A té rády se drž, s TB není jednoduchý životoption780 píše: 7.3.2018, stř 12:19 No a 164 je zase stylovka. Uvažoval jsem do toho auta i o 2.0 V6, ale to mi bylo rozmluveno.


A té rády se drž, s TB není jednoduchý životoption780 píše: 7.3.2018, stř 12:19 No a 164 je zase stylovka. Uvažoval jsem do toho auta i o 2.0 V6, ale to mi bylo rozmluveno.
hno3 Tak si mi dal chrobáka do hlavy, ten squadra chip ako si sa k nemu prosimťa dostal ?hno3 píše: 5.3.2018, pon 05:41 mám 2.5 busso se squadra chipem a velkejma sacíma trubkama (+ lepší koncovej tlumič) (až cca 210PS ve vršku, ale jinak výrazně lepší chování v celým pásmu)
-průbeh výkonu je krásně lineární, nutí tě pracovat s fofrklacem, pokud chceš jet svižněji, ale na 6tku jedeš cestovní ryhclostí a jen si to tok brblá..
-od volnoběhu to krásně lineárně táhne ke 4000 kde to ožívá ještě víc a jde až do omezovače
-díky tomu chipu to má bleskový reakce na plyn....
-díky tomu že je 2.5 podčtverec, tak točí točí a točícož je předpoklad 100% zážitku ze sportovní jízdy
nečekej dieslový přískoky že to na 1500 ožije jak kráva do necelejch 3000 to tlačí do sedačky nečekej .. to u diesla dělá to že to "jede" ale v porovnání auto vs. auto to tak není...
Dneska jsem jí po třech týdnech vytáhl z garáže. Jak píšeš, předjížděl jsem cestou do práce kolonu tří aut s přebytkem rychlosti na 6. kvaltu a když v protisměru vykouklo auto, tak mezi plyn, za tři a tradá.petrAR156 píše: 4.3.2018, ned 22:22 taky můžeš jet mimo město pořád na 6 a pokud to držíš nad 2000 jedeš pohodu, jen na akceleraci si pak holt musíš podřadit, dle potřeby klidně o tři kvalty (s meziplynem).
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti