Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Dá se přes MES nebo AlfaOBD (přes ten to mám odzkoušeno) natrvalo vypnout
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Je potřeba k AlfaOBD i některá z barevných redukci?
Jinak ja si zvykl S/S vypnout hned po nastartování - start, vypnout S/S, dat si pás měl jsem ho od původního majitele také vypnutý a po výměně baterie se také aktivoval.
Jinak ja si zvykl S/S vypnout hned po nastartování - start, vypnout S/S, dat si pás měl jsem ho od původního majitele také vypnutý a po výměně baterie se také aktivoval.
Giulietta Sportiva 2.0JTDm 125kW (2011)
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
MikeC: Vďaka pôjdem sa na to pozrieť.
kostel: Pokiaľ viem tak áno, na pripojenie s motorom, ABS a servom ho nepotrebuješ ale na komfortnú jednotku a iné treba žltú redukciu (A3).
Inak chcem si zmeniť jazyk BaM z nemčiny na angličtinu keď postupujem podľa návodov tak mi to v kuse vyhadzuje update error 10 nestretol sa s tým niekto ?
kostel: Pokiaľ viem tak áno, na pripojenie s motorom, ABS a servom ho nepotrebuješ ale na komfortnú jednotku a iné treba žltú redukciu (A3).
Inak chcem si zmeniť jazyk BaM z nemčiny na angličtinu keď postupujem podľa návodov tak mi to v kuse vyhadzuje update error 10 nestretol sa s tým niekto ?
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Zdravím alfisti.
Tak sa po dlhej dobe hlásim pred nedávnom som dal konečne dokopy ten únik oleja a bola to teda pekne hlúpa robota.... Vec ktorej som sa bál najviac (dva šroby pri zotrváku) boli asi najjednoduchšia časť demontáže.... Štyfty na výfuku sa mi podarilo oba odtrhnúť tykže som ich odvrtal a nahradil šrobami, vyhodiť poloos nestačilo bolo treba odkrútiť spodný držiak motora a celý motor nahnúť dopredu lebo by tú vaňu z tadiaľ nikto nevytiahol nie aby ju tam ešte potom s naneseným silikónom dával späť Olej nakoniec tiekol pri spoji gufera s blokom kde som naniesol truchu viacej silikonu a je kľud. Sací kôš bol čistý a vaňa tiež tesnenie sacieho koša bolo v pomerne dobrom stave ale aj tak som ho vymenil za "pofacelifové" nech je kľud. Ojnice na kľuke vôlu našťastie nemali. Ešte v septembri som bol s Giuliettkou v autorizáku kvôli tomu klepaniu na čo mi povedali že je to spôsobené hydroštelmi a vraj majú rovnaký zvuk všetky JTDm motory aj nové 2.2 takže mám len vymeniť olej a rozvod a jazdiť . Pred týždňom som sa dal do čistenia intercoolera a našiel som v ňom kus lopatky z turba našťastie nie toho čo tam mám založené Koncom týždňa by mi mala dôjsť aretácia rozvodov takže vymením konečne aj tie (rozhodol som sa pre SKF) plus chladič EGR a vyčistiť samotné EGR. Prikladám dáke fotky
Tak sa po dlhej dobe hlásim pred nedávnom som dal konečne dokopy ten únik oleja a bola to teda pekne hlúpa robota.... Vec ktorej som sa bál najviac (dva šroby pri zotrváku) boli asi najjednoduchšia časť demontáže.... Štyfty na výfuku sa mi podarilo oba odtrhnúť tykže som ich odvrtal a nahradil šrobami, vyhodiť poloos nestačilo bolo treba odkrútiť spodný držiak motora a celý motor nahnúť dopredu lebo by tú vaňu z tadiaľ nikto nevytiahol nie aby ju tam ešte potom s naneseným silikónom dával späť Olej nakoniec tiekol pri spoji gufera s blokom kde som naniesol truchu viacej silikonu a je kľud. Sací kôš bol čistý a vaňa tiež tesnenie sacieho koša bolo v pomerne dobrom stave ale aj tak som ho vymenil za "pofacelifové" nech je kľud. Ojnice na kľuke vôlu našťastie nemali. Ešte v septembri som bol s Giuliettkou v autorizáku kvôli tomu klepaniu na čo mi povedali že je to spôsobené hydroštelmi a vraj majú rovnaký zvuk všetky JTDm motory aj nové 2.2 takže mám len vymeniť olej a rozvod a jazdiť . Pred týždňom som sa dal do čistenia intercoolera a našiel som v ňom kus lopatky z turba našťastie nie toho čo tam mám založené Koncom týždňa by mi mala dôjsť aretácia rozvodov takže vymením konečne aj tie (rozhodol som sa pre SKF) plus chladič EGR a vyčistiť samotné EGR. Prikladám dáke fotky
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Pěkná práce Mně ta vana furt čeká Jsem smířený s tím, že to udělám na jaře jak budu mít odsazenou převodovku abych udělal dvojhmotou, bo už začíná být fakt znát Jenže to auto teď jezdí dost málo, tak mě to nějak netlačí a jsem línej no
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Vďaka
Ono ak ideš meniť zotrvák tak je to fajn spraviť spolu s tým ale tie šroby idú pekne vykrútiť cez montážne otvory na prevodovke po nastavení zotrvačníka do určitej polohy. Môj zotrvak je už asi tiež načatý lebo keď pomaly púšťam spojku tak to trošku zatrasie aj otáčky malilinko zníži ale bude to musieť počkať. Dačo mi píska na voľnobehu ako by z niekade ťahalo falošný vzduch a ovplyvňuje to trošku aj chod motora v pravidelných intervaloch tak čudne brní práve keď to píska.... Turbo vôlu malo len malinku axialnu a tá je vraj aj u nových turbín. Ďalšia vec je že sa začal ozývať buchot pri prejazde nerovnosťami na lavej strane a keď bolo auto na zdviháku tak sme tam nikde vôlu nenašli.. Myslel som si že to budú vybité kosti stabilizátora ale tie vyzerali byť fajn tak ozaj neviem čo tam trieska.
Ono ak ideš meniť zotrvák tak je to fajn spraviť spolu s tým ale tie šroby idú pekne vykrútiť cez montážne otvory na prevodovke po nastavení zotrvačníka do určitej polohy. Môj zotrvak je už asi tiež načatý lebo keď pomaly púšťam spojku tak to trošku zatrasie aj otáčky malilinko zníži ale bude to musieť počkať. Dačo mi píska na voľnobehu ako by z niekade ťahalo falošný vzduch a ovplyvňuje to trošku aj chod motora v pravidelných intervaloch tak čudne brní práve keď to píska.... Turbo vôlu malo len malinku axialnu a tá je vraj aj u nových turbín. Ďalšia vec je že sa začal ozývať buchot pri prejazde nerovnosťami na lavej strane a keď bolo auto na zdviháku tak sme tam nikde vôlu nenašli.. Myslel som si že to budú vybité kosti stabilizátora ale tie vyzerali byť fajn tak ozaj neviem čo tam trieska.
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Serva :-)
Takže po skoro troch mesiacoch som tu s novinkami o Giuliettke.
1. Prebehla demontáž vstrekovačov následná kontrola v profi firme a ich vyčistenie ultrazvukom. Kontrola dopadla na počudovanie dobre vstrekovače sú v pomerne dobrom stave a ak sa nebude tankovať zlá nafta tak by to istý čas malo tak aj ostať dúfal som v to že ten klepotavý zvuk zapríčiňujú práve vadné vstrekovače ale budú to nakoniec asi ozaj tie hydroštely... Kým boli vstrekovače u odborníkov tak som si vyčistil klapku, EGR ventil a rúrku k nemu + som vymenil tesnenie na nalievacom hrdle oleja a samozrejme vyčistil šachty vstrekovačov a prerezal sedlá. Po montáži vstrekovačov sa mi o kus zlepšili korekcie možno má motor kľudnejší chod ale to bude asi len placebo .
2. Som sa konečne dostal k výmene rozvodov ktoré ako som po rozobratí zistil boli skočené o jeden zub respektíve zle nastavené pri predchádzajúcej výmene. Starý remeň vyzeral na počudovanie pomerne fajn na to že má za sebou 80 000km a 4 roky, každopádne šiel von a s ním sa vymenila aj vodiaca a napínacia kladka, vodná pumpa + obehová kladka klinového remeňa a klinový remeň samotný všetko od SKF.
3. Keď už som mal spustený chladiaci systém dal som sa do výmeny obalu EGR chladiča diel som objednal origo Opel (cena cca 55€) ktorý mi prišiel v neporušenom stave až na 3x ... Starý obal chladiča síce netiekol ani nebol nijako poškodený ale vnútorné tesnenie oddeľujúce výfukové plyny od chladiacej kvapaliny bolo prdnuté a chladiacu kvapalinu som našiel pri EGR ventile keď som ho demontoval. Inak Myslel som si že výmena rozvodov a tohto chladiča mi zaberie max deň nakoniec sa to kvôli zhnitej šrobe na chladiči natiahlo na tri dni.... Preto odporúčam ak to bude niekto v blízkej dobe robiť tak nech si v okolí chladiča vytvorí čo najviac priestoru demontážou všetkého čo zavadzia a ak má zhnité šroby ako ja tak nech si nachystá aj silné nervy a dostatok času Šrobu sme nakoniec odlomili, horákom nahriali zvyšok som vykrútil kombinačkami všetko sa vyčistilo vymenili sa tesnenia, chladič s obalom sa založili a prikrútili novými šrobami, dolial som vodu odvzdušnil systém a zatiaľ to vyzerá že je všetko OK.
V blízkej dobe chcem dať tmavé fólie na zadné okná a zohnať dáke R18 na leto tak uvidíme ako to dopadne
Takže po skoro troch mesiacoch som tu s novinkami o Giuliettke.
1. Prebehla demontáž vstrekovačov následná kontrola v profi firme a ich vyčistenie ultrazvukom. Kontrola dopadla na počudovanie dobre vstrekovače sú v pomerne dobrom stave a ak sa nebude tankovať zlá nafta tak by to istý čas malo tak aj ostať dúfal som v to že ten klepotavý zvuk zapríčiňujú práve vadné vstrekovače ale budú to nakoniec asi ozaj tie hydroštely... Kým boli vstrekovače u odborníkov tak som si vyčistil klapku, EGR ventil a rúrku k nemu + som vymenil tesnenie na nalievacom hrdle oleja a samozrejme vyčistil šachty vstrekovačov a prerezal sedlá. Po montáži vstrekovačov sa mi o kus zlepšili korekcie možno má motor kľudnejší chod ale to bude asi len placebo .
2. Som sa konečne dostal k výmene rozvodov ktoré ako som po rozobratí zistil boli skočené o jeden zub respektíve zle nastavené pri predchádzajúcej výmene. Starý remeň vyzeral na počudovanie pomerne fajn na to že má za sebou 80 000km a 4 roky, každopádne šiel von a s ním sa vymenila aj vodiaca a napínacia kladka, vodná pumpa + obehová kladka klinového remeňa a klinový remeň samotný všetko od SKF.
3. Keď už som mal spustený chladiaci systém dal som sa do výmeny obalu EGR chladiča diel som objednal origo Opel (cena cca 55€) ktorý mi prišiel v neporušenom stave až na 3x ... Starý obal chladiča síce netiekol ani nebol nijako poškodený ale vnútorné tesnenie oddeľujúce výfukové plyny od chladiacej kvapaliny bolo prdnuté a chladiacu kvapalinu som našiel pri EGR ventile keď som ho demontoval. Inak Myslel som si že výmena rozvodov a tohto chladiča mi zaberie max deň nakoniec sa to kvôli zhnitej šrobe na chladiči natiahlo na tri dni.... Preto odporúčam ak to bude niekto v blízkej dobe robiť tak nech si v okolí chladiča vytvorí čo najviac priestoru demontážou všetkého čo zavadzia a ak má zhnité šroby ako ja tak nech si nachystá aj silné nervy a dostatok času Šrobu sme nakoniec odlomili, horákom nahriali zvyšok som vykrútil kombinačkami všetko sa vyčistilo vymenili sa tesnenia, chladič s obalom sa založili a prikrútili novými šrobami, dolial som vodu odvzdušnil systém a zatiaľ to vyzerá že je všetko OK.
V blízkej dobe chcem dať tmavé fólie na zadné okná a zohnať dáke R18 na leto tak uvidíme ako to dopadne
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Tak kolesá na Giu minulý týždeň už konečne došli od lakýrnika
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Serus páni keďže sa mi blíži dátum výmeny oleja a filtrov tak ma napadá jedna otázka. Minulý rok som dal všetky filtre MANN pár ludí mi radilo že palivový filter mám meniť taktiež každý rok ale dávať každý rok MANN ktorý bez zľavy stojí cca 80€ mi príde dosť máte dáku inú overenú značku paliváku ktorou by som nič nepokazil?
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Nevím no, já bych to asi zas tak nehrotil, pokud netankuješ nějakou naftu z barelu na JZD, tak bych klidně měnil jednou za dva roky. Já měnil teď po roce a půl (co mám auto, kdo ví kdy byl měněný předtím ) před zimou a bral sem origo, na netu se dá koupit 27EUR
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Tankujem na OMV a vždy aj VIF, origo filter u nás stojí okolo 130€ nechápem čo na tom tak veľa stojí ... tak ho teda meniť asi nebudem no len pri výmene toho predchádzajúceho som zahodil ten štoplík na ktorom bolo tesnenie na senzor vody v palive takže som tam nechal staré a to teraz slzí takže tam musím niečo zohnať...
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Ak obetujes naftu v tom filtri (pri demontazi), tak ked donesies ten stopel do Gufera (Gufero BB), tak ti tesnenie nanho daju... Teda aspon mne tam zatial nasli tesnenia a o-kruzky na vsetko
Giulietta 1.4 TB 88kW
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
No tak po dlhšej dobe menší update Giu má už niečo cez 205 000 km a konečne som sa dostal k výmene hydroštelov a koníkov keďže klepe stále aj po čistení vstrekovačov ktoré majú na tie km veľmi pekné hodnoty. Keďže začínalo popiskovať aj turbo a kúsok skákali jeho otáčky a tlaky na voľnobehu plus papala olej cca 2dcl na 1000km tak som sa rozhodol že spolu z hydrami dám zrepasovať aj turbo. Avšak po demontáži mi vôbec nepríde až také zlé
radiálna vôľa tam dáka je axiálna ak aj tak úplne minimálna a hadice sú síce od oleja ale nič hrozné čo by nasvedčovalo tomu že turbo púšťa olej.... Takže neviem nenapadá niekoho akým iným spôsobom by sa mi mohol strácať olej ? Podotýkam že štartuje pekne, nedymí a pri dlhších trasách olej nemizne alebo len veľmi pomaly napadol ma ešte PCV ventil lebo z odvetrania ide pomerne dosť oleja si myslím nestretol sa niekto s niečím podobným na 2.0 JTDm ????
Plus samozrejme pridávam dáke foto
radiálna vôľa tam dáka je axiálna ak aj tak úplne minimálna a hadice sú síce od oleja ale nič hrozné čo by nasvedčovalo tomu že turbo púšťa olej.... Takže neviem nenapadá niekoho akým iným spôsobom by sa mi mohol strácať olej ? Podotýkam že štartuje pekne, nedymí a pri dlhších trasách olej nemizne alebo len veľmi pomaly napadol ma ešte PCV ventil lebo z odvetrania ide pomerne dosť oleja si myslím nestretol sa niekto s niečím podobným na 2.0 JTDm ????
Plus samozrejme pridávam dáke foto
- Přílohy
-
- 271732831_918556192171261_2446220696618103314_n.jpg (108.19 KiB) Zobrazeno 3232 x
-
- 271491313_352026963068963_5106662557014716596_n.jpg (61.41 KiB) Zobrazeno 3232 x
-
- 270881925_924368771783346_797117181575359875_n.jpg (45.04 KiB) Zobrazeno 3232 x
-
- 270369341_645482316876291_1396477500730438465_n.jpg (129.27 KiB) Zobrazeno 3232 x
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Takže hydroštely vymenené jeden bol totálne k.o. neudržal v sebe ani kúsoček oleja takže sa nečudujem že to tak klepalo takže vymenil som preventívne všetkých 16 hydier aj všetkých 16 koníkov nech je klud použil som značku INA tak to snáď niečo vydrží. Ďalej sa vymenilo tesnenie na vákuovej pumpe začistili jemným šmirgľom dosadacie hrany tesnenia veka na hlave a samotného veka, dalo nové tesnenie elring takže vrch je už zložený.
Včera sa mi ozval chlap z firmy kam som poslal turbo že ho nie je nutné repasovať lebo je v 100% stave takže nakoniec platím len test + vyčistenie turba takže idem ďalej hľadať kam mi mizne olej.....
Ďalej som pri demontáži rozvodov zistil že mi tečie vodná pumpa popri tesnení a aj cez ložisko vodnej pumpy (SKF! s najazdenými asi len 15000km) dnes som objednal HEPU s oceľovou turbínkou tak dúfam že táto už vydrží, inak dávate pod tesnenie vodnej pumpy aj silikón či len to plechové tesnenie ???? bol by som nerád ak by to zase začalo tiecť.
Zároveň som objednal konečne hlavný silentblok motora ktorý je totálne K.O. kvapalina vytiekla a celý je popraskaný.. Dúfam že už Giu triasť nebude Turbo, pumpa a silent mi majú prísť až v pondelok tak dúfam že v utorok už budeme vrčať
Včera sa mi ozval chlap z firmy kam som poslal turbo že ho nie je nutné repasovať lebo je v 100% stave takže nakoniec platím len test + vyčistenie turba takže idem ďalej hľadať kam mi mizne olej.....
Ďalej som pri demontáži rozvodov zistil že mi tečie vodná pumpa popri tesnení a aj cez ložisko vodnej pumpy (SKF! s najazdenými asi len 15000km) dnes som objednal HEPU s oceľovou turbínkou tak dúfam že táto už vydrží, inak dávate pod tesnenie vodnej pumpy aj silikón či len to plechové tesnenie ???? bol by som nerád ak by to zase začalo tiecť.
Zároveň som objednal konečne hlavný silentblok motora ktorý je totálne K.O. kvapalina vytiekla a celý je popraskaný.. Dúfam že už Giu triasť nebude Turbo, pumpa a silent mi majú prísť až v pondelok tak dúfam že v utorok už budeme vrčať
- Přílohy
-
- 267228048_1180294782502413_5659389372061102738_n.jpg (58.21 KiB) Zobrazeno 3154 x
-
- 271274991_611038499953893_4724172701698520208_n.jpg (124.68 KiB) Zobrazeno 3154 x
-
- 271774549_1169466576793076_6312790251710878368_n.jpg (109.71 KiB) Zobrazeno 3154 x
-
- 271447860_1302295676957700_1044183519709318185_n.jpg (123.35 KiB) Zobrazeno 3154 x
-
- 271772564_1079395865968295_8286791219939335580_n.jpg (86.79 KiB) Zobrazeno 3154 x
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Ze zvědavosti, kolik tě ta "sranda" stála?
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Celé dokopy asi 600€
Hydrá + koníky tesnenie pod veko olej a filtre cca 300€. Silent, vodná pumpa, zvyšné tesnenia, kontorola turba a dáke drobnosti asi tiež toľko každopádne som rád že mi už nebude klepotať ako drbnutá a dúfam že vďaka tomu silentu už ani triasť. Tu spotrebu oleja dáko poriešim verím že to nebude nič vážne možno len ozaj hrabe tomu separátoru keďže som dnes rozobral väčšiu časť sania a bola dosť od oleja
Hydrá + koníky tesnenie pod veko olej a filtre cca 300€. Silent, vodná pumpa, zvyšné tesnenia, kontorola turba a dáke drobnosti asi tiež toľko každopádne som rád že mi už nebude klepotať ako drbnutá a dúfam že vďaka tomu silentu už ani triasť. Tu spotrebu oleja dáko poriešim verím že to nebude nič vážne možno len ozaj hrabe tomu separátoru keďže som dnes rozobral väčšiu časť sania a bola dosť od oleja
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Takže alfonza je zložená a klepe a píska si veselo ďalej .... Dnes som bol u jedného mechanika ktorý to zase vidí na trysky že tie tam robia problémy tak to chvíľku riešiť nebudem a potom spravím prepadovú skúšku atď.
Inak výmena silentu pomohla na tie veci čo som riešil vo vlákne v sekcií Giulietta štarty aj vyhasínania sú teraz krásne bez väčších otrasov ale isté vibrácie stále cítim viem že je ešte reakčný silent na prd tak skúsim dakedy vymeniť aj ten a pozriem rovno aj ten na prevodovke
Inak výmena silentu pomohla na tie veci čo som riešil vo vlákne v sekcií Giulietta štarty aj vyhasínania sú teraz krásne bez väčších otrasov ale isté vibrácie stále cítim viem že je ešte reakčný silent na prd tak skúsim dakedy vymeniť aj ten a pozriem rovno aj ten na prevodovke
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Včera som dokončil repas zadných bŕzd + výmena kotúčov, platničiek, brzdových hadíc a dnes bola alfica v servise na výmene brzdovky a odvzdušnení keďže som zabudol uzavrieť hadičky a všetka kvapalina mi vitiekla von .... Každopádne sa mi brzda dáko nezdá, keď je motor vypnutý tak je pedál pekne tvrdý ale akonáhle naštartujem tak dosť zmäkne a po chvíli tlačenia naň ide skoro až na podlahu inak brzdí pekne aj hillholder funguje a ručná drží ako ďas tak neviem či sa mi to len zdá že je to na prd alebo s tým ozaj dačo je Inak na odvzdušnenie použili mašinu ktorá to cez nádržku tlačí a zároveň cez udvzdušňováky vyťahuje von tak s tým by problém byť nemal.
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Takže za vyše pol roka čo som sem niečo pridal prešla moja Giu jedným testom niekoľkými opravami.
A to:
- Prehodili sa vstrekovače z kamarátovej Delty III 2.0JTDm 121kw ktorá neklepe ako moja a výsledok bol že moja si stále klepe úplne rovnako ako na mojich vstrekovačoch na nete som našiel chlapíka s Giuliou 2.2 JTDm ktorá klepe rovnako ale tiež nevie zistiť čo to spôsobuje takže to budem zatiaľ ignorovať.
- Vymenili sa bočné smerovky za čierne dynamické z činy, niekomu sa to môže zdať ako kolotočarina ale mne sa to páči a na starých sa už vypálila jedna LED dioda
- Keďže boli predné svetlá už dosť zájdené tak sa dali rozleštiť a potiahnuť fóliou. Inak má tu niekto podobný problém ???? lebo moja giu bola asi jediná ktorú som videl so svetlami v tak žalostnom stave.
- Pri 215000 prebehol preplach a výmena oleja s filtrami, olej som dal Motul X-Clean 8100 EFE filtre MANN a Filtron.
- Prebehla výmena zadných silentblokov predných ramien + čapov oboch ramien. Silenty som dal nakoniec gumené Lemförder a čapy MOOG + sa vymenila rovno manžeta pravého homokineťáku ktorá bola menená ani nie 2 roky dozadu a po dvoch rokoch bola komplet popraskaná takže gumený SPIDAN už nepoužijem nahradil som ho termoplastom od LOBRO a vyzeral úplne totožne s originálom na ľavej strane takže dúfam že to toľko aj vydrží. Pri skladaní sa mi potom pri uťahovaní šroby ktorá drží hliníkovú výstuhu podarilo túto šrobu roztrhnúť aj keď som to ťahal na predpísaný moment 180nm takže som šiel do železiarstva a kúpil všetky 4 nové v rovnakej tvrdosti len s klasickou 6 hrannou hlavou miesto E18.
Následne som s Giuliettkou išiel na výlet do Obříství kde som ju otestoval, predná náprava teraz krásne drží a konečne je ticho pri prejazde nerovnosťami takže som spokojný len škoda že si na týchto 1200km vypýtala cca 2dcl oleja lebo som dúfal že po dalšom preplachu a zmene značky oleja sa spotreba trochu zredukuje .
A to:
- Prehodili sa vstrekovače z kamarátovej Delty III 2.0JTDm 121kw ktorá neklepe ako moja a výsledok bol že moja si stále klepe úplne rovnako ako na mojich vstrekovačoch na nete som našiel chlapíka s Giuliou 2.2 JTDm ktorá klepe rovnako ale tiež nevie zistiť čo to spôsobuje takže to budem zatiaľ ignorovať.
- Vymenili sa bočné smerovky za čierne dynamické z činy, niekomu sa to môže zdať ako kolotočarina ale mne sa to páči a na starých sa už vypálila jedna LED dioda
- Keďže boli predné svetlá už dosť zájdené tak sa dali rozleštiť a potiahnuť fóliou. Inak má tu niekto podobný problém ???? lebo moja giu bola asi jediná ktorú som videl so svetlami v tak žalostnom stave.
- Pri 215000 prebehol preplach a výmena oleja s filtrami, olej som dal Motul X-Clean 8100 EFE filtre MANN a Filtron.
- Prebehla výmena zadných silentblokov predných ramien + čapov oboch ramien. Silenty som dal nakoniec gumené Lemförder a čapy MOOG + sa vymenila rovno manžeta pravého homokineťáku ktorá bola menená ani nie 2 roky dozadu a po dvoch rokoch bola komplet popraskaná takže gumený SPIDAN už nepoužijem nahradil som ho termoplastom od LOBRO a vyzeral úplne totožne s originálom na ľavej strane takže dúfam že to toľko aj vydrží. Pri skladaní sa mi potom pri uťahovaní šroby ktorá drží hliníkovú výstuhu podarilo túto šrobu roztrhnúť aj keď som to ťahal na predpísaný moment 180nm takže som šiel do železiarstva a kúpil všetky 4 nové v rovnakej tvrdosti len s klasickou 6 hrannou hlavou miesto E18.
Následne som s Giuliettkou išiel na výlet do Obříství kde som ju otestoval, predná náprava teraz krásne drží a konečne je ticho pri prejazde nerovnosťami takže som spokojný len škoda že si na týchto 1200km vypýtala cca 2dcl oleja lebo som dúfal že po dalšom preplachu a zmene značky oleja sa spotreba trochu zredukuje .
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1580
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Moc pěkná práce
Přiznám, že takhle mléčné světla na Giu jsem teda ještě neviděl
Ten olej tam liješ 5W30 nebo 5W40?
Já to přední zavěšení pořád odkládám, podle STK je to pořád ještě v rámci mezí, byť už to taky povrzává... ale nechce se mi do toho, bo to potom už budu beztak muset udělat komplet -> všechny siletbloky, čepy, pružiny (ty už mám), tlumiče... a to se nebude líbit mé peněžence
Přiznám, že takhle mléčné světla na Giu jsem teda ještě neviděl
Ten olej tam liješ 5W30 nebo 5W40?
Já to přední zavěšení pořád odkládám, podle STK je to pořád ještě v rámci mezí, byť už to taky povrzává... ale nechce se mi do toho, bo to potom už budu beztak muset udělat komplet -> všechny siletbloky, čepy, pružiny (ty už mám), tlumiče... a to se nebude líbit mé peněžence
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Ty světla docela trpí i na té mé. Ale parkují venku celoročně. Taky bych je chtěl nechat zrenovovat a dát fólií. Musím zjistit komu to v Pardubicích svěřit.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Vím o borcovi od Olomouce, který renovuje světlomety a dává na ně lak, což je myslím lepší řešení jak nějaká folie. Kdyžtak můžu dát odkaz.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
MikeC - Ďakujem , v lete som bol na Sicílií a Giuliett tam bolo na mraky a tiež ani jedna jediná ktorá by mala takto zle tie svetlá a u nás na SVK som bol asi tiež jediný , ten olej som dal predpísanú 5w30 nechcelo sa mi veľmi experimentovať s viskozitou a tá náprava bola pakáreň no .... už len to že treba zložiť nárazník, výmena čapov nebola tiež veľmi jednoduchá pretože tie nity čo držia pôvodný čap boli tvrdé ako žula a zhorelo na nich asi 5 vrtákov a to nehovorím o tom roztrhnutom šrobe kým sme ten malí zvyšok vykrútili von ale je to riadne poznať v zákrutách teraz robí presne to čo chcem a cítim sa pri ich prejazde o dosť istejšie
Venca.P - daj to spraviť rozdiel je to riadny Giu normálne omladla, len chalan čo to robil z toho nebol veľmi nadšený lebo tie plexi sú vraj z dákeho tvrdého plastu a zle sa to už len brúsi a lepenie tej fólie vraj tiež nebolo dáke jednoduché keď som ju doniesol tak vravel že to bude hotové do 3 hodín nakoniec tam bola 6 .
George.KHE - o tom som tiež počul je to vraj lepšie ako fólia len ja som to dostal ako dar takže som to neriešil
Venca.P - daj to spraviť rozdiel je to riadny Giu normálne omladla, len chalan čo to robil z toho nebol veľmi nadšený lebo tie plexi sú vraj z dákeho tvrdého plastu a zle sa to už len brúsi a lepenie tej fólie vraj tiež nebolo dáke jednoduché keď som ju doniesol tak vravel že to bude hotové do 3 hodín nakoniec tam bola 6 .
George.KHE - o tom som tiež počul je to vraj lepšie ako fólia len ja som to dostal ako dar takže som to neriešil
Alfa Romeo Giulietta 2012 2.0 JTDm 103kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
Fiat Punto S 1996 1.1 40kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7089
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
Naše taky parkuje pořád venku a světla má jak nový, protože jsem přítelku poučil a každou zimu připomínám, ať světla nebere škrabkou na okna, ale ať je jenom lehce omete. U tebe to vypadá že je taky někdo z předchozích majitelů vzal škrabkou na led nebo mu to děti umyly drátěnkou na nádobí
Aler jinak teda pěkně makáš na julče, příští rok chci taky udělat brzdový štíty, sice barva na nich vcelku cajk ale na hraně už začíná trochu rez, takže je udělám taky do pěknýho černýho lesku
Aler jinak teda pěkně makáš na julče, příští rok chci taky udělat brzdový štíty, sice barva na nich vcelku cajk ale na hraně už začíná trochu rez, takže je udělám taky do pěknýho černýho lesku
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2012
speedy: To není škrabkou, to ti udělá sluníčko.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: mari156 a 0 hostů