problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Ahojte,
mám taký problém s alfou, menil som sviečky, pretože zle štartovalo a chod auta bol hrozný,
vynechávali valce a dusilo motor, pred tým som ešte prečistil celu vzduchotechniku a vstrekovanie paliva a chod už bol normálny až na to štartovanie a jazdu za studena, pred víkendom som vymenil sviečky a štartovanie je normálne ako má byť..ale:
na volnobehu mi vynecháva minimálne jeden valec a auto sa trasie, a to iste robí až do cca 3000otáčok..potom už je všetko v poriadku. ked jazdím v malých otáčkach tak pri zoslapnuty plynu trasie auto a nejdu všetky valce až hore nad 3000 otacok už všetky palia ako majú...čo to môže byť?
ja osobne si myslím že je to nejaka zapalovacia cievka teda minimálne jedna..a na tom volnobehu smrdi nespaleny benzin až do tých 3000cca ..potom ako sa chytia vsetky valce už nepáchne z výfuku..
mám taký problém s alfou, menil som sviečky, pretože zle štartovalo a chod auta bol hrozný,
vynechávali valce a dusilo motor, pred tým som ešte prečistil celu vzduchotechniku a vstrekovanie paliva a chod už bol normálny až na to štartovanie a jazdu za studena, pred víkendom som vymenil sviečky a štartovanie je normálne ako má byť..ale:
na volnobehu mi vynecháva minimálne jeden valec a auto sa trasie, a to iste robí až do cca 3000otáčok..potom už je všetko v poriadku. ked jazdím v malých otáčkach tak pri zoslapnuty plynu trasie auto a nejdu všetky valce až hore nad 3000 otacok už všetky palia ako majú...čo to môže byť?
ja osobne si myslím že je to nejaka zapalovacia cievka teda minimálne jedna..a na tom volnobehu smrdi nespaleny benzin až do tých 3000cca ..potom ako sa chytia vsetky valce už nepáchne z výfuku..
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
no vyzera to aj na vahu vzduchu preverit
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
váha vzduchu sa takto nechová...mam skusenost aj so zlou vahou a nie jednou :/.. ja by som to videl na nejaku tu cievku predsa len tie nove sviecky davaju tomu zabrat..ono som to pocitoval pred tym uz ale na nove sviecky uz je to ozaj vyrazne...
ako som tie sviecky dal tak auto ide plynule do otacok ako ma..len do 3000 nie na vsetky valce...
ako som tie sviecky dal tak auto ide plynule do otacok ako ma..len do 3000 nie na vsetky valce...
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
tak moze byt... a nie je niektori pripajaci konektor sviecky biely?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
to neviem to som nepozeral..už som na to nemal cas..musel som do nemecka..ale to by mi mechanik povedal keby to bolo nieco viditelne...ale tie cievky nekontroloval...ešte by som potreboval spravit diagnostiku v okolo ziaru nad hronom..len neviem to robi do kelu..ked pridem o mesiac domov tak popozeram najskor tie kable kadeake....fakt neviem ..ale len si myslim ze to su cievky podla priznakov a vsetko ostatne je už ošetrene a vylucene v podstate...
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Pripajam sa tiez mi to robi.. Po starte trase auto a ide prvyh par sto metrov ako bez vykonu potom sa zrazu zoberie a uz ide normalne....len na studeno. Napada ma vaha vzduhu. Sviecky mam nove spravne
Odoslané z môjho GT-I9100G
Odoslané z môjho GT-I9100G
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG )
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Vyndej všechny svíčky a zkontroluj jestli mají všechny stejný odtrh(jestli není kleplá) je to dost častej problém... Stačí aby jsi ji někde jen trošku klepnul a je to v pr...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
ASi bude dost záležet i na tom JAKÝ SVÍČKY do JAKÝ KONKRÉTNÍ MOTORIZACE jsi dal--nějak to v tom příspěvku nevidím.., bez toho je to v rovině pouhých dohad :-)
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Dal som denso iridium IK20, ale uz mám s nimi skusenost v tomto motore...neviem či to moze byt len tou vymenou sviecok..ale auto bolo problemove aj pred nou..len tie nove sviecky to zvyraznuju a dost razne..
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Co byla minulá sada /která fungovala bez problémů / zač..?
nevím proč nedat klasiku NGK PFR6B, s těma nejsou sebemenší poblémy, cena NGK vyšší není..
Ona Alfa je na svíčky obecně dost citlivá..a Denso to doporučuje i do některých TS, myslím že je to trochu podceněné--dost aut si to nechá líbit, Alfy ne..
třeba do TS 2,0 patří velká NGK BKR6EKPA a nejde jí jednoduše zaměnit za svíčku z 2.5 V6 čili NGK PFR6B
Přitom DENSO pere IK20 do obou typů motorů../166 2.0 TS a 166 2.5 V6,3.0V6 /to bývá pro Alfu problematický přístup.., většinou to sice jede, ale nic moc..
Proč laborovat, když ve výsledku to zase žádná pecka v Alfě není..
nevím proč nedat klasiku NGK PFR6B, s těma nejsou sebemenší poblémy, cena NGK vyšší není..
Ona Alfa je na svíčky obecně dost citlivá..a Denso to doporučuje i do některých TS, myslím že je to trochu podceněné--dost aut si to nechá líbit, Alfy ne..
třeba do TS 2,0 patří velká NGK BKR6EKPA a nejde jí jednoduše zaměnit za svíčku z 2.5 V6 čili NGK PFR6B
Přitom DENSO pere IK20 do obou typů motorů../166 2.0 TS a 166 2.5 V6,3.0V6 /to bývá pro Alfu problematický přístup.., většinou to sice jede, ale nic moc..
Proč laborovat, když ve výsledku to zase žádná pecka v Alfě není..
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
No ono bolo to problemove aj pred vymenou sviecok ale vyrazne to take nebolo...mam este origo sadu sviecok tebou zmienovane ktore patria do toho motora..
tak este ich skusit hodit do auta.a budem vidiet...
tak este ich skusit hodit do auta.a budem vidiet...
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Zkontroval bych cívky--a dal ty svíčky, co jsou v tomhle motoru osvědčen/radši nový, na ebay nestojej ránu..
http://www.ebay.co.uk/itm/6x-NGK-PLATIN ... 3a4cb1613b
takže když zapalování jako takový bude OK, sichr,chce to aspoň isopropylalkoholem vzít váhu vzduchu.., protože ta je taky podezřelá.., lambda je jaká?
http://www.ebay.co.uk/itm/6x-NGK-PLATIN ... 3a4cb1613b
takže když zapalování jako takový bude OK, sichr,chce to aspoň isopropylalkoholem vzít váhu vzduchu.., protože ta je taky podezřelá.., lambda je jaká?
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
lambda bude ko..ale mam novu to by nebol problem, vahu vzduchu som cistil, tá by mala byť ok..a vyskusam tie moje pouzivane sviecky mam ich doma si rok, len pozriem odtrh a hodim ich tam, nebudem zbytocne vrazat do sviecok ak to nebude nimi..
skor ma zaujimaju tie cievky ako su na tom..o mesiac ked budem doma tak uvidim...
skor ma zaujimaju tie cievky ako su na tom..o mesiac ked budem doma tak uvidim...
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
ešte ma tak napadlo...nemoze byt problém odtrh sviečok? original ngk maju 0,7 mm..a tieto denso ik20 majú až 1,1mm
je možné, že tam bolo treba nastaviť odtrh?? možno preto to robí takéto problémy...či?
je možné, že tam bolo treba nastaviť odtrh?? možno preto to robí takéto problémy...či?
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Nerozumim tomu, proč má někdo neustále potřebu laborovat s věcma, který do toho auta nepatřej... Oleje, svíčky, kola....
Mají tam být NGK, tak se pak nediv, že to nefunguje...
Mají tam být NGK, tak se pak nediv, že to nefunguje...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Hampice :Nerozumim tomu, proč má někdo neustále potřebu laborovat s věcma, který do toho auta nepatřej..
Tak tuhle otázku si taky kladu pořád dokola...
.......................
ivo9007:ešte ma tak napadlo...nemoze byt problém odtrh sviečok? original ngk maju 0,7 mm..a tieto denso ik20 majú až 1,1mm
No "milý Watsone"..., přihořívá--ale pořád je to jenom "půl pravdy"..
Ono jde o to, že svíčka má víc klíčovejch parametrů-, kromě dalších i tzv. "teplotu"-některý motory v určitým režimu potřebujou tzv."studenější svíčku" jiný naopak tzv."teplou"
Parametr "teploty svíčky" souvisí s typem elektrody, a lidově řečeno
hloubkou, kterou má elektroda ve spalováku s izolátorem a jak velká je ta část bez něj.., když tohle pose.eš u mizernýho výrobce, /což naštěstí není případ Densa/může se i po nějaký době provozu ev."vypálenej izolátor" drobit do prostoru činnosti pístu a keramika není celkem vzato moc dobrý "mazivo"
Chce si o tom trochu přečíst než začneš laborovat....půlka problémů zmizí..nebo se spíš ani neobjeví..
když seřídíš odtrh na rozumnou velikost aspon těch pro Alfu 0,8 nebo-chce to zkusit--, většina problémů vymizí..
Tak tuhle otázku si taky kladu pořád dokola...
.......................
ivo9007:ešte ma tak napadlo...nemoze byt problém odtrh sviečok? original ngk maju 0,7 mm..a tieto denso ik20 majú až 1,1mm
No "milý Watsone"..., přihořívá--ale pořád je to jenom "půl pravdy"..
Ono jde o to, že svíčka má víc klíčovejch parametrů-, kromě dalších i tzv. "teplotu"-některý motory v určitým režimu potřebujou tzv."studenější svíčku" jiný naopak tzv."teplou"
Parametr "teploty svíčky" souvisí s typem elektrody, a lidově řečeno
hloubkou, kterou má elektroda ve spalováku s izolátorem a jak velká je ta část bez něj.., když tohle pose.eš u mizernýho výrobce, /což naštěstí není případ Densa/může se i po nějaký době provozu ev."vypálenej izolátor" drobit do prostoru činnosti pístu a keramika není celkem vzato moc dobrý "mazivo"
Chce si o tom trochu přečíst než začneš laborovat....půlka problémů zmizí..nebo se spíš ani neobjeví..
když seřídíš odtrh na rozumnou velikost aspon těch pro Alfu 0,8 nebo-chce to zkusit--, většina problémů vymizí..
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Pořád si ale myslím, než si něco studovat, je lepší otevřít manuál a nainstalovat typ svíce, kterej je v manuálu popsán. Netvrdim, že v mnohých případech neexistují lepší varianty, než udává výrobce, ale to už pak chce právě to studium...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Jo jo, nedělat si to zbytečně /kur.va/ složitý-..když o tom nechci nic vědět, dávám to co tam doporučuje výrobce ..a nemůžu udělat chybu..
.....jenže-- asi je to bohužel ta moudrá životem tvrdě získaná "pokora pokročilých" kterou nedostal nikdo zadarmo, ke který člověk musí přes ty divadelní etudy následných anabází svých neuvážených rozhodnutí dojít--jakési "zbystření rozumu "
nekomplikovat si život zbytečně když mě k tomu nic nenutí--i tak se po.ere těch věcí až dost..
.....jenže-- asi je to bohužel ta moudrá životem tvrdě získaná "pokora pokročilých" kterou nedostal nikdo zadarmo, ke který člověk musí přes ty divadelní etudy následných anabází svých neuvážených rozhodnutí dojít--jakési "zbystření rozumu "
nekomplikovat si život zbytečně když mě k tomu nic nenutí--i tak se po.ere těch věcí až dost..
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
To ja o sviečkach tieto veci viem, a IK20 doporučuje samotne Denso do toho motora a mám s touto sviečkou kladnú
skúsenosť z minulosti, takže sa nejedná o laborovanie ale o to, že v tomto prípade mechanik nenastavil odtrh, nakoľko
si myslel, že už tam správny odtrh je.
z toho teda vypliva, že predbežne je to vyriešené ..už to túto chybu napraviť a verím, že ten chod motora bude taký,
aký má byť.
a ešte uvediem dovod prečo iridova sviečka denso: možno neuverite ak nemáte skúsenosť, ale zvuk busso motora
je o dosť krásnejší a silnejší..pomaly ako keby to bolo V8 s touto sviečkou..
skúsenosť z minulosti, takže sa nejedná o laborovanie ale o to, že v tomto prípade mechanik nenastavil odtrh, nakoľko
si myslel, že už tam správny odtrh je.
z toho teda vypliva, že predbežne je to vyriešené ..už to túto chybu napraviť a verím, že ten chod motora bude taký,
aký má byť.
a ešte uvediem dovod prečo iridova sviečka denso: možno neuverite ak nemáte skúsenosť, ale zvuk busso motora
je o dosť krásnejší a silnejší..pomaly ako keby to bolo V8 s touto sviečkou..
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
řekl bych že odtrh se nenastavuje,jen se da sklepnout:-).
ivo9007 píše:To ja o sviečkach tieto veci viem, a IK20 doporučuje samotne Denso do toho motora a mám s touto sviečkou kladnú
skúsenosť z minulosti, takže sa nejedná o laborovanie ale o to, že v tomto prípade mechanik nenastavil odtrh, nakoľko
si myslel, že už tam správny odtrh je.
z toho teda vypliva, že predbežne je to vyriešené ..už to túto chybu napraviť a verím, že ten chod motora bude taký,
aký má byť.
a ešte uvediem dovod prečo iridova sviečka denso: možno neuverite ak nemáte skúsenosť, ale zvuk busso motora
je o dosť krásnejší a silnejší..pomaly ako keby to bolo V8 s touto sviečkou..
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
V rusku se tomu tak řiká
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
kamarád,co spravuje italy,tak taky doporučuje do bussa densa oproti NGK
*********************************************
Zatím mám poloBAN,takže asi tak
*********************************************
Zatím mám poloBAN,takže asi tak
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
Tak asi je rozdíl, když někdo přesně ví co dělá a proč NEBO když tam někdo šoupne svíčku s odtrhem 1,1 a pak sem píše, že mu to působí problém..
DÁT TO CO RADÍ VÝROBCE AGREGÁTU je vždycky sichr a nahrazovat pouze když vím, CO TO Má PŘESNĚ DĚLAT..
Nikdy není jen jedna možnost--ALE DOPORUČENÍ VÝROBCE AGREGÁTU JE pro dochytání agregátu SICHR..
POKUD NEVÍM NIC přesnýho O TEPLOTĚ SVÍČKY A KAM JAKOU DÁT, TAK JE ASI BLBOST TO ZKOUŠET na motoru, kterej není ve standart stavu..
SVÍČKA NA OKRUH SE NEHODÍ NA PŘÍMĚSTSKÝ POSKAKOVÁNÍ..NAPŘÍKLAD
JAKO ZVUK ASI NENÍ DŮVOD PRO DOSPĚLÝ..TO JE PRO DĚTI CO SI HRAJOU A NECHÁPOU
JAK TO OVLIVŇUJE CHOD AGREGÁTU--PAK TADY ODPOVĚĎ JE ABY SNAD RADŠI
POŘEŠIL NEJDŘÍV LAMBDU, VÁHU A DALŠÍ REGULAČNÍ ČIDLA--NEJDŘÍV BY TO MĚLO MÍT BEZCHYBNEJ CHOD A POTOM MŮŽE KDYŽ CHCE LABOROVAT A SLEDOVAT ÚČINKY--JINAK JE TO NA PALICI, FAKTORŮ PROČ TO NEMÁ STANDARD PROJEV
JE POTOM PŘÍLIŠ MOC..
DÁT TO CO RADÍ VÝROBCE AGREGÁTU je vždycky sichr a nahrazovat pouze když vím, CO TO Má PŘESNĚ DĚLAT..
Nikdy není jen jedna možnost--ALE DOPORUČENÍ VÝROBCE AGREGÁTU JE pro dochytání agregátu SICHR..
POKUD NEVÍM NIC přesnýho O TEPLOTĚ SVÍČKY A KAM JAKOU DÁT, TAK JE ASI BLBOST TO ZKOUŠET na motoru, kterej není ve standart stavu..
SVÍČKA NA OKRUH SE NEHODÍ NA PŘÍMĚSTSKÝ POSKAKOVÁNÍ..NAPŘÍKLAD
JAKO ZVUK ASI NENÍ DŮVOD PRO DOSPĚLÝ..TO JE PRO DĚTI CO SI HRAJOU A NECHÁPOU
JAK TO OVLIVŇUJE CHOD AGREGÁTU--PAK TADY ODPOVĚĎ JE ABY SNAD RADŠI
POŘEŠIL NEJDŘÍV LAMBDU, VÁHU A DALŠÍ REGULAČNÍ ČIDLA--NEJDŘÍV BY TO MĚLO MÍT BEZCHYBNEJ CHOD A POTOM MŮŽE KDYŽ CHCE LABOROVAT A SLEDOVAT ÚČINKY--JINAK JE TO NA PALICI, FAKTORŮ PROČ TO NEMÁ STANDARD PROJEV
JE POTOM PŘÍLIŠ MOC..
Re: problem po vymene sviecok od volnobehu az po cca 3000ot
tak problém je vyriešený...sú vymenené sviečky, ale hlavne som zistil ze na jednom valci nebola zapojená cievka , takže ten valec vobec nepalil som vytiahol krásnu
nepouzitu sviecku aspon viem ze nemenovaný mechanik si nerobi prácu ako má...
nepouzitu sviecku aspon viem ze nemenovaný mechanik si nerobi prácu ako má...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti