 
 Tak jsem se dívala a nejbližší alfu mám v Bayreuthu v Bavorsku. Zavolám tam a sjednám si termín na projížďku.
K odkazu té krásné červené Alfy - koukala jsem na ní a slintala nad ní. Jen je bohužel trochu mimo můj rozpočet :-(
A jak zde někdo zmínil - nepotřebují našlapané auto, mě jde o vzhled :-) tím mě vlastně Stelvio učarovalo - jsem ženská :-)
Na výbavu samozřejmě koukám taky - tam mám pár specifických požadavků a samozřejmě sportovní sedačky, jak tady někdo zmiňoval, jsem na ně zvyklá ze svého auta (ještě stále mám BMW F30). Hledám všude možně na netu podle mých požadavků na výbavu a jsem asi schopná si pro ní dojet kamkoliv :-)
A k tomu se váže můj dotaz - byl někdo pro Alfu/Stelvio v Italii?
Pár pěkných kousků tam je, jen mě od toho každý odrazuje, že italové se neumí k autům chovat atd....Je tomu opravdu tak? Nebo to jsou jen řeči?
Já si myslím, že ve finále mi bude jedno jestli moje Alfa bude z DE nebo z IT, když bude mít kompletní servisní historii a bude ok? Nebo se pletu?
Jinak díky moc hoši, cením si toho a vašich rad <3





 Na 5 km není vhodný ani benzín ani nafta, ale když už tak bych šel do benzínu. Tomu motoru to po chuti sice moc nebude, ale to nebude ani tomu BMW, ani ničemu jinýmu. To by potom musel mít člověk opravdu plug-in a jezdit tyhle krátký trasy na elektriku. Zásadní bude si to auto někde zkusit, svézt se v tom někde v provozu, zkusit si zaparkovat, otočit se atd. Takový městský provoz. Kdekoliv jinde to auto bude jak ryba ve vodě.
  Na 5 km není vhodný ani benzín ani nafta, ale když už tak bych šel do benzínu. Tomu motoru to po chuti sice moc nebude, ale to nebude ani tomu BMW, ani ničemu jinýmu. To by potom musel mít člověk opravdu plug-in a jezdit tyhle krátký trasy na elektriku. Zásadní bude si to auto někde zkusit, svézt se v tom někde v provozu, zkusit si zaparkovat, otočit se atd. Takový městský provoz. Kdekoliv jinde to auto bude jak ryba ve vodě. ). Behem covidu jsem zacal jezdit i kratsi trasy (prace) a musim se priznat, ze se to zacalo velmi rychle projevovat na ucpavani DPFka a nasledne castejsi vypalovani, ktere u italu probiha tak nejak neohlasene a kazdy jiste zna situaci, kdy to zacne vypalovat pri parkovani po jizde, nejlépe v podzemnich garazich v obchodaku…. Kdykoliv to jen jde tak to projedu aby vypalovani probehlo cele, ale ne vzdy to lze. Takze muj cil pro dalsi motor je benzin. Ano i ten uz ma dnes DPF, ale pokud se nepletu, tak z logiky veci spalovani nafta vs benzin tak to DPFko tolik netrpi na zanaseni u benzinu ne? Dale Vec kterou jsem nebral v potaz je karbonizace… takze trochu premyslim znova jaky motor bude mene trpet mym uzivanim?
 ). Behem covidu jsem zacal jezdit i kratsi trasy (prace) a musim se priznat, ze se to zacalo velmi rychle projevovat na ucpavani DPFka a nasledne castejsi vypalovani, ktere u italu probiha tak nejak neohlasene a kazdy jiste zna situaci, kdy to zacne vypalovat pri parkovani po jizde, nejlépe v podzemnich garazich v obchodaku…. Kdykoliv to jen jde tak to projedu aby vypalovani probehlo cele, ale ne vzdy to lze. Takze muj cil pro dalsi motor je benzin. Ano i ten uz ma dnes DPF, ale pokud se nepletu, tak z logiky veci spalovani nafta vs benzin tak to DPFko tolik netrpi na zanaseni u benzinu ne? Dale Vec kterou jsem nebral v potaz je karbonizace… takze trochu premyslim znova jaky motor bude mene trpet mym uzivanim?


