Sledování mrtvých úhlů by mělo po vypnutí upozornění přejetí jízdního pruhu normálně fungovat. Taky jsem LDW vypnul a sledování mrtvých úhlů normálně jede. Ale v menu už jsem dlouhou dobu nebyl, tak nevím, jak jinak se dá sledování třeba omylem vypnout. Pokud to nehlásí chybu senzorů, tak je to divný, že to nefunguje.
Co je k zavírání kufru napsáno v návodu: "Uchopte jedno z madel obr. 42, sundejte dolů víko zavazadlového prostoru dolů a zatlačte u zámku tak, aby bylo slyšet zaklapnutí." Za ten rok už mám jistý grif, kdy to dokážu zavřít rovnou jen madlem. Prostě stačí správný švih a zavře se to i bez zatlačení na víko shora. Jinak mi ten zvuk zavření připomíná AR 75
Přední kapota je dost lehká, ale tam si taky člověk musí najít správný styl/výšku zavírání. Co je v návodu: "Spusťte víko na výšku asi 40 cm nad motorovým prostorem a nechejte je volně padnout. Pokusem o zvednutí se ujistěte, zda se řádně zavřelo, to znamená, zda není jen v poloze jištěné pouze pojistkou. Pokud není víko motorového prostoru dovřené, nesnažte se je dovřít tak, že na něj zatlačíte shora, ale znovu je zvedněte a opakujte postup." Na některý věci si holt u Giulie musí člověk zvyknout, ale bohatě to vynahradí jinde
Teď o víkendu jsem si projel svou oblíbenou trasu Drahanskou vrchovinou, abych to omrkl, než začne opravdu sněžit a paráda. Pak se sněhem a sněhovými jazyky to bude dost adrenalin. Líbí se mi, jak ta zadokolka dokáže pohodit zadkem i přes ESC.
Automatu často pomáhám pádly, protože i když to prý autu neubližuje, tak se snažím při "normální" jízdě držet otáčky mezi 1500 a 2000. Radši bych tam dal Dynamic, ale většinou jedeme celá rodinka a jak uvidí přepnutí na červenou, tak už někteří hledají sáčky na blití
Motor 2,0T 147 kW má totiž psaný maximum točivýho momentu v 1750 otáčkách. Samozřejmě jen teoreticky, jelikož na jednom z reálných diagramů z brzdy až o 1000 otáček výš a průběh je plochý do cca 4000. Ono to má papírově trochu jiný hodnoty, než reálně, což už se tady taky řešilo. Verze 147 kW má mít nějakých 160 kW a krouťák 350 Nm. Ale svoji jsem nikde netestoval, tak nevím..