Příspěvek
od MichalT » 22.12.2019, ned 16:46
Servis proveden, olej, filtry, palivový filtr taky, zaslepili jsme EGR, objevili prolomenou plastovou trubku mezi váhou vzduchu a turbem. Bylo to v tom spoji, někdo to asi moc dotáhnul a ta plastova trubka se zbortila dovnitř. Nahřáli jsme jí, srovnali ji a rozumně dotáhli.
Auto pocitově líp jede v nižších otáčkách, výpadky zátahu jsem zatím už nezaznamenal, ale kontrolka motoru (vstrik) se mi asi před dvěma dny rozsvitila zase, a po chvíli zase zhasla...
Napichnout to nešlo, jednou se to připojilo a pak už nešlo navázat spojení.
Turbo jsme prozkoumali, má jen přetlakem ovládaný obtok, klasickou wastegate. S tou hýbat nešlo, ale po nastartování a proslapnuti plynu se tyčka mírně vysunula a hybla tahlem.
Jinak topení je v konektoru, už to zase přestalo fungovat, sahnul jsem tam, zahybal konektorem a hned to začalo zase makat.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD