Rozvody 3.0 (3.2) V6
Rozvody 3.0 (3.2) V6
Tak jsem dnes odevzdal v servisu 4 tisíce za olejový filtr, vzducháč, filtr klimy a výměnu oleje (bez oleje). A poptával jsem se, na kolik vyjdou rozvody. Suma mi vyrazila dech - s prací kolem 30 tisíc. Připadá mi to hrozně moc, tak se chci zeptat, jestli jste to už někdo na 2,5/3,0/3,2 - mělo by to být jedno - rozvody dělali, kdy, kde a za kolik?
A potom ještě jedna úplně blbá otázka - je motor 3,0 resp. 3,2 Twin Spark nebo ne? Já doteďka žil v domění, že jo, a ono prý ne?
A potom ještě jedna úplně blbá otázka - je motor 3,0 resp. 3,2 Twin Spark nebo ne? Já doteďka žil v domění, že jo, a ono prý ne?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Rozvody a svíčky V6
Franik (2.5 V6 psal něco o ceně za rozvody) kolem 15 000kč materiál
orientačně řemen - 925, kladka napínací - 3680, kladky vodící - 3258 (2ks), vodní pumpa - 3020
v značkovým servisu je to (30tkč) asi možný.
ad TS: jestli to chápu dobře, tak jsi žil v domnění že máš GTA 3.2 TS ??
orientačně řemen - 925, kladka napínací - 3680, kladky vodící - 3258 (2ks), vodní pumpa - 3020
v značkovým servisu je to (30tkč) asi možný.
ad TS: jestli to chápu dobře, tak jsi žil v domnění že máš GTA 3.2 TS ??
Alfetta GTV L
Re: Rozvody a svíčky V6
rozvody: hm, se asi poptám u Kameníků, i tak je to teda megazářezRaddik píše:Franik (2.5 V6 psal něco o ceně za rozvody) kolem 15 000kč materiál
orientačně řemen - 925, kladka napínací - 3680, kladky vodící - 3258 (2ks), vodní pumpa - 3020
v značkovým servisu je to (30tkč) asi možný.
ad TS: jestli to chápu dobře, tak jsi žil v domnění že máš GTA 3.2 TS ??
TS: jo, to jsem si myslel. Ztrapnil jsem se? Asi jo, že?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Rozvody a svíčky V6
jestli se nic nezměnilo, tak u Kameníků je taxa za práci na rozvodech 2500,-kč
Alfetta GTV L
Re: Rozvody a svíčky V6
To by bylo krásný, ale u šestiválu to bude asi něco jiného, prý se to musí hodně rozebírat, navíc na V motoru jí logicky bude víc. Ten mechoš dokonce říkal, že se musí popouštět motor, ale tomu moc nevěřím. No uvidíme, uvidíme...Raddik píše:jestli se nic nezměnilo, tak u Kameníků je taxa za práci na rozvodech 2500,-kč
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Rozvody a svíčky V6
tak Vencovi zavolej, na 2.4 JTD to stojí to samý a práce bude velmi podobná, vzhledem k objemu a velikosti motoru..
Alfetta GTV L
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Díly můžeš poptat taky u Norberta (nstanek@seznam.cz), dodává prvovýrobní značkové díly i druhovýrobové jebky. Pro každého se najde
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Jinak GTA neni TwinSpark. Bud rad, kdyby byl, tak nechas s tema rozvodama vymenit i svicky a budes v tom za 50...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
No právě, mi ten mechoš říkal, ať to nechám vyměnit najednou, když už to bude rozdělaný, než abych to pak rozdělával znovu a za práci zaplatil tři litry. To má sice pravdu, ale když svíčky vydrží 100 tisíc, já mám najeto 40 tisíc a ročně najedu 10 tisíc, tak svíčky vyměním až s příštími rozvody a ještě budu mít rezervuHarous píše:Jinak GTA neni TwinSpark. Bud rad, kdyby byl, tak nechas s tema rozvodama vymenit i svicky a budes v tom za 50...
Jinak taková perlička k té sumě - teď tam byl prý jeden Brňák, co má 147GTA (kupoval novou v bílé perleti) na servisu ke 100 tkm. Dělaly se rozvody, olej, ramena, filtry, přední kotouče a desky a nechal tam prý 110 tisíc. To je mazec.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Rozvody a svíčky V6
Když jsem se na cenu rozvodů v motortecu ptal zhruba před 1.5 rokem,tak mě řekly,že komplet na 2.5 V6 za 20 tis.Nedávno mě známej říkal,že na tu 2.5 to teď vyjde na 27 tis.Ty kurvy snad museli zdražit .Kleofáš píše:A poptával jsem se, na kolik vyjdou rozvody. Suma mi vyrazila dech - s prací kolem 30 tisíc. Připadá mi to hrozně moc, tak se chci zeptat, jestli jste to už někdo na 2,5/3,0/3,2 - mělo by to být jedno - rozvody dělali, kdy, kde a za kolik?
+++No sound,no fun+++
Docela ranec.... Za podobný prachy má Raddik Maserati Ale myslím že u jiných aut jako Audi TT nebo podobné to nebude o nic jiné.... Pamatuju když jsem kdysi jel na servis s firemním Passatem (cca před třemi roky, TDi 85kW) a za prohlídku (rozvody, brzdy) fakturovali 60.000 Kč (jo a to s tím TS ti taktně nebudem připomínat )Kleofáš píše:Dělaly se rozvody, olej, ramena, filtry, přední kotouče a desky a nechal tam prý 110 tisíc. To je mazec.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Jo jo, moc díky. Jardu znám, a asi mu i věřím, takže to tak možná nakonec dopadne. Za ceny matroše díkFranik píše:Pro Kleofáče: Ceny jsem ti posílal na SZ a s Jardou se myslím znáš bavily jsme se na Andrláku o té Q2.
Kubas: no jo, žádnej učenej z nebe nespadl
Jinak ta cena za servis je ranec, ale když se to dělá postupně a rozložíš to do víc let, tak už to tak strašný není. A navíc je to cena Motortecu, takže si myslím, že není problém ušetřit 40 tisíc Jen pro zajímavost - dvoulitrovka Selenie Racing v Motortecu rovnou tisícovku, na oleje.cz 720, dá se sehnat i za šest stovek
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- Ferro
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
- Bydliště: Stod--> Dobřany
- Kontaktovat uživatele:
ja bych to nevidel zase tak kryticky material na rozvody na GTA vyjde na 8k a za praci na 2,5 mi rekl mechoš 2k tak myslim ze na GTA to bude stejny a vpodstate jedinej problem co muze bejt pri vymene je ze se musi sundat remenice co zene alternator atd..
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
mně odepsal SRBA servis nabídku na rozvody 2,0 jts 11k matroš a 9 práci Takže si mne můžou odškrtnout
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
.myc155 píše:OT: jarda je ze synkova?Franik píše:Pro Kleofáče: Ceny jsem ti posílal na SZ a s Jardou se myslím znáš bavily jsme se na Andrláku o té Q2.
Jo to je on Jarda Ptáček za Synkova
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Ferro
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
- Bydliště: Stod--> Dobřany
- Kontaktovat uživatele:
to jsou strasny ceny 11k za 3 kladky a remen kdyz normalne to sezenes za5k a 9k za praci to berou 2k na hodinu nebo co? to se nedivym ze maji italsky auta takovou povest ze maji drahy dily...mozna ze kdyby servisy zacali delat kvalitne tak by k nim slo vic lidi a nemuseli by mit takovyhle ceny...robert37 píše:mně odepsal SRBA servis nabídku na rozvody 2,0 jts 11k matroš a 9 práci Takže si mne můžou odškrtnout
AR 156 Crosswagon
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
AR Giulietta 2,0
Aprilia RSV Mille R
ex AR 156 2,5 V6
Moje veteránská vize pořád platí, i když teď do originálního stavu sáhnu tím samosvorem Ale nikdy neříkej nikdy. Kdyby se třeba objevila nějaká super nabídka na práci v zahraničí (jakože se objevují, jen mi zatím nepřijdou super a Eliška potřebuje dostudovat), tak ji vezmu a pak je otázka, kde to bude a jestli bude možné si tam to auto vzít a užít (si) ho. Třeba teď jsem měl nějaké cukání na odchod do Británie a tam bych si asi s levostranným řízením moc nezajezdil, někam na sever bych alfici asi taky netáhnul.Raddik píše:Kleo: a jak ty to vlastně máš s tou GTA? pokud si ji chceš nechat už napořád jako veterána, tak to nemusíš dělat ve značkovým, ne? stačí si sám sehnat materiál a nechat to někomu šikovnému.. pokud se toho budeš jednou zbavovat (jeden nikdy neví) tak se naopak servisní historie hodí..
Nicméně kdybych to prodával, tak i pokud bude mít top vedenou servisku, tak mi to stejně na prodejní ceně nikdy nevrátí takto vysoké rozdíly v nákladech na aut. servis, takže to nechám asi udělat jinde a do servisky budu psát jen výměny oleje.
Já to teď řešil spíš z toho pohledu, že rozdíl mezi aut. a neaut. servisem u JTD nebyl nijak zásadní, tak jsem v tom chtěl takhle pokračovat, ale pokud je rozdíl v ceně stoprocentní, tak to fakt ne.
Kubas: ne ne, úplně v pohodě, za tohle si rýpnutí zasloužím, i kdyby bylo myšlený vážně. Vždyť mi to auto parkuje v garáži, já se považuju za fandu a neumím si ani spočítat svíčky
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: Rozvody a svíčky V6
Rozvody na V6 kupodivu nejsou tak hrozný jak by se mohlo zdát. Po sundání pravého předního kola a demontáži plastového nadkolí je k tomu docela solidní přístup (v porovnání napřklad s 16V boxerem). Nevím jak u 24V, ale 3.0 12V se mění jen napínák (5.500,-) a řemen (cca 1.000,-). Pumpa (1.800,-) jen když už je slyšet a vodící kladka je tam jen jedna a tu také není nutné měnit, jen zkontrolovat, případně promazat.Kleofáš píše:To by bylo krásný, ale u šestiválu to bude asi něco jiného, prý se to musí hodně rozebírat, navíc na V motoru jí logicky bude víc. Ten mechoš dokonce říkal, že se musí popouštět motor, ale tomu moc nevěřím. No uvidíme, uvidíme...Raddik píše:jestli se nic nezměnilo, tak u Kameníků je taxa za práci na rozvodech 2500,-kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host