no takhle.... z autorizáků se mi vlastně taky chce zvracet.... ceny až tak neřeším, protože auta jsou služební a v pohodě si na sebe vydělají, ale ta kvalita práce je prostě naprostá katastrofa.....
- dvě poslední funglovky co jsem objednával byla každá dodaná s jiným než objednaným interiérem, když to dement z objednávky špatně přeťukal do systému (jedno auto tam kvůli tomu zůstalo a prodávali si to pak sami a to moje dali do výroby znovu)
- po 60tkm na Doblu výměna (za moje peníze) uložení horních tlumičů.... faktura na X tisíc a pak po dalších 15tkm OPĚT ten samý problém.... když jsem jim řekl ať to udělají znovu a zadarmo tak strašné debaty, auto jsem zrovna prodával a chtěl se ho zbavit tak jsem nakonec část nákladů zaplatil ze svého....
- za chvíli jedu do Fiatu, kde reklamuju na T-jetu škrtící klapku, prostě to občas nereaguje na plyn.... mají to tam debilové týden a "závada se neprojevuje" přitom já vím že když do toho sednu tak do 15 minut se to stane....
- u Fordu mi zásadně lili olej nad rysku, ačkoliv při zadávání zakázky jsem jim výslovně říkal ať si na to dávají pozor....
- předání nové Giulie s podhuštěnýma pneu
a takových historek tady jen za těch pár služebáků co ve firmě točíme mám milión.... to ani nemá smysl tady vypisovat....
ale co mám dělat když ty auta jezdí hodně km a prostě nemám čas co dva měsíce řešit drobné opravy u ojetin? když koupím auto co má 100 najeto tak za dva roky bude mít 200 a ho zase prodat a řešit to znovu....
V tomto směru už se fakt těším až přijde nějaká krize a lidi pochopí že zákazníků si musí aspoň trochu vážit.... nečekám že se mi budou klanět, ale ku*va aspoň normálně udělat svoji práci.... A samozřejmě se to netýká jen aut, dnes na to hřeší všichni a všude....
No, tak jsem si poplakal a jedu do toho Fiatu....
ale po posledních zkušenostech fakt možná nějaké auto co najede míň koupím jako ojetinu, sypat peníze idio*ům fakt asi úplně nemusím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)