 
 Pritulka si to zřejmě vypla sama, jak přestavovala čas.

 
 
 A keby to niekoho zajimalo do buducna, na moznost sa volala nako "independent door unit" take daco..
  A keby to niekoho zajimalo do buducna, na moznost sa volala nako "independent door unit" take daco..

 . Ale aspoň už pro příště budeš vědět. Jinak nechápu, proč si to lidi vypínaj... vždyť to nemá žádnou logiku. To už bych spíš pochopil možnost vyřadit otvírání kufru klíčkem.
 . Ale aspoň už pro příště budeš vědět. Jinak nechápu, proč si to lidi vypínaj... vždyť to nemá žádnou logiku. To už bych spíš pochopil možnost vyřadit otvírání kufru klíčkem. Vravim, tieto mladsie auta uz kazia ten pozitok z pasie a pozitku
  Vravim, tieto mladsie auta uz kazia ten pozitok z pasie a pozitku  
 . Kdybych měl takovou pětasedmdesátku, tak jezdit s ní každej den by mě asi brzo začalo štvát, hlavně proto, že bych občas nedojel tam, kam bych chtěl a samotný auto by mě stálo spoustu času a peněz. U takové 164 už si dokážu představit i každodenní použití, ale taky už je to mnohem "vyspělejší" auto, tedy co do pohodlí jízdy.
 . Kdybych měl takovou pětasedmdesátku, tak jezdit s ní každej den by mě asi brzo začalo štvát, hlavně proto, že bych občas nedojel tam, kam bych chtěl a samotný auto by mě stálo spoustu času a peněz. U takové 164 už si dokážu představit i každodenní použití, ale taky už je to mnohem "vyspělejší" auto, tedy co do pohodlí jízdy. tak raz sa snad podari.
 tak raz sa snad podari. . Po svých zkušenostech bych se ale vyhnul 156. Neříkám, že by to bylo špatné auto, však taky vyhrálo cenu auto roku. Ale zkrátka bych řek že to auto někdo vymejšlel snad kolenem, tedy co se týče praktických věcí. Na jízdu je určitě super, ale když dojde na to, že v noci potřebuješ vidět, zjistíš, že ty světla moc nesvítí, když potřebuješ dolít kapalinu do ostřikovačů, zjistíš, že nálevka má průměr 2cm, když chceš vidět dozadu, zjistíš, že zrcátka jsou tak malá, že jsou skoro k ničemu atd... zkrátka na nějáký to běžnější použití bych jí taky moc nechtěl. Navíc sehnat slušnej kousek se rovná skoro zázraku. Kupuje si jí spousta idiotů, kteří neví co tahle Alfa chce, točej motory za studena, jezděj s tím jak hovada a pak ty auta končej v bazarech za bratru 20 klacků a nový majitel se pak diví, proč upadlo kolo a nadává na Alfu. To u 166 je mnohem větší šance natrefit na pěknej kousek za rozumný peníze, ale zas to není taková "motokára" jako ta 156. Zkrátka vše je o prioritách. Já mám 159 rád i za to, že je vcelku domyšlená a i praktická. Až na opravdu špatnou výměnu žárovek a ovládání klimy u manuálu zatím vpodstatě nemám co bych vytknul po stránce ergonomie. Vše je tam, kde bych to čekal a funguje to tak jak čekám a navíc mi zatím nic nezůstalo v ruce, což se mi zatím u ani jedné 156 nepodařilo
 . Po svých zkušenostech bych se ale vyhnul 156. Neříkám, že by to bylo špatné auto, však taky vyhrálo cenu auto roku. Ale zkrátka bych řek že to auto někdo vymejšlel snad kolenem, tedy co se týče praktických věcí. Na jízdu je určitě super, ale když dojde na to, že v noci potřebuješ vidět, zjistíš, že ty světla moc nesvítí, když potřebuješ dolít kapalinu do ostřikovačů, zjistíš, že nálevka má průměr 2cm, když chceš vidět dozadu, zjistíš, že zrcátka jsou tak malá, že jsou skoro k ničemu atd... zkrátka na nějáký to běžnější použití bych jí taky moc nechtěl. Navíc sehnat slušnej kousek se rovná skoro zázraku. Kupuje si jí spousta idiotů, kteří neví co tahle Alfa chce, točej motory za studena, jezděj s tím jak hovada a pak ty auta končej v bazarech za bratru 20 klacků a nový majitel se pak diví, proč upadlo kolo a nadává na Alfu. To u 166 je mnohem větší šance natrefit na pěknej kousek za rozumný peníze, ale zas to není taková "motokára" jako ta 156. Zkrátka vše je o prioritách. Já mám 159 rád i za to, že je vcelku domyšlená a i praktická. Až na opravdu špatnou výměnu žárovek a ovládání klimy u manuálu zatím vpodstatě nemám co bych vytknul po stránce ergonomie. Vše je tam, kde bych to čekal a funguje to tak jak čekám a navíc mi zatím nic nezůstalo v ruce, což se mi zatím u ani jedné 156 nepodařilo   .
 .Jestli chceš pořádnou benzínovou Alfu, tak jdi do tohodle a nebudeš litovat:Rasputin píše:tym samozrejme som nemyslel ze nove auta su zle. s tym komfortom mas pravdu. ja tie uvazujem aj o novsej alfe ale skor ako vikendovku. 164 je tiez nadherny kusok. no a co si pisal ze pri 75ke by si sa bal ze ci vobec prides kam si chccel tak to mas pravdu. ale ked je dobre spravena tak je to ok. mne sa 159 paci ale mmt namna drahy model jak obstaravacia cena tak aj provozna pretoze ked uz takk by som chcel len benzin anieco a naku vyssiu kubaturutak raz sa snad podari.

 da sa to tak dodatocne domontovat? Ak ano je to zlozite alebo kolko stoja aspon tie vyhrievacie telesa a ci je to zlozita monzat? Dakujem za skoru odpoved
 da sa to tak dodatocne domontovat? Ak ano je to zlozite alebo kolko stoja aspon tie vyhrievacie telesa a ci je to zlozita monzat? Dakujem za skoru odpoved . Výhled dozadu zevnitř je nic moc, malý okýnko a tlustý sloupky, ale jak si člověk zvykne, už mu to nepříjde. Zkrátka 159 vnímám jako solidní auto, 156 spíš jako takové méně seriózní auto, ve kterým se projedeš rychle a sportovně, ale nic moc se do toho nevejde a kdykoliv po ní budeš chtít něco jiného než tu rychlou, mrštnou a bezcílnou jízdu jen tak pro potěšení, bude tě omezovat. Už taky proto nepochopím, proč si jí někdo koupí s JTDčkem, absolutně se k ní nehodí a navíc se to pak i hůř řídí a samozřejmně dostává na prdel podvozek. Těm hagusům se zas tak moc nediv, je to dnes vcelku běžné. Žárovku SPZ už jsem taky měnil, a právě tam jsem kvůli tomu, abych jí dostal ven musel odšroubovat rámeček SPZ. Výměnu žárovek předních blinkrů nepřeju ani největšímu nepříteli. Xenony jdou naštěstí snadno. Žárovky v zadních světlech taky nic moc. Na 159 mě jinak taky těší, že nemá moc vrtošivou elektroniku. Zatím s ní vpodstatě nebyl žádný problém, což se mi u jiného itala snad ještě nestalo (max. u Punta, ale tam žádná nebyla a kde nic není...).
 . Výhled dozadu zevnitř je nic moc, malý okýnko a tlustý sloupky, ale jak si člověk zvykne, už mu to nepříjde. Zkrátka 159 vnímám jako solidní auto, 156 spíš jako takové méně seriózní auto, ve kterým se projedeš rychle a sportovně, ale nic moc se do toho nevejde a kdykoliv po ní budeš chtít něco jiného než tu rychlou, mrštnou a bezcílnou jízdu jen tak pro potěšení, bude tě omezovat. Už taky proto nepochopím, proč si jí někdo koupí s JTDčkem, absolutně se k ní nehodí a navíc se to pak i hůř řídí a samozřejmně dostává na prdel podvozek. Těm hagusům se zas tak moc nediv, je to dnes vcelku běžné. Žárovku SPZ už jsem taky měnil, a právě tam jsem kvůli tomu, abych jí dostal ven musel odšroubovat rámeček SPZ. Výměnu žárovek předních blinkrů nepřeju ani největšímu nepříteli. Xenony jdou naštěstí snadno. Žárovky v zadních světlech taky nic moc. Na 159 mě jinak taky těší, že nemá moc vrtošivou elektroniku. Zatím s ní vpodstatě nebyl žádný problém, což se mi u jiného itala snad ještě nestalo (max. u Punta, ale tam žádná nebyla a kde nic není...). 
  Zkrátka jsem jel vysavačem a nasál to dovnitř, tak jsem musel kuchat papírový pytel a hledat to v tom marasu. Našel jsem
 Zkrátka jsem jel vysavačem a nasál to dovnitř, tak jsem musel kuchat papírový pytel a hledat to v tom marasu. Našel jsem  Když jsem se díval do ostatních dveří, i vzadu, je to řešeno úplně stejně, prostě tam je ta podložka jenom položená. Pod ní je velký šroub na povolení dveřních výplní. Tak jsem pod každou tu podložku kápl trošku sekundového Loctitu, ale jen na jednu stranu, aby šla podložka odklopit pro přístup ke šroubu. Aspoň jí tak příště vysavač nesežere.
 Když jsem se díval do ostatních dveří, i vzadu, je to řešeno úplně stejně, prostě tam je ta podložka jenom položená. Pod ní je velký šroub na povolení dveřních výplní. Tak jsem pod každou tu podložku kápl trošku sekundového Loctitu, ale jen na jednu stranu, aby šla podložka odklopit pro přístup ke šroubu. Aspoň jí tak příště vysavač nesežere.
 realita podla servisu Rotterdam 165000km
 realita podla servisu Rotterdam 165000km ). 156 je o něčem jiném, taky jsem nikde nepsal že by byla horší, jen je to zkrátka víc Alfa
 ). 156 je o něčem jiném, taky jsem nikde nepsal že by byla horší, jen je to zkrátka víc Alfa   . Pokud chce někdo praktické, účelné, jednoduché, levné a spolehlivé auto, tak samozřejmně jenom idiot si koupí Alfu, ale 156 je zkrátka až moc Alfa abych s ní dokázal fungovat třeba při každodenním dojíždění. Navíc spousta těch věcí co jí vytýkám vznikla pouze a výhradně lajdáckostí konstruktéra. Proč například nemůžou světla svítit dobře? Nebo i ta stupidní zátka nádoby ostřikovačů... všechno to jsou drobnosti, ale dokážou někdy pěkně otrávit život. Prostě a jednoduše, dle mého názoru je nedomyšlená a tím bych to asi uzavřel, jsme přece ve vlákně o 159 ne?
 . Pokud chce někdo praktické, účelné, jednoduché, levné a spolehlivé auto, tak samozřejmně jenom idiot si koupí Alfu, ale 156 je zkrátka až moc Alfa abych s ní dokázal fungovat třeba při každodenním dojíždění. Navíc spousta těch věcí co jí vytýkám vznikla pouze a výhradně lajdáckostí konstruktéra. Proč například nemůžou světla svítit dobře? Nebo i ta stupidní zátka nádoby ostřikovačů... všechno to jsou drobnosti, ale dokážou někdy pěkně otrávit život. Prostě a jednoduše, dle mého názoru je nedomyšlená a tím bych to asi uzavřel, jsme přece ve vlákně o 159 ne?   
 
 . Já mám se 156 jen krátké zkušenosti, několik jsem jich řídil a nutno říct, že špatná rozhodně není, ten řidičský zážitek je tam jiný než ve 159, hlavně pro lepší motory (benzíny) a celkovou lehkost auta. Na druhou stranu, když člověk koukne na crashtest
 . Já mám se 156 jen krátké zkušenosti, několik jsem jich řídil a nutno říct, že špatná rozhodně není, ten řidičský zážitek je tam jiný než ve 159, hlavně pro lepší motory (benzíny) a celkovou lehkost auta. Na druhou stranu, když člověk koukne na crashtest   . Znám i člověka co má 156 a hodnotí jí jako nezmara, má jí už spoustu let, nevrazil do ní ani korunu, když nemusel, motoru nakládá už za studena a když něco upadne, tak páska to jistí. Auto je sice tak trochu vrak, po hromadě ho drží kopec pásky, všechny ramena a čepy už dávno odešly, ale ještě to jezdí, což je s podivem, když se jedná o dvoulitrový 16V Twin Spark, nicméně je pravda, že olej pravidelně aspoň dolívá.  Už má za sebou tuším nějákejch 260 tkm (160tkm takovéhoto zacházení, předtím nevím) ale je pravda, že její životnost už se počítá na kilometry.
 . Znám i člověka co má 156 a hodnotí jí jako nezmara, má jí už spoustu let, nevrazil do ní ani korunu, když nemusel, motoru nakládá už za studena a když něco upadne, tak páska to jistí. Auto je sice tak trochu vrak, po hromadě ho drží kopec pásky, všechny ramena a čepy už dávno odešly, ale ještě to jezdí, což je s podivem, když se jedná o dvoulitrový 16V Twin Spark, nicméně je pravda, že olej pravidelně aspoň dolívá.  Už má za sebou tuším nějákejch 260 tkm (160tkm takovéhoto zacházení, předtím nevím) ale je pravda, že její životnost už se počítá na kilometry. . Nedám ale dopustit na Renault Avantime. V některých věcech je dost podobnej Alfě. Má totiž spoustu drobných nedodělků, má nezvyklou koncepci, je to něco neobvyklého, jezdí se s ním docela dobře, má poruchovou elektroniku a člověk z něj má dobrý pocit. Taky to byl jeden z kandidátů při výběru 159. Nakonec mě od něj odradilo to, že dva ze tří zkoušených se při předváděcí jízdě rozbily a ten poslední se rozbil už před ní. Pak byl k mání jeden pěknej ve výbavě Privilege s dobře jedoucí, ale žeroucí V6kou, takže bylo tak něják rozhodnuto. Navíc na něj se díly opravdu blbě a draze sháněj
 . Nedám ale dopustit na Renault Avantime. V některých věcech je dost podobnej Alfě. Má totiž spoustu drobných nedodělků, má nezvyklou koncepci, je to něco neobvyklého, jezdí se s ním docela dobře, má poruchovou elektroniku a člověk z něj má dobrý pocit. Taky to byl jeden z kandidátů při výběru 159. Nakonec mě od něj odradilo to, že dva ze tří zkoušených se při předváděcí jízdě rozbily a ten poslední se rozbil už před ní. Pak byl k mání jeden pěknej ve výbavě Privilege s dobře jedoucí, ale žeroucí V6kou, takže bylo tak něják rozhodnuto. Navíc na něj se díly opravdu blbě a draze sháněj  .
 .riprex píše:No to je právě tak trochu problém sehnat něco, co není šrot a není to předražený. Já mám se 156 jen krátké zkušenosti, několik jsem jich řídil a nutno říct, že špatná rozhodně není, ten řidičský zážitek je tam jiný než ve 159, hlavně pro lepší motory (benzíny) a celkovou lehkost auta. Na druhou stranu, když člověk koukne na crashtest
. Znám i člověka co má 156 a hodnotí jí jako nezmara, má jí už spoustu let, nevrazil do ní ani korunu, když nemusel, motoru nakládá už za studena a když něco upadne, tak páska to jistí. Auto je sice tak trochu vrak, po hromadě ho drží kopec pásky, všechny ramena a čepy už dávno odešly, ale ještě to jezdí, což je s podivem, když se jedná o dvoulitrový 16V Twin Spark, nicméně je pravda, že olej pravidelně aspoň dolívá. Už má za sebou tuším nějákejch 260 tkm (160tkm takovéhoto zacházení, předtím nevím) ale je pravda, že její životnost už se počítá na kilometry.
Chtěl jsem zkrátka jen říct, že 156 je v mnohých ohledech nedomyšlená a v mnohých by mě to vadilo, kdybych jí chtěl jako auto. Jezdil už jsem ale i s mnohem hůře řešenými auty snad ve všech ohledech, namátkou Fóbie HTP, Fóbie SDI, Peugeot 106 (na D11 mi z něj upadly obě zpětná zrcátka), Peugeot 206, Peugeot 307, Peugeot 806, Citroen Saxo, Citroen Xsara Picasso... když to tak zpětně prohlížím, většinou to jsou frantíci. Nedám ale dopustit na Renault Avantime. V některých věcech je dost podobnej Alfě. Má totiž spoustu drobných nedodělků, má nezvyklou koncepci, je to něco neobvyklého, jezdí se s ním docela dobře, má poruchovou elektroniku a člověk z něj má dobrý pocit. Taky to byl jeden z kandidátů při výběru 159. Nakonec mě od něj odradilo to, že dva ze tří zkoušených se při předváděcí jízdě rozbily a ten poslední se rozbil už před ní. Pak byl k mání jeden pěknej ve výbavě Privilege s dobře jedoucí, ale žeroucí V6kou, takže bylo tak něják rozhodnuto. Navíc na něj se díly opravdu blbě a draze sháněj
.
 
  

 . Samozřejmně je technicky i koncepčně naprosto o něčem jiném, ale musíš zkrátka uznat, že je výjmečný a neobvyklý, stejně jako Alfa, možná i víc. Navíc vážně nejezdí špatně a ty boční okna a panoramatická střecha... prostě nádhera
 . Samozřejmně je technicky i koncepčně naprosto o něčem jiném, ale musíš zkrátka uznat, že je výjmečný a neobvyklý, stejně jako Alfa, možná i víc. Navíc vážně nejezdí špatně a ty boční okna a panoramatická střecha... prostě nádhera   . Když jsem vybíral Alfu jedním z parametrů výběru bylo právě to, aby to bylo neobvyklé a zajímavé. I proto (nejen proto) vyhrála 159 nad Mondeem.
 . Když jsem vybíral Alfu jedním z parametrů výběru bylo právě to, aby to bylo neobvyklé a zajímavé. I proto (nejen proto) vyhrála 159 nad Mondeem. ,je to o 8 rokov mladsi model tak v niecom by mal byt lepsi... ale mohlo to byt aj lepsie...
 ,je to o 8 rokov mladsi model tak v niecom by mal byt lepsi... ale mohlo to byt aj lepsie... .
 .Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host