Já tam dovalím až zítra ráno. Že prej stojíme někde s STDrivers klubem tak je snad najdu.
Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Kde stojíte? Ať moc nehledám
Já tam dovalím až zítra ráno. Že prej stojíme někde s STDrivers klubem tak je snad najdu.
Já tam dovalím až zítra ráno. Že prej stojíme někde s STDrivers klubem tak je snad najdu.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fordi jsou od brány z Čimický kousek vpravo
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Děkuju za pivo 
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Něco z dneška
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
A abych z toho neměl jen radost, tak v pátek při cestě do Bohnic odešla klima (přestal spínat kompresor)...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Nikdy nemůže být nic dokonalý, protože dokonalost značí brzký konec

Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
cajk!Hampice píše:
Něco z dneška
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Klima hned z rána opravená. Zoxidovaný kontakty na senzoru námrazy. Očištěno a chodí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak to byla celkem drobnost
Spíš já jsem zvědavej, jestli to naše ještě někdy bude žít a fungovat.

Opravil jsem všechny svazky v palubce, očistil kontakty, přezkoušel relátka, proměřil, zapájel, opravil ventilaci (je to jiná paráda dělat to venku na podlaze a ne v autě
). Zkusil jsem připojit napájení a zdá se, že to nějak funguje. Akorát mě štvou ty čudlíky panelu klimatizace. Nedá se s tím něco dělat, aby to nedělalo takovej skřípavej levně plastovej zvuk a to mačkání nebylo takový nejistý?
PS: Dal jsem bohužel ne QV kapličku... QV je strašně zkroucená, vrže to a stojí to za prd
, takže holt radši takhle.

Opravil jsem všechny svazky v palubce, očistil kontakty, přezkoušel relátka, proměřil, zapájel, opravil ventilaci (je to jiná paráda dělat to venku na podlaze a ne v autě
PS: Dal jsem bohužel ne QV kapličku... QV je strašně zkroucená, vrže to a stojí to za prd
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
no, ještě kolem té palubky poskládáš zbytek auta a je to.... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak tu kapli nech někde obšít a je to.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Má trochu jinej odstín, ale už to mám vymyšlený... jen si musím chtít hrát. Ta kůže z té původní půjde opatrně nahříváním sundat. Podtím je taková podkladová "bakelitová" vrstva, která se teplem kroutí. Když se to vyhodí, tak buďto ta kůže půjde nalepit na tuhle obyč kapličku nebo se to pod tím polepí třeba vibraflexem a nalepí zpět. Je to ale drbačka.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Já ji mám taky trochu v rohu zvedlou, ale to k tomu patří, tak to nechám být
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Včera geometrie. Je až neuvěřitelný, co s autem udělají nový gumy a geometrie. Úplně zmizela nepatrná vůle v řízení, auto reaguje naprosto bezprostředně a perfektně žehlí drobné nerovnosti, které se dřív přenášeli do kastle. Nechápu, ale jsem rád 
No a když už tak všechno hezky funguje, tak je potřeba to zase rozebrat
Vrhnul jsem se na kontrolu ventilových vůlí, přeci jen to má najeto už přes 10 tis km a určitě se to nějak zaklepalo (sedla se lapovaly). Při tom jsem objevil povolený spoj mezi sací komorou a škrtící klapkou (všechny šrouby jsem povolil rukou) a navíc chybějící těsnění mezi nimi
Nejspíš to tudy slušně přisávalo... Dál taky někudy asi rosí separátor olejových par, bo zadní ventildekl je pěkně zablitej od oleje. Mezi tím výměna oleje a spínače na saharu (původní přestal vypínat, respektive má vypínací teplotu pod otvírací teplotou termostatu). Jsem zvědav, jestli to stihnu do pondělka, kdy s tím odjížíme na dovču, poskládat...
No a když už tak všechno hezky funguje, tak je potřeba to zase rozebrat
Vrhnul jsem se na kontrolu ventilových vůlí, přeci jen to má najeto už přes 10 tis km a určitě se to nějak zaklepalo (sedla se lapovaly). Při tom jsem objevil povolený spoj mezi sací komorou a škrtící klapkou (všechny šrouby jsem povolil rukou) a navíc chybějící těsnění mezi nimi
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Stav toho podvozku je celkem kruciální no
Vždycky se to celkem pozitivně na autě projeví. Až časem nahodíš 16" nebo 17" tak to taky celkem půjde poznat.
Každopádně po tom rozleštění to fakt prokouklo
Každopádně po tom rozleštění to fakt prokouklo
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Ta první fotka! 
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak jsme více (jsme doma) méně (nebylo to úplně bez vad) úspěšně zpátky z dovolené po Rakousku a Itálii. Za týden najeto 2800km. Je to méně než loni, ale vzhledem k tomu, že kára nepracovala zcela správně to bohatě stačilo.
- bohužel přetrvává nějaký zásadní problém s chlazením. Při klidné jízdě v normálních teplotách problém není, ale jak je okolo 30°C+ a vyjede se na dálnici, po chvíli to letí přes 100°... Při pomalé jízdě shara spíná až na kile a má problém to schladit. Zásadně pomohlo sepnutí sahary na tvrdo, že běží pořád. To se pak při normální jízdě teplota nehne z 90ti, ale problém na dálnici to neřeší. To byl zejména v pátek celkem problém, kdy jsme ve 40° ve stínu jeli z Carrary do Padovy a museli jsme každých cca 20km zastavovat aby to trochu zchladlo...
Diagnóza - pravděpodobně málo průchozí chladič. Je nový, takže důvod budu řešit...
- stále dokola brzdy. Celý problém je zřejmě způsobený buďto špatně nastaveným nebo zcela nefunkčním zátěžovým regulátorem zadních brzd. To se projevilo při sjezdu Grossglockneru, kdy mi dole auto po zastavení zmizelo v oblaku kouře od zadních brzd. Zjevně to dává moc tlaku dozadu a ten pak chybí vpředu, předek navíc bude asi trochu zavzdušněnej (zadek po tom převaření taky). S těmi rozhozenými tlaky bude nejspíš souviset i ta chyba ABS, poněvadž už se teď celkem pravidelně rozsvicí i aniž bych se rozjel.
- další problém bude někde na zapalování/vstřikování. Je to pořád děsně bohatý. I za tepla to smrdí jako favorit... To se projevuje i na spotřebě, kdy mám stabilně přes 12 litrů/100 km...
Takže je zase co dělat
- bohužel přetrvává nějaký zásadní problém s chlazením. Při klidné jízdě v normálních teplotách problém není, ale jak je okolo 30°C+ a vyjede se na dálnici, po chvíli to letí přes 100°... Při pomalé jízdě shara spíná až na kile a má problém to schladit. Zásadně pomohlo sepnutí sahary na tvrdo, že běží pořád. To se pak při normální jízdě teplota nehne z 90ti, ale problém na dálnici to neřeší. To byl zejména v pátek celkem problém, kdy jsme ve 40° ve stínu jeli z Carrary do Padovy a museli jsme každých cca 20km zastavovat aby to trochu zchladlo...
Diagnóza - pravděpodobně málo průchozí chladič. Je nový, takže důvod budu řešit...
- stále dokola brzdy. Celý problém je zřejmě způsobený buďto špatně nastaveným nebo zcela nefunkčním zátěžovým regulátorem zadních brzd. To se projevilo při sjezdu Grossglockneru, kdy mi dole auto po zastavení zmizelo v oblaku kouře od zadních brzd. Zjevně to dává moc tlaku dozadu a ten pak chybí vpředu, předek navíc bude asi trochu zavzdušněnej (zadek po tom převaření taky). S těmi rozhozenými tlaky bude nejspíš souviset i ta chyba ABS, poněvadž už se teď celkem pravidelně rozsvicí i aniž bych se rozjel.
- další problém bude někde na zapalování/vstřikování. Je to pořád děsně bohatý. I za tepla to smrdí jako favorit... To se projevuje i na spotřebě, kdy mám stabilně přes 12 litrů/100 km...
Takže je zase co dělat
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
co termostat?
dával jsem do 75ky nový termostat ze 164ky a jak ho pořád přendaval, kvůli jinačímu obalu, tak si mi nakonec zbláznil- prvně byl motor pořád na 65°C a pak sice otevřel pří 85°C, ale zase se přehříval- dneska jsem namontoval origo nový na 75ku
dával jsem do 75ky nový termostat ze 164ky a jak ho pořád přendaval, kvůli jinačímu obalu, tak si mi nakonec zbláznil- prvně byl motor pořád na 65°C a pak sice otevřel pří 85°C, ale zase se přehříval- dneska jsem namontoval origo nový na 75ku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Záhada s přehříváním snad vyřešena... Milano měl dobrý tip, i když jem stejně pro jistotu rozebral všechno a zkontroloval (velký okruh). Skutečně to je tak, že nové termostaty (s plastovou zátkou) jsou sice rychlejší a za studena možná lépe těsní, ale při maximálním otevření mají o 3-4mm menší zdvih než původní termostaty s plechovou zátkou. V krabici se starýma dílama jsem našel původní termostat, který byl v autě při koupi. Hodil jsem do vody s novým a bylo to vidět hned. Starý otevírá mnohem dřív (ač je taky 87°C) a při plném otevření je ten rozdíl na první pohled vidět (na fotce moc ne). Ty 3-4mm jsou reaálně obrovský rozdíl na průtoku! Starý termostat akorát netěsnil za studena, pomohlo trochu zkrátit tu vodící osičku a už těsní. Má proti novému znatelně pomalejší reakce na změnu teploty, ale to v porovozu snad ničemu vadit nebude.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Zároveň jsem vyměnil váhu vzduchu za druhou, co mám navíc, doufaje, že se vyřeší ta bohatost... Subjektivně je to trochu lepší, ale bez CO analyzéru jsou to jen pocity. Určitě to ale míň smrdí...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak smrdí to teď dokonce ještě víc, než na druhé váze a za tepla při přidání plynu z výfuku lítaj černý obláčky. Takže se zdá, že jsem na správný stopě. Zkusím tu druhou váhu vyčistit (jezdce a dráhu) a dát zpět. Chlazení se zdá, že konečně funguje. Dnes odpoledne se ukáže 
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
a komprese mas jake ? jiskru to hazi silnou ? predpokladam ze nemas ucpany vzduchovy filtr a ze kat taky neni zaneseny.....bych vsechno hned nehazel na vahu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Komprese se po go neměřily, ale kroužky a honování jsou nový... Jiskru nevim, svíčky mají najeto cca 15tis km, kabely jsou původní. Kat nevim v jakým je stavu, ale za studena to voní hezky standardně. Smrdět to začne vždycky až za tepla.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
tak si ty komprese zmer, to je zakladni, nejdulezitejsi parametr. A vecer vem jednu rezervni svicku, dej ji na nejakou vytahlou fajfku a na volnobeh se podivej, jakou to haze jiskru......detailista odpoji kabel k vstriku pouziteho valce, aby tam zbytecne nechodil benzin.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Hlavně u té váhy bacha, ať nepohneš tím jezdcem vůči klapce - je to celkem přesně kalibrovaný z výroby. Nejdřív zkoukni vizuálně tu odporovou dráhu, jestli není moc vydřená. Pokud je, tak čištění moc nepomůže, chce to spíš ten jezdec povolit a posunout trochu nahoru a pak napružit ten kontakt, aby to jezdilo po jiné dráze.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
