A.J.Michal - 75 TD

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2013, ned 17:09

Rozhodl jsem se cestou dat motor poradne dokupy

- srovnani hlav + nove tesneni
- repas 2.4 TD turba + nastaveni wastgate na 1.6 baru
- repas vstrikovaciho cerpadla
- nandani vymeniku na chladic oleje + novy chladic oleje, ten muj uz dostal nekde ranu a je jemne poteceny.

takze koupe 156ky asi jeste pocka :)

edit: i kdyz...... uvidime co se objevi ....
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od MichalT » 3.11.2013, ned 17:56

Milano75 píše:to klepání nic nejni, jen vyžvejkaný ojniční ložisko a píst klepe o hlavu :)
To bylo před okruhem, teď už klepe o kapotu... :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od lukee » 3.11.2013, ned 19:10

Hodil bych tam kdyz uz nejake VGT :wink:

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Ladis » 3.11.2013, ned 19:17

A.J.Michal píše:Rozhodl jsem se cestou dat motor poradne dokupy

- srovnani hlav + nove tesneni
- repas 2.4 TD turba + nastaveni wastgate na 1.6 baru
- repas vstrikovaciho cerpadla
- nandani vymeniku na chladic oleje + novy chladic oleje, ten muj uz dostal nekde ranu a je jemne poteceny.

takze koupe 156ky asi jeste pocka :)

edit: i kdyz...... uvidime co se objevi ....

Už ji nech v klidu odejít do alfího nebe [-o< :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2013, ned 20:26

lukee píše:Hodil bych tam kdyz uz nejake VGT :wink:
Cim min serepeticek, tim to bude lepsi :wink: a Milano75 uz porovnaval turbo z A6. oproti tomu co mam ma to z A6 slabou osku a tak celkove je to 2.4 TD turbo robustnejsi :wink:.

Uvidim, mam na to i svody, takze bych nic nepotreboval upravovat....... dalsi levl by bylo az turbo treba z Liazky nebo ze Scanie...

Edit: mozna to v nizkych otackach bude snek, ale jak se to turbo roztoci, tak to pak bude rodeo :D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od DavidGL » 3.11.2013, ned 20:42

Turbo ze Scanie :-k ... tak to už jen krůček k motoru z Gripenu. Aby si v Čáslavi začali pořádně zamykat hangáry :-D .
I když už jsem v jakýmsi osobáku viděl turbo z Avie. Kdybys měl 155tku, tak ti řeknu ať tam nacpeš 5tivál z Makrely a měl bys po problémech. Dokonce o jednom vím.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2013, ned 21:24

reknu na to asi jen toto

http://auto.bazos.cz/inzerat/27903777/t ... rotech.php

Obrázek

z

Obrázek

:supz: , ale byl by to asi az dalsi levl, pokud se mi to do te doby nerozpadne, coz na 99% jo a ja to shodim ze skaly :D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od MichalT » 3.11.2013, ned 21:28

A na kolik to chceš nafouknout?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2013, ned 21:34

hele foukal jsem to na 1.6 baru spickove, blbe vylazene pak jsem to radeji stahl tak na 1,3 -1,4 baru ( strach o turbo), ale to mi to turbo tlacilo az nad 3000 ot/min. i nyni na 2.0 TD co mam v Alfe mi to tlaci stejne, az ve vysokych otackach ....... Nejak jsem nemel s tim cas laborovat, protoze i predvstrik mam nastaveny odoka podle poslechu a koure :D.

Ale nyni bych to chtel nastavit poradne a pak az ladit :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od MichalT » 3.11.2013, ned 21:42

Máš boost controler s pamětí špičky? Co těsnění, to snese nebo máš plech? Vstřiky série nebo větší? A tlak paliva?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2013, ned 21:48

tesneni serie ..... vstriky serie, tlak paliva? vono to ma mechanickou pumpu co pohani vacka, takze s tim taky nic nenadelam, no a boost kontroler ? kontroluji to manometrem za 90 korun co mam privedeny primo ze sani do interieru :)

proste stara dobra mechanika....

celokov bych musel nejspise nechat nekde vyrobit, protoze pochybuji ze by VM motori neco takoveho melo :D

Edit: i kdyz celokov mozna bude taky k sehnani
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 3.11.2013, ned 21:57

Jsou urcite firmy ktery Ti udelaj podle seriovyho kovovy. Otazka je cena, a navic to vypada, ze seriovy to zvladaj statecne :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 3.11.2013, ned 21:57

to je předkomůrkáč :wink:

EDIT:

celokov se běžně koupí v krámu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2013, ned 22:08

Ja se jen tesim, az si nekdy koupim druhe auto a 75ka bude uz jen na vyblbnuti... Vyfuk bude jen roura, odlehcene jen co to pujde... bude to masakr :D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od MichalT » 3.11.2013, ned 22:28

No ono to teď tu špičku se štěstím snese, ale jak budeš laborovat s nějakým velkým turbem a nastavením wastegate, tak bys tam mohl taky toho tlaku poslat trošičku "přespříliš" :D což by origo těsnění už dát nemuselo a pak je to rychlý... Taky když tam pereš už o moc víc vzduchu, chce to taky posílit na straně dodávky paliva, proto se dávají větší vstřiky a palivový čerpadlo s větším tlakem. A vůbec, co intercooler?

Já si teď takovej nesmysl na blbnutí stavím, ale je to benzin, v sérii to má s 0,8 baru 180 koní, dal jsem 3x větší Intercooler, samozřejmě kat pryč, výfuk 2,5" a s boost controlerem, kterej oblbne wastegate můžu tlačit 1,2 baru, což je tlak, kterej motor v pohodě snese a budu na 230 koních (dle zkušeností lidí co to tak mají) na autě co nemá ani tunu. Ale ještě nemám zapojenou benz.pumpu, kterou jsem dal z Mercedesu 5,0 V8, aby měla dostatečnej tlak, při malým tlaku by totiž mohlo dojít k propálení pístu. Kdybych chtěl fouknout 1,6 baru, tak už musím mít ty úpravy dost rozsáhlý a na to kašlu, to auto mě vyšlo asi na 20t, nebudu do toho sypat desetitisíce...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 3.11.2013, ned 22:59

pumpy bych se nebal ze tlaci malo nafty do cerpadla, kdyz ta sama dokaze nakrmit i 3,6 TD motory :wink: .

No po prvnim lazeni se mi stalo, ze pri seslapnuti plynu na podlahu mi vyletel tlak pres 1,6 baru az uz ani budik nestacil :-D tak jsem to pak radeji strouhl.

Ono ladeni benzinu a tohoto jednoducheho TDcka je neco jineho. Otocim trema sroubkama a je to + upravi se pridavac nafty.

ICcko je original, ale muzu sehnat z Avie ..... zase to zatim tak hrotit nebudu, s tim autem jezdim kazdy den do prace :D

privedes 12 voltu na cerpadlo a jedes

[video]http://www.youtube.com/watch?v=aoEUqu1ly3U[/video]

:D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od summer1999 » 4.11.2013, pon 06:53

Jen to polaď trochu, ať pak můžu laborovat já.. :-D Ale zajímá mě ta zmínka o tom pětiválu z Makrely (= Marea, pokud dobře chápu? :-D )
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 4.11.2013, pon 09:06

Osobně jsem uvažoval o zástavbě nějakého příčného motoru( Italského ). Bohužel složitost co s tím souvisi do napasovani do auta s podélným uložení jsem od toho upustil. :smt075
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Milano75 » 4.11.2013, pon 12:07

Michaltalbot píše:, proto se dávají větší vstřiky a palivový čerpadlo s větším tlakem. A vůbec, co intercooler?
..

uvědom si, že to je předkomůrkáč :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od lukee » 4.11.2013, pon 12:15

A.J.Michal píše:
lukee píše:Hodil bych tam kdyz uz nejake VGT :wink:
Cim min serepeticek, tim to bude lepsi :wink: a Milano75 uz porovnaval turbo z A6. oproti tomu co mam ma to z A6 slabou osku a tak celkove je to 2.4 TD turbo robustnejsi :wink:.

Uvidim, mam na to i svody, takze bych nic nepotreboval upravovat....... dalsi levl by bylo az turbo treba z Liazky nebo ze Scanie...

Edit: mozna to v nizkych otackach bude snek, ale jak se to turbo roztoci, tak to pak bude rodeo :D
Jo, ale máš tam docela dost pomalý nábeh, jestli to tlaci max az nekde v 3000 ot/min (kde prakticky ten komurkac umira). Jeste bys to mohl ladně vyřešit tak, že bys udělal Twin turbo (nevím kolik je vedle motoru v 75 místa) a to tak, že bys dal nějaké malé turbo pro rychlý náběh (třeba z 0.6 diesela ze Smartu) souběžně s větším turbem, které by plnilo nad 2500 ot/min vyšším tlakem. Myslím, že bys mohl vše vyřešit mechanicky, žádné elektro netřeba :smt023 Záleží ale jestli tam je místo sestavit něco takovéhodle:
Obrázek

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od PetrGTV » 4.11.2013, pon 12:33

Nevím, jestli je Iveco EuroCargo nejlepší auto na blbnutí ..... :-k
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 4.11.2013, pon 12:36

ze by to VMko nad 3000 umiralo se rici neda, tam to teprve zacina :D, jako uz jsem si zvykl ze kdyz jedu pohodu, tak turbo se flaka a tlaci tak 0,3 baru, Jen kdyz tomu clovek chce nakladat tak musi clovek trochu radit a drzet to v otackach, ale jak rikam, nemam to vyladeny a chce to na tom trochu zapracovat co se tyce nabehu turba a tak :-).

no motor mam nyni venku takze muzu vymyslet, ale Bi turbo to rozhodne nebude, to je az moc slozity na to, ze se ten motor tak po 1000 Km rozpadne :-D

EDIT: Ladis muze povypravet, jak se mu s mou 75kou jelo v Buchlovskych kopcich :D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

summer1999
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 224
Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
Bydliště: Mordor
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od summer1999 » 4.11.2013, pon 13:51

Ty vole, tady se to začíná rozjíždět, VMko s TwinTurbem.. :-D :-D
Jinak u mé 2.5, která je teda upravená softem, začíná syčet turbo kolem 1800, pak je kolem 2200 náběh a lehké zatlačení do sedaček, tam se to zvyšuje do nějakých 3000 - 3500, kde bude strop, po těchto otáčkách se však stále drží a tlačí (sice už ne tak razantně) do nějakých 4700, kde přestane tlačit turbo..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od A.J.Michal » 4.11.2013, pon 14:11

me to umira uz pri 4300. 4700 to sem mel, kdyz jsem drzel na dalnici podlahu za audinou a valil jsem podle meho tacho 170, vic jsem z toho motoru nevyzdimal (2.0 TD). Ladis za mnou se 156kou mel neco pres 180, tak nevim ktere tacho keca :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: A.J.Michal - 75 TD

Příspěvek od Ladis » 4.11.2013, pon 18:04

A.J.Michal píše:ze by to VMko nad 3000 umiralo se rici neda, tam to teprve zacina :D, jako uz jsem si zvykl ze kdyz jedu pohodu, tak turbo se flaka a tlaci tak 0,3 baru, Jen kdyz tomu clovek chce nakladat tak musi clovek trochu radit a drzet to v otackach, ale jak rikam, nemam to vyladeny a chce to na tom trochu zapracovat co se tyce nabehu turba a tak :-).

no motor mam nyni venku takze muzu vymyslet, ale Bi turbo to rozhodne nebude, to je az moc slozity na to, ze se ten motor tak po 1000 Km rozpadne :-D

EDIT: Ladis muze povypravet, jak se mu s mou 75kou jelo v Buchlovskych kopcich :D
Co já, ale moja jak vedle mě furt kvičala a nadšením to rozhodně nebylo :drivers: :smt077
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti