Který vůz střední třídy má nejsportovnější charakter ???

Odpovědět

Co je dle Tebe víc Cuore Sportivo

Alfa Romeo 159
20
61%
BMW 3
6
18%
Merceds C Klasse
1
3%
Mazda 6
1
3%
Audi A4
1
3%
Honda Accord
2
6%
Ford Mondeo
0
Žádná hlasování
Subaru Legacy
2
6%
 
Celkem hlasů: 33

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Který vůz střední třídy má nejsportovnější charakter ???

Příspěvek od roberto37 » 18.5.2008, ned 16:23

Nástupci AR 156 je vyčítáno leccos, ale hlavně to, že je "těžká" a ztratila to pravé alfácké sportovní srdíčko. Dle mého názoru není kritika na místě. Alfa 159 získala hodně na bezpečnosti a o jejích vynikajících jízdních vlastnostech svědčí i výsledky v řadě autotestů. Atraktivitu kabátu netřeba zdůrazňovat a i s tou nadváhou vývojáři v Alfě s modelovým rokem 08 pohli dolů.
Chtěl bych se vás proto zeptat, zda v segmentu střední třídy vidíte jiné auto, které je dle vás více tzv. cuore sportivo a důvod té volby.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 18.5.2008, ned 16:38

Copak nějakýho alfistu může chytit něco jinýho za srdce než Alfa?
To že je nejkrásnější nejen ve svým segmentu je jasná věc a už jen to by mi stačilo, abych si nevybral nic jinýho.
BMW 730d, Superb TDI

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: Co je víc CUORE SPORTIVO

Příspěvek od kravitzUL » 18.5.2008, ned 18:50

robert37 píše:Nástupci AR 156 je vyčítáno leccos, ale hlavně to, že je "těžká" a ztratila to pravé alfácké sportovní srdíčko. Dle mého názoru není kritika na místě. Alfa 159 získala hodně na bezpečnosti a o jejích vynikajících jízdních vlastnostech svědčí i výsledky v řadě autotestů. Atraktivitu kabátu netřeba zdůrazňovat a i s tou nadváhou vývojáři v Alfě s modelovým rokem 08 pohli dolů.
Chtěl bych se vás proto zeptat, zda v segmentu střední třídy vidíte jiné auto, které je dle vás více tzv. cuore sportivo a důvod té volby.
Myslím že tohle hlasování bude zbytečný arvsvw ... já osobně jsem viděl na německém servru(bohužel už nevím na jakém) ... výsledky tkz. losího testu..jízda mezi kužely.. jednalo se o nová vozidla kdy se testu zúčasnilo asi 50 značek v danné třídě - jen co si pamatuju..HONDA ACCORD 20 místo..BMW 3 druhé místo a hádejte kdo byl na prvním??? ALFA ROMEO 159....Nechtěl jsem tomu věřit(a ještě v německu), protože BMW 3 je v jízdních vlastnostech lídr tohoto segmentu a to již delší dobu...a Alfa 159 má ještě nadváhu... :smt026 ..tak jsem zvědav jak na tom bude, až ji odtučněj... :smt040 A z jiného testu dieselových motorů opět v německu..2.4JTD se redaktorům zdál suběktivně živější a lepším zátahem než 3.0D od BMW - který jsem měl já osobně za nej. diesel na trhu(oceněn několika cenami a stále vyzdvihován)... TAKŽE NEJEN CO SE TÝČE DIESELOVÝCH MOTORŮ JE ALFA V SOUČASTNÉ DOBĚ NA ŠPICI..ještě získat punc spolehlivosti nových benzínů-hlavně slabších motorizací a bude jich na silnici jak Octávek..a mě klepne :smt021
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Co je víc CUORE SPORTIVO

Příspěvek od Radim » 19.5.2008, pon 10:03

promiň, ale tuhle anketu nechápu. zaprvé je claim CuoreSpotivo sloganem Alfy, tudíž se vztahuje jen na ni. zadruhé, z tebou vypsaných sedanů některé rozhodně neaspirují na to, být nejsportovnější ve tříde (tak jako by chtěla Alfa), ale mají naprosto jiné marketingové i technické zacílení. tahle anketa je dobrá tak k tomu, aby se na Alfa fóru, kam chodí jen alfisté všichni ubezpěčili o tom, že 159 je nejvíc CuoreSportivo.

nezlob se (chápu že to myslíš v dobrém), ale v této podobě je to nesmyslné a dost laciné. já nehlasuju a nehodlám už ostatní přesvědčovat o tom, že 159 je dobré auto ale ne nejlepší sportovní sedan, tak aspoň ten výběr zredukujte na smysluplné konkurenty...
Alfetta GTV L

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18573
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 19.5.2008, pon 10:46

Co je to za anketu bez chipnuté oktávky???? :-D Ne vážně, defacto souhlasím s Raddikem, že to tak nějak nedává smysl.... Otázka by kdyžtak měla být položena "které z aut je dle vás nejlepší sportovní sedan" :wink: Ale vlastně je to zase jen jiný název pro téma "159 ano či ne" a to už se tu řeší jinde....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: Co je víc CUORE SPORTIVO

Příspěvek od kravitzUL » 19.5.2008, pon 10:52

Raddik píše:promiň, ale tuhle anketu nechápu. zaprvé je claim CuoreSpotivo sloganem Alfy, tudíž se vztahuje jen na ni. zadruhé, z tebou vypsaných sedanů některé rozhodně neaspirují na to, být nejsportovnější ve tříde (tak jako by chtěla Alfa), ale mají naprosto jiné marketingové i technické zacílení. tahle anketa je dobrá tak k tomu, aby se na Alfa fóru, kam chodí jen alfisté všichni ubezpěčili o tom, že 159 je nejvíc CuoreSportivo.

nezlob se (chápu že to myslíš v dobrém), ale v této podobě je to nesmyslné a dost laciné. já nehlasuju a nehodlám už ostatní přesvědčovat o tom, že 159 je dobré auto ale ne nejlepší sportovní sedan, tak aspoň ten výběr zredukujte na smysluplné konkurenty...
- souhlasím s tebou ve všem..ale myslím že ty konkurenty těžko vybereš lepší..jedná se o přímou konkurenci Alfy Romeo v obdobné cenové relaci a také v dané třídě.. velikosti atd. Osobně neznám moc jiných sportovně založených sedanů v této velikosti... kromě nejostřejších verzí danného modelu jako řady BMW - M, Mondeo ST, ...RS apod. a to by bylo jsi zase mohl srovnávat jen se 159 GTA.. :smt035
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je víc CUORE SPORTIVO

Příspěvek od roberto37 » 19.5.2008, pon 12:08

Raddik píše:promiň, ale tuhle anketu nechápu. zaprvé je claim CuoreSpotivo sloganem Alfy, tudíž se vztahuje jen na ni. zadruhé, z tebou vypsaných sedanů některé rozhodně neaspirují na to, být nejsportovnější ve tříde (tak jako by chtěla Alfa), ale mají naprosto jiné marketingové i technické zacílení. tahle anketa je dobrá tak k tomu, aby se na Alfa fóru, kam chodí jen alfisté všichni ubezpěčili o tom, že 159 je nejvíc CuoreSportivo.

nezlob se (chápu že to myslíš v dobrém), ale v této podobě je to nesmyslné a dost laciné. já nehlasuju a nehodlám už ostatní přesvědčovat o tom, že 159 je dobré auto ale ne nejlepší sportovní sedan, tak aspoň ten výběr zredukujte na smysluplné konkurenty...

Dobře uznávám, že otázka není položena úplně nejlépe. Jsem pro to zablokovat a spíše se ptát, který že to vůz střední třídy má nejsportovnější charakter. Ale nelze mi to upravit. Já sám jsem porovnával na netu parametry konkurentů a zjistil jsem, že oproti BMW má 159 vždy o 100kg v podobné motorizaci navíc a to jí znevýhodňuje jak v dynamice , tak ve spotřebě. BMW má zase hodně utlumenou výkonnost. Jde mi o porovnání ne o důkaz "jednoty" alfistů.
Nechci porovnání mezi M3 GTA STI, ale spíše civilnějších verzí s cenou pod milion
Naposledy upravil(a) roberto37 dne 19.5.2008, pon 12:12, celkem upraveno 1 x.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 19.5.2008, pon 12:12

Musím říct, že jsem tady viděl plno jiných " zbytečných " vláken a možná i anket ... osobně jsem nehlasoval, 159 je pro mě luxusní kočár s top designem ale to je tak vše ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Co je víc CUORE SPORTIVO

Příspěvek od Radim » 19.5.2008, pon 12:20

problém je v tom, že já (a myslím, že i drtivá většina ostatních) nejel ani s polovinou těchto nových vozů, takže tu můžeme diskutovat leda tak nad parametry a koncepcí těch vozů.

objektivně je na tuhle disciplínu "sportu" nejlíp připraveno BMW 3 (solidní váha, klasická koncepce, rozdělení hmotnosti, dobré motory). Merc má to samé, ale je už příliš těžký, navíc naladěný pro jiné spektrum zákazníků. ostatní jsou více či méně dobré předkolky, vyjímka je Subaru. je třeba si uvědomit, že v těch autech se často nalítá mrtě km a tak se staví jako co nejlepší kompromis mezi komfortem a sportem. zkrátka všichni se snaží dělat auta "pro všechny" a tímpádem je jasné, že sportovní sedan je dnes především marketingové heslo než vytoužená realita. 159 nevyniká a ani nepropadá mezi ostatními. to je celé.
Alfetta GTV L

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 19.5.2008, pon 12:40

Vezmu to od začátku. Sportovní sedan, s cenou pod 800 tisíc, má dle mého mínění pod přední kapotou motor 2,2 JTS. Motor je to dostatečně výkonný (136KW / 183PS) .Co nabízí BMW? 318i se 95 kw, anebo 320i se 110 kw. Pozor na omyl, i ta 318-ka je dvoulitr. 318i je ve stejné cenové relaci jako 2,2 JTS. 320i je o 100 tisíc dražší. I moje stará 156-ka má oproti 320i o 16Kw více cca 22 koní.
Dle mého názoru jsou vozy BMW konkrétně benzínové čtyřválce výkonnostně poddimenzované. Jasně jsou to jenom čísla. Na silnici jsem až takový rozdíl při předváděcí jízdě s BMW 320i oproti AR 2,2JTS nepozoroval.
U třílitrových šestiválců se už AR 159 na BMW 3 nechytá a to z důvodu vysoké hmotnosti. AR nabízí jen 3,2JTS 4x4 a přestože výkonnostně za BMW v žádném přpadě nezaostává, tak na dynymice už ty kila znát jsou. I na spotřebě.

P.S.: Před časem jsem viděl test mezi sportovními coupe AR Brera, Audi TT, a BMW z4. Alfa dopadla přímo otřesně. Nejméně dynamická a s odstupem s nejvyšší spotřebou. Důvod? cca 150kg nadváhy. Byla ale nejkrásnější :smt102
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 19.5.2008, pon 13:09

Hlasovat taky nebudu, asi je to zbytecny. :-D Z tyhle otazky totiz AR159 vyjde jako nejlepsi na svete. Ale jak by hlasovani dopadlo, kdybych se zeptal asi takhle: "Libilo by se vam, kdyby byla AR159 lehci o 3 metraky ve vsech verzich, kdyby pouzivala sofistikovany system 4x4 (napr. s aktivnim mezinapravovym diferencialem a samosvornym diferencialem vzadu), kdyby pouzivala vlastni motory vcetne zachovani charakteristik a zvuku, kdyby prodejni uspech byl dvojnasobny proti 156, kdyby konkurenci deklasovala stejne jiste a neochvejne jako jeji predchudci?"
Mozny odpovedi ANO, NE... :-D Neni to proste i nicem jinym, nez o tom jak polozit otazku.
Mimochodem pokud srovnam 159 3.2 Q4 a Legacy 3.0R Spec B (s manualni prevodovkou), tak provozni hmotnosti (plna nadrz + 75kg ridic) jsou nasledujici:
AR 159 3.2 Q4 - 1815kg
Legacy 3.0R Spec.B - 1560kg

Takze Alfa ma pri temer shodnych rozmerech o 2.5 metraku vic, pricemz jsou obe auta ctyrkolky, takze na ukor pohonu to nejde... :roll:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 19.5.2008, pon 13:26

Harous: jenže s tím, co píšeš, by to už bylo defacto jiné auto. doufejme, že nástupce bude o něčem jiném a ke kladům 159 (bezpečnost,tuhá kastle,zpracování) přidá opravdu hutný sportovní esprit, kterého toto auto zejména kvůli své hmotnosti a naladění není schopné.
Alfetta GTV L

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 19.5.2008, pon 13:31

Tak máš kliknout na Subaru. Ten třílitr u Subaru v lehkém voze stojí ale přes milion a čtvrt. To už se dostáváme do nebeských výšin. Já myslím porovnání aut v ceně hluboko pod milion.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 19.5.2008, pon 13:50

tak na jednu stranu chceš porovnat sportovní sedany a pak to omezuješ cenou, na které některé modely začínají. hm. o co v této anketě jde? zjistit že za 800 tisíc dostaneš motor 2.2 JTS, který má papírově nejvíc ze všech 4válcových konkurentů? a to dělá ze 159 nejsportovnější sedan ve své třídě?
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 19.5.2008, pon 13:52

Alfa 159 3.2 Q4 je nejlevnejsi v zakladu za 1.034.000 Kc, Subaru Legacy 3.0R Spec.B je za 1.228.000Kc. Jenze Subaru ma vcelku zvlastni cenovou politiku a moc si nemuze hybat s vybavou. Za tu cenu uz to mas v plny nalozi, takze kdyz si Alfu dovybavis na uroven toho Suba budes na cene minimalne stejny. Takze rozdil v cene tam moc neni. Jinak zacina Legacy cenou na 698.000 za dvoulitr. Nicmene jsem to uvadel hlavne pro porovnani dvou vrcholnych verzi, kde je rozdil v hmotnosti 2.5 metraku. A to fakt neni malo... :roll:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 19.5.2008, pon 13:56

Tak jsem zahlasoval pro Legacy, at to tu trochu rozproudime. :-D
Jinak si ale myslim, ze z uvedenych aut definici sportovniho sedanu nesplnuje nic...
Naposledy upravil(a) Harous dne 19.5.2008, pon 14:08, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 19.5.2008, pon 14:05

myslím, že trojkové báwo splňuje, jen musís sundat runflaty a nekupovat slabý čtyřválec (18i). jen je tak ošklivý... :D
Alfetta GTV L

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 19.5.2008, pon 14:23

Raddíku ale já nic netvrdím, jen jsem napsal svůj názor. A zaky si můžeš přečíst, že toho bavora považuji za koncepčně více sportovní, až na ty slabé čtyřválce.

Asi takhle: Hypoteticky chci si koupit vůz střední třídy, nutně jej musím koupit nový a nemohu za něj dát více jak 800-900 tisíc. Co mi doporučujete, když od auta požaduji i radost z jízdy a sportovní feeling. Napište kandidáty.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 19.5.2008, pon 14:33

robert37 píše: Asi takhle: Hypoteticky chci si koupit vůz střední třídy, nutně jej musím koupit nový a nemohu za něj dát více jak 800-900 tisíc. Co mi doporučujete, když od auta požaduji i radost z jízdy a sportovní feeling. Napište kandidáty.
Něco v naftě :-D

Jako alfista bych sáhnul po 159 (asi 2,4MJet, protože 2,2 je o dost slabší a 3,2 je cenou mimo), kdybych byl naprosto nestranný, tak BMW (zadohrab je zadohrab), jen se nevlezu s cenou do motorizace (2,5i nebo 2,5d), nebo i to subaru, případně micáka lancera.
A to ještě kdoví, jak by to nakonec dopadlo, protože jsem s těmi ostatními auty nejel... :wink:
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 19.5.2008, pon 14:38

já bych si za ty šílené peníze nekoupil žádné. a to myslím naprosto vážně - ojetá 75 V6 nebo 155 Q4, případně Maserati biturbo si s nima vytře pr.del a stojí babku.

pokud by se tím ale mělo jezdit denně a v zimě, tak je to jen o preferencích - jestli máš radši zadkolky nebo předkolky. já osobně zadkolku se samosvorem. takže bych si taky nevybral, protože samosvor mají snad jen M3 a AMG a ty jsou zcela mimo rámec :wink:.

pokud ale budeš rezignovat na opravdovou sportovnost a vezmeš v úvahu, že ti stačí dobré, nezáludné jízdní vlastnosti a silný motor, tak tě uspokojí defacto každé z nabízených aut v silnějších motorizacích. vyloženě špatná auta se už totiž nedělají.
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 19.5.2008, pon 14:47

Urcite mas tech priorit vic, ne jen "i radost z jizdy". Takovy rozhodovani je strasne tezky a kazdej ma jiny priority (a sklon uverit marketingu). Proto taky nejezdi po ulicich stejny auta. :-D Osobne bych si to asi rozdelil na nekolik sekci a potom jim priradil nejakou vahu v rozhodovani. V prvni rade musi clovek zjistit co vlastne chce a na co to shani. Kazdej sme nejakej a kazdej tu vahu bude prikladat necemu jinymu. Staci si predstavit tri fanousky motoristickyho sportu, prvni fanousek jezdici na vsechny zavody F1, druhy jezdici na vsechny zavody WTCC a treti objizdejici cely serial MS v rallye. Pochybuju, ze by pro vsechny z nich bylo to NEJ stejny auto. :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 19.5.2008, pon 14:50

Jeste doplnim, ze sportovni sedan bych sel koupit sem:
http://www.komvet.cz/racing/index.php?id=9 :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti