Ne, vazne - pochybuju ze by Alfa Romeo testovala bez firemnich znacku a jeste k tomu na nemeckejch cislech... :?:
Alfa 159 GTA
A vzhledem k tem nadechum na zadnich sloupcich bude ten motor asi vzadu za sedackama...
Ne, vazne - pochybuju ze by Alfa Romeo testovala bez firemnich znacku a jeste k tomu na nemeckejch cislech... :?:
Ne, vazne - pochybuju ze by Alfa Romeo testovala bez firemnich znacku a jeste k tomu na nemeckejch cislech... :?:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ta nalepka na haubne by napovidala nadechu pro intercooler umistenej po subaracku nad motorem. Ale fakt nevim co si myslet o tech nemeckych znackach. Nebude to neco od Novitecu?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Novitec..to je mozny. co me ale porad mate je ze ty 4 laufy vzadu jsou plne stejne jako u maserati nebo 8C competizione.. (nebo je to zamer)Harous píše:Ta nalepka na haubne by napovidala nadechu pro intercooler umistenej po subaracku nad motorem. Ale fakt nevim co si myslet o tech nemeckych znackach. Nebude to neco od Novitecu?
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Oni snad maj 2 laufy od 2.2 JTS vejs. Takze staci hodit dvojitou koncovku na kazdou stranu a uz se to tvari takhle...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Me napadaji 2 moznosti...bud GTA o niz jsem nekde cetl, ze uz se zurive testuje a v zari by mela byt predstavena. Nebo je to mula pro 169...Co se tyce nemeckejch znacek...v tom nejak nevidim problem...myslim ze jednyz prvnich spy foto 159 byly taky na nemeckych spz.....A novitec:...mno nevidim jedinej duvod proc by mel svy auta maskovat...jeste sem nejak neslysel o upravci, ktery by svoje auta maskoval...krom AMG
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
pro zminovane osazeni osmivalcem od maserati hovori jednak aliance techto dvou znacek v ramci Fiat group (uz na vyoji 8C je tom dost videt
) a na druhe strane vyborna konkurence - Audi RS4 (čtyřkolka) a co se tyka vykonu i M3. potom by byl osmivalec nejen tuzebnym pranim, ale take nutnosti..
preplnovany V6 se taky pry zvazoval, ale ma tak masivni kroutak ze je udajne problem s prevodovkou..
preplnovany V6 se taky pry zvazoval, ale ma tak masivni kroutak ze je udajne problem s prevodovkou..
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Ty výfuky vypadají, stejně jako přední nárazník, že jsou standardní z Brery a tam také není řádný osmiválec. A když někdo cpe díly z Brery na 159, tak je to u mě tuzing a ne GTA.Raddik píše:Novitec..to je mozny. co me ale porad mate je ze ty 4 laufy vzadu jsou plne stejne jako u maserati nebo 8C competizione.. (nebo je to zamer)Harous píše:Ta nalepka na haubne by napovidala nadechu pro intercooler umistenej po subaracku nad motorem. Ale fakt nevim co si myslet o tech nemeckych znackach. Nebude to neco od Novitecu?
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak..na plasty to nejezdisoft147 píše:Vypada to na nejakou skladacku, prave zadni dvere maji jiny barevny odstin, ale i skladacka staci na testovani komponentu. Kdo vi
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
159 GTA
Myslím si, že tu vůbec nejde o to, jaký konkrétní motor v GTA bude, ale jakou cestou se firma u její konstrukce vydá. Zda bude 159 představovat hlavně odlehčenou verzi za použití hliníkových komponentů karoserie, úbytku izolačních hmot a opětovné ztenčení skel (což silně pochybuji) a hlavně přepracování odbytého systému 4x4, či zda půjde jen o stejné auto jako je 159 Q4 s tím, že tento vůz dostane větší a ještě těžší motor s vyšším výkonem.
Takže jako klíčovou bych viděl otázku, zda se u AR staví pod označením GTA protipól Audi S4 nebo RS4.
Vezmu-li v úvahu poslední 2 modely GTA, tedy 155 GTA a 156 GTA, byl každý úplně někde jinde. Zatímco 155 GTA byla homologační série supersportu, 156 GTA bylo naprosto běžné auto s několika sportovními prvky. Vzhledem k rozměrům a konstrukci modelu 159...
Takže jako klíčovou bych viděl otázku, zda se u AR staví pod označením GTA protipól Audi S4 nebo RS4.
Vezmu-li v úvahu poslední 2 modely GTA, tedy 155 GTA a 156 GTA, byl každý úplně někde jinde. Zatímco 155 GTA byla homologační série supersportu, 156 GTA bylo naprosto běžné auto s několika sportovními prvky. Vzhledem k rozměrům a konstrukci modelu 159...
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!
Njn, když on přeplňovaný dvoulitr s měrným výkonem 200 koní na litr není zrovna auto pro běžné použití a občasné zaskotačení.
Což na druhou stranu 156 býti mohla. Ale máš pravdu že je důležité, do jakého segmentu se výrobce rozhodne 159GTA nasadit. Je třeba si také uvědomit, že to je hlavně FIAT, který to rozhodne a pochybuji, že by dopustil nebezpečí tzv. "kanibalismu", tedy že by si auta Maserati, Alfa či Ferrari navzájem příliš konkurovala.
Docela by me zajimalo jaky system pohonu se nakonec pouzije... Jestli to bude mit vsude samosvory, nebo jestli to bude otevreny. A dalsi vec je, jak to bude cely vyladeny...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
podle tech udaju ma zhubnout o 150 kilo,ale je otazka oproti cemu.. jestli oproti 3.2 Q4 ?? pak by byla nekde na 1600 kilech (zrejme i s temi diferaky). uz je to trosku macek, ale zase foukany V6 o vykonu pres 320 PS s tim slusne zahybe. jak ale rikas, kone a diferaky nejsou vsechno, otazkou zustava (krome toho jestli se vsechny tyto informace potvrdi) zdali to bude fungovat jako celek..Harous píše:Docela by me zajimalo jaky system pohonu se nakonec pouzije... Jestli to bude mit vsude samosvory, nebo jestli to bude otevreny. A dalsi vec je, jak to bude cely vyladeny...
P.S jsem docela zvedavy na zvuk, klokani Holden neni v teto discipline zrovna na urovni..
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Holt EVO a STI se konkurence bat nemusi... Je to skoda, ale asi drzi latku tak vysoko, ze se ostatnim vyrobcum moc do jejich spolecnosti nechce.
Docela by me zajimalo, jak chteji shodit tech 150kg, nezda se to, ale je to strasne moc. Pokud to budou resit jen materialama (hlinik, kevlar?), mohlo by se to neumerne projevit na cene...
Docela by me zajimalo, jak chteji shodit tech 150kg, nezda se to, ale je to strasne moc. Pokud to budou resit jen materialama (hlinik, kevlar?), mohlo by se to neumerne projevit na cene...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Jenze u Mitsi nebo Suba je to dane tim, ze ty modely jdou, nebo sly ruku v ruce s tim, ze automobilka pusobi v rallye. Takze maji techniku specialu v komercne produkovanem aute. Alfa nic takoveho nejezdila a troufam si rict ze ani jezdit nebude. To spis WTCC, jestli se toho nekdy dockame
.. Taky by me zajimalo jak a kde to odlehci. Ono prece jen ty diferencialy a vse kolem neco vazi 
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Alfa 159 GTA
nevi nekdo neco novyho o 159 GTA ? Bude vubec nekdy, asi ne co...
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Re: Alfa 159 GTA
podle mě to šlo k ledu a prioritu mají nástupce 147 a 159. ty mají být na stejné platformě, takže na tom asi tvrdě makají, aby byli do budoucna konkurenceschopní.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 3 hosti



