EGR ventil
Re: EGR ventil
Nezáleží na počtu nastartování, ale ta díra tam je proto, aby čidlo tlaku nějaký tlak zaznamenalo a aby pokud tam tlak není to ŘJ nezaznamenala jako chybu a motor nehodila do nouzáku. U faceliftu to tak je, u modelů před FL ne
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS
Re: EGR ventil
Jo, já Ti rozumím.Já jen,že u mě když to bylo zaslepené,tak po smáznutí chyby,to padlo do nouzáku až jsem to několikrát nastartoval.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
říkám, mám model po faceliftu, 2,4 JTDm, 129 KW rok 2005. od včera, co jsem to tu psal, jsem startoval tak 20x, jel jsem s tím Plzeň - Toužim a zpět ( celkem 100 km ). Dnes ráno do Aše u Chebu a zpět ( 260 km celkem ) a Plzeň - Praha a zpět ( 200 km celkem ) Takže přes 500 km, několikrát startování, jízda na tempomat i bez, několikrát kudla s maximální akcelerací i klidná jízda. Ani jeden problém, žádnej nouzák a žádná chyba. To znamená, že do záslepky 6 tku dirku bohatě stačí, EGR je zaslepen a bez problémů. Něco málo tam jde, ale minimum a stačí to na to, aby ŘJ poznala, že se tam něco děje a že EGR funguje
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
sjůpr fígl 

Re: EGR ventil
Mam otázečku. Co mi říkal Sarkan tak mi deaktivoval EGR softwarově. Když je deaktivovaný( vyřazen pro řídicí jednotku) tak by neměla diagnostika pořád hlásit chybu EGR nebo to nelze softwarově vyřadit??? Prostě by to neměla identifikovat když je to vyřazeno softem. Co vy na to?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: EGR ventil
To ani nemusel,přece u JTD tam ta chyba nevyskočí,to až u JTDm.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
tak jsem na svém 1.9 JTD 16V zaslepil EGR podle foliho návodu a musím říct, že alfinka teď jede mnohem lépe odspodu .. a možná má i o něco málo menší spotřebu. super věc ..
jen jsem do záslepky udělal 5ku díru :-)
jen jsem do záslepky udělal 5ku díru :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
Ja len dodam,ze po zaslepeni EGR sa motor o nieco dlhsie zohrieva.
Inak same +.
Inak same +.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: EGR ventil
Aha, tak to potom je jiná. Tím pádem budu muset objednat nový EGR, jelikož mi po každém napíchnutí na diagnostiku vyhodí chybu EGR (špatný signál). Čištění nepomohlo, je zřejmě v háji ten elektromagnet.Ladis píše:To ani nemusel,přece u JTD tam ta chyba nevyskočí,to až u JTDm.

156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Tak jsem rád že ti to pomohlo. Je dost znát, co udělá zaslepení EGR. Ten motor jde mnohem víc zvolna, dřív od 1500 ot se zvedal těžko, razantně nastoupil až při 1900 ot a teď už jde i od těch 1500 ot. A hlavně je mnohem rychlejší reakce na plyn. pedál, menší turbo efekt. A to jsem měl opravdu zánovní EGR a 100 procentně funkční. A ani to nekouří víc, prostě pohoda. Najeto od té doby 1200 km a bez jedinné chybové hlášky.AHOSO_VIDAHO píše:tak jsem na svém 1.9 JTD 16V zaslepil EGR podle foliho návodu a musím říct, že alfinka teď jede mnohem lépe odspodu .. a možná má i o něco málo menší spotřebu. super věc ..
jen jsem do záslepky udělal 5ku díru :-)
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
možná se mi to zdá, ale před tím trošku hvízdalo turbo ... teď skoro není slyšet.
Jinak opravdu - menší kouřivost, rychlejší reakce na plyn, spotřeba .. no, uvidíme časem. nyní je těžko soudit
cesta po D1 NJ - PHA na tempomat 120 km/h
Jinak opravdu - menší kouřivost, rychlejší reakce na plyn, spotřeba .. no, uvidíme časem. nyní je těžko soudit
cesta po D1 NJ - PHA na tempomat 120 km/h
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
Zdravím lidi. Jsem tady nový. Chci zaslepit EGR na mé 159-tce 2,4 JTDm. Měl jsem problémy se sáním, tak jsem si sehnal jine, pořádně ho vyčistil a při výměně rozvodů ho vyměnil. spolu s tím sem si vyčistil i EGR takže auto jak znovu zrozené, a motor si krásně chrochtá. Teď, protože mi trvalo to sáni a EGR vyčistit cele dva dny a pak sem byl cely týden od toho sajrajtu šinavý, tak to chci všechno zaslepit. Čili budu obědnávat záslepku na JTDm. zatím tu se 4 dírkama, je to origo od Alfy. a pak bych to chtěl ale zaslepit uplně celé. Takže moje první otázka, dá se EGR na 159 programově vyřadit?
Můj plán je totiž takový, chci jit na chip. Teď jedem ale do francie a ten chipovaní nestihnu čili bych to zaslepil částečně a pak na jaře bych mu dal nějaky virus. ale nechci aby se mi to tou cestou zas*alo znova a ja to pak zas nečistil.
Co vy na to? popřípadě, nechcete někdo přiobědnat ty záslepky???
Můj plán je totiž takový, chci jit na chip. Teď jedem ale do francie a ten chipovaní nestihnu čili bych to zaslepil částečně a pak na jaře bych mu dal nějaky virus. ale nechci aby se mi to tou cestou zas*alo znova a ja to pak zas nečistil.
Co vy na to? popřípadě, nechcete někdo přiobědnat ty záslepky???
- Přílohy
-
- Origo Alfa
- mjetegrredukcja.jpg (22.66 KiB) Zobrazeno 2082 x
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Skippy : mám ten samí motor a záslepku bych si vzal taky, pokud to nestojí raketu, tak do ni jdu
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: EGR ventil
Cena je to co sem tady zapomněl napsat, mělo by to i s poštou vyjít na nějakých 100,-. Samo fakturu bych tady pak vystavil aby jste mi věřili, když už jsem tady ten nováček 
měl bych ale tu otázku jestli je dobre to co mám v plánu... a jestli to vůbec jde softwarově vyřadit ten egr?

