Rozvody 3.0 (3.2) V6

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Dallen » 4.3.2014, úte 00:20

Přesně tak, proto se ptám bo se něco nového dozvím co záhy zase zapomenu :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od riprex » 4.3.2014, úte 15:30

Jo, samozřejmě jsem měl na mysli GTA 24V. U 164, podle kódů má QV 12V 147kW dokonce stejnej blok jako QV 24V, tam těch mechanických rozdílů ještě tak moc není :-D Akorát teda řízení motoru je s Motronicem M1.7 jiné a přesnější. Oproti 24V a vůbec té poslední je ale ten 12V fakt dost jednoduchej. Vždyť máš mnohem míň elektroniky a funguje to, jak se ukázalo skoro úplně bez čehokoliv (až na čidlo teploty :-D ). Jedinou konstrukční "slabinou" je ten pákovej mechanismus otvírání ventilů. Vytáčení ten motor nemá rád.

Tazdevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 22.2.2007, čtv 22:05
Bydliště: Zbiroh

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Tazdevil » 23.8.2014, sob 20:30

Hlasitější hukot od rozvodů... Předpokládám, že jsou zralé na výměnu...
Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa 147 1.6 TS '06 v rodině

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Yboris » 10.10.2014, pát 20:08

Vazeny panove,potrebuji poradit ohledne cvakani ventilu na3,2 za studena .Kdyz se motor zehreje tak sici stroj se strati je to chovani standartni, je to pouze cvakani, neni to nejakej rachot . prodejce uvadi ze su nacate hydrostely tak se ptam na vas nazor ,siknu se hlavy z 3,0 nebo jsou nejake odlisnosti.A co vule maji nejaky markantny vliv na uvedeny jev?

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2579
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od George.KHE » 10.10.2014, pát 22:31

hlavy mají jiné vačky. Takže je lepší pokud jsou špatné hydra udělat ty než kupovat neznámou hlavu. Jinak bez zvukové nahrávky se těžko odhaduje co s tím je nebo není.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8691
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Hampice » 13.10.2014, pon 20:28

Beztak je v tom na piču olej. Nalij tam 10W-60 a uvidíš ten rouzdíl...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od KillFucker » 14.10.2014, úte 17:51

Dotaz trochu mimo, dá se někde sehnat podle eperu: HERMETICKÉ TĚSNĚNÍ 14457780 2,62X23,47 té černé trubky mezi hlavami mezi vodní pumpou a termostatem? Nebo se to dodává jen s novým termostatem? Respektive po udělání rozvodů mi to na té straně u termostatu kape :roll:
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od enzo156 » 14.10.2014, úte 17:59

To jsem řešil taky, protože mi ta trubka vyjela ven, kupoval jsem to v autorizáku za pár korun.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od KillFucker » 15.10.2014, stř 20:10

..jojo četl jsem to u tebe a chtěl jsem ti už psát...třeba jako zajít k Dojáčkovi a asi objednat co? Jinak chlape parádní prace s tím motorem, to je jako sen :smt007 dík alfaromeo1 alfaromeo1 alfaromeo1 alfaromeo1
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od petrAR156 » 26.5.2015, úte 18:29

Ahoj pánové,
pomalu se chystám na rozvody a mám dilema s vodní pumpou, netušíte někdo jestli má BUGATTI PA1262 případně GRAF kovovou vrtulku?
Případně které čerpadla ji kovovou mají?

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2579
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od George.KHE » 26.5.2015, úte 18:35

Dával jsem Bugatti a mělo ji kovovou.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od petrAR156 » 26.5.2015, úte 18:38

George.KHE píše:Dával jsem Bugatti a mělo ji kovovou.
:smt023 OK dík, už to objednávám ...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od riprex » 26.5.2015, úte 19:44

Já dával GRAF a měl taky kovovou. Ono si myslím, že plastový už se snad ani neprodávaj... :smt102

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od petrAR156 » 26.5.2015, úte 20:10

riprex píše:Ono si myslím, že plastový už se snad ani neprodávaj... :smt102
To by bylo jen dobře, blahé paměti to pár motorů mělo na svědomí ... rozvody jsem dělal před pěti lety a už si vážně nevzpomínám co jsem tam dával (SKF?), ale to ještě ty plastový shity na trhu byly.

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Dallen » 26.5.2015, úte 20:46

Proc shit?

Pokid se dodrzi interval vymeny tak neni s plastovou pumpou problem.
Navic ma i sve yjody v mensi vaze rptujici hmoty, jeji mensi setrvacnosti a tim ioznosi protoceni na ose.

Ricambi je plast
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od riprex » 26.5.2015, úte 21:04

Výhody to nemá a byly z toho akorát problémy. Přecejen ta vrtulka je celkem namáhaná a to, že se protočí na ose nic zrovna moc přínosnýho není. Navíc to v tý vodě trpí na další jevy, jako je třeba kavitace a tu prostě kov snáší líp. Kvalitní pumpa má většinou životnost dvoje nebo i troje rozvody (dle kilometrů) a pokud neprotéká a nemá vakl, tak pumpu měním jen pokud nevím, co má za sebou.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Kůrkyn » 26.5.2015, úte 21:08

Jednou jsem z Alfy 159 2.4 jtdm vyndal origo čerpadlo po 120 tisících km a zkusil ho rozebrat. Auto pán koupil jako nové v Imofě, tak jsem chtěl vědět, jak na tom bude pumpa, která je originální a má poctivých 120 tis. km. Ucpávka v pohodě, ale ložisko vyschlé, vrzalo a trochu se zasekávalo. Lze říct, že dalších 120 tis. by nedala.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Danni » 26.5.2015, úte 21:44

lozisko suche? :shock: ja myslel ze pumpa je mazana chladiacou
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od riprex » 26.5.2015, úte 21:59

Kůrkyn: Pumpa na JTDčku je zas něco jinýho :-D
Danni: Jak myslíš mazaná chladící kapalinou? :smt040

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Danni » 26.5.2015, úte 22:14

neviem asi dakde tu som to cital abo na FB ze chladiacu je dobre menit castejsie nez ako brat ju ze je dozivotna lebo obsahuje daco co maze VP a ze casom to straca ucinok... ale VP som nikdy nerozoberal tak neviem na kolko % to je pravda ci tam je nejake klzne lozisko abo co
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od riprex » 26.5.2015, úte 22:39

Chladící kapalina je z největší části voda a ta moc mazacích schopností nemá :-D :wink: Pumpa má většinou kuličkové ložisko s mazivem, který se do něj dává při výrobě, jako je to u většiny. Nejsou tam tak šílené točky, aby muselo být kluzné a tlakované.

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od petrAR156 » 26.5.2015, úte 22:42

Dallen píše:Proc shit?
No mám pocit, že tu plastovou věc Marek ze Squadry instaloval a po nějakých 5k se Goesovi, který auto koupil, vrtulka protočila až moc. Zbytečný spor nad uvařeným motorem.
Možná to byl zmetek, ale slyšel jsem podobných storek víc. Tak se raděj podržím té kovové.

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od riprex » 26.5.2015, úte 22:48

A vod tý doby se koza zbláznila a furt akorát vysírá... :roll: :smt033

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Danni » 26.5.2015, úte 22:50

inak plastovu som vybral este origo po 170tkm z TS a kondicne bola jak nova... asi zalezi aj od motorizacie a stavbe VP
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od petrAR156 » 26.5.2015, úte 22:51

:-D JJ

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti