Michaltalbot: taky si myslím, že se to v posledních letech prostě staví hlavně tak, aby to vycházelo na konkrétní test..Co to udělá v kile při reálné nehodě to moc nevypovídá...testová rychlost je pořád docela sranda..
.........................................................
. to GTV to dostalo za kolo spolujezdce hodně přes kilo,práh se předpisově složil, elektrika vypnula.Taz tvrdil kilo ale soudní znalec zpochybnil, že to okolo kila bylo, prý výrazně víc, /ročník 98/--tu buchtu právě vystříhávaj, má jen zlomenou stehení kost a řidič bez škrábance. Platforma udělaná zadáním na konkrétní test by dopadla KATASTROFÁLNĚ
http://www.pozary.cz/clanek/16747-sport ... do-stromu/
-------------------------------------
Myslím, že rozumím jak to Michaltalbot myslí.Vždycky radši budu sedět v autě ve kterým po bočním nárazu na strom ve 120 dopadnu takhle.
Vem čert hvězdy vítěze nějakýho testu v "normované rychlosti" kterou nikdo reálně nejezdí.
Soudní znalec se tomuhle výsledku "divil"..fakt byl překvapenej, že to nebylo totálně nasra.čkovaný, a oba mrtví..
Možná by to auto nedostalo 5hvězdiček, ale u mě je teda má--já ten "tazův vrak" řešil..a ten materiál oje.banej není.
----------------------------------
.. jako "papírová emise CO2"--která nemá potom s reálnou emisí v provozu zvlášť po městě celkem moc společného.
Kolik si na druhou stranu vezme HTP ve Fabii po dálnici ve 130?A co ve 150.. Za to bublá hravě spořádaně třílitr.
Čili
Nárazový testy jsou zadání a konstrukce se udělá tak, aby opticky a výsledkově to v testu přesného zadání obstálo na výbornou.
To je marketingový pravidlo,dělej co se po tobě chce... víc nikoho nezajímá.
Pokud bych tu logiku dotáhnul do absurdity-nařídil bych teda 50-ku jako základní rychlost--té ty testy zhruba odpovídají, nebo ať je začnou dělat v kile.Pak to k něčemu bude.