TO RASPUTIN-GO předku
1/ zabrzdíš pořádně zadek auta a předek zvedneš, já to podkládám dvouma kolama na sebe daných a pod motor (nesmíš to zapřít o vanu!!! utrhnou se silenty, ale o ližiny v rámu-to jak na nich drží spodní rameno)
2/odmontuješ tlumič:odmontuješ kolo, u tlumiče začneš od zhora, tu jednu matku a pak ty dva šrouby v dolním rameni(při zpětné montáži- prvně nahoře a pak dole s tím, že si přizvedneš spodní rameno)
ty dva šroubky se většinou zalomí, ideální je navařit matku a vyšroubovat nebo vytahovací elektrodou bnavařit kousek a pka navřit matku a vyšroubovat, odvrtání bych si nechal až na konec, protože rameno je tvrdá a většinou uděláš oválnou díru a nedrží ti tam pak šroub, musíš pak dát šroub skrz
3/Těhlice:odpojíš těhlici od řízení- musíš mlátit kladivem do toho oka kde drží čep, jinak ho nevyrazíš, TZN jakoby směrem od zadního kola k přednímu, když tu těhlici máš rovně po směru jízdy. jo ještě povilíš matku na spojovací tyčce řízení a rukou jí pak zase zatočíš, , povolíš a vytočíš čep a natočíš novej na doraz té matky.
4/ ted vyndáš těhlici, asi bych začal na horním čepu, zase musíš mlátit do oka kde drží ten čep, ta těhlice tam má dokonce nálitek kvůli tomu(celou polonápravu si můžež libovolně přizvedávat heverem do rozumné víše(aby se nekroutila kastle)
spodní čep vyrazíš stejným způsobem- ted bys měl mět těhlici venku, která drží na brzdové trubce, bylo by ideální jí někam přidrátovat, aby se nezničila trubička/hadička
5/ted vymontuješ horní rameno: odpojíš v motorovým prostoru stabilizátor horního ramene(seřizuje je se sním záklon rejdového čepu) pak ho odpojíš od ramene na tom "stabíku" je potřeba skontrolovat plochy které procházeli kastli aby nebyly otlačené, dá se to navařit nebo dát jiné nebo se na to vykašlat

, když je máš venku je dobrý je rozhejbat, aby se dalal seřídit parádně geometrie maj pravej/levej zívit
6/horní rammeo: vezmeš golu, krátkej nástavec 17ku ořech a plochou 17 ku klíč, golu strčíš tam do zadu do výztuhy (musíš si nahmatat halvu šroubu) a jednoduše to povolíš.je fajn, když ti ten dlouhej šroub nikam nespadne

(dá se ale vyndat) mno a rameno je venku- zkontroluj stav uložení horního ramene, jestli tam nejni najaká vyloemnina a jdi na spodní rameno
7/spodní rameno_ an něm budeš měnit asi jen čep- je dobrý to něčím nakapat třeba WD 40(tuhle věc sem ještě v životě neviděl) a hodně okolí čepu poklepat aby se uvolnila rez, ze zhora jak kouká ten závit(je na něm 8 matka na zpětné nalisování) do toho budeš mlátit kladivem dokud ti čep nevypadne, vnitřek ramene pořádně vyčisti, jinak ty čep půjde špaatně nalisovat a nedosedne. prdní tam čep a spodní rameno je OK
z horního ramene ubruš flexou ty vršky nejtů(stačí jen ze zhora až se dostaneš na čep-jinak origo čepy bejvaj v lekdy hodně dobrým stavu, tak bys is výměnu promyslel a porovnal ho s novým čepem)
jak budeš brousit uvidíš obrys nejtu, uděláš si přesně důlčíkem důlek a ostrým(ostrý vrták ti ušetří moře času

) ho odvrtáš, takhle to uděláš i u druhýho čepu, průměr vrtáku sem tuším používal něco kolem 8?? už nevím prostě aby nebyl větší než nejt,a le zase ne moc malej-zase větším vrtákem, když se netrvíš uděláš oválnou díru a to nejni dobrý, lepší je udělat malou díru a tu větším vrtákem zvětšovat, dokud si budeš myslet, že vrtáš jen nejt.
Po tmhle ty nejty půjdou lehce vyklepnout. když budou venku, vem flexu s dráteným kartáčem a obruš pořádně rameno a natři anty korozní barvou.
namontuješ novej čep na pevnostní šrouby a je to-
silent bud vylisuješ jak mám foto nebo horkovzduškou-profesionální je ho vylisovat jde to lehce(zbytečně neohříváš rameno)
power flex nasadší jednoduše rukou. z prava a z leva a pak tu tyčku, když to tak vemu tak sem namazal tou origo vazelkou jen tu tyčku aby šla lehce do silentu.
mno a ted to všechno zkompletuješ
zapoměl sem an něco??
cca 6-7hodin lážo plážo práce, když se nic nevytentuje
