Je to stale kompromisne nastavenie, viac na rychlu okresku, ako na okruh. QV ma na rychle casy na okruhu uzke pneu vpredu + male odklony vpredu + je to docela tazke auto, takze ti chyba na predku grip.
Nastavenie na okruh by muselo mat odklony aspon -2,5 pripadne -3°... na druhej strane by to bol problem na ceste, pri vyletoch a podobne, nakolko by sa ochvilku zodrali vnutorne strany pneumatik. Toto okruhovka urcite nebude – na okruh som to zobral len z dovodu, aby si clovek mohol vyskusat auto na limite a zlepsoval sa ako vodic. Za mna je QV perfektna okreskova zbran, okruhovka to nie je...
Kazdopadne s tymto nastavenim to funguje pekne. Ze by clovek citil viac citu vo volante, sa povedat neda... Je to +- rovnake. Pociatocne zatocenie je na pocit taktiez rovnake. Rozdiel nastane, ked si v zakrute samotnej – auto sa dokaze viac „opriet“ do pneumatik, a mas urcite viac gripu. Celkovo mi pride, ze auto lepsie rotuje, je menej nedotacave. Na brzdach stale stabilne, a celkovo velmi predvidatelne
MatejQV, AR Giulia QV, 2.9V6, MY 2024
Re: MatejQV, AR Giulia QV, 2.9V6, MY 2024
QV je veľmi schopné auto ale na okruhu celkovo trpia všetky "plechovky" pretože sú ťažké a brzdy to nedávajú.
Preto som si kúpil KTM a QV už na okruh brať nechcem aj ked jeden nikdy nevie....
Preto som si kúpil KTM a QV už na okruh brať nechcem aj ked jeden nikdy nevie....
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: MatejQV, AR Giulia QV, 2.9V6, MY 2024
s brzdami som problem vobec nemal. Problemom je, ze kvoli vahe auta velmi prehrievas pneumatiky - obul som OEM sadu Tecnico s Pirelli Corsa a realne pneumatiky vydrzia 1 kolo. Nesiel som totalne na "krv", ale aj tak tie predky zlvadnu max 2 kola. Skusal som 2 konzistentne kola + 1 chladiace. Tlaky pneu boli v poriadku, ale aj tak uz v 2 kole poriadne nefungovali - podla mna kvoli teplote, a kedze nefunguju konzistentne, nevies si vybudovat doveru... ale celkovo fajn.Jojo píše: 24.6.2025, úte 17:28 QV je veľmi schopné auto ale na okruhu celkovo trpia všetky "plechovky" pretože sú ťažké a brzdy to nedávajú.
Preto som si kúpil KTM a QV už na okruh brať nechcem aj ked jeden nikdy nevie....
V dnesnej dobe uz maju konkurenti na prednej naprave pneu v rozmeroch 275-285, a to je zasadny rozdiel podla mna. Aj ked su tie auta o nieco tazsie, dokazu na okruhu fungovat konzistentnejsie.
Ak by chcel clovek auto co bude fungovat vsade, tak podla mna Porsche GT3 / Turbo... ale tie su cenovo uplne ina liga a uz aj zakladny servis na tie vozidla stoji uplne ine peniaze
Ako vsak hovorim, okruhy s tym jazdit nebudem, za mna je to perfektne auto na okresky a zabavu. Dokaze byt velmi rychle, zabavne a aj pohodlne. Pocit na volante je uzasny - tam predbieha takmer vsetkych konkurentov s vynimkou Porsche, nastavenie podvozku po tej mape z GTAm je tiez perfektne.
Po navsteve okruhu som dal samozrejme vymenit motorovy olej a olej v diferaku, a budeme sa vozit dalej

KTM je zase uplne nieco ine - je to idealny track tool...
Re: MatejQV, AR Giulia QV, 2.9V6, MY 2024
QV je už aj na okresky celkom rýchle keď človek vidí ako tam naskakujú tie čísla a papiere sú v čudu po pár sekundách pravej nohy na plyne.
PS: KTM mám normálne na značkách a je s tým celkom sranda.Problám je že takú placku málo kto vidí v zrkadlách.
Tento víkend sa chystám pojazdiť do V.Mýta.
PS: KTM mám normálne na značkách a je s tým celkom sranda.Problám je že takú placku málo kto vidí v zrkadlách.
Tento víkend sa chystám pojazdiť do V.Mýta.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: MatejQV, AR Giulia QV, 2.9V6, MY 2024
přesně.... na okresce jsi bez papírů téměř pořád pokud to auto jen trošku využíváš ;-) Opravdu každé předjetí jiného auta na plný plyn znamená, že po dokončení manévru je z tebe vrah ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: MatejQV, AR Giulia QV, 2.9V6, MY 2024
to je jasne, ze je to na okresky velmi rychle, o tom nie su ziadne pochybnosti. Clovek to musi mat zrovnane v hlave, a pokial sa chce vodicsky posuvat, vyuzivat aspon cast potencialu auta a jazdit bezpecne, musi trenovat na bezpecnych miestach mimo verejnych ciest... dnes je vela moznosti = rozne skoly smyku s moznostou individualneho pristupu instruktora, kde sa daju trenovat pokrocile techniky jazdy atd. A potom rozne track days. QV budu viac sediet okruhy typu okreska, nie SK Ring...Jojo píše: 25.6.2025, stř 14:57 QV je už aj na okresky celkom rýchle keď človek vidí ako tam naskakujú tie čísla a papiere sú v čudu po pár sekundách pravej nohy na plyne.
PS: KTM mám normálne na značkách a je s tým celkom sranda.Problám je že takú placku málo kto vidí v zrkadlách.
Tento víkend sa chystám pojazdiť do V.Mýta.
Tak ci tak, QV okruhovka nie je a ani nikdy nebude... Je to sedan, rychle, zabavne a pohodlne GT-cko.
ak by niekto chcel QV vyuzivat pravidelne na track days, bude to nasledne drahsie aj na servis. Nakolko je auto tazke, budu trpiet brzdy, pneumatiky... plus k tomu samozrejme komplet vymena olejov po kazdej navsteve okruhu /hlavne motor a diferak/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti