 (tedy pravda, mohly by být o něco menší)
 (tedy pravda, mohly by být o něco menší)Ono to asi stejně nemá moc smyslu s 1.9JTDm že?
http://www.chevron-racing.com/index.php ... cts_id=682

 (tedy pravda, mohly by být o něco menší)
 (tedy pravda, mohly by být o něco menší)
Vymaž vše před slovem "Ono"xjohny píše:Hloupý dotaz - co mi může přinést koupě dvou-tlumičových výfuků, krom toho, že budu mít vzadu 2 pěkné koncovky?(tedy pravda, mohly by být o něco menší)
Ono to asi stejně nemá moc smyslu s 1.9JTDm že?



Správná volba, kola dělaj auto!!!!!!!xjohny píše:Jasný.. nejsem žádnej tuzér, tak si radši přišetřím na pěkný kola


 , narust vykonu bude v radu jednotek procent..u techto vyfuku jde o to ze jsou plnepruchozi a ladene...tzn ze tam bude jiny (lepsi) zvuk co z toho motoru pujde a bude to lepe vypadat.
 , narust vykonu bude v radu jednotek procent..u techto vyfuku jde o to ze jsou plnepruchozi a ladene...tzn ze tam bude jiny (lepsi) zvuk co z toho motoru pujde a bude to lepe vypadat.
odstran DPF, ošetři to softverově a nějakej koník se taky najdexjohny píše:Tak kat je brzda skoro všude. Ovšem z takové úpravy pak může být problém na STK. Navíc mám DPF, takže nevim, jeslti je to košer úprava.
Kašlu na to, zkusim spíš časem sehnat origo chromovou koncovku
 
 



 
 
 
  
 Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host