2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Odpovědět
misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od misokgb » 13.11.2009, pát 17:16

Zdar,

mam na opravu 2.0V6T,teda este nie som pri nom, budem ho mat behom vikendu, no dopredu sa pytam, pretoze to musim opravit co najskor. Za studena nie je vraj ziaden problem s autom, akonahle sa zohreje - auto zacne vynechavat na niektore valce + ak sa pomyka s nejakym "zvazkom kablov", ktore obsahuju cca 5 kablov (majitel laik), tak kolisku otacky rozne. Tak neviem ci kontakt, alebo samotne cidlo. Chcem sa spytat, ako su na tom lambda sondy, resp. kolko ich tento motor ma a ci vplyvaju na kolisanie otacok (u BMW ano napr.), alebo je to chyba nejakeho cidla a pod. Dik za odpoved, ked to budem mat doma, napisem ako sa to skutocne sprava.


Vdaka zatial. :wink:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od Kůrkyn » 13.11.2009, pát 18:19

lambda to dělat může, u starýho ej jen jedna

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od misokgb » 13.11.2009, pát 18:29

Kůrkyn píše:lambda to dělat může, u starýho ej jen jedna
Ale i to, ze reaguje na zmenu teploty? Za studena to vraj ide uplne normalne, akonahle sa zohreje, tak vynechavaju niektore valce - ktore, nevie. Diagnostika chybu motoru neukazala. Da sa to otestovat tak, ze lambdu uplne odpojim, alebo treba novu? :smt102
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od Milano75 » 13.11.2009, pát 19:03

misokgb píše:
Kůrkyn píše:lambda to dělat může, u starýho ej jen jedna
Ale i to, ze reaguje na zmenu teploty? Za studena to vraj ide uplne normalne, akonahle sa zohreje, tak vynechavaju niektore valce - ktore, nevie. Diagnostika chybu motoru neukazala. Da sa to otestovat tak, ze lambdu uplne odpojim, alebo treba novu? :smt102
lambda začne fungovat po té až se ohřeje motor, prot se dává zo nejblíže k motoru, aby co nejdříva začla regulovat emise, s tím odpojením nevím nevím s tím máš větší skušenosti ty,ne??? dit jezdíš bez lambdy na TSku

jinak mohl by to bejt i špatněj kontakt...........
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od misokgb » 13.11.2009, pát 19:05

Milano75 píše:
misokgb píše:
Kůrkyn píše:lambda to dělat může, u starýho ej jen jedna
Ale i to, ze reaguje na zmenu teploty? Za studena to vraj ide uplne normalne, akonahle sa zohreje, tak vynechavaju niektore valce - ktore, nevie. Diagnostika chybu motoru neukazala. Da sa to otestovat tak, ze lambdu uplne odpojim, alebo treba novu? :smt102
lambda začne fungovat po té až se ohřeje motor, prot se dává zo nejblíže k motoru, aby co nejdříva začla regulovat emise, s tím odpojením nevím nevím s tím máš větší skušenosti ty,ne??? dit jezdíš bez lambdy na TSku

jinak mohl by to bejt i špatněj kontakt...........
Stary motronic ML4.1 je trosku nieco ineho, viac primitivnejsieho nez toto :-k Uvidim ked to budem mat doma...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od Milano75 » 13.11.2009, pát 19:10

tohle je určo taky motronic- jen jiná verze což tak rozdílné nejni
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od Kůrkyn » 13.11.2009, pát 22:02

Lambda sonda má na běh motoru naprosto zásadní vliv, protože u vstřikovacího systému je primární požadavek na nízké emise, potažmo funkci katalyzátoru. Ten funguje pouze při chudé směsi a tu kontroluje právě lambda tak, aby ve spálených plynech byl daný přebytek kyslíku. Tento kyslík, který je "navíc" umožňuje zdraví škodlivým spalinám (CO, NOx, HCC) dohořet v katalyzátoru. Takže lambda zajišťuje chudou směs a navíc i chrání katalyzátor, protože bohatá směs by způsobila jeho přehřátí a totální destrukci. Díky tomu umí udělat pěknou rotyku a diagnostika odpojením je jen internotový fake, protože to jsem odzkoušel na xxxx autech a vždy pomohla jen výměna za novou. Ano motor sice běží (na velmi bohatou směs), ale takhle můžeme odpojit všechna čidla, kromě senzorů otáček a poběží pořád. Různá škubání, cukání a chcípání jsou jasným důkazem, ale lidi si nedají říct a odpojují a rozmrví pak spoustu dalších věcí. :-D

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od Milano75 » 13.11.2009, pát 23:18

ještě sem to tedy neskoušl, ale když odpojím lambdu, tak to poznám na chodu motoru?? když mi za studena nechce jít do otáček??

za kolik jí dokážež sehnat Jirko??? tu ineverzální
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od misokgb » 13.11.2009, pát 23:19

Nieco o zapalovani viem, precital som toho dost, no skusenost jedna je ako 100 kniziek :) Uvidime, ked sa mi to dostane do ruk, ze co to je zac... Dik zatim za ohlasy, napisem co a ako... :)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0V6 TURBO GTV motor problem - otacky.

Příspěvek od Kůrkyn » 14.11.2009, sob 11:43

tříkabelové lambdy na 75 čtyřválce i šestiválce jsou takhle:
http://eshop.kurkyn.cz/alfa-romeo/75-16 ... ce&dir=asc

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host