Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-carlos44
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-carlos44
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
jo jo, další 75, paráda! Za chvilku tady bude 75 nejrozšířenější auto 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
koukám jak kdyby z oka vypadla mojí.. Krásná a ať slouží
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
super, moje druhá nejoblíbenější alfa, a ještě k tomu vypadá tak hezky a udržovaně, no paráda, a ještě k tomu má červený budíky, taky si na ně občas zavzpomínám



2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
co více dodat,pětasedma je pětasedma 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
Hola, to jsou Zender kola nebo se pletu?
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: Kůrkyn
Kůrkyn: Jj máš pravdu, jsou to Zender, doma mám ještě jedny, jsou podobné ale již jen ostré hrany (ty už jsem na pár pětasedmách viděl), asi pozdější model
Alfa Romeo 2.0 TS
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
vcera jsme se potkali na krizovatce
skoda ze cervena netrvala dele a nepokecali jsme 
volal jsi na me "Co GTV??" ..tak odpovim tady
bohuzel nic
spinka v garazia jeste par mesicu(spis let) bude... 


volal jsi na me "Co GTV??" ..tak odpovim tady



Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Richie
Tak cinkni nebo písni a můžeme to napravit, a někde se sejít. Ještě pár problémů a dodělávek a pomalu Alfu učím chodit...
http://www.youtube.com/watch?v=qvGitBpnxqE

http://www.youtube.com/watch?v=qvGitBpnxqE
Alfa Romeo 2.0 TS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
ja chci taky samosvor a nějakého sponzora na pneumatiky 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
Je to paráda, budeš mi asi muset dát pár lekcí. Při tom "skandinávským" smyku používáš ručku ? Motorem totiž utrhnu zadek jenom na jedničku, když je sucho teda. Víc takovejch videí. 

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)

2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)

BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
když se tohle člověk dělá schválně a na prázdné silnici, pak....
Jinak chlapi, možná jsem lama, ale jak driftování pomáhá samosvor??? Podle mého skromného názoru je na smyky lepší auto s obyčejným diferákem, kde snáze dojde k protočení vnitřního kola a utržení auta, ne? Samosvor právě tu hranici adheze posunuje nahoru, takže by smyk měl být obtížnější, ne? (minimálně u předohrabné Q2 to takhle funguje....)

Jinak chlapi, možná jsem lama, ale jak driftování pomáhá samosvor??? Podle mého skromného názoru je na smyky lepší auto s obyčejným diferákem, kde snáze dojde k protočení vnitřního kola a utržení auta, ne? Samosvor právě tu hranici adheze posunuje nahoru, takže by smyk měl být obtížnější, ne? (minimálně u předohrabné Q2 to takhle funguje....)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
Kubas: Lama samo nejsi. U samosvoru jde především o trakci což v případě zadokolky znamená, že když se přenáší stejný moment na obě kola a máš přední stočený, auto se prostě otáčí. Bez samosvoru se jedno kolo prokluzuje a jedno ne a oblouky mají daleko větší rádius. U předokolky je to tak, že když začne jedno kolo prokluzovat auto nechce zatáčet a samosvor ti umožní vyjet zatáčku na menším poloměru. Jinak můj názor je, že u samosvoru jde především o trakci tj. přenos maxima výkonu na vozovku než o nějakým zlepšení jízdních vlastností, to už plyne z tý zlepšený trakce. Toť můj laickej názor. Někdo to třeba podá líp.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
Jev prokluzování kola definuje tzv. Kammova adhezní kružnice, kde je přilnavost (trakce) pneumatiky závislá na podélné a boční síle, která na kolo působí. Tyto dvě síly definují směr vektoru, který kolo táhne ven ze zatáčky. Pokud výsledná síla překročí mez danou adhezními vlastnostmi povrchu a pneumatiky, tak se kolo začne smýkat. V případě brždění letíte ze zatáčky ven a v případě zrychlování taky. Q2 má za úkol omezovat podélnou sílu (hnací síla) tak, aby nedošlo k prokluzu. Dělá to tak, že přebytek momentu na odlehčeném kole převádí na kolo zatížené, které zatím pracuje s rezervou, protože je více zatíženo odstředivou silou, která auto naklání v zatáčce.
http://www.ksd.tul.cz/studenti/texty/Do ... a_8_DT.pdf
http://www.ksd.tul.cz/studenti/texty/Do ... a_8_DT.pdf
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carlos44 - Alfa Romeo 75 2.0 TS (1988)
Kubas píše:když se tohle člověk dělá schválně a na prázdné silnici, pak....![]()
Jinak chlapi, možná jsem lama, ale jak driftování pomáhá samosvor??? Podle mého skromného názoru je na smyky lepší auto s obyčejným diferákem, kde snáze dojde k protočení vnitřního kola a utržení auta, ne? Samosvor právě tu hranici adheze posunuje nahoru, takže by smyk měl být obtížnější, ne? (minimálně u předohrabné Q2 to takhle funguje....)
s obyč difecem sice to jedno kolo odlechčív zatáčce a dokonce začne i hrabat, ale druhé ne e a tím pádem nedáš auto pouze přidáním plynu do smyku

musíš mu rozhodit brdel(rychlý zatočení volantu tam a zpět) a pak teprve to jede zadek bokem, ale ne nadlouho, protože to víc zatížený kolo bude mět tendenci se zastavovat a nebude se chtít smýkat po silnii a to druhé bude hrabat
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host