Tak jsme více (jsme doma) méně (nebylo to úplně bez vad) úspěšně zpátky z dovolené po Rakousku a Itálii. Za týden najeto 2800km. Je to méně než loni, ale vzhledem k tomu, že kára nepracovala zcela správně to bohatě stačilo.
- bohužel přetrvává nějaký zásadní problém s chlazením. Při klidné jízdě v normálních teplotách problém není, ale jak je okolo 30°C+ a vyjede se na dálnici, po chvíli to letí přes 100°... Při pomalé jízdě shara spíná až na kile a má problém to schladit. Zásadně pomohlo sepnutí sahary na tvrdo, že běží pořád. To se pak při normální jízdě teplota nehne z 90ti, ale problém na dálnici to neřeší. To byl zejména v pátek celkem problém, kdy jsme ve 40° ve stínu jeli z Carrary do Padovy a museli jsme každých cca 20km zastavovat aby to trochu zchladlo...
Diagnóza - pravděpodobně málo průchozí chladič. Je nový, takže důvod budu řešit...
- stále dokola brzdy. Celý problém je zřejmě způsobený buďto špatně nastaveným nebo zcela nefunkčním zátěžovým regulátorem zadních brzd. To se projevilo při sjezdu Grossglockneru, kdy mi dole auto po zastavení zmizelo v oblaku kouře od zadních brzd. Zjevně to dává moc tlaku dozadu a ten pak chybí vpředu, předek navíc bude asi trochu zavzdušněnej (zadek po tom převaření taky). S těmi rozhozenými tlaky bude nejspíš souviset i ta chyba ABS, poněvadž už se teď celkem pravidelně rozsvicí i aniž bych se rozjel.
- další problém bude někde na zapalování/vstřikování. Je to pořád děsně bohatý. I za tepla to smrdí jako favorit... To se projevuje i na spotřebě, kdy mám stabilně přes 12 litrů/100 km...
Takže je zase co dělat
