nechce startovat po delší jízdě (teplý motor)
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nechce startovat po delší jízdě (teplý motor)
Dobry den vsem,
Subj: Auto obcas nestartuje, nastartovat se podari az po nekolika (monoha) pokusech, trva to i pul hodiny...
Obj: - Vzdy, kdyz nejde nastartovat, sviti kontrolka motoru
- Kdyz uz prestane trucovat a naskoci, kontrolka zhasne.
- Vzdy, kdyz nejde nastartovat, jde o situaci, kdy se k autu vracim po kratsi dobe (rozumej do 3 hodin), kdy jeste nestacilo uplne vychladnout.
- Nestartuje v pripade, ze ma za sebou delsi usek pod plnym plynem (napr. Praha - Brno s tempomatem na 160, nebo jako vcera, okresky v okoli Benesova "sportovnim" tempem).
- Auto se neprehriva, teplota nikdy nejde nad 90°
- Zavada se vyskytla uz trikrat.
Diag: ?
Diky za pripadne namety ;-) Stejne predpokladam, ze skoncim v IMOFA na Examineru ;-)
Subj: Auto obcas nestartuje, nastartovat se podari az po nekolika (monoha) pokusech, trva to i pul hodiny...
Obj: - Vzdy, kdyz nejde nastartovat, sviti kontrolka motoru
- Kdyz uz prestane trucovat a naskoci, kontrolka zhasne.
- Vzdy, kdyz nejde nastartovat, jde o situaci, kdy se k autu vracim po kratsi dobe (rozumej do 3 hodin), kdy jeste nestacilo uplne vychladnout.
- Nestartuje v pripade, ze ma za sebou delsi usek pod plnym plynem (napr. Praha - Brno s tempomatem na 160, nebo jako vcera, okresky v okoli Benesova "sportovnim" tempem).
- Auto se neprehriva, teplota nikdy nejde nad 90°
- Zavada se vyskytla uz trikrat.
Diag: ?
Diky za pripadne namety ;-) Stejne predpokladam, ze skoncim v IMOFA na Examineru ;-)
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Re: Startovani
me tohle delala kdysi octavie TDi, jen to netrvalo pul hodiny . pomohla vymena zhaveni..
Alfetta GTV 2.0 L
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startovani
Nemam v praci Eper. Kolik kostujou zhavicky?Raddik píše:me tohle delala kdysi octavie TDi, jen to netrvalo pul hodiny . pomohla vymena zhaveni..
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Startovani
To mi na žhavení nepřijde. To by nestartovalo hlavně za studena. Za tepla by to chytalo i bez toho žhavení.Rebby píše:Nemam v praci Eper. Kolik kostujou zhavicky?Raddik píše:me tohle delala kdysi octavie TDi, jen to netrvalo pul hodiny . pomohla vymena zhaveni..
Ten examiner tě asi nemine. Ale aspoň budeš vědět co tomu bylo, závada bude načtená v paměti.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kabel asi ne. Sice je pokazde prohmatnu uplne vsechny, zaviklam s kabelazi RJ, prohmatnu vodni potrubi, posloucham cerpadlo, ale stejne si myslim, ze to s naslednym nastartovani nesouvisi... Vcera to po "prohmatnuti" naskocilo asi az na paty pokuscoyote píše:Jinak nemáš někde uvolněnej kabel?
Mam z toho uz docela srandu, protoze fakt netusim. Proste rozverna italka
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
U JTD je několik čidel, která když nefungují, tak motor vůbec neběží. Teď přesně nevím která to jsou. Tuším snímač fáze, ale dále už nevím. Zkusím zapátrat. Je možné, že jedno z nich hapruje
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Shell pod Kacerovem, Shell na Barrandove popripade ESSO v Nuslich. Posledni servis co ma co docineni s palivem a jeho transportem byl 80 tisicova prohlidka, do dalsi (100.000) mi zbyvaji jeste 3.000 kilometru. Soucasti prohlidky byla samozrejme i vymena filtru paliva.
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
tak co vim ja, Shell pod Barrandovem je docela "vyhlaseny". nafta z ESSA mi kdysi v zime spolehlive zastavila octavii TDi (a to tam je jeste stare rotacni axialni cerpadlo Bosch EDC, zadny commonrail !!!)
btw.. mezi nami, servisni prohlidky bych nechaval co 15tkm. ten fabricky interval to auto asi da, ale proc mu to trosku neulehcit, co rikas(te)?
btw.. mezi nami, servisni prohlidky bych nechaval co 15tkm. ten fabricky interval to auto asi da, ale proc mu to trosku neulehcit, co rikas(te)?
Alfetta GTV 2.0 L
Poradil bych ti vytáhnout svíčky a podívat se, jestli jsou mokrý, ale to asi nepůjde, co?
Zajel bych do servisu na DG, jestli ti svítí kontrolka motoru, tak by tam příčinu měli najít.
A jinak souhlas s Raddikem, jestli ti zbývají 3000km do pravidelného intervalu, tak bys měl mít olej už 2000km vyměněný Tedy prý minimálně olejový filtr se doporučuje měnit častěji.
Zajel bych do servisu na DG, jestli ti svítí kontrolka motoru, tak by tam příčinu měli najít.
A jinak souhlas s Raddikem, jestli ti zbývají 3000km do pravidelného intervalu, tak bys měl mít olej už 2000km vyměněný Tedy prý minimálně olejový filtr se doporučuje měnit častěji.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Olej jsem menil v 90.000, ten se menil zvlast. Byl menen puvodnim majitelem mimo servisni interval (byl tam menen v 75.000 a to mi bylo lito vylevat jen proto, ze je cas na "osmdesatkovy" servis).Kleofáš píše:Poradil bych ti vytáhnout svíčky a podívat se, jestli jsou mokrý, ale to asi nepůjde, co?
Zajel bych do servisu na DG, jestli ti svítí kontrolka motoru, tak by tam příčinu měli najít.
A jinak souhlas s Raddikem, jestli ti zbývají 3000km do pravidelného intervalu, tak bys měl mít olej už 2000km vyměněný Tedy prý minimálně olejový filtr se doporučuje měnit častěji.
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Reseni
Takze opet - generacim pristim, zanechavam zde reseni problemu. Diagnostika nakonec ani nebyla nutna. Byla zjistena netesnost palivoveho systemu - z motoru unikala nafta (priruba na hrazde zpetneho potrubi). Diky tomu se system zavzdustnoval a "padala nafta". Nyni jiz snad bude vse v poradku. Budu to muset nekde poradne protahnout
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů