Příspěvek
od MichalT » 9.5.2019, čtv 15:58
U losího testu jde o to, vrátit se po vyhýbacím manévru do svýho pruhu, tím je daný splnění testu nebo jeho nesplnění. Pokud Giulia hodí zadkem a ustřelí prostřední kužel vpravo po návratu do svýho pruhu nebo dokonce trefí úplně první kužel při nájezdu, kdy jede rovně (to není nic jinýho než chyba řidiče), tak je to pořád zvládnutý losí test.
Pokud ale se to auto nedokáže z protisměru vrátit zpět na svojí stranu silnice a jede rovně, tak dojde k čelní srážce a auto v testu selhalo. Stejně špatně jako ten Kodiaq na tom byl už dvojkovej Superb, to byl přesně stejný průběh.
Co jsem napsal špatně je to, že ty rozdíly nejsou mezi vypnutou a zapnutou stabilizací, ale v režimu A nebo D, je to tam dokonce vpravo dole napsaný.
Tady máš třeba Porsche 911, který má oficiálně zapsaný 82 km/h a taky přitom trefí dva kužely, z toho jeden je sice blbě postavenej ale druhej je v místě začátku vyhýbacího manévru:
https://www.youtube.com/watch?v=o-KC0Gct3J8
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD