Ahoj,
Rád bych si napojil 156 1.9JTD 16V 103kW na diagnostiku. Pročítal jsem zde snad nekonečné téma o SW+HW, ale je tam tolik názorů, že fakt netuším co pořídit. Vím že, můžu mít VAG-COM 409 nebo ELM 327 a taky že budu potřebovat asi ty redukce na určité ŘJ.
Jelikož jsem měl doma VW, tak jsem si tenkrát pořídil klon HEX+CAN(VCDS 18.9) a moje otázka zní, zda se s ním spojím s alfou a MES(MultiEcuScan). A jestli tam je nějaké omezení, že se dostanu jen do motoru atd..
Druhá věc je, pokud mi můj kabel stačit nebude, tak jaký kabel mám koupit, chci se dostat na všechno, upravovat hodnoty atd..
Díky moc za stručné a jasné odpovědi a rady. Prosím aby odpovídali lidi co mají zkušenost a sami si diagnostikují, a né lidi co jen čtou na netu tisíce názorů.
Díky!! Jirka
HEX+CAN
Re: HEX+CAN
tady máš přehlednou tabulku s jakým kabelem se kam dostaneš:
http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Re: HEX+CAN
Jestli tomu dobře rozumím, tak ten můj kabel bude spolupracovat s MES jen s motorem, a na bagy a ABS musím koupit adaptéry.tydytek píše: ↑9.12.2019, pon 18:48 tady máš přehlednou tabulku s jakým kabelem se kam dostaneš:
http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Ano?
EX: 𝕊𝕖𝕒𝕥 𝕋𝕠𝕝𝕖𝕕𝕠 𝟙𝕃 𝟙.𝟡 𝕋𝔻𝕀 𝟠𝟙𝕜𝕎
NOW: 𝔸𝕝𝕗𝕒 ℝ𝕠𝕞𝕖𝕠 𝟙𝟝𝟞 𝕊𝕎 𝟙.𝟡 𝕁𝕋𝔻𝕞 𝟙𝟘𝟛𝕜𝕎 - ℙ𝕠𝕨𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕄𝕚𝕣𝕦𝕝𝕦 + 𝔼𝔾ℝ 𝕆𝔽𝔽
NOW: 𝔸𝕝𝕗𝕒 ℝ𝕠𝕞𝕖𝕠 𝟙𝟝𝟞 𝕊𝕎 𝟙.𝟡 𝕁𝕋𝔻𝕞 𝟙𝟘𝟛𝕜𝕎 - ℙ𝕠𝕨𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕄𝕚𝕣𝕦𝕝𝕦 + 𝔼𝔾ℝ 𝕆𝔽𝔽
Re: HEX+CAN
Já mám doma kabel pro VCDS páč jsem měl předtím VW a zkoušel jsem ho na Alfu a nefungoval.
Kupoval jsem na zkoušku i KKL a taky jsem s ním nepochodil.
ELM 327 v pohodě, ale trefil jsem až s druhým kusem. Ani jede nekomunikoval a až na druhém se podařilo upravit odstraněním rezistoru. Na foru z odkazu z webu MES jsou nafocený vnitřky všelijakých 327 s vyznačením odporu co je třeba odstranit, ale nejsou tam zdaleka všechny co se dají koupit.
Druhá varianta je koupit kabel, který má kompatibilitu deklarovanou, ale stojí tak 4x tolik co běžný 327 z ali či ebay. Tedy alespoň, když jsem hledal dřív. Tady ten z odkazu výše je za babku.
Jinak redukce jsem kupoval tuším z aliexpresu za pár dolarů sadu.
Kupoval jsem na zkoušku i KKL a taky jsem s ním nepochodil.
ELM 327 v pohodě, ale trefil jsem až s druhým kusem. Ani jede nekomunikoval a až na druhém se podařilo upravit odstraněním rezistoru. Na foru z odkazu z webu MES jsou nafocený vnitřky všelijakých 327 s vyznačením odporu co je třeba odstranit, ale nejsou tam zdaleka všechny co se dají koupit.
Druhá varianta je koupit kabel, který má kompatibilitu deklarovanou, ale stojí tak 4x tolik co běžný 327 z ali či ebay. Tedy alespoň, když jsem hledal dřív. Tady ten z odkazu výše je za babku.
Jinak redukce jsem kupoval tuším z aliexpresu za pár dolarů sadu.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: HEX+CAN
Paráda! Super díky moc
EX: 𝕊𝕖𝕒𝕥 𝕋𝕠𝕝𝕖𝕕𝕠 𝟙𝕃 𝟙.𝟡 𝕋𝔻𝕀 𝟠𝟙𝕜𝕎
NOW: 𝔸𝕝𝕗𝕒 ℝ𝕠𝕞𝕖𝕠 𝟙𝟝𝟞 𝕊𝕎 𝟙.𝟡 𝕁𝕋𝔻𝕞 𝟙𝟘𝟛𝕜𝕎 - ℙ𝕠𝕨𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕄𝕚𝕣𝕦𝕝𝕦 + 𝔼𝔾ℝ 𝕆𝔽𝔽
NOW: 𝔸𝕝𝕗𝕒 ℝ𝕠𝕞𝕖𝕠 𝟙𝟝𝟞 𝕊𝕎 𝟙.𝟡 𝕁𝕋𝔻𝕞 𝟙𝟘𝟛𝕜𝕎 - ℙ𝕠𝕨𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕄𝕚𝕣𝕦𝕝𝕦 + 𝔼𝔾ℝ 𝕆𝔽𝔽
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host