měl bych ale tu otázku jestli je dobre to co mám v plánu... a jestli to vůbec jde softwarově vyřadit ten egr?
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: EGR ventil
Prosím vás pánové až budete mít ty záslepky změřte na nich velikost otvoru. Díky
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
bohatě stačí 5ka vrták
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
Mam takový pocit že tím že se u JTDm tou záslepkou v níž je vyvrtaná dirka na menší průřez než je díra bez zaslepky jen oddálí na krátkou chvíli, když ty srajdy se tam budou tvořit stále akorád že jim v cestě stojí 5mm dirka 

156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: EGR ventil
mno a ta zaslepka sadne aj na 1.9jtdm alebo iba 2.4?? by som ju zobral tiez. otazka je, co to urobi na emisnej kontrole 

Ex 147 1,9jtd 88kw
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
jo též se mě zdá stím rozdílem že ta 5mm dírka se ucpe dřív.r-a-k píše:Mam takový pocit že tím že se u JTDm tou záslepkou v níž je vyvrtaná dirka na menší průřez než je díra bez zaslepky jen oddálí na krátkou chvíli, když ty srajdy se tam budou tvořit stále akorád že jim v cestě stojí 5mm dirka
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: EGR ventil
Jo jasne oddáli ale i zlepší tah od spodu. Stejně to chci ucpat celé ale nenašel jsem ještě nikde jestli EGR jde programově vyřadit a pak celý zaslepit. Je ještě nějaký zájemce na tu záslepku?
Když tak se mi tu napište kdo by ji všechno chtěl a já to zítra po práci chci už obědnat
cendler-a berau že ano
podle toho jaký máš tvarově EGR, zkus se mrknout a nebo ho třeba vyfoť a hoď sem. Ten motor co máš je multijet, že? Čili by to pasovat mělo. A ti co to už timto zaslepili říkali že na emisích nic nepoznaliTibalt píše:mno a ta zaslepka sadne aj na 1.9jtdm alebo iba 2.4?? by som ju zobral tiez. otazka je, co to urobi na emisnej kontrole
Když tak se mi tu napište kdo by ji všechno chtěl a já to zítra po práci chci už obědnat
cendler-a berau že ano
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: EGR ventil
Pokud by měl ještě někdo zájem i na JTD tak mají v nabídce dva druhy.
Ty vychazejí v řádech desetikorun dráž :-)
Ty vychazejí v řádech desetikorun dráž :-)
- Přílohy
-
- Záslepka JTD plná.jpg (6.33 KiB) Zobrazeno 2125 x
-
- Záslepka JTD částečná.jpg (6.22 KiB) Zobrazeno 2121 x
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: EGR ventil
Ano zlepší se ty vlastnosti, to bez depatSkippy píše:Jo jasne oddáli ale i zlepší tah od spodu. Stejně to chci ucpat celé ale nenašel jsem ještě nikde jestli EGR jde programově vyřadit a pak celý zaslepit. Je ještě nějaký zájemce na tu záslepku?podle toho jaký máš tvarově EGR, zkus se mrknout a nebo ho třeba vyfoť a hoď sem. Ten motor co máš je multijet, že? Čili by to pasovat mělo. A ti co to už timto zaslepili říkali že na emisích nic nepoznaliTibalt píše:mno a ta zaslepka sadne aj na 1.9jtdm alebo iba 2.4?? by som ju zobral tiez. otazka je, co to urobi na emisnej kontrole
Když tak se mi tu napište kdo by ji všechno chtěl a já to zítra po práci chci už obědnat
cendler-a berau že ano

156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: EGR ventil
fuu no za stofku to za pokus stoji...mam 1.9multijet 8V
uprimne ani netusim kde egr mam
viem kde sa tankuje a dolieva olej a voda do ostrekovaca 
uprimne ani netusim kde egr mam


Ex 147 1,9jtd 88kw
Re: EGR ventil
Tibalt píše:fuu no za stofku to za pokus stoji...mam 1.9multijet 8V
uprimne ani netusim kde egr mamviem kde sa tankuje a dolieva olej a voda do ostrekovaca
sundej kryt motoru a vyfoť ho, hoď fotku tady a každy ti tu poradi, třeba i tak že zakrouškuje případne místo kde se nachází. Nebo to pofoť na 1/4 :-)
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: EGR ventil
Takže záslepky ve čtvrtek objednány, jak dojdou tak vám pisnu a pošlete mi adresu
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host