Smutnej konec, ale je to věc týkající se servisu, nikoliv auta.... Na každým autě je občas problém, ale když to servis umí vyřešit, tak se nic neděje.... Přeju hodně klidu s jiným autem, snad nebudeš mít zase smůlu...Tichy Petr píše:Moje Alfa - story konečně dospěla ke svému závěru. Alfa je prodaná a já mám pocit jako bych se uzdravil z těžké nemoci. Prodělek 120 tisíc mi bude navždy připomínat, že Alfu už NIKDY!
Alfa Romeo - prémiová značka ?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Můžu tě z osobní zkušenosti ujistit, že některé zastoupení Alfy nereagují ani na e-mailem zaslanou poptávku na fungl GT.... A třeba na Imofu nadávají i majitelé nových 159, protože servis je tam údajně zcela otřesný (ostatně si to přečti na ARC v sekci 159, abych tady nešířil JPP). Někdy je to vážně k posr.....Richie píše: Jen kdyybch rekl ze chci koupit Breru 3.2 JTS Q4 to by do toho sluchatka vlezl...

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Pánové jen tak pro pobavení: dneska jsem vyslechl historku o člověku, který koupil velice prémiové auto za 2mega a za první půlrok jezdil asi měsíc, protože jinak bylo auto furt v servisu s motorem, který z nevysvětlitelných příčin chcípal za jízdy.... A jako třešničku na dortu mu teď volala kriminálka, že v době, kdy bylo auto v prémiovém servisu způsobilo na druhém konci republiky dopravní nehodu s dvěma mrtvými..... Slušný zážitek a jenom za dva melouny....




Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Sousedi mají funglovku Focus II 1.8 TDCI 85 kW Ghia, rok staré, najeto cca 20tkm a už mají třetí commonrail čerpadlo. Auto přestalo bez varování jet.
Ke cti dovozce/servisu je potřeba dodat, že vždy přijela odtahovka, zdarma zapůjčili náhradní auto (poprvé KA, podruhé Fiestu) a řešilo se to komplet přes záruku. Ale ten vopruz, ztracený čas...
A pak se vydej autem na dovolenou...
Ke cti dovozce/servisu je potřeba dodat, že vždy přijela odtahovka, zdarma zapůjčili náhradní auto (poprvé KA, podruhé Fiestu) a řešilo se to komplet přes záruku. Ale ten vopruz, ztracený čas...
A pak se vydej autem na dovolenou...
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Já když kupoval nová auta, byl tam u toho ABA nebo UAMK odtah po dobu 3 let zadarmiko. + náhr. vozidlo po dobu záruční opravy. Naštěstí jsem toho nemusel nikdy využít.kejml píše:Sousedi mají funglovku Focus II 1.8 TDCI 85 kW Ghia, rok staré, najeto cca 20tkm a už mají třetí commonrail čerpadlo. Auto přestalo bez varování jet.
Ke cti dovozce/servisu je potřeba dodat, že vždy přijela odtahovka, zdarma zapůjčili náhradní auto (poprvé KA, podruhé Fiestu) a řešilo se to komplet přes záruku. Ale ten vopruz, ztracený čas...
A pak se vydej autem na dovolenou...
A on to vopruz asi je, jezdit v Káčku namísto ve Focusu
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Kubasuv pribeh tipuju na Audi. A Fordi 1.8 diesel uz od dob Sierry 1.8TD povazuju za stejnou sebevrazdu jako koupit 16V Twinsparka se suchou merkou... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Fordi 1.8 naftak uz sice neni co byval, ale mezi diesly je to dodnes jeden z nejhorsich motoru vubec. S modernizaci z 1.8TDDi na 1.8TDCi sice doslo k vyraznymu zlepseni, ale jaksi to porad neni ono... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Ano, rotační TDDI čerpadlo bylo vyměněno za CR, k tomu vstřikovače a pár švábů v jednotce. Zbytek hardware stejný. Opravdu zásadní modernizace.
BTW jaký diesel považuješ za horší, než 1.8 od Fordu? Snad už jen italský VM Motori 2.5 TD (opět pro Ford).
Necítím se být odborníkem na diesely, ale myslím si, že nedostatečné chlazení 4. válce u motoru 1.8 TD ve Fordu Sierra bylo vyřešeno ještě v rámci téže modelové řady.
admin: patří tato diskuse do tohoto threadu?
BTW jaký diesel považuješ za horší, než 1.8 od Fordu? Snad už jen italský VM Motori 2.5 TD (opět pro Ford).
Necítím se být odborníkem na diesely, ale myslím si, že nedostatečné chlazení 4. válce u motoru 1.8 TD ve Fordu Sierra bylo vyřešeno ještě v rámci téže modelové řady.
admin: patří tato diskuse do tohoto threadu?
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Já tomu taky kulový rozumím, ale když jsem něco zjišťoval kamarádovi, který kupoval Mondeo 99, tak motor 1,8TD pořád ještě výrazně nedoporučovali kvůli praskající litinové hlavě. Prodávám, jak jsem koupil, nijak se fordům neholdoval a potom, co si ten kamarád koupil Mondeo 1,8 a žere mu to po městě jedenáct litrů, asi ani holdovat nezačnu. Každopádně o současných CR nafťácích si myslím, že už jsou všechny minimálně co do spolehlivosti na podobné úrovni.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Nevim proc ten ustepacnej ton.kejml píše:Ano, rotační TDDI čerpadlo bylo vyměněno za CR, k tomu vstřikovače a pár švábů v jednotce. Zbytek hardware stejný. Opravdu zásadní modernizace.
BTW jaký diesel považuješ za horší, než 1.8 od Fordu? Snad už jen italský VM Motori 2.5 TD (opět pro Ford).
Necítím se být odborníkem na diesely, ale myslím si, že nedostatečné chlazení 4. válce u motoru 1.8 TD ve Fordu Sierra bylo vyřešeno ještě v rámci téže modelové řady.
admin: patří tato diskuse do tohoto threadu?



Jinak si myslim, ze to sem patri. Alespon je videt, ze se problemy nevyhnou nikomu.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Harous: Mrzi mne, jestli citis z mych prispevku jakykoli ton, ktery tam neni. Tony se snazim doplnovat zvlast, prostrednictvim emotikonu.
K tomu Fordu - kdyz nemas potrebu, tak se nedohaduj a nech placat jenom mne. Rozhodne nemam tak bohate zkusenosti, jako Ty. Sedim hlavne v kancelari a tech par km z Podoli na Smichov se sluzebnim autem nestoji ani za rec, natoz abych to vydaval za objektivni zkusenost.
K tomu Fordu - kdyz nemas potrebu, tak se nedohaduj a nech placat jenom mne. Rozhodne nemam tak bohate zkusenosti, jako Ty. Sedim hlavne v kancelari a tech par km z Podoli na Smichov se sluzebnim autem nestoji ani za rec, natoz abych to vydaval za objektivni zkusenost.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
-
Tichy Petr
- Příspěvky: 17
- Registrován: 25.3.2008, úte 13:44
Tichy Petr: Upřímně je to smůla a určitě peklo tímhle projít a ztráta peněz to už těžko něco nahradí. Nicméně ne každá Alfa je špatná a ne každý servis je špatný. Bohužel u nás v ČR spolehlivě Alfu nikde asi neoservisujou, proto se ti ani nedivím, že už bys po tomhle Alfu nikdy nechtěl.
Sice jsem si koupil mnohem starší auto ale prakticky sem o něm nevěděl nic a po zkušenostech se sehnáním jednoho čidla po origo neorigo prodejnách a servisech sem měl taky chuť to auto co nejrychlejc prodat, ale když se povede vše sehnat a opravit nic mi to nenahradí. Alfa je holt náročnější (zvláště u nás) na údržbu, ale abych jen neříkal, že u nás je naprd servis, tak ono v něměckém alfa servisu se dostali do auta místo 4 stejných originál svíček, takovej mix svíček Bosch, Denso, Brisk, což osobně mi hlava nebrala, inu co se dá dělat.
Hodně štěstí s jiným autem
Sice jsem si koupil mnohem starší auto ale prakticky sem o něm nevěděl nic a po zkušenostech se sehnáním jednoho čidla po origo neorigo prodejnách a servisech sem měl taky chuť to auto co nejrychlejc prodat, ale když se povede vše sehnat a opravit nic mi to nenahradí. Alfa je holt náročnější (zvláště u nás) na údržbu, ale abych jen neříkal, že u nás je naprd servis, tak ono v něměckém alfa servisu se dostali do auta místo 4 stejných originál svíček, takovej mix svíček Bosch, Denso, Brisk, což osobně mi hlava nebrala, inu co se dá dělat.
Hodně štěstí s jiným autem

Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
-
Tichy Petr
- Příspěvky: 17
- Registrován: 25.3.2008, úte 13:44
AR a koncern Fiat
Sám vůbec nechápu, proč si koncern Fiat kazí i tak dost nevalnou pověst prodejem takového šmejdu, jako jsou AR. O tom, že je drze vydává za prémiové zboží už ani nemluvě. To prodejci a servis jsou už realističtější. Z jejich jednání bylo jasně cítit, jak horký brambor každá Alfa je. Ale abych taky přiznal svůj díl viny: věděl jsem o špatné pověsti Alfy, riskl jsem to (protože jsem nevěřil, že by nové auto mohlo být až tak špatné) a nevyšlo to. Už se to nebude opakovat.
Petr Tichý

Petr Tichý

Ne každá Alfa = šmejd, možná proto ty auta prodávají a vzhledem k tomu kolik jich líta po italských silnicích bych řekl, že Alfa není tak špatná, to že jí tady u nás nejsou schopný servisovat je věc další.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Uff. Tak jsem to dočetl až sem. A mám smíšené pocity. Nebo spíše pocit, že pan Petr se potřeboval z té nekonečné naštvanosti vymluvit. To se mu zdárně podařilo, ovšem mířit tuto diskuzi mezi fandy je víceméně zoufalé. Bohužel je to alespoň taková poslední možnost, jak se na značce alespoň morálně zahojit, když autorizované servisy a výrobce reagují do ztracena.
Pokud si ovšem Petr myslí, že u jiných značek dopadne lépe, je na velkém omylu. Jeho případ se dá analogicky použít na jakoukoliv jinou značku automobilu. Stačí nevidět svět černobíle a nemít klapky na očích. Co už jsem slyšel osobně nešťastných majitelů Peugeotů, Citroenů, Fordů a dokonce i Audi či BMW. Prostě také narazili na "blbej" kus a v servisu je berou jako "pitomého" zákazníka, který už ty prachy jednou dal, tak co se s ním mazat dál... Zvláštní výjimku tvoří sorta zatvrzelých Škodovkářů, kteří jakoukoliv opravu nazývají "běžnou údržbou". Ale takoví tříhrnkoví Fabiatici, když se oprostí od patriotismu a rozvypráví se, tak to stojí za to. Po 20 tis. km přední nápravy v háji, spojka jakbysmet, motor rachtá ve 30 000km a problém převodovek, které jsou zralé na kompletní výměnu a servisy si je přehazují jako horký brambor, neboť Škoda nechce uznat výrobní vadu, či chybu v konstrukci auta. Škodu prodává už jen setrvačnost českého zákazníka, tvrdícího, že je patriot, anebo je stále nabulíkován informacemi o levných dílech a servisu. Navštívil jsem osobně několik servisů Škoda. Jednoznačně všichni servismani potvrdí, že kvalita jde s časem do háje, nové Octavie jsou proti starým šmejdy. A servisy a prodejci japonců? Lautr to samé. Navrch huj, vespod fuj, jako u většiny prodejních středisek v Česku. Při prodeji vám v krásném prostředí krásně vypadající prodejci mažou med okolo huby, snaží se vám nacpat co nejdražší výbavu a po opuštění prodejny se pro ně stáváte dalším troubou, který si ten krám nechal vnutit. A v servisech? To samé. Na příjmu samý úsměv a v dílně by je musel člověk prosit, nebo rovnou kopat do zadku.
Problém není v Alfě, ale v masovosti automobilismu a především v samotném Česku a Češích. A také mám dojem, že celkově v kvalitě Evropa ustrnula a za pár let to tady Korejci převálcují jedním vrzem. A Čína s nimi.
A ještě k Alfě. Když už nebudeme Alfu Romeo po záporných zkušenostech nazývat prémiovou značkou, tak minimálně výjimečnou značkou Alfa je. I sami Italové přiznávají, že Alfou jezdí policajti, fandové a nadšenci. Zbytek nepřílliš bohaté Itálie raději do provozu volí levnější auta.
Pokud si ovšem Petr myslí, že u jiných značek dopadne lépe, je na velkém omylu. Jeho případ se dá analogicky použít na jakoukoliv jinou značku automobilu. Stačí nevidět svět černobíle a nemít klapky na očích. Co už jsem slyšel osobně nešťastných majitelů Peugeotů, Citroenů, Fordů a dokonce i Audi či BMW. Prostě také narazili na "blbej" kus a v servisu je berou jako "pitomého" zákazníka, který už ty prachy jednou dal, tak co se s ním mazat dál... Zvláštní výjimku tvoří sorta zatvrzelých Škodovkářů, kteří jakoukoliv opravu nazývají "běžnou údržbou". Ale takoví tříhrnkoví Fabiatici, když se oprostí od patriotismu a rozvypráví se, tak to stojí za to. Po 20 tis. km přední nápravy v háji, spojka jakbysmet, motor rachtá ve 30 000km a problém převodovek, které jsou zralé na kompletní výměnu a servisy si je přehazují jako horký brambor, neboť Škoda nechce uznat výrobní vadu, či chybu v konstrukci auta. Škodu prodává už jen setrvačnost českého zákazníka, tvrdícího, že je patriot, anebo je stále nabulíkován informacemi o levných dílech a servisu. Navštívil jsem osobně několik servisů Škoda. Jednoznačně všichni servismani potvrdí, že kvalita jde s časem do háje, nové Octavie jsou proti starým šmejdy. A servisy a prodejci japonců? Lautr to samé. Navrch huj, vespod fuj, jako u většiny prodejních středisek v Česku. Při prodeji vám v krásném prostředí krásně vypadající prodejci mažou med okolo huby, snaží se vám nacpat co nejdražší výbavu a po opuštění prodejny se pro ně stáváte dalším troubou, který si ten krám nechal vnutit. A v servisech? To samé. Na příjmu samý úsměv a v dílně by je musel člověk prosit, nebo rovnou kopat do zadku.
Problém není v Alfě, ale v masovosti automobilismu a především v samotném Česku a Češích. A také mám dojem, že celkově v kvalitě Evropa ustrnula a za pár let to tady Korejci převálcují jedním vrzem. A Čína s nimi.
A ještě k Alfě. Když už nebudeme Alfu Romeo po záporných zkušenostech nazývat prémiovou značkou, tak minimálně výjimečnou značkou Alfa je. I sami Italové přiznávají, že Alfou jezdí policajti, fandové a nadšenci. Zbytek nepřílliš bohaté Itálie raději do provozu volí levnější auta.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Nevím proč psát o autě (a o celé značce), že je šmejd, když servis neumí opravit zatékání.... To jsou dvě odlišné věci....
Jinak Petr nakonec skončil u Brava (pokud vím), tak opatrně, já ho mám taky a že by bylo bezproblémové se opravdu říct nedá....
Pro zastánce bezpredentní kvality pak nelze doporučit asi nic jiného než VW Golf s osmiventilovým 1.6, který sice nejede, ale zároveň má ten motor snad výdrž (bodejď by ne když vytočit jej přes 3.000ot je nadlidský úkol) a vzhledem k nulové výbavě se na něm nemá moc co kazit
Jinak Petr nakonec skončil u Brava (pokud vím), tak opatrně, já ho mám taky a že by bylo bezproblémové se opravdu říct nedá....
Pro zastánce bezpredentní kvality pak nelze doporučit asi nic jiného než VW Golf s osmiventilovým 1.6, který sice nejede, ale zároveň má ten motor snad výdrž (bodejď by ne když vytočit jej přes 3.000ot je nadlidský úkol) a vzhledem k nulové výbavě se na něm nemá moc co kazit

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: AR a koncern Fiat
Pane Tichý, myslím, že už trošku přeháníte. Zaprvé ten koncern to auto vyrábí, nejen prodává. Zadruhé jestli z jednoho svého kusu usuzujete na kvalitu celé produkce, tak mi to přijde značně zjednodušující. Znám minimálně desítky majitelů alf, kteří s nimi nemají jiné než běžné strasti. A naopak znám několik lidí, kteří si podobné martyrium jako vy prošli s Škodou Octavia nebo VW Passat nebo třeba Nissan Almera. Rozhodně mi to ale nezakládá právo říkat, že jsou ty značky šmejdy a že se to zákonitě stane každému autu, které sjede z jejich linky. A jestli hodláte ob dva týdny přispívat do tohoto tématu dalšími jedovatými slinami bez nové informace, tak bych si vás dovolil poprosit, abyste toho nechal.Tichy Petr píše:Sám vůbec nechápu, proč si koncern Fiat kazí i tak dost nevalnou pověst prodejem takového šmejdu, jako jsou AR. O tom, že je drze vydává za prémiové zboží už ani nemluvě. To prodejci a servis jsou už realističtější. Z jejich jednání bylo jasně cítit, jak horký brambor každá Alfa je. Ale abych taky přiznal svůj díl viny: věděl jsem o špatné pověsti Alfy, riskl jsem to (protože jsem nevěřil, že by nové auto mohlo být až tak špatné) a nevyšlo to. Už se to nebude opakovat.
Petr Tichý
A jen věcně: shodou okolností jsem byl přítomen tomu (jako zákazník), když jste křičel na techniky Motortecu, kteří vám dokonce (a podle mě vcelku ochotně - konkrétně p. Holcman) dali číslo přímo na jednatele společnosti (a po vašem odchodu za to od něj dostali po telefonu kartáč). Chápu, že jste měl za sebou už dlouhou cestu, ale já jsem viděl rozčileného a agresivního zákazníka a proti němu techniky, kteří se snažili v rámci možností pomoci a sami tím byli zaskočeni. Rozhodně mi nepřipadalo, že by podobný problém řešili každý den. Chraň Bůh, abych do krve hájil Motortec, taky jsem si s nimi užil svoje. Ale vy už opravdu věcně nemáte co říct a jen plivete špínu.
Chápu, že se cítíte ukřivděný, a vcelku právem, ale zkuste si sundat rudý hadr z očí a přemýšlet konstruktivně. Nebo se vaším novým smyslem života stalo sdělit celému světu, že je alfa krám?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: AR a koncern Fiat
Potud jsem se snazil porozumet a drzel jsem palce at to dobre dopadne. Ale podobne vykriky do tmy ve me navozuji pocit, ze nebude chyba jen na strane vyrobce. Je to totiz vyjadreni presne ve stylu "sbohem rozume"...Tichy Petr píše:Sám vůbec nechápu, proč si koncern Fiat kazí i tak dost nevalnou pověst prodejem takového šmejdu, jako jsou AR.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti