Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Nadkachna: V pohodě, ono to taky nebylo tak dramatický jak Harous stylem Krimizprav na Primě píše před čarou jsem brzdil motorem a podřazováním, aby to pěkně znělo, pak jsem přidával dokud byla ozvěna. A když jsem mohl do pravyho přejet já, mohli přece i ti všichni přede mnou... Prasárna je teda spíš bezohledné setrvavani zbytečně v levým resp. středním pruhu, já nikoho nevyblikávám, nevybržďuju, neškolím a neomezuju, kouknu jestli je volný odstavny pruh, abych měl kam uhnout kdyby se dotyčný trouba probudil později a jedu si svoje. Jak rychle přijedu, tak rychle zmizim, když se někdo chce držet svodidel, jeho věc.
Harous: Jestli jsem si pomohl, to už je takový to čecháčkovský starání se o druhý, jak píšu výše, do stredniho jsem přejel proto, ze následně jsem sel do pravyho a pak do odbocovaciho, v místě, kde ten odbocovaci pruh začíná. A ne jako jiný, který to tam skutečně prasi tím, že sjedou už dřív a podjedou to v odstavnym pruhu celý.
PS: myslím že na tý fotce je dostatečně daleko vidět, že tam si nikdo žádný bezpečný odstup nedržel, tam je prostě úplně prázdno před nima.
Harous: Jestli jsem si pomohl, to už je takový to čecháčkovský starání se o druhý, jak píšu výše, do stredniho jsem přejel proto, ze následně jsem sel do pravyho a pak do odbocovaciho, v místě, kde ten odbocovaci pruh začíná. A ne jako jiný, který to tam skutečně prasi tím, že sjedou už dřív a podjedou to v odstavnym pruhu celý.
PS: myslím že na tý fotce je dostatečně daleko vidět, že tam si nikdo žádný bezpečný odstup nedržel, tam je prostě úplně prázdno před nima.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Jasně, krimi zprávy...
No nic, zbytečná diskuze.
No nic, zbytečná diskuze.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Hned jak to harous napsal jsem na tuty věděl, že šlo o Michala. Jezdím tam taky dost často a je to peklo. Aplikuju stejnej styl jako Michal, je to nejefektivnější způsob, jak se tady v ty posrany Praze někam dostat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Peklo je celá Praha...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Hummeristi už tohle dávno řešili ve fóru přidáním traverzy a protiletadlovyho kulometu..... a na konci tunelu.... TATATATATATA....
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Praha neni peklo, peklo jsou okruhy okolo Prahy a "mimopražští", kteří je využívají
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Peklo je všemožná regulace generující kolony
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Mám na takové situace úplně stejný pohled a v podstatě praktikuju úplně stejný postup.MichalT píše: ↑9.5.2019, čtv 13:27 Prasárna je teda spíš bezohledné setrvavani zbytečně v levým resp. středním pruhu, já nikoho nevyblikávám, nevybržďuju, neškolím a neomezuju, kouknu jestli je volný odstavny pruh, abych měl kam uhnout kdyby se dotyčný trouba probudil později a jedu si svoje. Jak rychle přijedu, tak rychle zmizim.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Naprostej souhlas!!!!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Pekny clanek s vysvetlenim, jak jezdit v pruzich. Doporucuju zejmena pro pripad, ze by zas mel nekdo potrebu sem kopirovat paragrafy a obhajovat levoproudarstvi ve meste...
https://www.garaz.cz/clanek/jak-jezdit- ... lanky-home
https://www.garaz.cz/clanek/jak-jezdit- ... lanky-home
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 396
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Nojo,ale ti co jezdí v levým pruhu to stejně číst nebudou !
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 396
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Tak si v neděli večer jedu pohodičku ( 80 km/hod) Strakonickou směr do centra,přede mnou Passat cca 30m a blížíme se k připojovacímu pruhu.A tam jede osobák a bliká levým blinkrem.Do této chvíle vše OK.Všimnu si,že obě auta přede mno jedou stejnou rychlostí,blížím se lehce k nim a začínám brzdit.Auto v připojováku se dostává do úzkých - připojovací pruh končí - zastavuje.A ten debil v Passatu zastavuje také.Musím tvrdě na brzdy!Naštěstí tentokrát není nikdo nalepený na mém zadku,takže alfice je v cajku.Dobrzdil s rezervou,ale vytočenej do běla.Galantně zastavit v průjezdném pruhu a navíc tak blbě,že auták v připojováku stejně nemuže zařadit do pravého průběžného pruhu.To je ale kus kretena!Teprve po mohutném vytroubení se debil v Passatu rozjíždí a vše se dostává do normálu.Veliké štěstí ,že kolona vracející se do centa byla dost roztrhaná se slušnými odstupy..kdyby byla jako je ve špičkách,myslím vzhledem k nouzovému brždění by tam byla minimálně srážka 4 aut včetně mě.
Jako už byla skoro tma,ale kdyby debil v Passatu koukal do zpětného zrcátka,tak by zjistil,že mezi ním a mnou je mezera pro ukázkové zazipování autíka co se nacházelo v připojováku.a v levém pruhu bylo taky "plno" - tam galantně uvolnit pruh pro najetí taky nešlo.
Jako už byla skoro tma,ale kdyby debil v Passatu koukal do zpětného zrcátka,tak by zjistil,že mezi ním a mnou je mezera pro ukázkové zazipování autíka co se nacházelo v připojováku.a v levém pruhu bylo taky "plno" - tam galantně uvolnit pruh pro najetí taky nešlo.
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
hele já jsem tuhle situaci zažil na silnici první třídy mimo obec, kdy si frajeři na hlavní a v připojováku vyměňovali galantnosti tak dokonale, že oba zastavili.... člověku to hlava nebere, co naděláš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Dokud je stále čas na troubení tak se ho...o děje.
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Jinak pánové minulý týden jsem byl v Německu a tak jsem se s Giulií docela těšil na legendární autobahn.... realita mě bohužel dost zklamala - na trase Praha-Frankfurth se dá slušně jet tak možná od Plzně do Norimberka, jinak je to kvůli provozu naprosto o ničem.... (tu parodii na trase Zlín Praha nekomentuju....). Zpátky jinou cestou, taky zacpaná souvislou kolonou aut jedoucích v levém 80-120 podle situace....
co mě ale hodně otrávilo byl fakt, že na dvouproudé dálnici kde není omezená rychlost lidi ani v Německu už moc neuhýbají.... pokud ve 180 dojedete někoho kdo 130 předjíždí náklaďák a pak tam má 100m díru do které by mohl uhnout, tak v 50% se na vás ten člověk vyse*e a jede dál v levým.... a dělají to Češi, Poláci a i Němci.... to mě fakt zhnusilo, zdá se že jakási řidičská kultura prostě mizí....
co mě ale hodně otrávilo byl fakt, že na dvouproudé dálnici kde není omezená rychlost lidi ani v Německu už moc neuhýbají.... pokud ve 180 dojedete někoho kdo 130 předjíždí náklaďák a pak tam má 100m díru do které by mohl uhnout, tak v 50% se na vás ten člověk vyse*e a jede dál v levým.... a dělají to Češi, Poláci a i Němci.... to mě fakt zhnusilo, zdá se že jakási řidičská kultura prostě mizí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Petulin940: Podobný situace vidím dost často, jako zastavení v průběžném pruhu už je vyšší liga, ale neschopnost v připojovacím pruhu vyhodnotit situaci a buď šlápnout na plyn a zařadit se dopředu nebo ubrat a zařadit se dozadu je vcelku na denním pořádku zejména na silnicích 1. tříd s mimoúrovňovým křížením a připojovákem, který bývá kratší než na dálnicích. V lepším případě je situace vyřešena zastavením připojujícího se vozidla v horším pokusem vytlačit vozidlo v průběžném pruhu do protisměru, popřípadě tím co popisuješ ty.
Ale to co popisuješ mi loni provedli před zůžením na D1, tak dlouho se dvě auta "zipovali" až zastavili každý ve svém pruhu, dobrzdil sem a kupodivu i ten plachtovej Sprinter za mnou, ale celkově nad tím zůstává rozum stát.
Ale to co popisuješ mi loni provedli před zůžením na D1, tak dlouho se dvě auta "zipovali" až zastavili každý ve svém pruhu, dobrzdil sem a kupodivu i ten plachtovej Sprinter za mnou, ale celkově nad tím zůstává rozum stát.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Denní chléb na tomto připojováku ve Varech. https://www.google.com/maps/@50.2318327 ... 312!8i6656
To, že je to debilně navržené, to je fakt, ale to co tam lidi předváděj, to je demence neskutečná.
Je opravdu denní klasickou, že na hlavní někdo zastaví a pouští játro v připojovacím pruhu. Nakonec stojí oba a čumí na sebe.
Je to hlavně fajn, když se z poza zatáčky "z tunelu" vykulí kamion co jede 70-80km/h a tam dvě konzervy k slisování.
Dálnice v německu už dávno nejsou co bývaly. Každou chvíli někdo předjíždí kamion a řadí se do levého x set metrů před ním, nedbaje co se děje ve zpětném zrcátku. Troubení a blikání je v DE celkem vážně trestáno, ale co má člověk dělat, když to tam kloubouk šoupne a jeden pak brzdí i očima.
To, že je to debilně navržené, to je fakt, ale to co tam lidi předváděj, to je demence neskutečná.
Je opravdu denní klasickou, že na hlavní někdo zastaví a pouští játro v připojovacím pruhu. Nakonec stojí oba a čumí na sebe.
Je to hlavně fajn, když se z poza zatáčky "z tunelu" vykulí kamion co jede 70-80km/h a tam dvě konzervy k slisování.
Dálnice v německu už dávno nejsou co bývaly. Každou chvíli někdo předjíždí kamion a řadí se do levého x set metrů před ním, nedbaje co se děje ve zpětném zrcátku. Troubení a blikání je v DE celkem vážně trestáno, ale co má člověk dělat, když to tam kloubouk šoupne a jeden pak brzdí i očima.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Jo taky jsem si vsiml, ze v Nemecku je snad jeste vic "levoproudaru" a "vychovavacu" nez u nas. Na druhou stranu zas jezdi Nemci celkove svizneji a predvidatelneji a nemaji kazdy 2 kilometry usekovy radar. V Italii zas levoproudari nejsou, ale absolutne nikdo nepouziva blinkry, rychlostni limity si urcuje vetsinou ridic sam, pruhy na silnici jsou spis orientacni a vzdy plati, ze nakrsleny pocet je v realu jeste +1 az 2 a cervena na semaforu znamena spis "zpomal" nez stuj.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
To s tou Itálií je dobrý postřeh. Před lety jsem měl půjčené auto z italské půjčovny. Zastavil jsem na červenou a za mnou troubení. U benzinky jsem se dozvěděl, že pokud je malý semafor (malý průměr světla), tak jsem měl jet, že se staví až na "velkou červenou", tj na semafor s velkým průměrem světla.
AR Giulietta 1,7 TBi
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Fiat Ulysee 2,0 16v
Š Octavia 1,8 Turbo ex
Š Octavia 1,8 20v ex
AR 33 1,7 16v ex
AR 33 1,4 ex
pozn. nikdy jsem neměl naftové auto
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Fiat Ulysee 2,0 16v
Š Octavia 1,8 Turbo ex
Š Octavia 1,8 20v ex
AR 33 1,7 16v ex
AR 33 1,4 ex
pozn. nikdy jsem neměl naftové auto
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Kubas, Kenjiro: konečně někdo potvrzuje co říkám už posledních cca 5 let. Němci z levyho uhybaji ještě min než Češi, klidně vytvoří v levým vláček jedoucí souvisle 120 km/h a nikdo neuhne spousty kilometrů. A navíc co jsem tam viděl vybrzdovani a naschvalu, no jak tady v 90.letech. Prejedu Rozvadov směrem domů a znatelně se to zlepší.
No a s tou Itálií, jezdí se tam prostě podle logiky a plynulosti a ne podle pravidel.
No a s tou Itálií, jezdí se tam prostě podle logiky a plynulosti a ne podle pravidel.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
mě to Německo fakt strašně zklamalo, hustý provoz neovlivníš, ale ta arogance že prostě neuhnu, to je špatný.... země která kdysi nastavila měřítka jak má vypadat silniční síť a jak se má jezdit, a takový úpadek....
Jinak teda asi hodinu v kuse jsem se bavil tím, že jsem jel za novou M3 v nějakém drahém tuningu, na švýcarských značkách, s výfukem který přeřval i moje rádio.... Borce jsem pustil a pozoroval, jak se naivně snaží jet rychleji než proud aut co jedou 120.... vždycky 5 minut za někým jel, pak chvíli letěl 180 a tak furt dokola.... bez jakékoliv snahy jsem se ho držel dokud neodbočil... frajer pořád čekal že už to přijde a konečně se autobahn proletí a ono velký ho*no.... na jednu stranu mi ho bylo líto, na druhou stranu jsem se mu smál jak odmítá pochopit realitu.... (na totálně zacpané D1 prostě 160 plynule taky nepojedeš, i kdyby ses po*ral....). A korunu tomu nasadil borec ve starý Corse, měl to BMW v kufru, neuhnul do mezery dlouhé 100m a když se na něj to bávo začlo lepit, ještě si začal demonstrativně ostřikovat okno až to pěkně cákalo i na tu leštěnku za ním.... No škoda že jsem neměl kameru, groteska jak prase....
Jinak k té Itálii - když jsem tam byl poprvé autem kolem 2005 tak to byl fakt mazec, od té doby mi přijde že se strašně uklidnili a na dálnicích mají úseková měření taky, potkat tam někoho kdo jede víc než 140 reál je velmi vzácné....
Jinak teda asi hodinu v kuse jsem se bavil tím, že jsem jel za novou M3 v nějakém drahém tuningu, na švýcarských značkách, s výfukem který přeřval i moje rádio.... Borce jsem pustil a pozoroval, jak se naivně snaží jet rychleji než proud aut co jedou 120.... vždycky 5 minut za někým jel, pak chvíli letěl 180 a tak furt dokola.... bez jakékoliv snahy jsem se ho držel dokud neodbočil... frajer pořád čekal že už to přijde a konečně se autobahn proletí a ono velký ho*no.... na jednu stranu mi ho bylo líto, na druhou stranu jsem se mu smál jak odmítá pochopit realitu.... (na totálně zacpané D1 prostě 160 plynule taky nepojedeš, i kdyby ses po*ral....). A korunu tomu nasadil borec ve starý Corse, měl to BMW v kufru, neuhnul do mezery dlouhé 100m a když se na něj to bávo začlo lepit, ještě si začal demonstrativně ostřikovat okno až to pěkně cákalo i na tu leštěnku za ním.... No škoda že jsem neměl kameru, groteska jak prase....
Jinak k té Itálii - když jsem tam byl poprvé autem kolem 2005 tak to byl fakt mazec, od té doby mi přijde že se strašně uklidnili a na dálnicích mají úseková měření taky, potkat tam někoho kdo jede víc než 140 reál je velmi vzácné....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
No to muze byt ten s tou M3 rad, ze mu to auto Helmuti nezabavili, to je ted jejich oblibena kratochvile v ramci boje proti tzv "pozerum".
Jinak ty usekovky v Italii soud zrusil - https://community.ricksteves.com/travel ... ads-update
Jinak ty usekovky v Italii soud zrusil - https://community.ricksteves.com/travel ... ads-update
Naposledy upravil(a) kenjiro dne 20.5.2019, pon 23:00, celkem upraveno 2 x.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
aha, já tam jel po dálnici naposledy asi před třemi roky z Rimini a to mi ještě GPS ty brány hlásila každou chvíli..... (jinak jezdím každý rok jen tu brennerskou a tam je 110 všude... nebo tak nějak....)
jinak jak jsem to tak v DE viděl tak myslím že konec neomezené rychlosti na dálnicích tam není moc daleko, těm lidem to asi tak jako tak bude jedno.... (druhá strana mince je že za těch svých 700km po DE jsem měl průměr jen lehce nad sto, takže kdyby se tam jezdilo plynule 130 tak to vyjde líp.... )
jinak jak jsem to tak v DE viděl tak myslím že konec neomezené rychlosti na dálnicích tam není moc daleko, těm lidem to asi tak jako tak bude jedno.... (druhá strana mince je že za těch svých 700km po DE jsem měl průměr jen lehce nad sto, takže kdyby se tam jezdilo plynule 130 tak to vyjde líp.... )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
V Nemecku taky https://www.thurrott.com/forums/general ... under-gdpr
O tom se tady v mediich jaksi nemluvi...
Ja si myslim, ze na tu rychlost si Nemci sahnout nenechaji ve finale. Kdyby nasi kaspari misto vymysleni kravin chteli udelat republice reklamu v zahranici, tak to zrusi taky ty limity. Mluvilo by se o tom po celym svete. Je spousta useku na nasich dalnicich, ktere jsou minimalne na urovni tech v DE, spis lepsi - namatkou.... vsechny dalnice krom D1 Ano jsou useky, kde by to bylo potreba snizit.
A ty reci, ze by se lidi pozabijeli a vsichni by jezdili ze dne na den 200+ jsou nesmysl. Nezmenilo by se skoro nic. Vetsina lidi stejne jezdi svych 110-130 kvuli spotrebe a taky i kvuli limitum na strane techniky. Tezko budou lidi v tech 1.0 TSI, 0.9 Tce, 1.0 EcoBoost atd. lamat rychlostni rekordy. Statisice Cechu navic jezdi kazdy rok do Nemecka a nevsiml jsem si, ze by tam nastal nejaky armagedon a hromadne se tam zabijeli.
O tom se tady v mediich jaksi nemluvi...
Ja si myslim, ze na tu rychlost si Nemci sahnout nenechaji ve finale. Kdyby nasi kaspari misto vymysleni kravin chteli udelat republice reklamu v zahranici, tak to zrusi taky ty limity. Mluvilo by se o tom po celym svete. Je spousta useku na nasich dalnicich, ktere jsou minimalne na urovni tech v DE, spis lepsi - namatkou.... vsechny dalnice krom D1 Ano jsou useky, kde by to bylo potreba snizit.
A ty reci, ze by se lidi pozabijeli a vsichni by jezdili ze dne na den 200+ jsou nesmysl. Nezmenilo by se skoro nic. Vetsina lidi stejne jezdi svych 110-130 kvuli spotrebe a taky i kvuli limitum na strane techniky. Tezko budou lidi v tech 1.0 TSI, 0.9 Tce, 1.0 EcoBoost atd. lamat rychlostni rekordy. Statisice Cechu navic jezdi kazdy rok do Nemecka a nevsiml jsem si, ze by tam nastal nejaky armagedon a hromadne se tam zabijeli.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
No určitě by nebyl problém s těm pomalými jezdci, ti by opravdu nezrychlili, už dnes reálných 130 zas tolik lidí nejezdí (nebo dokonce rychleji, i reálných 140 je celkem bezpečných z pohledu měření, bodů atd.).... spíš si myslím že by se zvýšila agresivita na straně lidí co chtějí jezdit rychleji a kteří by se pokoušeli jezdit po dálnicích permanentně 180+ se zaplými dálkovými světly a levým blinkrem.... V Německu tě totiž fakt nikdo vyblikávat ani jinak šikanovat nebude, když mu neumožníš jet těch jeho 200, v ČR jsme kulturně jinde....
Na D1 to každopádně reálné není, na ostatních dálnicích bych to samozřejmě uvítal....
Na D1 to každopádně reálné není, na ostatních dálnicích bych to samozřejmě uvítal....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host