Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok.Raddik píše:nechci tedy nejak rypat,ale "vse je OK,pokud mi to zrovna neblbne"..:smt009
a jeste by zajimalo kde berete ty hodnoty kw. na brzde jste asi nikdo nebyl,co?
chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
ja jen ze 23kw navic oproti seriove hodnote u prapuvodni verze 1.9JTD prijde jako mazec. verim ze ti to jede,ale na subjektivni dojmy nemuzes dat. to me i me predchozi TDicko prislo jako zihadlo,ale kdyz jsi clovek zkusi porovnani s jinymi auty (jako treba atmo 1.6 benzin) zjisti , ze to tak zhave neni. on ten kroutak co tlaci odspodu do sedacky totiz strasne zkresluje realne chovani..Mari píše:Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok.Raddik píše:nechci tedy nejak rypat,ale "vse je OK,pokud mi to zrovna neblbne"..:smt009
a jeste by zajimalo kde berete ty hodnoty kw. na brzde jste asi nikdo nebyl,co?
.Na brzdě jsem nebyl,to je pravda.Říkám jen to,co mi bylo řečeno Sarkanem a docela mu věřím,protože vím jak to jelo před tím.Dávat 3 tis.za brzdu se mi zdá celkem zbytečné.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Já si myslím,že to můžu porovnat,i když je to samozřejmě jenom můj subjektivní dojem,názor,pocit!Mé předchozí auta byly:VW Vento 1.8,Seat Toledo 1.9Tdi a teď Alfa.S Alfou jse jezdil půl roke bez chipu a teď je to asi třičtvrtě roku,co jezdím s chipem.Zkušenosti taky mám s AR 146 1,4 a AR 156 2,0 TS Selesspeed a i s ručním řazením.Tyto Alfy totiž vlastnil a Selesspeeda ještě vlastní můj otec!Tak si myslím,že můžu trochu srovnávat.Abych pravdu řekl,tak se mi zdá,že ten dvoulitr je nějaký slabý,i když vím,že má nějakých 114kw,tuším.Raddik píše:ja jen ze 23kw navic oproti seriove hodnote u prapuvodni verze 1.9JTD prijde jako mazec. verim ze ti to jede,ale na subjektivni dojmy nemuzes dat. to me i me predchozi TDicko prislo jako zihadlo,ale kdyz jsi clovek zkusi porovnani s jinymi auty (jako treba atmo 1.6 benzin) zjisti , ze to tak zhave neni. on ten kroutak co tlaci odspodu do sedacky totiz strasne zkresluje realne chovani..Mari píše:Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok.Raddik píše:nechci tedy nejak rypat,ale "vse je OK,pokud mi to zrovna neblbne"..:smt009
a jeste by zajimalo kde berete ty hodnoty kw. na brzde jste asi nikdo nebyl,co?
.Na brzdě jsem nebyl,to je pravda.Říkám jen to,co mi bylo řečeno Sarkanem a docela mu věřím,protože vím jak to jelo před tím.Dávat 3 tis.za brzdu se mi zdá celkem zbytečné.
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
moje rec..dvoulitr proste nema turbo a jizda s nim je divna.i kdyz rychla.celkem to klame.Mari píše:Já si myslím,že to můžu porovnat,i když je to samozřejmě jenom můj subjektivní dojem,názor,pocit!Mé předchozí auta byly:VW Vento 1.8,Seat Toledo 1.9Tdi a teď Alfa.S Alfou jse jezdil půl roke bez chipu a teď je to asi třičtvrtě roku,co jezdím s chipem.Zkušenosti taky mám s AR 146 1,4 a AR 156 2,0 TS Selesspeed a i s ručním řazením.Tyto Alfy totiž vlastnil a Selesspeeda ještě vlastní můj otec!Tak si myslím,že můžu trochu srovnávat.Abych pravdu řekl,tak se mi zdá,že ten dvoulitr je nějaký slabý,i když vím,že má nějakých 114kw,tuším.Raddik píše:ja jen ze 23kw navic oproti seriove hodnote u prapuvodni verze 1.9JTD prijde jako mazec. verim ze ti to jede,ale na subjektivni dojmy nemuzes dat. to me i me predchozi TDicko prislo jako zihadlo,ale kdyz jsi clovek zkusi porovnani s jinymi auty (jako treba atmo 1.6 benzin) zjisti , ze to tak zhave neni. on ten kroutak co tlaci odspodu do sedacky totiz strasne zkresluje realne chovani..Mari píše: Právě to mě štve,že vlastně vše ok.,aspoń podle diagnostiky,ale já vím,že zase zas tak moc v pořádku to není.V servisu mi taky řekli,že vše ok..Na brzdě jsem nebyl,to je pravda.Říkám jen to,co mi bylo řečeno Sarkanem a docela mu věřím,protože vím jak to jelo před tím.Dávat 3 tis.za brzdu se mi zdá celkem zbytečné.
jinak kdyz sednu do marejky at uz 1.8 ci 2.0 je to jako kdyz stojim
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
No benzin ale nema krutak. Preto sa zda, ze je slabsi. Nachipovana alfa 2,4 JTD ma kolko krutak, 350??? TS ma po nachipovani krutak nejakych 208 max... No aj napriek tomu sa s tym da urobit 100vka za cca 8sekund. Za kolko sekund robi stovku 2,4 Jtd po uprave? Neverim tomu, ze robi stovku rychlejsie, ako 2,0TS.
Pritom ked sa prevezem s kamosom na Tdi 1,9, ktore ma chipnute asi na 145 PS, tak sa mi zda, ze moja alfa je mesacne vozidlo. Je ale pravda, ze keby som mu chcel stihat v normalnej premavke, musel by som neustale drat ten motor na max a to nehovorim o spotrebe... Verim vsak, ze by sme si boli dost vyrovnany. Ale za aku cenu?
Pritom ked sa prevezem s kamosom na Tdi 1,9, ktore ma chipnute asi na 145 PS, tak sa mi zda, ze moja alfa je mesacne vozidlo. Je ale pravda, ze keby som mu chcel stihat v normalnej premavke, musel by som neustale drat ten motor na max a to nehovorim o spotrebe... Verim vsak, ze by sme si boli dost vyrovnany. Ale za aku cenu?
155 2,0 16V Super
ja te chapu ale presto si myslim, ze ten udaj od sarkana (pri vsi ucte k nemu) by tam na brzde nebyl. a pokud ano, tak zivotnost spojky a motoru bude rapidne snizena.. neco za neco.Mari píše:Já si myslím,že to můžu porovnat,i když je to samozřejmě jenom můj subjektivní dojem,názor,pocit!Mé předchozí auta byly:VW Vento 1.8,Seat Toledo 1.9Tdi a teď Alfa.S Alfou jse jezdil půl roke bez chipu a teď je to asi třičtvrtě roku,co jezdím s chipem.Zkušenosti taky mám s AR 146 1,4 a AR 156 2,0 TS Selesspeed a i s ručním řazením.Tyto Alfy totiž vlastnil a Selesspeeda ještě vlastní můj otec!Tak si myslím,že můžu trochu srovnávat.Abych pravdu řekl,tak se mi zdá,že ten dvoulitr je nějaký slabý,i když vím,že má nějakých 114kw,tuším.
a co se tyka porovnani, nelze usuzovat na pocet a druh byvalych aut, ale jen a jen na konkretni porovnani na trati. takze v tvem pripade vzit nekoho, kdo ma (v dobrem stavu) 156 1.9 JTD 81kw a dat si parkrat za sebou pruzne zrychleni nebo sprint..
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
nedavno jsem projizdel sestrinu novou Lybru SW 1.8 VVT 130 PS a rikal jsem si to same. jenze kdyz to prekrocilo 4000 otacek, jelo to jak svina. proste se to musi tocit..drtikols píše:moje rec..dvoulitr proste nema turbo a jizda s nim je divna.i kdyz rychla.celkem to klame.
jinak kdyz sednu do marejky at uz 1.8 ci 2.0 je to jako kdyz stojim
v realu by to vypadalo takhle - moje Alfa odskoci v pruznem zrychleni diky kroutaku a turbu, Lybra se po dosazeni vyssich otacek srovna, ja zaradim vys a zase o fous popojedu vpred,Lybra me zase dojede atd atd...
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Tezko srovnavat turbo diesel a atmosferu benzin. Proto sem si poridil turbo benzin...
Osobne moc tem udajum u dieslu neverim... Ale to by se muselo zajet na brzdu pred chipem a pak po nem. Jinak se to asi nezjisti.
Osobne moc tem udajum u dieslu neverim... Ale to by se muselo zajet na brzdu pred chipem a pak po nem. Jinak se to asi nezjisti.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
je tam rozdil a dost obrovsky..u benzinu cip neni skoro poznat...je ale nepatrneHarous píše:Tezko srovnavat turbo diesel a atmosferu benzin. Proto sem si poridil turbo benzin...![]()
Osobne moc tem udajum u dieslu neverim... Ale to by se muselo zajet na brzdu pred chipem a pak po nem. Jinak se to asi nezjisti.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Ja taky nikde nepsal, ze by tam rozdil byt nemel. Ze skoro neni poznat u benzinu - predpokladam ze myslis atmosferu benzin. Prave proto sem psal, ze se to neda srovnavat... To by jsme museli rovnat chip pro atmosferu benzin a chip pro atmosferu diesel. Stejne tak preplnovanej benzin s preplnovanym dieselem. A tady bych rekl, ze u benzinu ty vysledky budou vzdy lepsi. I kvuli vyuziti benzinu s vyssim oktanovym cislem...drtikols píše:je tam rozdil a dost obrovsky..u benzinu cip neni skoro poznat...je ale nepatrne
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
presne to myslimHarous píše:Ja taky nikde nepsal, ze by tam rozdil byt nemel. Ze skoro neni poznat u benzinu - predpokladam ze myslis atmosferu benzin. Prave proto sem psal, ze se to neda srovnavat... To by jsme museli rovnat chip pro atmosferu benzin a chip pro atmosferu diesel. Stejne tak preplnovanej benzin s preplnovanym dieselem. A tady bych rekl, ze u benzinu ty vysledky budou vzdy lepsi. I kvuli vyuziti benzinu s vyssim oktanovym cislem...drtikols píše:je tam rozdil a dost obrovsky..u benzinu cip neni skoro poznat...je ale nepatrne
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Jak píše Raddik, já vždycky říkal, že ten výkon je orientační, dle propočtu. Připouštím odchylku +/-. Sám bych byl rád, kdyby co nejvíce lidí bylo na brzdě, abych měl zpětnou vazbu k mým propočtúm. Jinak si myslím, že číslo (výkon) je strašně zkreslující parametr a podle něho by se nemél nikdo řídit. Na druhé straně chápu, že každého to číslo zajímá, když to je právé ten parametr, kúli kterému to podstupuje. 
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
To Drtikols: Až přijedeš, rád se podívám na Tvúj čip, eventuelně Ti tam na zkoušku nahraju moji úpravu, ať si to múžeš objektivně srovnat. Měření ale provedem maximálně stopkama a paltestem, každopádně rozdíl bude určitě hodnotitelný i subjektivně. Chápu, že múj názoe se Ti pak múže zdát zaujatý, ale Tvou úpravu ti napálím na CD a múžeš si to pak dát posoudit více lidem. 
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Díky, udělal jsi mi radost. Jen ten výkon není nic mocsarkan píše:Gendo, 2.0TS je omnoho menej spoľahlivý ako 1.9JTD 85kW, ktorý je podľa môjho názoru najspoľahlivejším motorom v Alfe.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Bojim bojim, že tam je jen 60 kWkejml píše:Domluv cenu na brzdu u Srby a porovnáme Tvoji Alfu a moje Stilo
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi ja mam Sarkan* a spotřeba mi opravdu klesla o litr - a to na to nehledim - jezdim pilu* - skoro pořát - dynamika na předjetí i na výjezdu ze zatáček je super - chip není o maximálním výkonu - z mé zkušenosti - pokud je chip udělaný opravdu svědomitě šetří to provoz stroje - nemusím na to tak šlapat a točit to ať to jede. 
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
1,9 JTD 74 kW
zdar chlapi, uvažuju o Doblo 1,9 JTD 74 kW, máte s tím někdo zkušenosti? Je to spolehlivý motor a dal by se na něm udělat i nějaký rozumný chip?
Doblo 1,9 D
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Tady na webu najdeš stohy papíru (teda kilobajtů) na toto téma. Nebuď líný a použij tlačítko HLEDAT. ;) Pro začátek si ujasni, jestli máš motor hardwarově v pořádku a vyber si kvalitního dodavatele.
Jinak JTD 74 kW je spolehlivý motor, hardwarově velmi podobný s 77, 81, 85, 88 kW. Tedy se všemi čtyřválci 8V. Při rozumném zacházení a nezanedbané údržbě spolkne statisíce kilometrů.
Teda snad se nepletu. Ale třeba mě někdo z místních milovníků Solviny vyvede z omylu. Viď, Drtiku
Jinak JTD 74 kW je spolehlivý motor, hardwarově velmi podobný s 77, 81, 85, 88 kW. Tedy se všemi čtyřválci 8V. Při rozumném zacházení a nezanedbané údržbě spolkne statisíce kilometrů.
Teda snad se nepletu. Ale třeba mě někdo z místních milovníků Solviny vyvede z omylu. Viď, Drtiku
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
S tímhle doblem jsem absolvoval 5000km dovolenou po Evropě a bez problémů. Vřele doporučuju. Auto není sprinter, má kvůli svému zaměření dlouhé kvalty, ale jede. A uživatelsky je maximálně příjemné. Čipovat je podle mě zbytečné, na pohodové ježdění i předjíždění to stačí a závodnička to prostě není.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
