Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
- Holocausto
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
- Bydliště: Brno - Bástr
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Jinak zadní díl vypadá stejně jak na TS, zbytek není poznat na těch fotkách. Turbína tam má původně podstatně větší hrnec. Zajímavé je, že když se ti ještě náhodou podaří odjednat zadní díl na turbo, tak dostaneš stejný co je na TS. Lepší je si ho vyrobit z nerezu. Jinak trubky vypadají, že jsou šedesátky, to je cajk.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
tak sem zjistil, že mi ještě chybí dvě gumy na chromová kolínka v sání a že u jedné ŘJ je dost ustřižených kabelů
nevíte kde se vyčítá ECU??
u 75ky(motronic) je u ŘJ koncovka pro diagnostiku vyblikáním, ale u 164 sem nic nenašel
neměl by někdo nějaké foto kde to hledat??
u mě to vypadá takto :
nevíte kde se vyčítá ECU??
u 75ky(motronic) je u ŘJ koncovka pro diagnostiku vyblikáním, ale u 164 sem nic nenašel
neměl by někdo nějaké foto kde to hledat??
u mě to vypadá takto :
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 3.2.2013, ned 19:27, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Noo už bych se díval na allegru po komplet kabeláži.
V opačnem případě, až to dáš dokupy tak budeš moct jít zapojit celou Jad. Elektrárnu.
Ono sice schémata dost pomůžou, ale jsou jen orientační a spoléhat na ně je oničem. Teď řeším jedno zapojení u 156 mám tři schémata a ani u jednoho neodpovídají barvy.
V opačnem případě, až to dáš dokupy tak budeš moct jít zapojit celou Jad. Elektrárnu.
Ono sice schémata dost pomůžou, ale jsou jen orientační a spoléhat na ně je oničem. Teď řeším jedno zapojení u 156 mám tři schémata a ani u jednoho neodpovídají barvy.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Pokud jsou stejná jako u 2.5 V6 Busso, tak 6 ks kolínek i s gumama se válelo ještě v pátek v kufru jedné AR 166, která stojí u Mates(-Auto) napravo pod plotem se sousedníma stavebninama.Milano75 píše:tak sem zjistil, že mi ještě chybí dva gumy na chromová kolínka v sání
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
gumy na kolínka mám kdyžtak nové, na diagnostiku by měl být ten konektor, který leží na fotce při spodním okraji.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
ok, tak to gumičky ve od tebe, stejně mám u tebe ještě silenty do ojniček na 75ku
já právě u 75ky mám stejný konektor jak je na fotce a ještě takový obyč bílí hranatý, na který sem nechal vyrobit vyblikávačku
teoreticky by na vyblikávačku stačilo nasadit jinou koncovku a mělo by to jít vyblikat??
já právě u 75ky mám stejný konektor jak je na fotce a ještě takový obyč bílí hranatý, na který sem nechal vyrobit vyblikávačku
teoreticky by na vyblikávačku stačilo nasadit jinou koncovku a mělo by to jít vyblikat??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Pokud je ECU stejná jako na 3.0 V6, tak se vyblikává tuším na pinu 8 (spínanej mínus). To co píše Kůrkyn ny mělo být na pytle. Ale jak říkám, nevím jestli je to stejná jednotka
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
no jestli to je na pytle tak to má i 75ka a ta pytle nemá, nicméně 75ka má totok k vyčtení:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=50
a tohle nechápu: "vyblikává tuším na pinu 8 (spínanej mínus)"
jinak to má dvě řídící jednotky
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=50
a tohle nechápu: "vyblikává tuším na pinu 8 (spínanej mínus)"
jinak to má dvě řídící jednotky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Tak pak ne na pytle ale na ABS...
Pokud má jednotky 2, tak je to evidentně jinej systém, ale věřil bych tomu, že tohle zůstalo stejný.
Tzn. na jednotce (v tomto případě otázka které) je na pinu 8 (nepamatuju si přesně to číslo, ale něco mi říká že 8) se při zapnutém zapalování vyblikají po 5x sešlápnutí plynu chyby. Ten signál je mínus, čili na žárovku si musíš od někud přitáhnout plus. US verze to mají přivedené rovnou do budíků - Láďa to má taky tak upravené, na Superce jsem to měl taky
Pokud má jednotky 2, tak je to evidentně jinej systém, ale věřil bych tomu, že tohle zůstalo stejný.
Tzn. na jednotce (v tomto případě otázka které) je na pinu 8 (nepamatuju si přesně to číslo, ale něco mi říká že 8) se při zapnutém zapalování vyblikají po 5x sešlápnutí plynu chyby. Ten signál je mínus, čili na žárovku si musíš od někud přitáhnout plus. US verze to mají přivedené rovnou do budíků - Láďa to má taky tak upravené, na Superce jsem to měl taky
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
jak poznám jestli to mám převedené do budíků??
tedy 5x sešlápnu plynový pedál a něco se stane??
tedy 5x sešlápnu plynový pedál a něco se stane??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Po otoceni klickem by melo svitit uplne vpravo Check Engine, pokud ne, vyvedene to neni. U mne na M1.7 je to taky na PIN 8 (-), nevim jak na TB. Kazdopadne pokud ten 3PIN konektor odbocuje ze svazku k ridici jednotce, je to na diag, pytle maji solo jednotku (vedou do ni draty v zlutych buzirkach) tak se nemuzes splest.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
tahle lišta je asi k ničemu, že??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Budou vačky???:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Kdyz ty díry nezalepis, bude se mlzit... Jinak to je celkem dobře sehnatelna věc.
Co motor, už to vrci?
Co motor, už to vrci?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
není čas, ale budu se na to muset podívat, abyc mohla aspon stát občas venku, protže bez bočního skla to nejde, takže ted sem an ní ještě nešáhnul, je mi bene přivezl původní lištu- tu lištu slepím silikonem, zbylé části jsou na kufru, jen mi není jasné jak tam drží žárovka
a tím pádem vačky nebudou
ted sem kontaktoval jednoho tuším někde od plzně, že má celou V6t na díly (celou neprodá) tak sem zvědav jaké budou ceny
ono když by běžel motor, tak už je jen krůček k ježdění
p.s čumím jak puk že se tak skvěle sundavá přední nárazník na 164ce, prostě dva šrouby a je dole
a tím pádem vačky nebudou
ted sem kontaktoval jednoho tuším někde od plzně, že má celou V6t na díly (celou neprodá) tak sem zvědav jaké budou ceny
ono když by běžel motor, tak už je jen krůček k ježdění
p.s čumím jak puk že se tak skvěle sundavá přední nárazník na 164ce, prostě dva šrouby a je dole
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Na Superce jo, na starejch je to trochu horší...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
tak jsme dneska koukal co budu potřebovat objednat z jedné 164ky na díly a zjistil jsme, že třeba nemám kola z alfy, dle mého je tam rozteč 5x100 a mám plovoucí šrouby + pneu je něco co není v TP 225/60 R15:(
no a hledal jsme taky tu spáleninu a až dneska jsme pořádně natočil pojistkovku a zjistil jsem co je vypáleného- tedy jen jakoby pojistka a z druhé strany to vypadá ok
co se skrývá pod tou vypálenou pojistkou za symbol??
myslítě, že může být poškozená pojistkovka (základní deska) a proto to třeba nenastartuje?
no a hledal jsme taky tu spáleninu a až dneska jsme pořádně natočil pojistkovku a zjistil jsem co je vypáleného- tedy jen jakoby pojistka a z druhé strany to vypadá ok
co se skrývá pod tou vypálenou pojistkou za symbol??
myslítě, že může být poškozená pojistkovka (základní deska) a proto to třeba nenastartuje?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Vetrak chladice. Kazdopadne brutalne vypaleny
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
supr, dikes
k větráku chladiče vede tlustý modrý kabel napojený na tlačítko u řadící páky
tady je krásně vidět
k větráku chladiče vede tlustý modrý kabel napojený na tlačítko u řadící páky
tady je krásně vidět
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
takže si tam někdo dodělal ruční spínání a tím to takhle vysmažil
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Stejně ale je tahle pojistka jen pro ovládací relé (30A se mi tam zda moc silná, kouknu co tam patří), pojistka pro motor vetraku je na protipozarce, takovej ten plíšek jako byva na zhaveni...
Jestli nekdo krmil primo vetrak pres pojistkovku, tak se divim, ze to neshorelo cely
Jestli nekdo krmil primo vetrak pres pojistkovku, tak se divim, ze to neshorelo cely
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
relé na větrák chladiče je taky na protipožárce??
jiank u TD mám větrák taky na tvrdo přes kabel + jsme opravil automatické spínání- ted to tedy asi vysekám
jiank u TD mám větrák taky na tvrdo přes kabel + jsme opravil automatické spínání- ted to tedy asi vysekám
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Z hlavy myslim, ze na pricce u svetel, ale musim kouknout ktery. Je to vetrak jak krava, ta pojistka je tusim 50A.
Kazdopadne, byt Tebou, prdim na blbosti jako svetlo nebo vetrak, vyhazu ten alarm, vzdycky to dela spis zlo nez uzitek, a pak, kolem toho vytrzenyho konektoru cidla klepani vede i kabel od cidla polohy kliky, je tam myslim i konektor, to bych pak proveril jak prvni, bo kdyz nedava signal ECU neni jiskra.
Pak se da badat dal.
Kazdopadne, byt Tebou, prdim na blbosti jako svetlo nebo vetrak, vyhazu ten alarm, vzdycky to dela spis zlo nez uzitek, a pak, kolem toho vytrzenyho konektoru cidla klepani vede i kabel od cidla polohy kliky, je tam myslim i konektor, to bych pak proveril jak prvni, bo kdyz nedava signal ECU neni jiskra.
Pak se da badat dal.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Dle vlastní zkušenosti tipuju, že ta pojistkovka bude KO. Rovnou sháněj jinou. Je v ní několik vrstev tišťáku a ho...o to vydrží...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host