Naprostý souhlas. Když to vezmu postupně za sebe:
Panda - jak jich v předchozí generaci bylo na silnicích vidět docela dost, tak tu současnou nepamatuju, že bych snad viděl. Základní verze nevypadá nic moc, zajímavý jsou ty verze Cross a 4x4. Ale to už je zase cenově na miniauto dost vysoko. A miniauta dneska asi moc netáhnou nikde.
500 - auto hezounký, facelift pomohl, ale už se mi to auto nějak okoukalo. Stejně jako u Pandy mám pocit, že tahle kategorie dnes moc neletí. Zvlášť třídvéř. Ale občas na silnici alespoň vidět je.
500L - je mi líto, design je subjektivní, ale 500L je pro mě osobně nestravitelný. Multipla byl proti tomu krasavec. Asi nebudu sám, protože potkat to na cestách je taky vzácnost.
500X - kategorie která zažívá boom, špatný auto to nebude, ošklivý taky není, ale paradoxně mě na něm nesedí ten odkaz na malou 500. Taky už je na trhu dost dlouho. V konfigurátoru na webu už ale není. Že by konec prodeje v ČR?
Tipo - za mě nevyužitý potenciál. Nejen že konkurence už má dneska auta o generaci mladší, ale Fiat bohužel Tipo od začátku nasadil do pozice low endu ve třídě.
P.S. Mimochodem, podívejte se na web Fiat.cz co mají v konfigurátoru. Je tam 500 pouze električka, Panda pouze hybrid a Tipo. A to u tý 500 není na první pohled vidět, že je to elektro. První co vidíte je, že cena začíná na víc než 600 tisících...