úprava ECU u L-Jetronic
úprava ECU u L-Jetronic
jelikož bych se rád s upravou 6C rád posunul, řeším upravu ECU (ne samoučelně, ale vzhledem k jinýmu profilu vačky, průchozímu výfuku atd atd ...)
Asi největší problém je "přílišná jednoduchost" tohodle superpočítače, napadá někoho jaký jsou možnosti a uplně ideálně kdo to umí (myslim fakt umí)
(neni to pokec vlákno typu 670Koní z 3.0 24V ve 166 pomocí truba a kompresoru zároven do 30 000Kč i s generálkou, chci a potřebuju to vyřešit a to už docela nutně ...)
Asi největší problém je "přílišná jednoduchost" tohodle superpočítače, napadá někoho jaký jsou možnosti a uplně ideálně kdo to umí (myslim fakt umí)
(neni to pokec vlákno typu 670Koní z 3.0 24V ve 166 pomocí truba a kompresoru zároven do 30 000Kč i s generálkou, chci a potřebuju to vyřešit a to už docela nutně ...)
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava ECU u L-Jetronic
pokud trváš na zachování toho L-jetronicu, enzbejvá ti asi nic jinýho než to podrobit nějakýmu vlatsnímu vývoji za pomoci strejdy Googla.. rozhodně úprava map na míru motoru vrtala mnoha lidem, tudíš studijního materiálu je dost...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava ECU u L-Jetronic
co přejít na motronic??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: úprava ECU u L-Jetronic
no to by obnášelo podle mě strašnejch hodin práce a další otázka je kde celej management vůbec sehnat, ono těch motorů už taky tolik neni
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava ECU u L-Jetronic
PetrGTV: začal bych jako vždy stejně--kolik tomu chceš přihodit na výkonu, kolik chceš investovat--
Re: úprava ECU u L-Jetronic
peníze řešit nebudem ( "zdroje tu jsou"), ale jde mi o to sladit nově přibyvší komponenty, nechci z toho mít 300 koní. Jen chci aby mi to šlo co možná nejlíp po tom, co jsem tam dal výfuk a vačky. A proto chci upravu softu.
Ty upravy co proběhly nejsou z bezhlavý honby za výkonem ale spíš z nouze ctnost - vačky jsou náhrada za sjetý originály a výfuk byl kvůli zvuku, kterej byl se standartním dost jalovej. Dál už jít nechci
Ty upravy co proběhly nejsou z bezhlavý honby za výkonem ale spíš z nouze ctnost - vačky jsou náhrada za sjetý originály a výfuk byl kvůli zvuku, kterej byl se standartním dost jalovej. Dál už jít nechci
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava ECU u L-Jetronic
Odladit se to dá...SZ
Můj strejda ze Států blbnul okolo těhle motorů před lety hodně,/75 i GTV6/ bohužel už je to starej pán a už se dá jen těžko vyhecovat..
Přejít na programovatelnou jednotku vylučuješ?
...............................
Jaký vačky máš,,,,
A hlavně --CO JSI PŘESNĚ UDĚLAL S VEJFUKEM..
Ono vejfuk u atm. motoru je zásadní věc, pokud má motor fungovat jakoby v ostřejším režimu -čili pokud jsou mimo jiné ostřejší vačky-, začne se objevovat jedna jeho klíčová funkce--závěrová vlna při plnění válce {u toho vejfuku{.. čili pokud jsi "něco vyhodil ze skladby a otázkou je co přesně--pak tahle klíčová funkce možná nešlape jak má a ten motor se při "jinejch vačkách"// který ovlivňujou HLAVNĚ PLNĚNÍ VÁLCE" -proto se to hlavně dělá-- prostě trápí.Při ostřejších vačkách začne jakákoli jednostrannost vejfuku bejt zatraceně cejtit,a "odměnou chybnýho zásahu je bezprostřední omezení funkce motoru z hlediska komfortu v určitých otáčkách--prostě to "komfortní pole se ještě víc zúží a na to zúžený pole rozumný odezvy prostě ostřejší režim vede vždycky...Udělat "průchozí vejfuk se slušným zvukem" kterej by podpořil aktuální logiku "hlavy" motoru --která sama už většinou vždycky vede na nějaký očekávaný projevy- s ponechání základních funkcí v celém poli je vlastně mizerně-teda na koleni-řešitelnej úkol.Není to rozhodně zas taková prdel.Na pořádnej vejfuk kterej udělá někdo, kdo ví o co jde se občas čeká pořadník i rok..
Ale dřív, než začneš ladit ECU, ---můžeme trochu rozklíčovat, co se změnilo a proč to nejede--protože "optimalizaci " chodu při různých otáčkách má právě i vejfuk na svědomí..
a možná pro to co chceš bude zásadní najít ev. hrubku..
čili..
1.jaký vačky tam teda jsou --kolik byly" původní"-kdy to jelo OK--byla to opravdu serie?Nebyly už třeba přelízlý?
2. jaká byla původní skladba vejfuku, CO JE TEĎ JINAK
ECU má smysl řešit, až bude základní železo přizpůsobený chodu v podmínkách, který ten
motor teď potřebuje..--myslím teď na ten překopanej vejfuk --hlavně..
Mám GTV 3.0 na jiný mapě, mám upravenou palici a musel jsem předělávat i vejfuk a vím , co to bylo za práci aby to šlo slušně v celým spektru otáček..nadiktoval jsem si, co přesně chci jinak a jak a náhodou jsem to trefil-/+nějaký konzultace "se střýčkem z Ameriky" taky proběhly :-)/--přiznávám ale, už jsem byl odhodlavej zaplatit pořádnej vejfuk aspoň trochu vačicím na míru../bohužel ty termíny.../
Jako spotřeba s mizerným vejfukem ani nemluvit..
...
Jde teda popsat úplně jednoduše--co přesně jsi udělal s vejfukem? z hlediska původní konstrukce /přidal jsem tohle a tohle v týhle části, vyhodil tohle a tohle, tady jsem změnil průměr vedení z tohohle na tohle/a kolik jsou ty vačky změněný-oproti nominálu..
Na kolik se dá očekávat vliv zásahu do vejfuku jako klíčovej.."
Třeba se nám podaří aspoň trochu ten vejfuk dohnat..protože ber to tak, že je to hlavní podezřelej, pokud ty vačky nejsou vysloveně extrém. ostřejší .vačka při ponechání ostatních parametrů motoru má na svědomí hlavně --lepší plnění válce--na to se to dělá, při bohužel zúžení komfortu chodu v určitý oblasti..vždycky je něco za něco-serie vačice jsou prostě rozumnej kompromis provozu..
Měl jsem to o to horší, že jsdem koupil "upravený auto", nebylo úplně jasný" co všechno je jinak" --a o kolik, ale nedělal to zase vůl v garáži, to jsem věděl. a tak těch proměnnejch naráz bylo docela dost..protože majitel přede mnou ten fakt že je to překopaný respektoval jen částečně.
V některejch dílnách to rychle odmítli řešit..
Nakonec se to dochytalo --teď je to mazec..aktuálně někdo okolo 240koní šlape jak pilka v celým spektru..a budu tomu asi ještě přidávat--snad teď přes zimu--ale Z3 je první na řadě..tý chybí ostrej přesvědčivej "vršek", tak to chci maličko-- opravdu jen trochu- předělat-žádnou šílenost....
Můj strejda ze Států blbnul okolo těhle motorů před lety hodně,/75 i GTV6/ bohužel už je to starej pán a už se dá jen těžko vyhecovat..
Přejít na programovatelnou jednotku vylučuješ?
...............................
Jaký vačky máš,,,,
A hlavně --CO JSI PŘESNĚ UDĚLAL S VEJFUKEM..
Ono vejfuk u atm. motoru je zásadní věc, pokud má motor fungovat jakoby v ostřejším režimu -čili pokud jsou mimo jiné ostřejší vačky-, začne se objevovat jedna jeho klíčová funkce--závěrová vlna při plnění válce {u toho vejfuku{.. čili pokud jsi "něco vyhodil ze skladby a otázkou je co přesně--pak tahle klíčová funkce možná nešlape jak má a ten motor se při "jinejch vačkách"// který ovlivňujou HLAVNĚ PLNĚNÍ VÁLCE" -proto se to hlavně dělá-- prostě trápí.Při ostřejších vačkách začne jakákoli jednostrannost vejfuku bejt zatraceně cejtit,a "odměnou chybnýho zásahu je bezprostřední omezení funkce motoru z hlediska komfortu v určitých otáčkách--prostě to "komfortní pole se ještě víc zúží a na to zúžený pole rozumný odezvy prostě ostřejší režim vede vždycky...Udělat "průchozí vejfuk se slušným zvukem" kterej by podpořil aktuální logiku "hlavy" motoru --která sama už většinou vždycky vede na nějaký očekávaný projevy- s ponechání základních funkcí v celém poli je vlastně mizerně-teda na koleni-řešitelnej úkol.Není to rozhodně zas taková prdel.Na pořádnej vejfuk kterej udělá někdo, kdo ví o co jde se občas čeká pořadník i rok..
Ale dřív, než začneš ladit ECU, ---můžeme trochu rozklíčovat, co se změnilo a proč to nejede--protože "optimalizaci " chodu při různých otáčkách má právě i vejfuk na svědomí..
a možná pro to co chceš bude zásadní najít ev. hrubku..
čili..
1.jaký vačky tam teda jsou --kolik byly" původní"-kdy to jelo OK--byla to opravdu serie?Nebyly už třeba přelízlý?
2. jaká byla původní skladba vejfuku, CO JE TEĎ JINAK
ECU má smysl řešit, až bude základní železo přizpůsobený chodu v podmínkách, který ten
motor teď potřebuje..--myslím teď na ten překopanej vejfuk --hlavně..
Mám GTV 3.0 na jiný mapě, mám upravenou palici a musel jsem předělávat i vejfuk a vím , co to bylo za práci aby to šlo slušně v celým spektru otáček..nadiktoval jsem si, co přesně chci jinak a jak a náhodou jsem to trefil-/+nějaký konzultace "se střýčkem z Ameriky" taky proběhly :-)/--přiznávám ale, už jsem byl odhodlavej zaplatit pořádnej vejfuk aspoň trochu vačicím na míru../bohužel ty termíny.../
Jako spotřeba s mizerným vejfukem ani nemluvit..
...
Jde teda popsat úplně jednoduše--co přesně jsi udělal s vejfukem? z hlediska původní konstrukce /přidal jsem tohle a tohle v týhle části, vyhodil tohle a tohle, tady jsem změnil průměr vedení z tohohle na tohle/a kolik jsou ty vačky změněný-oproti nominálu..
Na kolik se dá očekávat vliv zásahu do vejfuku jako klíčovej.."
Třeba se nám podaří aspoň trochu ten vejfuk dohnat..protože ber to tak, že je to hlavní podezřelej, pokud ty vačky nejsou vysloveně extrém. ostřejší .vačka při ponechání ostatních parametrů motoru má na svědomí hlavně --lepší plnění válce--na to se to dělá, při bohužel zúžení komfortu chodu v určitý oblasti..vždycky je něco za něco-serie vačice jsou prostě rozumnej kompromis provozu..
Měl jsem to o to horší, že jsdem koupil "upravený auto", nebylo úplně jasný" co všechno je jinak" --a o kolik, ale nedělal to zase vůl v garáži, to jsem věděl. a tak těch proměnnejch naráz bylo docela dost..protože majitel přede mnou ten fakt že je to překopaný respektoval jen částečně.
V některejch dílnách to rychle odmítli řešit..
Nakonec se to dochytalo --teď je to mazec..aktuálně někdo okolo 240koní šlape jak pilka v celým spektru..a budu tomu asi ještě přidávat--snad teď přes zimu--ale Z3 je první na řadě..tý chybí ostrej přesvědčivej "vršek", tak to chci maličko-- opravdu jen trochu- předělat-žádnou šílenost....
Re: úprava ECU u L-Jetronic
vačky původně byly tušim na Lku 280/264, zdvih je 9,1/6.4 - byly seriové
ted jsou ve výrobě 282/268 zdvih 10,5/6.5 Colombo a Bariany
Výfuk je komplet CSC včetně svodů - žádný hokusy pokusy
když jsem se ted začetl do knížky AR V6 Engine . high performance manuál, tak je možný, že tim jak je ten ECU jednoduchej, a jede v podstatě jen na čidla, tak by tohle mohlo fungovat bez problémů ....
V autě to ještě neni, tak že nevim jak to poběží právě ...
ted jsou ve výrobě 282/268 zdvih 10,5/6.5 Colombo a Bariany
Výfuk je komplet CSC včetně svodů - žádný hokusy pokusy
když jsem se ted začetl do knížky AR V6 Engine . high performance manuál, tak je možný, že tim jak je ten ECU jednoduchej, a jede v podstatě jen na čidla, tak by tohle mohlo fungovat bez problémů ....
V autě to ještě neni, tak že nevim jak to poběží právě ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava ECU u L-Jetronic
Určitě to poskládat a nahodit, projet...není to žádnej průser, mělo by to v základu normálně šlapat...nebude to rozhodně žádná "katastrofa" ...pak uvidíš , a když se ti nebude líbit charakteristika v určitým rozsahu, budeš přesně vědět, co od toho dál chceš../čekal jsem nějakou "ostrou divočárnu".. /
/Počtení v" bibli " lecos napoví....:-)/
/Počtení v" bibli " lecos napoví....:-)/
Re: úprava ECU u L-Jetronic
já se musel chtě nechtě držet takhle při zemi, páč nemůžu charakteristiku hnát moc do otáček - omezovač mi zasahuje někdy kolem 5500 totiž. - co bych dal za možnost to posunut třeba na 6000 aspon
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava ECU u L-Jetronic
no právě ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava ECU u L-Jetronic
Mas HW na vypreparovani softu z te ridici jednotky?
Alfa Romeo Perfection
Re: úprava ECU u L-Jetronic
nemám nic, přečti si to od začátku :-)
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava ECU u L-Jetronic
čísla vaček pěkný jen kolik maj zdvih v HU seriový a kolik ty nový? někdy čísla od-do můžou bejt velmi podobný (třeba tipo 16v má od 0 k 0 300°, ale při 1mm kontrolní vůli to jsou 220, přičemž třeba v coupe mam 294/284 na 0k 0 a na 1mm 250/248 s tím žezdviv v HU s ehnul z 1,2mm na 3,8 s čímž už sinerozumí řj), ale zdvih v HU může bejt klidně 5mm u jendý a u druhý 1,5mm... a to už je provblém s jakýmkoliv systémem co má nějakou váhu či MAP senzor, protže tlakovej ráz do sání je pak ohromnej a ty výkyvy maj pak za následek uchcávání a nechuŤ do otáček v nízkejch a středních otáčkách..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: úprava ECU u L-Jetronic
To co píšeš je hlavně --bohužel--o tom, komu to zadat../.aby věděl kde jsou mantinely pro ještě rozumný použití--.v "logice zadavatele"../
a taky musí vědět kam až jít, když třeba zadavatel má představu "pouze rámcovou"--je to o určitý "empatii" a občas i "soucitu se zákazníkem" a to zase je o tom , "jít za někým, kdo má všech 5 pohromadě a odliší, k čemu a komu to bude ve finále sloužit-"
a taky musí vědět kam až jít, když třeba zadavatel má představu "pouze rámcovou"--je to o určitý "empatii" a občas i "soucitu se zákazníkem" a to zase je o tom , "jít za někým, kdo má všech 5 pohromadě a odliší, k čemu a komu to bude ve finále sloužit-"
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: úprava ECU u L-Jetronic
Tipnul bych si, že Petr dával vačice ke Krajbichovi, takže tam bych v tomto strach neměl..
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: úprava ECU u L-Jetronic
nakonec to vyhrály CaB :-) krejbich by musel navářet (pravou) a výroba z gruntu by trvala dlouho, má moc práce ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava ECU u L-Jetronic
až vše selže, zprzníme Américu msq. Ale jak píše Honza, zkusil bych to nejdřív poskládat a projet na sérii řj.
Varianta 2: vyhubit elektroniku úplně, na prasečině typu 6C carb bych se rád podílel ( ale to je běh na hodně dlouhou trať)
Varianta 2: vyhubit elektroniku úplně, na prasečině typu 6C carb bych se rád podílel ( ale to je běh na hodně dlouhou trať)
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava ECU u L-Jetronic
Já myslím, že tohle je taková lehká street úprava a na sériovou ECU to pojede OK. Abys ale využil ty vačky tak je opravdu potřeba nějak vyřadit omezovač. Na V6 má CB solidní profily, na TS ale totálně selhali, fóra jsou toho plný.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: úprava ECU u L-Jetronic
http://auto.bazos.cz/inzerat/20585092/P ... er-box.php ..... a je to
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava ECU u L-Jetronic
http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zap ... ection.asp
za 8000,- myslím že nejideálnější cesta... jen k tomu mít potřebnou měřící techniku (lambdu a det cans, + brzdu ) a na motor dát nějaký rozumný čidla
za 8000,- myslím že nejideálnější cesta... jen k tomu mít potřebnou měřící techniku (lambdu a det cans, + brzdu ) a na motor dát nějaký rozumný čidla
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava ECU u L-Jetronic
o tomhle kousku už Petr ode mě ví. Taky jsem to navrhoval. Widelambdu a a/f budík někde ještě mít budu... V každým případě je tahle krabička za ty peníze super počin. Šilhal jsem po msq ( až jednou kdesi v budoucnu budu chtít na 75 4klapku), tohle pro mě to a samý za menší peníz
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů