opravit nebo vymenit?

jakubh

Příspěvky: 8
Registrován: 3.9.2011, sob 17:22

opravit nebo vymenit?

Příspěvek od jakubh » 18.4.2012, stř 08:51

Zdravim,

mam 1.6TS ve 147, vcelku chvili (od listopadu), sam jsem najel jen 6000km. Pozoroval jsem, ze zere olej, nedavno se k tomu pridalo obcas "Motor System Failure". Zajel jsem k mechanikovi a verdikt - olej tece po stenach valcu, motor je vybehanej. Oprava by byla prebrus+vymena pistu, cenovy odhad 28k (au!).

Premyslim, jestli do takove opravy jit nebo tam dat druhy motor? Auto se mi uplne prodavat nechce, jednak bych na prodeji dost tratil (a nemam moral tu zavadu zatajit), jednak je jinak v kondici, v listopadu po koupi jsem delal rozvody, opravovalo se servo...

Rad bych slysel druhy nazor, co byste delali vy?

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od PetrGTV » 18.4.2012, stř 09:05

za sebe řikám, že bych ten motor udělal, protože bych se bál že když koupim jinej aregát tak to bude to samý .....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Petr147 » 18.4.2012, stř 09:55

zas funkční motor koupí za polovinu a může před nákupem zkouknout tlaky, vačky, kliku... "Motor System Failure" znamena obecnou chybu motoru, diagnostika by ti napsala něco bližšího, třeba je to jenom mrtvá cívka a jestli ten motor nejezdil špatně, tak by jsis toho ani nevšim... Twinsparky žerou olej konstrukčně, mají ostřik olejem (nevím čeho v motoru a nechci kecat)

ten motor je už rozdělaný? chtělo by to načíst chybu a pak pokračovat... co tam bylo za olej?

jakubh

Příspěvky: 8
Registrován: 3.9.2011, sob 17:22

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od jakubh » 18.4.2012, stř 10:10

TS sice olej zerou, ale me to zralo 1l/1000..a to uz neni normal, ackoliv to manual tvrdi. Lil jsem tam Selenii, nevim co tam daval frajer prede mnou, ale koupil jsem to se serviskou..takze to, co mu davali v Mnichove v AR servisu.

Novej motor (teda vypranej v perwollu) cca 15k, vymena udajne 4k..takze jsem na 19, ale jak rikal PetrGTV, za pul roku muzu resit tentyz problem.

Na diagnostice to bylo, nevim presne jaka tam byla chyba motoru, ale chlapik rikal, ze to souvisi s touhle zavadou.

Motor predtim jel slusne, jednou, zrovna ted v patek kdyz jsem jel do servisu se mi stalo ze po pridani jakoby nemel tah...
AR 147, 1.6TS 77kW, vz. 2003

vavrusam
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
Bydliště: Pariz
Kontaktovat uživatele:

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od vavrusam » 18.4.2012, stř 10:46

Tratit na tom budeš tak jako tak, jestli máš to auto rád tak bych ten motor udělal.
Ale dal bych to rozhodně někomu kdo TS zná :) Ale pak zas je otázka když už bude motor venku tak už by to chtělo udělat i hromadu dalších věcí, začarovaný kruh :-D
Petr147 píše:Twinsparky žerou olej konstrukčně, mají ostřik olejem (nevím čeho v motoru a nechci kecat)
Ostřik hlavy pístu kvůli chlazení.
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Petan » 18.4.2012, stř 10:52

Teď jsem byl u situace, kdy motor měl podobné známky opotřebení (ostatně i na naší 1.6 jsou) a motor se nechal dělat. Po poskládání se zjistilo, že je přidřené olejové čerpadlo, které dávalo slabý tlak to mělo za následek opětovné přidření a teď je otázkou jak se mechanik dohodne s majitelem. To jen krátce k situaci, které jsem byl svědkem.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Kůrkyn » 20.4.2012, pát 10:53

když se bude dělat výbrus, tak je potřeba udělat aj repasi hlavy a klikovky. Píst na 1.6 stojí 3,5 tis. Ale jako takováhle celková GO motoru je fakt šrumec finanční, ale stojí to za to. 28 je ale malej rozpočet.

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 01:07

Jakubh: ako si sa nakoniec rozhodol? 28k by ta vysiel len vybrus valcov a nove piesty ci komplet GO motora?

Ja riesim tento isty problem. Kupil som pred viac ako mesiacom 147dmicku, 1.6 TS 88kW a tiez mi to zere olej. Dokonca aj viac ako 1L na 1000km.
Ked som auto chcel vratit kvoli tejto skrytej zavade, tak sa mi to nepodarilo. Jedina moznost je sudit sa, ale to je na dlhe lakte. Mozne az 2 rocne sudne prietahy sa mi nechce riesit. A tie nervy okolo toho...
Takze mi zostalo auto ktore zere olej... Chcel by som ho dat dokopy, ale netusim kolko by ma vysla komplet GO motora, kedze piestne kruzky a ventily nebudu to jedine co treba vymenit. Mate niekto o tejto cene nejaky prehlad?

V pripade kupi zanovneho motora asi tazko odhalim ci je OK alebo KO, ci?
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Petr147 » 2.5.2012, stř 07:25

no vzhledem k tomu, že máš najeto přes 300tis, tak bych fakt asi hledal jinej motor, on každý TwinSpark žere olej, sice né moc, ale jde to poznat

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Danni » 2.5.2012, stř 11:09

tak nie je to az taka palka za new motor
http://www.fiatdily.cz/alfa-romeo-147-1 ... sti-motor/
aj ked nesuhlasim s Petrom... ja by som ten stary pretesnil a mozno sa dozije aj 600tis.
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 13:19

Danni: Vdaka za link na motor. Volal som tam, ale nevedia mi povedat kolko ma ten motor nabehane. Osobne sa na neho ist pozriet nemozem, nakolko firma sidli az pri Prahe. Co je hodne daleko. Poslat mi to vedia a aj je na to zaruka, ale ked to dam nahodit do auta, to je tak 200eur a zistim ze to zerie taktiez olej, tak zasa demontaz, odoslanie do Prahy. Predrazi sa to...

Do GO by som siel pokial by som vedel aspon pribliznu cenu komplet GO a taktiez keby poznam niekoho kto ma s TS skusenosti. V tomto smere by som si dal rad od vas poradit. :diky
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 13:22

Este dalsia otazocka. Do tej mojej alfi 147 musi ist presne kodove oznacenie motora alebo tam mozem pripadne zhanat aj starsi motor s hlinikovym krytom a nie plastovym ako tam mam teraz?
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Petr147 » 2.5.2012, stř 14:28

i kopletně zgenerálkovanej motor ti bude žrát olej, má ostřik hlavy pístu oleje, stejně jako ///M motory od BMW... je to prostě konstrukčně... samo, že né tolik, ale budeš tam dolívat... osobně při jízdě po městě nedolívám skoro noc, ale na dálnici si docela cucne...

s těma starýma motorama bude jenom bordel, může být jiná elektronika, jsou tam jinak katy... můžou být jinak hadice... bude to bastl a neprojde stk... kolik jsi za to auto dal?

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 16:38

Petr147 píše:i kopletně zgenerálkovanej motor ti bude žrát olej, má ostřik hlavy pístu oleje, stejně jako ///M motory od BMW... je to prostě konstrukčně... samo, že né tolik, ale budeš tam dolívat... osobně při jízdě po městě nedolívám skoro noc, ale na dálnici si docela cucne...

s těma starýma motorama bude jenom bordel, může být jiná elektronika, jsou tam jinak katy... můžou být jinak hadice... bude to bastl a neprojde stk... kolik jsi za to auto dal?

hm, tak to je smutne ze aj po generalke to zere olej. auto ma stalo 2000 eur.
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od PetrGTV » 2.5.2012, stř 16:42

1200 Eur je GO motoru ..... :smt056 :-({|=
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od zde. » 2.5.2012, stř 16:59

GaLaXy17 píše:hm, tak to je smutne ze aj po generalke to zere olej. auto ma stalo 2000 eur.
Ještě smutnější je, když si někdo nezjistí základní vlastnosti auta a po pořízení si na ně stěžuje. Jinak situaci s motorem nezávidím, zeptej se Kůrkyna co by obnášela generálka, nebo u p. Michalce.
33

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Petr147 » 2.5.2012, stř 17:35

GaLaXy17 píše:
Petr147 píše:i kopletně zgenerálkovanej motor ti bude žrát olej, má ostřik hlavy pístu oleje, stejně jako ///M motory od BMW... je to prostě konstrukčně... samo, že né tolik, ale budeš tam dolívat... osobně při jízdě po městě nedolívám skoro noc, ale na dálnici si docela cucne...

s těma starýma motorama bude jenom bordel, může být jiná elektronika, jsou tam jinak katy... můžou být jinak hadice... bude to bastl a neprojde stk... kolik jsi za to auto dal?

hm, tak to je smutne ze aj po generalke to zere olej. auto ma stalo 2000 eur.
Smutné je hlavně to, že si kupuješ auto podle vzhledu, koupíš vylítanou hnujdu a pak se divíš... Ten motor má ještě závodní kořeny a původně je z doby, kdy znamenala koupě sportovního auta fakt, že člověk musel občas dolít olej, vyměnit hromadu ramen... z 1.6 v té době netahal nikdo tolik kW... VW byl někde u 55...proto je tam ten ostřik hlavy pístu a proto logicky bere olej... to si koupí lidi, co o tom nic neví a pak všude chodí a nadávají na AR, jakej že je to šrot...

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 22:12

zde. píše:
GaLaXy17 píše:hm, tak to je smutne ze aj po generalke to zere olej. auto ma stalo 2000 eur.
Ještě smutnější je, když si někdo nezjistí základní vlastnosti auta a po pořízení si na ně stěžuje. Jinak situaci s motorem nezávidím, zeptej se Kůrkyna co by obnášela generálka, nebo u p. Michalce.
Vies ono ked to kupujes cez znamych a je ti povedane ze je auto ok, tak nemas dovod pochybovat. Teraz som uz aj ja mudrejsi. Ale hold auto uz mam v takom stave v akom je a nic s tym nespravim.
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 22:15

Petr147 píše:
GaLaXy17 píše:
Petr147 píše:i kopletně zgenerálkovanej motor ti bude žrát olej, má ostřik hlavy pístu oleje, stejně jako ///M motory od BMW... je to prostě konstrukčně... samo, že né tolik, ale budeš tam dolívat... osobně při jízdě po městě nedolívám skoro noc, ale na dálnici si docela cucne...

s těma starýma motorama bude jenom bordel, může být jiná elektronika, jsou tam jinak katy... můžou být jinak hadice... bude to bastl a neprojde stk... kolik jsi za to auto dal?

hm, tak to je smutne ze aj po generalke to zere olej. auto ma stalo 2000 eur.
Smutné je hlavně to, že si kupuješ auto podle vzhledu, koupíš vylítanou hnujdu a pak se divíš... Ten motor má ještě závodní kořeny a původně je z doby, kdy znamenala koupě sportovního auta fakt, že člověk musel občas dolít olej, vyměnit hromadu ramen... z 1.6 v té době netahal nikdo tolik kW... VW byl někde u 55...proto je tam ten ostřik hlavy pístu a proto logicky bere olej... to si koupí lidi, co o tom nic neví a pak všude chodí a nadávají na AR, jakej že je to šrot...
Medzi ludmi je kopec podvodnikov. Ja som dovercivy a cestny typ cloveka a zial stal som sa obetou podvodu. To ze auto zerie olej je fakt, vobec ma to neudivuje. Zavodny-nezavodny motor, ale snad 1liter a viac na 1000km by to zrat nemalo.
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 22:17

PetrGTV píše:1200 Eur je GO motoru ..... :smt056 :-({|=
a kde u koho? to je praca aj suciastky?
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Petr147 » 2.5.2012, stř 22:21

on nemusí být motor na odpis, najdi si v okolí někoho, kdo se vyzná v italech a nevytáhne z tebe zbytečně mraky peněz za věci, co nejsou potřeba... Tady bych ti doporučil Kůrkyna, ale je to střed ČR a ze Slovenska to máš hodně daleko... ono to může být nějaké gufero nebo jiná sranda a dalo by se to opravit za pár korun, nemusí to být zralé na kompletní generálku... jen se do toho musí podívat někdo, kdo tomu rozumí...

GaLaXy17
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Registrován: 26.3.2012, pon 16:11

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od GaLaXy17 » 2.5.2012, stř 22:55

Petr147 píše:on nemusí být motor na odpis, najdi si v okolí někoho, kdo se vyzná v italech a nevytáhne z tebe zbytečně mraky peněz za věci, co nejsou potřeba... Tady bych ti doporučil Kůrkyna, ale je to střed ČR a ze Slovenska to máš hodně daleko... ono to může být nějaké gufero nebo jiná sranda a dalo by se to opravit za pár korun, nemusí to být zralé na kompletní generálku... jen se do toho musí podívat někdo, kdo tomu rozumí...
Tak toto by bol najlepsi scenar pokial by to boli len nejake malickosti avsak ziadneho specialistu do alf nepoznam. Zatial som skusal tri servisy.

Servis 1: Ten sa specializuje na bmw, mercedes, porsche. Tam som pochodil tak, ze za diagnostiku odomna chcu 100 eur. Povedali mi ze nemam kupovat iny motor, ze to moze byt len malickost, ale ked to otvoria moze to byt napokon aj investicia do 1500eur. Bal som sa to auto dat robit tam, nakolko 1500 eur na opravy nemam a to uz by som radsej zvolil variantu nejakeho menej vybehaneho motora z vrakoviska ako davat kopec penazi za opravu mojho.

Servis 2: Vybavoval som len telefonicky. Je to znamost. Mechanik sa venoval 10 rokov talianskym autam. Ked som mu povedal aky mam problem, hned sa spytal kolko ma auto km. Tak som mu povedal ze 300tisic a na to len zhrozene povedal aby som auto okamzite predal a neinvestoval don ani korunu. Lebo ze ten motor je uz vybehany a vraj tam treba vymenit vsetko. Popisoval mi to na priklade ze ked sa vymenia piestne kruzky a unormalnia sa tlaky vo valcoch (zatial neviem ake su tam) a nespravim aj loziska na klukovke, tak odide klukovka. Proste ze vsetko so vsetkym suvisi. Zhrunutie je take ze predat ked uz sa to vratit okrem sudu neda.

Servis 3: Tiez vybavovany telefonicky. Chlapik mi povedal, ze ked ma auto 300tis a zere cez 1l na 1000km, nech si radsej zozeniem iny motor a tento moj neriesim, ze ma to vyjde lacnejsie.

Takze som z toho domotany. Kazdy z tych mojich oslovenych servisov odporuca nieco ine. Nechcem byt pokusny kralik a zarobene eura vyhadzovat do vzduchu. Neviem co robit... :smt089
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Danni » 2.5.2012, stř 23:49

netecie ti z motora olej? podla mna ak chybaju tlaky vo valcoch tak to dam spravit a zeby klakla klukovka tak to nemyslim nie je to 2.0 ale kazdopadne by som asi skor pohladal druhy motor s rovnakym kodom motora a vymenil si to aj doma
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 908
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od hno3 » 3.5.2012, čtv 18:03

co je to zas za kec, že ostřik dna pístu olejem má vliv na spotřebu oleje.. to je věc kterou má v dnešní době 90% motorů....

2l motory (přesněji fiatí legendární DOHC) od Aurelia Lamprediho ostřik zpočátku neměly (pak dle výkonu/přeplŇování měli neměly a olej nežraly..)

to samý jakejkoliv motor s ostřikem pístu - ten tam zpočátku byl kvůli chlazení dna pístu -spíš jako pojistka proti detonačnímu spalování (čím teplejší spalovák, tím větší náchylnost), ale zkušenosti potvrdily to že to zas takovej efekt nemá -ani u extrémních přestaveb kdy se mačká 1000HP+ z 2L....

v dnešní době to je spíš fíčura, která pomáhá zlepšit emise při studeným startu, tím že se skoro okamžitě po startu kdy jsou emise nejvyšší utěsní spalovák zespodu a sníží tím profuk a emise...

Taky to má efekt na životnost motoru - vyndejte si někdy takovou trysku ostřiku z bloku a foukněte do ní...
Pokud pujde profoknout hubou, má dost značný vliv na pokles tlaku oleje na důležitých mazacích místech- je v ní totiž ventilek (pružinka s kuličkou) kterej by měl otevřít od určitýho tlaku (zpravidla 1,5-2bar pro dobrý mazací tlak i na rozpáleným oleji na volnoběh).

Realita je však smutná, že 3 ze 4 trysek jdou profouknout pusou a podle toho ty motory taky vypadaj - na volnoběh mažou o několik barů méně než by mohli s Ok tryskama... tyhle trysky jsou u DOHC a TS motorů na hlavní mazací galerii přivádějicí olej k hlavním ložiskům, tak si asi představíte, když nám 1 až 4 x1,5mm dírou utíká při cestě k hlavním šálám tlak... někdy pomůže jejich řádné propláchnutí a lázeň v acetonu, kterej rozpustí veškerý sajrajty.. někdy pomůžejen výměna...

samozřejmě konstrukční řešení těhto trysek je různé -DOHC fiati měli 4 varianty - žádnej ostřik (prehistorický motory kolem r. 70-80, ostřik z ojnic (dírky u velkýho oka, nebo tryskou z hlavních ložisek bez regulace (cca 1mm trubička) - NA/Turbo motory), nebo jako to má TS motor tryskou na bloku na hlavní galerii.. ve všech případech nasměrováno na sací stranu pístu... některý motory maj externí potrubí přímo od čerpadla bez žádný reglace ( cosworth YB), nebo na hlavních ložiskách s ergulací (FIRE 16v)...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: opravit nebo vymenit?

Příspěvek od Jans » 4.5.2012, pát 23:58

galaxy: odpojil si? Mám sice jtd ale riešil som podobný problem, prestal po výmene piestnych kurzkov. Určite nič nepredávji, už len to že nabehal 300km, sveci o dobrej starostlivosti alebo predchádzajúcej generalke. Veľa stastia a este viac kilomerov.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host