zničí hřídel (modré vyhřáté plošky). Jinak jeden šroub je nelejvací a druhej výpustnej (ten je níž). Není možný, že by olej byl taková kaše, že v mrazu prostě neteče ? Je potřeba zjistit kudy olej vytek. Nejčastěji to bejvá kolem gufer vzadu kde je náhon na poloosy, nebo v dělící rovině. U táhla řazení popř. guferu u spojky pouze zřídka.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kolem gufer u poloos je sucho, tama to určitě neteklo... u spojkového to ještě uvidím a spára byla zespod popatlaná silikonem takže asi tama. Převodovku mám lehce nahnutou tak možná ještě něco vyteče... ale 2.3L nebo kolik tam má být to neni zcela určitě. Nepozoroval jsem že by převodovka nějak výrazně řvala, snad to nebude tak hrozný.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No, ono tam nemá až tolik co řvát, kluzný futra se prostě vydřou a hotovo. Jinak má tam bejt 2,05kg oleje což znamená cca.2,56L. Na doporučení jsem dal 3 litry. Jinak půlama mi tekla taky. Je potřeba těsnící tmel co odolává teplu, horkým olejům a vyššímu pnutí a to silikon není. Viz. výše je příklad těsnícího mat.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Tak možná to s tím olejem nebude tak kritický... já ho nevypouštěl... jen jsem šáhl dovnitř dírou pro snímač tachometru... teďka mám převodovku mírně skloněnou spojkou dolu a když snímač vytáhnu začne téct olej....
Jinak teďko jsem mírně narazil... jednak jsou přirezlé silentbloky přímovodů, takže šrouby budu muset uřezat což nebude problém...přístup pěkný. ale průser je že přirezlý i zadní úchyt převodovky... skoušel jsem šroub přemlouvat kladivem co prostor dovolil ale nic... tak jsem to prolil brzdovkou a zítra uvidím...ale mám z toho strach.
Jinak teďko jsem mírně narazil... jednak jsou přirezlé silentbloky přímovodů, takže šrouby budu muset uřezat což nebude problém...přístup pěkný. ale průser je že přirezlý i zadní úchyt převodovky... skoušel jsem šroub přemlouvat kladivem co prostor dovolil ale nic... tak jsem to prolil brzdovkou a zítra uvidím...ale mám z toho strach.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Proč? Abych se nenasral a nerozřezal celý auto?
Jinak RV147 doporučuješ nepoužít silikon... mám doma motorový tmel od Würth červený... měl by splňovat vše potřebné, osvědčil se mi na motorkách i na 33tce, takže s tím by to mělo být v pohodě. Alfa doporučuje přípravek firmy Lowac, jmenuje se to Perfect seal... ale to bude určo pasé.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Práce pokračují... ještě mě trošku štípou oči jak jsem flexou řezal šrouby v silentblocích a guma se pálila
Tak schválně, komu z vás se z pětasedmy podařilo vyndat výfuk bez rozpojení popřípadě rozříznutí všechny tři díly v kupě?
Mám vyndanou celou nápravu, převodovka ještě čeká, ale odmontoval jsem potrubí brzdy i spojky abych mohl udělat nové, kvůli odpojení poloos jsem musel koupit kvalitní sadu Tona inbusů, jakékoliv bláto se okamžitě ožvejkne. Dále jsem alfě amputoval nádrž... mám strach do ní z vrchu píchnout prstem
ale benzínovou spršku jsem nedostal... a to v ní ještě tak 10L je
Naznačení že je něco špatně jsem dostal už při stříhání spojovacích hadiček... při stříhání sací od pumpy neukápla ani troška benzínu...to znamená netěsnosti. Zítra mi mají přijít silentbloky a hardyny takže pomalu začnu skládat kardan. V mezičase zavezu konzolu z pod převodovky a nějaké drobotiny na komaxit.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
No to je k...a makacka. Ale drzim palce a hlavne ve vzteku nerozflakej neco co budes potrebovat, to se obcas stava mne a pak toho lituju... 
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
No zas takovej nervák nejsu...sice u toho semtam kujvuju tak nahlas že to přes zavřenou garáž slyší i soused naproti
ale nic nerozbíjím. Dokonce mi alfa nežere vercajk jak ice.cool.manovi
asi ví že to dělám pro její dobro. Teďko mám opět malý problém... zadní silentblok převodovky má totálně zarezlý šrub...flexou se tam absolutně nemůžu dostat.... Někde musim kupit tuhle svinju: http://hebike.borec.cz/DSCN7871s.jpg ,pak dám decák Luhačovické bylinné kterou sem dostal od babičky k narozkám a ono to nějak pude. 
EDIT: nemáte doma někdo zbytné imbusy k poloosám? Potřebuju dva i s tou společnou podložkou.
EDIT: nemáte doma někdo zbytné imbusy k poloosám? Potřebuju dva i s tou společnou podložkou.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Ja vzdycky platek vezmu do rukavice a jedu... Ale mam jich pak velkou spotrebu, ten aparat vypada sikovneSejny píše:...flexou se tam absolutně nemůžu dostat.... Někde musim kupit tuhle svinju: http://hebike.borec.cz/DSCN7871s.jpg ,pak dám decák Luhačovické bylinné kterou sem dostal od babičky k narozkám a ono to nějak pude.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Já potom co jsem uříz ručně jeden, ostatní taky flexou.Sejny píše:No radši jsem vzal ne obyčejné ale HSS plátky aby to nebylo takový peklo. Za chvíli jdu na to. U přímovodu jsem je vzal flexkoutam to šlo hezky.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Tak šaltrbedna už je venku... řezání nebylo zas tak hrozný. Na jedné straně jsem to bral i s trubičkou... jak jsem byl v půlce tak jsem šroub ukroutil a bylo. Pak jsem komplet převodovku čapl do teplejch a přenesl do dílny.... se divím že ručka brzdila... s tím lankem rukou skoro nejde hnout
Mám rozebranou spojku... lamela má 6.8mm. Zatím jsem celou převodovku nerozpáral, jen jsem vypustil olej a nechám ji pěkně vykapat na zítřejší kuchání... takový malý náťuk přišel když jsem na magnetické zátce našel jeden řadící zoubek
Nakonec tam bylo 1.5L oleje... takže zas tak tragický to neni. Výpusťáky jsou netknutý... takže je to originál náplň, převodovku ani nikdo zcela určitě nekuchal... akorát asi prosakovala dole ve spoji a tak spáru někdo přetáhl bílým silikonem.
2 RV147: Když ten zoubek porovnám s Tvými foto tak je ometený mnohem míň... jen tak lehce. Ale otázka je odkud pochází... tož zítra se uvidí.
2 RV147: Když ten zoubek porovnám s Tvými foto tak je ometený mnohem míň... jen tak lehce. Ale otázka je odkud pochází... tož zítra se uvidí.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No pokud bude upadlej jeden zoubek svět se nezboří. Bůh ale ví kdy upad. Spojku asi nechtat nalepit, třeba u www.renovak.cz. V Brně budeš určitě něco mít. Nová lamela má 9mm, já měl 8,2 tak tam zůstala, 4mm je min. Přítlačák a ložisko jak nový, někdo už ji dělal, dokonce byly OK i ty gumový kostky co převodovku držej vepředu na tom nosníku. 1,5l oleje a původního, to nevypadá dobře,němci jsou prostě prasata. Je černej jak bota co(synchrony jsou z litiny a ta při opotřebení generuje prach jako tužka) ? Jestli to děláš venku v ton mrazu, smekám. 
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Tak ochutnávkové foto z rozborky převodovky:







Zjištěné problémy: olámané zoubky z řadícího ozubu na kole jedničky, namodralá vydlička řadící 3 a 4. Samozřejmě ošochtané objímky a ozuby hlavně na 2 a 3. Pokračování asi dnes odpoledne. Teďko ale zásadní otázka a problém... kde vzít díly?







Zjištěné problémy: olámané zoubky z řadícího ozubu na kole jedničky, namodralá vydlička řadící 3 a 4. Samozřejmě ošochtané objímky a ozuby hlavně na 2 a 3. Pokračování asi dnes odpoledne. Teďko ale zásadní otázka a problém... kde vzít díly?
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No rozdělej to úplně, ať vís co shánět
. Jinak podle fotek máš hin ozuby na jedna dva, objímka není vidět, ale za zpátečku a pětku by mohla stačit. Z pětky a zpátečky na 1-2. Teď je klíčová otázka jak vypadá objímka 3-4. Pokud je alespoň trochu slušná tak jenom otočit. Nevím od čeho je modrá ta vidlička. Dřela o objímku ? Pokud má v objímce vůli víc než 0,7-0,9mm, nechat navařit a obrousit. To platí pro všechny vidličky. POZOR ! Než budeš rozdělávat matici hřídele co zapadá do diferáku, změř si její polohu (třeba proti konci hřídele nebo spíš k tomu hliníkovýmu tělesu. Při zpětný demontáži ji musíš utáhnout +- stejně (to je to vymezení vůle na který ses ptal). Ty ozuby máš ale hin tak, že bych je nedal ani na 4nebo5 (já to měl stejně). Sežeň si jinou převodovku a z tý použij objímku R-5 a ozuby a synchrony ze 4 a 5. Synchrony by snad sehnal i Kůrkyn, číslo origo dílu 0060522434 (mám od nich ještě krabičky)
EDIT: Já převodovku sehnal někde u Přerova za 2tisíce. Kontakt:zehy@seznam.cz, tel. 724 976 125. Dílů na 75-ku měl plnou půdu.
EDIT: Já převodovku sehnal někde u Přerova za 2tisíce. Kontakt:zehy@seznam.cz, tel. 724 976 125. Dílů na 75-ku měl plnou půdu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot] a 3 hosti
