DPF a EGR off (multijet)

Odpovědět
Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Adamsquare » 18.6.2011, sob 18:32

Pěkně :smt023
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 19.6.2011, ned 13:10

To bylo první co jsem udělal...odstranění všech brzd na výfukovém potrubí...turbo se líp roztáčí :pivko , ale EGR po testech ve zrychlení jsem nezaslepoval...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 19.6.2011, ned 14:33

EGR mám pouze vyčištění a i bez zaslepení a do budoucna ani neplánuju, že bych ho zaslepoval. Jednou za čas se vyčistí a zatím funguje bez problému. Ale to DPF off je znát hodně :-)
AR 159 SW 1,9JTDm

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 24.6.2011, pát 12:56

Tak jsem konečně získal naměřené hodnoty co ukazují na ten můj problém s přeplňováním.
Přílohy
Bez názvu.png
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 24.6.2011, pát 18:09

pro mě jsou tyhle hodnoty málo, je to teda vidět, ale není tam příčina, máš toho víc?
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 24.6.2011, pát 18:51

No nemám, ale můžu dodat pač mám tvůj kabel :smt023 . Tak napiš co všecko bys potřeboval nahrát a já to lognu.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 29.6.2011, stř 09:16

mnou vyndané DPF a včera auto prodělalo STK a emaise a vše OK

:wink: :wink: :wink:
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 29.6.2011, stř 09:33

A se známýma na emisích, nebo bez známých? :-D
AR 159 SW 1,9JTDm

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Adamsquare » 29.6.2011, stř 09:37

Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od coyote » 29.6.2011, stř 09:51

Radek156 píše:Tak jsem testoval na sprintech 1/4 míle jízdy se zaslepeným EGRem a časy byli 15,28 - 15,34 - a 15,14 a cílová rychlost nebyla přes 150km/hod , pak jsem měřil bez zaslepení EGRu a jízdy byli 14,82 - 14,70 - 14,74 a cílová rychlost byla skoro 155km/hod. :smt064 ...zaslepit či nezaslepit :smt033...opět se mi potvrdilo že pokud EGR šlape jak má, tak jeho zaslepení je více méně zbytečné. :pivko ....to že se zasí....rá ....tak to nedá tolik práce ho čas od času vyčistit :smt023
Tím jsi vlastně potvrdil mou zkušenost (já mám teda unijet). Včera jsem zkusmo zaslepil, protože se mi zdá, že to nejede tak, jak by mělo. Přijde mi to celkově línější. Naopak mi ale přijde, že to paradoxně méně kouří. :-k
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 29.6.2011, stř 10:27

Adamsquare píše:Venco, je to v pohodě :wink:

http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 7&start=60

Díky za útěchu, snad to dobře dopadne u mně, v září poreferuju :-)
AR 159 SW 1,9JTDm

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18592
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Kubas » 29.6.2011, stř 10:30

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 29.6.2011, stř 15:48

cendler píše:mnou vyndané DPF a včera auto prodělalo STK a emaise a vše OK

:wink: :wink: :wink:
Katalyzátor u nafty nemá na emise moc vliv :smt033 ale EGR OFF joooo :smt023. Mám taky jen trubku až nakonci poslední díl výfuku a emise OKi !
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 29.6.2011, stř 15:55

coyote píše:
Radek156 píše:Tak jsem testoval na sprintech 1/4 míle jízdy se zaslepeným EGRem a časy byli 15,28 - 15,34 - a 15,14 a cílová rychlost nebyla přes 150km/hod , pak jsem měřil bez zaslepení EGRu a jízdy byli 14,82 - 14,70 - 14,74 a cílová rychlost byla skoro 155km/hod. :smt064 ...zaslepit či nezaslepit :smt033...opět se mi potvrdilo že pokud EGR šlape jak má, tak jeho zaslepení je více méně zbytečné. :pivko ....to že se zasí....rá ....tak to nedá tolik práce ho čas od času vyčistit :smt023
Tím jsi vlastně potvrdil mou zkušenost (já mám teda unijet). Včera jsem zkusmo zaslepil, protože se mi zdá, že to nejede tak, jak by mělo. Přijde mi to celkově línější. Naopak mi ale přijde, že to paradoxně méně kouří. :-k
Jo když zaslepíš nebo softwarově upravíš EGR, aby neotevíral tak auto bude méně kouřit , páč tam jde jen čistý vzduch a nelezou tam spaliny z výfuku. Trocha kouře u nafty není na škodu... :smt033
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 1.7.2011, pát 13:20

V úterý jsem jel po dálnici na tempomat, najednou koukám že padá rychlost, auto vůbec nechce táhnout. Připadal jsem si jak náklaďák. Dojel jsem až do Prahy a tam mi to před první křižovatkou chcíplo a už nenaskočilo. Počítač nehlásil žádnou chybu.

Odtáhli jsme to tedy k panu Pavelkovi do Troje a tam po chvíli koumání přišli na to, že byl totálně ucpanej DPF, což mi přijde zvláštní, protože většinou jsem jezdil právě dálnici a žil tak v blaženém pocitu, že by se měl dostatečně vypalovat. Nicméně se tak asi nedělo a bude muset pryč, takže mně můžete přivítat jako dalšího člena klubu DPF off :D K tomu mi navíc vyčistí EGR a sání, takže jsem zvědavej, jak to bude jezdit po tomto zásahu [-o<
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 1.7.2011, pát 13:23

Kdo ti to bude dělat??
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 1.7.2011, pát 13:26

Auto Pavelka v Praze Troji. Snad to zvládnou dobře a doufám že to nebudou dělat poprvé [-o<
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od pekony » 1.7.2011, pát 13:39

Tak at to dobře dopadne. :smt023
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Radek156 » 1.7.2011, pát 13:51

Tak ať to sání vyčistí pořádně, aby tam něco nezůstalo a pak to nevlítlo do válců :smt033
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 1.7.2011, pát 16:08

xjohny : chudák turbo, ono totiž když se ucpe ta zátka, tak výfukový plyny nemají kam jít a to je pro něho něco co miluje :smt013 , tak přeji hodně štěstí, aby to udělaly dobře a fungovalo to
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 1.7.2011, pát 16:24

a hlavně levně ... :smt021
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 1.7.2011, pát 23:22

No snad to dobře dopadne, zase tolik kilometrů jsem s tím nenajel, uvidíme [-o<
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

petrovip
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 13.7.2011, stř 10:23
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od petrovip » 18.7.2011, pon 15:52

akym klucom davate dole EGR ventil (na AR 159 SW, 1.9 JTD, r.v. 2006)??? Hlavne tie dva sroby, ktore su zospodu ma zaujimaju. Neviem sa k nim dobre dostat.

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 979
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Kolbik » 18.7.2011, pon 19:12

Ty dva na prirube k trubce od vyfuku golou s nastavcem (cislo nevim) a ty dva spodni ze 4 co drzi teleso ventilu na sani tak taky malou golou s nastavcem (asi 10cm). Tyhle dva spodni se vyndavaj blbe, ale problem to myslim neni. Spis bacha, aby ti nespadlo tesneni nekam dolu do motoru nebo tak.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

illegal

Příspěvky: 45
Registrován: 3.1.2011, pon 11:10

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od illegal » 18.7.2011, pon 21:24

jen pro info: můj již vyrušený DPF mi pěkně díky své dlouhodobé neprůchodnosti pěkně poničil motor.. :o( tím myslím téměř 1cm nános karbonu v sání a rovněž poničené svěroklapky.. (turbo to "nakonec" přežilo, zatím tedy neměním..) to způsobovalo snížený výkon v nízkých otáčkách a postupné vadnutí výkonu..( fabie 1.2 HTP byl proti mé AR trhač asfaltu) -> do 2200 ot/min auto vůbec nejelo (po zaslepení EGR asi týden výrezně lepší, pak zase krizovka), do té doby to byla zcela mrtvola.. na brzdě bylo sice naměřeno 186 PS z původních 200 PS (2.4 jtd 147kw), ale až za hranicí standardních parametrů.. o nárůstu spotřeby nemluvím..
K tomu se pak zjistily vadné vstřiky na (3 z 5 byly ko, zjištěno na stolici), tak si dovede představit, jak mi auto nejelo a kouřilo.. zítra bych ho měl mít (snad) už zpět zcela opravené..
sešlo se mi opravdu dost ne zcela levných věcí, ale snad bude moje AR opět k životu..
doufám, že to nikoho z vás nepotká.. s největší pravděpodobností je na vině všeho používání neoriginálního oleje od předchozího majitele.. :o(
ale nejsem žádný odborník!, jen tlumočím slova chlapů (spíš se snažím), kteří mi na autě dělají..
Bolek AR 159 2.4 JTDm 20 V

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host