Rozvody 3.0 (3.2) V6

Odpovědět
Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Rozvody 3.0 (3.2) V6

Příspěvek od Kleofáš » 1.2.2008, pát 13:14

Tak jsem dnes odevzdal v servisu 4 tisíce za olejový filtr, vzducháč, filtr klimy a výměnu oleje (bez oleje). A poptával jsem se, na kolik vyjdou rozvody. Suma mi vyrazila dech - s prací kolem 30 tisíc. Připadá mi to hrozně moc, tak se chci zeptat, jestli jste to už někdo na 2,5/3,0/3,2 - mělo by to být jedno - rozvody dělali, kdy, kde a za kolik?

A potom ještě jedna úplně blbá otázka - je motor 3,0 resp. 3,2 Twin Spark nebo ne? Já doteďka žil v domění, že jo, a ono prý ne? :smt102
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Rozvody a svíčky V6

Příspěvek od Radim » 1.2.2008, pát 13:22

Franik (2.5 V6 psal něco o ceně za rozvody) kolem 15 000kč materiál
orientačně řemen - 925, kladka napínací - 3680, kladky vodící - 3258 (2ks), vodní pumpa - 3020
v značkovým servisu je to (30tkč) asi možný. :vom:

ad TS: jestli to chápu dobře, tak jsi žil v domnění že máš GTA 3.2 TS ??
Alfetta GTV L

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Rozvody a svíčky V6

Příspěvek od Kleofáš » 1.2.2008, pát 13:26

Raddik píše:Franik (2.5 V6 psal něco o ceně za rozvody) kolem 15 000kč materiál
orientačně řemen - 925, kladka napínací - 3680, kladky vodící - 3258 (2ks), vodní pumpa - 3020
v značkovým servisu je to (30tkč) asi možný. :vom:

ad TS: jestli to chápu dobře, tak jsi žil v domnění že máš GTA 3.2 TS ??
rozvody: hm, se asi poptám u Kameníků, i tak je to teda megazářez :(
TS: jo, to jsem si myslel. Ztrapnil jsem se? :-k Asi jo, že? ::s29::
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Rozvody a svíčky V6

Příspěvek od Radim » 1.2.2008, pát 13:31

jestli se nic nezměnilo, tak u Kameníků je taxa za práci na rozvodech 2500,-kč
Alfetta GTV L

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Rozvody a svíčky V6

Příspěvek od Kleofáš » 1.2.2008, pát 13:45

Raddik píše:jestli se nic nezměnilo, tak u Kameníků je taxa za práci na rozvodech 2500,-kč
To by bylo krásný, ale u šestiválu to bude asi něco jiného, prý se to musí hodně rozebírat, navíc na V motoru jí logicky bude víc. Ten mechoš dokonce říkal, že se musí popouštět motor, ale tomu moc nevěřím. No uvidíme, uvidíme...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Rozvody a svíčky V6

Příspěvek od Radim » 1.2.2008, pát 13:50

tak Vencovi zavolej, na 2.4 JTD to stojí to samý a práce bude velmi podobná, vzhledem k objemu a velikosti motoru..
Alfetta GTV L

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 1.2.2008, pát 14:38

Díly můžeš poptat taky u Norberta (nstanek@seznam.cz), dodává prvovýrobní značkové díly i druhovýrobové jebky. Pro každého se najde :)
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 1.2.2008, pát 17:09

Jinak GTA neni TwinSpark. Bud rad, kdyby byl, tak nechas s tema rozvodama vymenit i svicky a budes v tom za 50... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 1.2.2008, pát 17:14

Harous píše:Jinak GTA neni TwinSpark. Bud rad, kdyby byl, tak nechas s tema rozvodama vymenit i svicky a budes v tom za 50... :-D
No právě, mi ten mechoš říkal, ať to nechám vyměnit najednou, když už to bude rozdělaný, než abych to pak rozdělával znovu a za práci zaplatil tři litry. To má sice pravdu, ale když svíčky vydrží 100 tisíc, já mám najeto 40 tisíc a ročně najedu 10 tisíc, tak svíčky vyměním až s příštími rozvody a ještě budu mít rezervu :-D

Jinak taková perlička k té sumě - teď tam byl prý jeden Brňák, co má 147GTA (kupoval novou v bílé perleti) na servisu ke 100 tkm. Dělaly se rozvody, olej, ramena, filtry, přední kotouče a desky a nechal tam prý 110 tisíc. To je mazec.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Re: Rozvody a svíčky V6

Příspěvek od forza156 » 2.2.2008, sob 10:32

Kleofáš píše:A poptával jsem se, na kolik vyjdou rozvody. Suma mi vyrazila dech - s prací kolem 30 tisíc. Připadá mi to hrozně moc, tak se chci zeptat, jestli jste to už někdo na 2,5/3,0/3,2 - mělo by to být jedno - rozvody dělali, kdy, kde a za kolik?
Když jsem se na cenu rozvodů v motortecu ptal zhruba před 1.5 rokem,tak mě řekly,že komplet na 2.5 V6 za 20 tis.Nedávno mě známej říkal,že na tu 2.5 to teď vyjde na 27 tis.Ty kurvy snad museli zdražit :smt013 .
+++No sound,no fun+++

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18585
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 2.2.2008, sob 11:08

Kleofáš píše:Dělaly se rozvody, olej, ramena, filtry, přední kotouče a desky a nechal tam prý 110 tisíc. To je mazec.
:shock: Docela ranec.... Za podobný prachy má Raddik Maserati :shock: Ale myslím že u jiných aut jako Audi TT nebo podobné to nebude o nic jiné.... Pamatuju když jsem kdysi jel na servis s firemním Passatem (cca před třemi roky, TDi 85kW) a za prohlídku (rozvody, brzdy) fakturovali 60.000 Kč :smt019 (jo a to s tím TS ti taktně nebudem připomínat :wink: )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 2.2.2008, sob 11:19

Pro Kleofáče: Ceny jsem ti posílal na SZ a s Jardou se myslím znáš bavily jsme se na Andrláku o té Q2.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 2.2.2008, sob 15:15

Franik píše:Pro Kleofáče: Ceny jsem ti posílal na SZ a s Jardou se myslím znáš bavily jsme se na Andrláku o té Q2.
Jo jo, moc díky. Jardu znám, a asi mu i věřím, takže to tak možná nakonec dopadne. Za ceny matroše dík :D

Kubas: no jo, žádnej učenej z nebe nespadl :oops: :oops: :oops:
Jinak ta cena za servis je ranec, ale když se to dělá postupně a rozložíš to do víc let, tak už to tak strašný není. A navíc je to cena Motortecu, takže si myslím, že není problém ušetřit 40 tisíc :) Jen pro zajímavost - dvoulitrovka Selenie Racing v Motortecu rovnou tisícovku, na oleje.cz 720, dá se sehnat i za šest stovek :smt102
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ferro » 2.2.2008, sob 16:48

ja bych to nevidel zase tak kryticky material na rozvody na GTA vyjde na 8k a za praci na 2,5 mi rekl mechoš 2k tak myslim ze na GTA to bude stejny a vpodstate jedinej problem co muze bejt pri vymene je ze se musi sundat remenice co zene alternator atd..
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18585
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 2.2.2008, sob 23:04

Kleofáš píše:Kubas: no jo, žádnej učenej z nebe nespadl :oops: :oops: :oops:
Ježiš doufám že to nebereš nějak osobně :wink: Mě to taky překvapilo, když jsem se to dozvěděl....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 3.2.2008, ned 03:00

mně odepsal SRBA servis nabídku na rozvody 2,0 jts 11k matroš a 9 práci :smt019 Takže si mne můžou odškrtnout
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 3.2.2008, ned 03:36

Franik píše:Pro Kleofáče: Ceny jsem ti posílal na SZ a s Jardou se myslím znáš bavily jsme se na Andrláku o té Q2.
OT: jarda je ze synkova?
166 busso

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3817
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 3.2.2008, ned 09:14

.myc155 píše:
Franik píše:Pro Kleofáče: Ceny jsem ti posílal na SZ a s Jardou se myslím znáš bavily jsme se na Andrláku o té Q2.
OT: jarda je ze synkova?

Jo to je on Jarda Ptáček za Synkova :smt023
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Ferro
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
Bydliště: Stod--> Dobřany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ferro » 3.2.2008, ned 10:57

robert37 píše:mně odepsal SRBA servis nabídku na rozvody 2,0 jts 11k matroš a 9 práci :smt019 Takže si mne můžou odškrtnout
to jsou strasny ceny 11k za 3 kladky a remen kdyz normalne to sezenes za5k a 9k za praci :smt098 to berou 2k na hodinu nebo co? to se nedivym ze maji italsky auta takovou povest ze maji drahy dily...mozna ze kdyby servisy zacali delat kvalitne tak by k nim slo vic lidi a nemuseli by mit takovyhle ceny...
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 3.2.2008, ned 21:36

Kleo: a jak ty to vlastně máš s tou GTA? pokud si ji chceš nechat už napořád jako veterána, tak to nemusíš dělat ve značkovým, ne? stačí si sám sehnat materiál a nechat to někomu šikovnému.. pokud se toho budeš jednou zbavovat (jeden nikdy neví) tak se naopak servisní historie hodí..
Alfetta GTV L

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 3.2.2008, ned 21:58

Raddik píše:Kleo: a jak ty to vlastně máš s tou GTA? pokud si ji chceš nechat už napořád jako veterána, tak to nemusíš dělat ve značkovým, ne? stačí si sám sehnat materiál a nechat to někomu šikovnému.. pokud se toho budeš jednou zbavovat (jeden nikdy neví) tak se naopak servisní historie hodí..
Moje veteránská vize pořád platí, i když teď do originálního stavu sáhnu tím samosvorem :D Ale nikdy neříkej nikdy. Kdyby se třeba objevila nějaká super nabídka na práci v zahraničí (jakože se objevují, jen mi zatím nepřijdou super a Eliška potřebuje dostudovat), tak ji vezmu a pak je otázka, kde to bude a jestli bude možné si tam to auto vzít a užít (si) ho. Třeba teď jsem měl nějaké cukání na odchod do Británie a tam bych si asi s levostranným řízením moc nezajezdil, někam na sever bych alfici asi taky netáhnul.
Nicméně kdybych to prodával, tak i pokud bude mít top vedenou servisku, tak mi to stejně na prodejní ceně nikdy nevrátí takto vysoké rozdíly v nákladech na aut. servis, takže to nechám asi udělat jinde a do servisky budu psát jen výměny oleje.
Já to teď řešil spíš z toho pohledu, že rozdíl mezi aut. a neaut. servisem u JTD nebyl nijak zásadní, tak jsem v tom chtěl takhle pokračovat, ale pokud je rozdíl v ceně stoprocentní, tak to fakt ne.

Kubas: ne ne, úplně v pohodě, za tohle si rýpnutí zasloužím, i kdyby bylo myšlený vážně. Vždyť mi to auto parkuje v garáži, já se považuju za fandu a neumím si ani spočítat svíčky :wink:
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18585
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 3.2.2008, ned 23:40

Kleofáš píše:někam na sever bych alfici asi taky netáhnul.
Nenech se zmást - já letos projezdil Norsko a tam jsou ti silnice, na GTA jak dělané, jen policajti jsou tam nějací přísní....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 4.2.2008, pon 08:43

Kleo: tak když budeš psát ty výměny tak je to podle mě zlatá střední cesta.

Kubas: njn, Skandinávie je tradičně socialistická - takže regulace, přerozdělování a samé předpisy. tam rychlá jízda neprojde tak snadno jako zde..
Alfetta GTV L

Hampi

Příspěvky: 5
Registrován: 13.3.2008, čtv 12:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody a svíčky V6

Příspěvek od Hampi » 13.3.2008, čtv 12:13

Kleofáš píše:
Raddik píše:jestli se nic nezměnilo, tak u Kameníků je taxa za práci na rozvodech 2500,-kč
To by bylo krásný, ale u šestiválu to bude asi něco jiného, prý se to musí hodně rozebírat, navíc na V motoru jí logicky bude víc. Ten mechoš dokonce říkal, že se musí popouštět motor, ale tomu moc nevěřím. No uvidíme, uvidíme...
Rozvody na V6 kupodivu nejsou tak hrozný jak by se mohlo zdát. Po sundání pravého předního kola a demontáži plastového nadkolí je k tomu docela solidní přístup (v porovnání napřklad s 16V boxerem). Nevím jak u 24V, ale 3.0 12V se mění jen napínák (5.500,-) a řemen (cca 1.000,-). Pumpa (1.800,-) jen když už je slyšet a vodící kladka je tam jen jedna a tu také není nutné měnit, jen zkontrolovat, případně promazat.

CKIN2U
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 2.1.2008, stř 12:00

Příspěvek od CKIN2U » 14.3.2008, pát 12:17

Tak s rozvodama už taky vím. Mám V6 156tku a 2x vodící klapka cca 3600, 1x napínací 3500, vodní pumpa 3600 a řemen 900 - 1300kč. Dá s etohle všechno sehnat od 9000 max do 13000, záleží na tom, kdo a jak se ptá. Ceny nejsou přesné, vždycky tam chybí drobáky, ale tak se cca pohybujou. :-k

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host