Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)

Odpovědět
Jan69
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 8.4.2008, úte 23:57

Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)

Příspěvek od Jan69 » 14.5.2024, úte 08:28

Jasně že to jde dolů i nahoru, podle potřeby. Ale je to trochu laborace, buď na jednom konci o zub přesadit nebou celou tyč přetočit na obou koncích o stejný počet zubů.
Alfa Romeo Sprint,75,Giu116,159,166
Lancia Beta, Fulvia
Fiat 127,131, AGP

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)

Příspěvek od A.J.Michal » 14.5.2024, úte 10:18

výmluva, špatně ti seřídili torzky :-) --- jde si tam hrát na milimetry, vše je popsané v manuálu postup nastavení torzních tyčí :-) jsou tam risky, torzky jsou označeny jako levá a pravá. Vím že brácha to řešil na své 75 TD a doladil si to jak potřeboval, Občas bývá třeba řidičova strana unavenější než spolujezdce, tak se to musí prostě doladit.

tu když vidiím fotku, tak klidně by to stačilo přeosadit o jeden zub na rameni a mohla by být výška cajk.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)

Příspěvek od Radim » 14.5.2024, úte 21:45

Diky všem za info, zkusíme to dle návodů.

Pro mě nepochopitelné proč že mě dělá blbce, peníze si vezme, ale aby uvedl do původního stavu na sve naklady, to ne. Přitom jsem auto ani snižovat nechtěl,jen prohodit torzky,ridicova byla sedla... Dostal jsem info ze na najezd do garaze si mam dat prkna(ty dávno pouzivam). Nu, má o klienta méně...
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)

Příspěvek od A.J.Michal » 14.5.2024, úte 21:51

Kdyby bylo nejhure, tak to mohu upravit u sebe na dilne :) dle potreby.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2904
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)

Příspěvek od Radim » 26.5.2025, pon 19:26

Po roce mám torzky jak mají být. Opravil to můj mladej a netrvalo mu to nikterak dlouho. Kdyz si prohlednu kolik hodin mi za to uctoval v Huline,torzky popustil a ani neprohodil, tak jsem se znovu nas...l. Zvlast s tou hodinovou sazbou co tam je.
Přílohy
1000022193~3.jpg
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19013
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Radim - Alfetta GTV 2.0 (1980)

Příspěvek od Kubas » 27.5.2025, úte 07:38

No jo.... prostě vydělávají.... (naprd akorát je, když oni vydělávají a ty nemáš vyřešeno). Dobrá metoda, udělat si z mladýho automechanika :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host