 je to už nějakej pátek zpátky co sem po 33ce hrozně toužil, ale rozhovor s pár majitelema mě od ní nakonec odradil, ale to se kdyžtak nějak zvládne
 je to už nějakej pátek zpátky co sem po 33ce hrozně toužil, ale rozhovor s pár majitelema mě od ní nakonec odradil, ale to se kdyžtak nějak zvládne 
 je to už nějakej pátek zpátky co sem po 33ce hrozně toužil, ale rozhovor s pár majitelema mě od ní nakonec odradil, ale to se kdyžtak nějak zvládne
 je to už nějakej pátek zpátky co sem po 33ce hrozně toužil, ale rozhovor s pár majitelema mě od ní nakonec odradil, ale to se kdyžtak nějak zvládne 

 
 
 ), navíc o 33ce se vždycky řikalo že má na svojí třídu a rok nadprůměrný jízdní vlastnosti
 ), navíc o 33ce se vždycky řikalo že má na svojí třídu a rok nadprůměrný jízdní vlastnosti
taxi mě přesvědčil, resp budu koukat spíš po 1,7 ,stejně sem po ní toužil spíšjindřich 333 píše:šel bych do 1,7 ie - podle mých zkušeností je to asi nejlepší kompromis mezi výkonem, spotřebou a spolehlivostí.
Ten motor je při slušném zacházení opravdu nezmar - řekl bych, že za těch 20 let musí mít 33 naběhané hodně přes 200 000 km a pořád to jede pěkně - pokud nebyl předchozí majitel kokotár a nedupal na ni za studena.
Má trošku jinak rozložený výkon oproti 16v - 8ventil (1.7ie ) jede více od spoda ale zase nemá nad 4000 otáček tak znatelnou gradaci výkonu.
A navíc sehnat slušného 16 ventila je dneska nadlidský výkon - ten kdo ho má, tak ví proč a jen tak ho neprodá - pokud to není úplná vražda, ale 1,7 ie, se dá sehnat pořád celkem slušně.
Jo a je dobrý naučit se řadit s meziplynem :-)
 16V sem prve psal spíš jen tak, páč vim že je vzácnej a navíc hrozně citlivej na zacházení + pro mě zbytečnej
 16V sem prve psal spíš jen tak, páč vim že je vzácnej a navíc hrozně citlivej na zacházení + pro mě zbytečnej

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host