Fin -Alfa Romeo GTV6
Fin -Alfa Romeo GTV6
Auto mám dva roky a vlastně jsem ho ani nechtěl.
Měl jsem vysněný šestiválec z osmdesátek, něco ze stáje BMW, nejlíp E9, nebo 635CSI, v manuálu, sporsitze a ideálně s klimou, aby se mnou jezdila v létě na projížďky i manželka. Pak si jeden z kamarádů pořídil GTV6 v Zender paketu (vítek) a měl jsem o čem přemýšlet. A než jsem si stihnul něco málo o GTV6 nastudovat, objevila se jedna na aukci v Belgii.
Stav jsem moc nezkoumal, fotky prolítnul zběžně a cena auta se mně pár minut před koncem aukce zdála ještě nízká. Jeden nepromyšlený příhoz a najedou jsem byl majitelem vraku kdesi daleko v Belgii.
Měl jsem vysněný šestiválec z osmdesátek, něco ze stáje BMW, nejlíp E9, nebo 635CSI, v manuálu, sporsitze a ideálně s klimou, aby se mnou jezdila v létě na projížďky i manželka. Pak si jeden z kamarádů pořídil GTV6 v Zender paketu (vítek) a měl jsem o čem přemýšlet. A než jsem si stihnul něco málo o GTV6 nastudovat, objevila se jedna na aukci v Belgii.
Stav jsem moc nezkoumal, fotky prolítnul zběžně a cena auta se mně pár minut před koncem aukce zdála ještě nízká. Jeden nepromyšlený příhoz a najedou jsem byl majitelem vraku kdesi daleko v Belgii.
Naposledy upravil(a) Fin dne 2.11.2025, ned 20:40, celkem upraveno 1 x.
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Po příjezdu auta se potvrdilo, že jsem pořídil spoustu práce a nových problémů. Relativně zdravá kastle, podrobná dokumentace od pořízení až do roku 1993, kdy auto naposledy jelo, jsou asi jediný plusový body.
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
No, hodně zdaru.... :-) Přemýšlím, co povzbudivého bych řekl.... asi takhle... žijeme jen jednou, peníze jsou pomíjivé a my všichni jsme jen zrnka prachu hozená do nekonečného vesmíru.... Takže s chutí do toho 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Tak to je paráda, ak bola za dobrú cenu tak ticho závidím 
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Děkuju za slova podpory, už se nedivím inzerátům: "z nedostatku času prodám....." a sám jsem zvědavý, kam až tenhle projektík dotlačím. Minulý rok byl ve znamení sběru informací, co jsem to vlastně koupil, jaké jsou možnosti a kupování různých věciček, které bych mohl nutně potřebovat. Původní myšlenka lehké renovace se změnila v projekt přestavby téměř nut and bolts, kompletní renovace interiéru, podvozku, předělávky z US na EU verzi, lak a nejradši bych tam nacpal dvanáctiventilový třílitr. Jen vzhledem k US původu budu asi muset dělat nějaké kompromisy kvůli testaci. Uvidíme
Tak jsem koupil další shnilou Alfu, bez papírů, s dvoulitrem TS, ale s interiérem a EU nárazníkama
Tak jsem koupil další shnilou Alfu, bez papírů, s dvoulitrem TS, ale s interiérem a EU nárazníkama
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
a úplně se nepovedla koupě motoru. Zkušený, nejmenovaný prodejce věděl co prodává a že mu to nepovezu ze Zlína zpátky
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
ty jsi ze Zlina? :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
kousek od Zlína, Tečovice. A asi máme i pár společných známých
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
jj pak se nějak potkáme, teď toho mám moc ale výhledově ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7313
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Tak na tohle jsem taky zvědav, opět u každého mech. celku poprosím o fotky before/after (před/po renovaci)
.
Děkuji
Děkuji
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Hezky,tesim se na progres.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Aktuálně mám je fotky "před" a ty jsou docela děsivý. Motor vylepšený o záchodovou trubku, vybydlený interiér s myším hnízdem, domorobo oprava podběhů. Auto mělo z výroby klimatizaci, část klimy v interiéru je v pořádku, v motorovém prostoru naopak všechno chybí. Klimakompresor ani trubky nejsou. Ale motor jde protočit a karoserie kromě amaterské opravy podběhů vypadá zdravě. Nechybí ani plechové kryty podběhů vepředu a vzadu
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Koupě motoru, díl druhý. Nebo spíš druhá řada seriálu. V autě je sice použitelný motor 2,5l, ale stále mám v hlavě myšlenku použít dvanáctiventilový třílitr a občas se po něm u nás i v okolních zemích podívám. Inzerentů typu mám motor, pošlete peníze a motor pak pošlou PPLkou jsem zažil několik, to bych neměl ani motor a ani peníze. Zboží neodpovídající popisu je už skoro standard. Až jeden krásný letní den jsem narazil na bazoši na inzerát prodám Alfa 164 a u toho jedna fotka auta v kopřivách z dálky. Žádný další popis. Po telefonu pán moc ochotný nebyl, ale zjistil jsem, že se jedná o dvanáctiventil třílitr a auto bylo odstaveno po koupi něčeho jiného a na další informace jsme domluvili přes vocap.
Podle informací prodávajícího je auto odstavené pár let, předtím pojízdné a kontrolou na mapy.cz jsem si ověřil, že auto reálně existuje. Stálo spolu s dalšími odstavenými vraky u domu prodávajícího.
Tak jsem půjčil odtahovku a jel se na to mrknout na druhou stranu zeměkoule, do malé vesnice u Loun. Prodávající byl příslušník opálené menšiny, který obměnu vozového parku řešil odstavením předcházejícího stroje na plac před barákem. Auto mělo být nastartováníschopné, samozřejmě nastartovat nešlo. Cena pronájmu odtahovky a nafty na cestu Zlín - Louny a zpět se zhruba rovnala ceně auta, tak jsem ho vzal i tak, přestože jsem si předsevzal, že když to nepůjde natočit, nechám to tam. Podle všeho to vypadalo na problém v elektrice a motor by mohl být použitelný.
Podle informací prodávajícího je auto odstavené pár let, předtím pojízdné a kontrolou na mapy.cz jsem si ověřil, že auto reálně existuje. Stálo spolu s dalšími odstavenými vraky u domu prodávajícího.
Tak jsem půjčil odtahovku a jel se na to mrknout na druhou stranu zeměkoule, do malé vesnice u Loun. Prodávající byl příslušník opálené menšiny, který obměnu vozového parku řešil odstavením předcházejícího stroje na plac před barákem. Auto mělo být nastartováníschopné, samozřejmě nastartovat nešlo. Cena pronájmu odtahovky a nafty na cestu Zlín - Louny a zpět se zhruba rovnala ceně auta, tak jsem ho vzal i tak, přestože jsem si předsevzal, že když to nepůjde natočit, nechám to tam. Podle všeho to vypadalo na problém v elektrice a motor by mohl být použitelný.
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
tak snad to k necemu bude... jinak komunita tady celkem funguje, priste se zeptej jestli ti na to nekdo nemrkne.... precejen, ty Louny....
byl jsem tam pred 14 dny....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fin -Alfa Romeo GTV6
Moc děkuju za nabídku, jak kupuju různý díly, poznávám, že komunita Alfistů je plná vstřícných lidí. Tohle jsem si chtěl omrknout sám, s majitelem byla těžší domluva už po telefonu.
Auto jsem dovezl domů a měsíc na to nebyl čas. Pak jsem přišel k autu, benzin už tam byl z předchozího pokusu, baterka čerstvě nabitá, vyměnil jsem kostru k baterce, první startování na natažení benzinu do trubek a na druhý otočení klíčkem to chytlo. Radost veliká
Motor půjde časem ven, zatím se udělá proplach a nějaká ta kosmetika. Jestli někdo chcete zbytek auta, klidně napište. Vezmu si motor, nejspíš ho budu muset vyřezat a pro zbytek nemám využití.
Auto jsem dovezl domů a měsíc na to nebyl čas. Pak jsem přišel k autu, benzin už tam byl z předchozího pokusu, baterka čerstvě nabitá, vyměnil jsem kostru k baterce, první startování na natažení benzinu do trubek a na druhý otočení klíčkem to chytlo. Radost veliká
Motor půjde časem ven, zatím se udělá proplach a nějaká ta kosmetika. Jestli někdo chcete zbytek auta, klidně napište. Vezmu si motor, nejspíš ho budu muset vyřezat a pro zbytek nemám využití.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
