Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No mne klima hreje aj do zadu. Urcite ked sa rozbieha tak da na plne pecky a vtedy chvilu fuci chladnejsi vzduch ale postupne sa to ohrieva a stahuje silu ofuku ale pridava n ateplote na pozadovanu hodnotu.
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
a ja nemam ani navi a mam tlacitka;-) z desiatich mi dve nefunguju-tie tlacitka su urcite rovnake na vsetkychKwaso píše:Taktiez nemam Blue&Me mam navi a mam volant s tlacitkami.
Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No tak si ho kup, vymontuj původní rádio a dej si tam obyčejné:

Tohle je výbava Holobyt+ a to slušivé handsfree a ta spousta drátů... to by mohl bejt taky příjemnej bonus

Tohle je výbava Holobyt+ a to slušivé handsfree a ta spousta drátů... to by mohl bejt taky příjemnej bonus

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Hmm, koukám že i na stříbrné rámečky výdechů klimatizace se vykašlali.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tak to jsou sluzebaky z italie z nejake flotily ne,ty ocesanejsi?
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
potreboval by som radu:
Kúpil som si Magicar autoalarm CAN BUS a chcel by som vedieť čo treba všetko zapojiť, či len CAN BUS alebo aj všetky tie carapatičky ako sú smerovky,čidlá na dverách a siréna a.t.ď.
na module CAN BUS sú ale štyri káble - šedý,zelený a dva čierne v popise píšu že treba zapojiť CAN-L a CAN-H ale už nepíšu ktorý je ktorý a už vôbec na čo sú tam dva čierne...
potom by som potreboval vedieť de je na alfe konektor CAN BUS ( viem ze dade okolo rádia)...
Kúpil som si Magicar autoalarm CAN BUS a chcel by som vedieť čo treba všetko zapojiť, či len CAN BUS alebo aj všetky tie carapatičky ako sú smerovky,čidlá na dverách a siréna a.t.ď.
na module CAN BUS sú ale štyri káble - šedý,zelený a dva čierne v popise píšu že treba zapojiť CAN-L a CAN-H ale už nepíšu ktorý je ktorý a už vôbec na čo sú tam dva čierne...
potom by som potreboval vedieť de je na alfe konektor CAN BUS ( viem ze dade okolo rádia)...
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Preeesne tak, tohle je odpoved pro Lukeeho... pochybuju, ze jsou dve verze tlacitek, ale i u nas bez B&M to ma smysl diky zabudovanemu sloutu pro sim a automatickemu hands free (coz predpokladam je zas bonus pro NAV+, co?).riprex píše:No já mám na volantu na pravém přepínání skladeb a ladění a na druhém je hlasitost, ztišení, přijetí hovoru a aktivace hlasového ovládání. Smysl to má i bez B&M protože navigace má v sobě telefon (vloží se do ní SIM a umí volat).
Ve výbavách bych hlubší smysl nehledal, spousta věcí byla na míru dle přání zákazníka.

AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahojte chlapi,
chcel som zalozit vlakno v alfe 159 na temu: " JTDm Manualna prevodovka - problem ??? " ale akosi sa vlakno zalozit nedari
takze sa opytam tu
pri studenom starte (po celej noci) sa mi na studenom volnobehu ozyva nejaky cudny pazvuk (taky nepravidelny, akoby kovovy klepot). Ked stlacim spojku (ze sa prevodovka odpoji), tak prestane, tak isto ked na studenom volnobehu (spojka hore) pridam otacky co i len o 100 (na tych 900 - 1000) tak to tiez uplne prestane. mozno po kilometri jazdy sa to ukludni a uz to nei je pocut vobec, az do dalsieho studeneho startu. Spojka zabera pekne, nie je citit ziadne sklbanie, kopance do spojky, ci nejake vibracie a to ani na studenom motore, ked to klepoce, nie je citit do spojkoveho pedala nic, ani do rychlostnej paky...tak isto aj na volnobehu, ked dam spojku do zaberu, tak auto sa pohyna bez nejakych vibracii alebo kopancov do spojky bez zvukoveho prejavu...Plny plyn na 5stupni od 1500 do 3500ot je uplne plynuly, bez pazvukov ci akehosi chvenia.
Mam AR 159 1.9 JTDm 110kW r.v. 2007 (95000km)
Dnes rano som postrehol, ze mi to tiez cvaka, ked sa spojka dostava cez bod zaberu (do zaberu)....za zimneho (LADOVEHO) motora, co necvaka vobec...postrehol som to po prejdeni 31km, ked som siel pomalinky na parkovisko a vyhodil som do neutralu, nie je to nejake hlasne, ale je to pocut...neviem, ci je to vlastnost tychto spojok
Znamy - mechanik mi povedal, ze to s najvacsou pravdepodobnostou bude chytena prevodovka - resp nejaka vola v nej...moze to byt? inac repas prevodovky je dost mastna zalezitost...
Dakujem Vam
chcel som zalozit vlakno v alfe 159 na temu: " JTDm Manualna prevodovka - problem ??? " ale akosi sa vlakno zalozit nedari

pri studenom starte (po celej noci) sa mi na studenom volnobehu ozyva nejaky cudny pazvuk (taky nepravidelny, akoby kovovy klepot). Ked stlacim spojku (ze sa prevodovka odpoji), tak prestane, tak isto ked na studenom volnobehu (spojka hore) pridam otacky co i len o 100 (na tych 900 - 1000) tak to tiez uplne prestane. mozno po kilometri jazdy sa to ukludni a uz to nei je pocut vobec, az do dalsieho studeneho startu. Spojka zabera pekne, nie je citit ziadne sklbanie, kopance do spojky, ci nejake vibracie a to ani na studenom motore, ked to klepoce, nie je citit do spojkoveho pedala nic, ani do rychlostnej paky...tak isto aj na volnobehu, ked dam spojku do zaberu, tak auto sa pohyna bez nejakych vibracii alebo kopancov do spojky bez zvukoveho prejavu...Plny plyn na 5stupni od 1500 do 3500ot je uplne plynuly, bez pazvukov ci akehosi chvenia.
Mam AR 159 1.9 JTDm 110kW r.v. 2007 (95000km)
Dnes rano som postrehol, ze mi to tiez cvaka, ked sa spojka dostava cez bod zaberu (do zaberu)....za zimneho (LADOVEHO) motora, co necvaka vobec...postrehol som to po prejdeni 31km, ked som siel pomalinky na parkovisko a vyhodil som do neutralu, nie je to nejake hlasne, ale je to pocut...neviem, ci je to vlastnost tychto spojok
Znamy - mechanik mi povedal, ze to s najvacsou pravdepodobnostou bude chytena prevodovka - resp nejaka vola v nej...moze to byt? inac repas prevodovky je dost mastna zalezitost...
Dakujem Vam
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Řešil jsem něco podobného, i když těžko soudit - musel bych slyšet, jestli je to to stejné. Také mi bylo řečeno, že to může dělat spoustu věcí - od spojky, přes ložiska v diferenciálu až po vlastní převodovku.. Bylo mi doporučeno jako první a nejlevnější řešení vyměnit olej v převodovce. Mimochodem podotýkám, že olej jsem měnil na autě - poprvé (i pro auto to bylo prve) před 35 tisícema. Když jsem ho teď u Cendlera měnil opětovně, tak vytekla tak hnusná sračka, že jsme na to oba udiveně koukali. Ale zřejmě tou první náplní došlo k vypláchnutí a teď už to bude ok. Jinak mi tam klucí dali Valvoline + Pro-long.. Musím říct, že se to o dost zlepšilo. Teď pro změnu hučí ložisko ..
Ale má po 181 tis. nárok, tak mě Sokolov koncem měsíce nemine. Alfuška dostane komplet novej předek, včetně ramen..

Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Takze sa Ti vymenou prevodoveho oleja vytratili aj pazvuky spojky / prevodovky???
ja mam teraz tiez sracku aj v motore HELIX HX7 od predchadzajuceho majitela...ale je tam len 5000km, takze v sobotu tam idem naliat normalnu SELENIU WR 5W-30 a rozmyslam aj nad vymenou prevodoveho oleja...dam tam origo tutela matryx...alebo nejaky kvalitnejsi s rovnakou viskozitou 75W85.
Inak majitel spominal, ze mu auto po vymene oleja totalne zmenilo zvuk...ze ide hlasnejsie a klepoce...takze naspat so seleniou...
inac...tu vymenu oleja v prevodovke si videl ? je tam dobry pristup?
ja mam teraz tiez sracku aj v motore HELIX HX7 od predchadzajuceho majitela...ale je tam len 5000km, takze v sobotu tam idem naliat normalnu SELENIU WR 5W-30 a rozmyslam aj nad vymenou prevodoveho oleja...dam tam origo tutela matryx...alebo nejaky kvalitnejsi s rovnakou viskozitou 75W85.
Inak majitel spominal, ze mu auto po vymene oleja totalne zmenilo zvuk...ze ide hlasnejsie a klepoce...takze naspat so seleniou...
inac...tu vymenu oleja v prevodovke si videl ? je tam dobry pristup?
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo, musím říct, že po odjezdu od Cendlera jsem neslyšel naprosto nic. Až později trochu ve vyšších otáčkách, ale to mohlo klidně být to začínající ložisko. Tak uvidím, až ho vyměním, jak se to bude jevit..
Jinak o olejích toho bylo napsáno a prodiskutováno už hodně. Je prostě jasný, že na Selenii ten motor šlape nejlíp, protože je na ní vyvíjenej. Já mám stejnou motorizaci a dávám teda Selenu 5W-40 WR a měním po 15tis km .. DPFko nemám (ale nikdy jsem to ani z tohoto důvodu neřešil - jako jestli 5W-40 nebo 30). Podle mě tam patří 5W-40 WR a basta..
Teď naposledy jsem si navíc do oleje přidal i Pro-long a veliká spokojenost!
http://www.prolong.cz/ (používám i do nafty a nemůžu si vynachválit!)
Jinak o olejích toho bylo napsáno a prodiskutováno už hodně. Je prostě jasný, že na Selenii ten motor šlape nejlíp, protože je na ní vyvíjenej. Já mám stejnou motorizaci a dávám teda Selenu 5W-40 WR a měním po 15tis km .. DPFko nemám (ale nikdy jsem to ani z tohoto důvodu neřešil - jako jestli 5W-40 nebo 30). Podle mě tam patří 5W-40 WR a basta..

Teď naposledy jsem si navíc do oleje přidal i Pro-long a veliká spokojenost!
http://www.prolong.cz/ (používám i do nafty a nemůžu si vynachválit!)
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja do nafty pridavam VIF
aj v zime a aj v lete 
je dobry pristup k prevodovke? myslim...k vypustaciemu a plniacemu miestu?


je dobry pristup k prevodovke? myslim...k vypustaciemu a plniacemu miestu?
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ako pise HonzaT 5W40 WR mam ten isty motor a mam tam toto.
A VIF davam aj ja leto zima
A VIF davam aj ja leto zima

Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Fano: tak pak už je mi to jasné. U verzí s navigací to ovládá integrovaný telefon, u verzí s Bluetooth bez navigace to ovládá telefon připojený přes Bluetooth. 

- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo, myslím, že v pohodě.. výpušťák je vespod - klasicky sundat plast pod motorem a napušťák je schovaný pod držákem na baterku:
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A este otazocka....kolko litrov je napln? na Selenia stranke pisu, ze 2,6l...vsade inte pisu o 2l naplni...
takze radsej zobrat klasicky Selenia WR 5W-40 ? Ten Pure Energy bude zbytocny?
takze radsej zobrat klasicky Selenia WR 5W-40 ? Ten Pure Energy bude zbytocny?

Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lukki: takže chceš měnit motorový olej nebo převodový?
Honza ukazuje nápušťák převodového oleje a ty se ptáš na Selenii WR 5W-40.
Pokud máš DPF, tak se doporučuje PureEnergy 5W-30. Nicméně oba oleje převyšují nároky JTDm takže chybu neuděláš.


- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Lukee: musíš jít ve vláknu hlouběji - celou dobu řešíme převodový olej kvůli pazvukům - resp. předpokládám, že snad lukki123 ví, kudy se tam leje olej do motoru..
Pro úplnost tedy:
motor - Selenia 5W-40 WR a tuším 4,7 litru
převodovka - (Předepsaná je Tutela), ale já mám Valvoline na Cendovo doporučení - tam patří 2,4 litru

Pro úplnost tedy:
motor - Selenia 5W-40 WR a tuším 4,7 litru
převodovka - (Předepsaná je Tutela), ale já mám Valvoline na Cendovo doporučení - tam patří 2,4 litru
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Menim aj prevodovy aj motorovy 
bavime sa tak paralelne o oboch typoch olejov...
motorovy chcem dat seleniu, ako som pisal, asi ten novy WR Pure Energy 5W-30 (toho ide 4,6l) a do prevodovky nalejem nejaky klasicky GL4 olej 75W85 alebo 75W90. Len neviem, ze kolko litrov ddo prevodovky....ci 2,6 alebo 2

bavime sa tak paralelne o oboch typoch olejov...
motorovy chcem dat seleniu, ako som pisal, asi ten novy WR Pure Energy 5W-30 (toho ide 4,6l) a do prevodovky nalejem nejaky klasicky GL4 olej 75W85 alebo 75W90. Len neviem, ze kolko litrov ddo prevodovky....ci 2,6 alebo 2

Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Na ten "novej" 5w-30 bych se upřímně vy... to má bejt nějakej ten longlife. 5w40 je dle mého lepší 

Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak 5W -30 je novsi, splna, myslim, novsiu normu C, co je pre FAP systemy dobre 
a longlife, nelonglife olej...ja menim stale po 10 000km, takze je to tak jedno
skusim ten prevodovy olej vyliat a dat novy, mohlo by to pomoct...potom neviem, co budem robit, ked to nepomoze
[-o<

a longlife, nelonglife olej...ja menim stale po 10 000km, takze je to tak jedno

skusim ten prevodovy olej vyliat a dat novy, mohlo by to pomoct...potom neviem, co budem robit, ked to nepomoze

Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lukki123 jestli máš DPF, tak tam dej WR Pure Energy 5W-30.
Ten olej je šetrnější k DPF a nezanáší se tolik.
Pokud plánuješ DPF odstaňovat tak stačí 5W-40.
Ten olej je šetrnější k DPF a nezanáší se tolik.
Pokud plánuješ DPF odstaňovat tak stačí 5W-40.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Je to 2007, DPF by tam malo byt
a odstranenie...neviem, mozno ano...ale nalejem tak ci tak 5W30 
uz je objednany spolu s filtrom a Prevodovym TUTELA MATRYX 75W85...nalejem tam 2,4l ako mi tu bolo doporucene
dufam, ze sa to polepsi a nemam s prevodovkou ani spojkou nic


uz je objednany spolu s filtrom a Prevodovym TUTELA MATRYX 75W85...nalejem tam 2,4l ako mi tu bolo doporucene

dufam, ze sa to polepsi a nemam s prevodovkou ani spojkou nic

Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW, 2007, black
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak dneska jsem si sedl do auta s laptopem (hlavně kvůli mým problémům s výměnou čtečky) a když už jsem to zkoušel, tak jsem zkusil i diagnostiku klimatizace a testy akčních členů. Klapky na mixování vzduchu dozadu se evidentně hýbou - motorky jedou, ale ukazatel naklopení se hýbal jen od 0% do 33%. Nevíte někdo jestli je to normální a nebo v tom mám hledat právě tu závadu? Pokud by to normální bylo, pak bych to musel rozebrat a podívat se na problém hlouběji. Ani nevím, kde přesně ta klapka je, ale už teď to vidím na kompletní rozebrání palubní desky a středové konzole 

- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lukki123 :
Selenie WR 5W-30 pokud máš DPF
Selenie WR 5W-40 auto bez DPF
Objem 4,6L
převodovka objem 2,4L
Selenie WR 5W-30 pokud máš DPF
Selenie WR 5W-40 auto bez DPF
Objem 4,6L
převodovka objem 2,4L
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti