 Akorát si nejsem jistej jestli vás to na ty couračky po městě a blízkém okolí nesežere.
  Akorát si nejsem jistej jestli vás to na ty couračky po městě a blízkém okolí nesežere.  
 Akorát si nejsem jistej jestli vás to na ty couračky po městě a blízkém okolí nesežere.
  Akorát si nejsem jistej jestli vás to na ty couračky po městě a blízkém okolí nesežere.  
 
 Já tam byl v den, kdy byl právě prima slejvák, tak jsem pod to nelezl.A podle toho jak vymazlená vypadala zvenčí mě nenapadlo, že pozink půjde do kytek tak rychle.Radim píše: modenaboy:diky za tip na tu olomouc, ale mela provaleny a hnijici prah u spolujezdce tak jsme nakonec vzali drazsi a zachovalejsi.

Svata pravda, mne hrozne stvala Delta, kdyz jsme ji privezli byla krasna, a po dvou letech stani u baraku a denniho jezdeni byla obouchana od dveri, zmatnela, atd... O Libre jsem taky uvazoval, 1.9JTD SW, ale ty by mi zase bylo lito, tak jsem se rozhodl pro Bawo... I kdyz to se mi taky zacina libit, bylo v D garazovany a nema ani tukanec... No priste asi koupim nejakou omlacenou oktavku, ta mi bude uplne u zadkuKubas píše:jo jo, je pěkná.... Lybra je určitě výborná volba jako auto na běžné ježdění.... Akorát teda já podle zkušenosti z vlastní rodiny říkám, že těch "mazlíků" by člověk měl mít doma přiměřeně.... 3 je asi maximum, co normální člověk může uhlídat v takovém stavu, v jakém to má být.... Já už jsem doma bohužel musel začít ignorovat tu černou 147 a je to na ní dost vidět, vždycky se akorát nas*ru, když kolem ní jdu a vidím jak vypadá
PS: je to ten pětivál kterému se při výměně rozvodů musí vyndávat motor?

Lybra S/SW se dělala ve stejném čase ve stejné fabrice jako 166, tj. do 02 ve fabrice Rivalta a od 02 přímo v Turíně (Mirafiori). Pininfarina přímo montoval jen Kappa SW.modenaboy píše:Prý se kombíky montovaly u Pininfariny, je to pravda?
 Spotřebu bych neřešil, nebudete s tím jezdit 40tkm ročně.... A ty peníze u takového auta většinou utíkají jinudy než přes nádrž....
  Spotřebu bych neřešil, nebudete s tím jezdit 40tkm ročně.... A ty peníze u takového auta většinou utíkají jinudy než přes nádrž....tak tak ...moje dedra taky mela driviKůrkyn píše:Dřevo to není, jen plastová imitace...Poslední mahagon měla Thema (bohatě obložená) a Dedra 1. série.


changer bude vzadu v levem blatniku....v pravem je subwooferRadim píše:dvě malé zrady - cyklovač stěračů si dělá co chce, ačkoliv aretace na páčce funguje a druhá věc, sice to má BOSE,ale nemůžu najít changer..?
Jestli je v Lybře stejnej systém jako v Tipu/Dedře/155 tak si cyklovač nedělá co chce sám, ale žije si svým životem.Radim píše:dvě malé zrady - cyklovač stěračů si dělá co chce, ačkoliv aretace na páčce funguje
 Problém byl v bordelu na kontaktech motoru stěračů, práce asi na hodinku.
  Problém byl v bordelu na kontaktech motoru stěračů, práce asi na hodinku.   
 je to jak rika coyo, dedek asi valil muziku pres kazety.. nikde zadny kabel,vystup,nic..Richie píše:changer bude vzadu v levem blatniku....v pravem je subwooferRadim píše:dvě malé zrady - cyklovač stěračů si dělá co chce, ačkoliv aretace na páčce funguje a druhá věc, sice to má BOSE,ale nemůžu najít changer..?

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti