Repas horního silenbloku V6
Repas horního silenbloku V6
Repas horního silenbloku V6--
proč--
Tenhle silent odchází z prostého důvodu--je vyroben jako "kolmý" ve skutečnosti je namáhán šikmým tahem.Protože z důvodu vibrací je originál z prořezávané gumy tuším 50-ky, při razantním namahání šikmým tahem odejde rychle do "věčných lovišť". Jasně že je tu pro V6 náhrada v podobě Powerflexu, ale daní za tohle odolné řešení je bohužel zvýšení přenosu vibrací do kastle ,což považuju u auta na běžný ježdění bohužel jednoznačně za minus.
Zbývá ještě nějaká další možnost ?--
Pokus o vlastní repas ,který by spojil výhody obou řešení a současně odstranil i nevýhody obou--relativní měkkost a současně "plný tvar" bez prořezu--v ideálu ještě jde o vymezení skutečného tvaru vzhledem k reálné ose namahání.
Co se pro výrobu nehodí, jednoznačně jsou to relativně tuhé polyuretany s tuhostí okolo 70--běžně je to třeba tuhost lepidel na sklo.Zvolil jsem naopak pro verzi plného silenbloku pro zachování podobných vlastností jako má origo guma polyuretan 40-ku.
Výsledek je super.
Žádný vibrace navíc do kastle,troufám si říct, že tlumí líp než origo guma, vymezení ideálního tvaru z hlediska os je při repasu brnkačka-drží bez poruchy víc než rok, výroba pár minut.
Klasiku silenblok gumu dořízneme v natrženém středu, vyndáme střed a obrousíme tak, aby vznikla stejnoměrná mezera.Důkladně odmastíme a nasadíme na motor zpátky --,vyplníme mezeru, motor přirozeně vymezuje skutečný úhel tahu závěsu.
Po ztuhnutí/několik dní/ vyndáme, dodatečně opracujeme a na pár let /v případě použití slušnýho kvalitního polyuretanu / máme horní silent který je výrazně lépe "tlumicí"-- než orogo prořezávaná pry 50-ka, přitom v případě plného tvaru bez prořezu a kvalitního polyuretanu se jedná o opravdu životné řešení. -za 20 minut je vyřešeno.
proč--
Tenhle silent odchází z prostého důvodu--je vyroben jako "kolmý" ve skutečnosti je namáhán šikmým tahem.Protože z důvodu vibrací je originál z prořezávané gumy tuším 50-ky, při razantním namahání šikmým tahem odejde rychle do "věčných lovišť". Jasně že je tu pro V6 náhrada v podobě Powerflexu, ale daní za tohle odolné řešení je bohužel zvýšení přenosu vibrací do kastle ,což považuju u auta na běžný ježdění bohužel jednoznačně za minus.
Zbývá ještě nějaká další možnost ?--
Pokus o vlastní repas ,který by spojil výhody obou řešení a současně odstranil i nevýhody obou--relativní měkkost a současně "plný tvar" bez prořezu--v ideálu ještě jde o vymezení skutečného tvaru vzhledem k reálné ose namahání.
Co se pro výrobu nehodí, jednoznačně jsou to relativně tuhé polyuretany s tuhostí okolo 70--běžně je to třeba tuhost lepidel na sklo.Zvolil jsem naopak pro verzi plného silenbloku pro zachování podobných vlastností jako má origo guma polyuretan 40-ku.
Výsledek je super.
Žádný vibrace navíc do kastle,troufám si říct, že tlumí líp než origo guma, vymezení ideálního tvaru z hlediska os je při repasu brnkačka-drží bez poruchy víc než rok, výroba pár minut.
Klasiku silenblok gumu dořízneme v natrženém středu, vyndáme střed a obrousíme tak, aby vznikla stejnoměrná mezera.Důkladně odmastíme a nasadíme na motor zpátky --,vyplníme mezeru, motor přirozeně vymezuje skutečný úhel tahu závěsu.
Po ztuhnutí/několik dní/ vyndáme, dodatečně opracujeme a na pár let /v případě použití slušnýho kvalitního polyuretanu / máme horní silent který je výrazně lépe "tlumicí"-- než orogo prořezávaná pry 50-ka, přitom v případě plného tvaru bez prořezu a kvalitního polyuretanu se jedná o opravdu životné řešení. -za 20 minut je vyřešeno.
Re: Repas horního silenbloku V6
toto ma uz davnejsie napadlo a tiez som rozmyslal nad lepidlom na sklo co presne si pouzil mas nejaky link? ja som nieco hladal a boli tam aj tvrdosti tiez okolo 50-70 a z hladicka zivotnosti a odolnosti na teploty to tiez bolo fajn... som hladal aj tekuty PU ale nejak som nenasiel
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas horního silenbloku V6
A ted, má to smysl, když se celý silentblok dá sehnat za nějakých cca 500,-Kč? Samo nejedná se o originální díl, ale on to nějaký ten rok zvládne.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Repas horního silenbloku V6
Tak pokud stojíš nad druhovýrobou Powerflexem a je ti jasný,-je to tvrdý, bude to mlátit-drnčet dost hustě do kasle a současně doma se ti válí kartuše vhodnýho polyuretanu, zůstává otázka, proč to vlastně nezkusit --než kolmej silenblok řezanou gumu i tvrdej powerflex "páčit" v závěsu, tohle je vymezení přirozenýho tvaru a logicky i potlačení vibrací, dokonce lepší výsledek než je origo guma. Já si hraju rád :-)
Re: Repas horního silenbloku V6
Materiál--myslím, že se jednalo o TERAFLEX PU 40 FC..., snad si to značení pamatuju
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas horního silenbloku V6
Nemyslel jsem powerflex, ale klasický sériový silentblok. Sice nevím jak moc je toto tvrdý nebo měkký, ale když si vezmu jak je na V6 uchycenej, tak i když tam ten silentblok není, tak ti motor když moc, tak klesne o 1cm v zadní části? I s utrženým silentblokem je to furt zapřený o jeho "tělo", toto si myslím, že se může chovat podobně. Jako je fakt, že motor na něm nedrží. Neviděl jsem to na vlastní oči, ale pokud je to nějak moc měkký, tak se to třeba může chovat jak s natrženým siletblokem. Ono za volantem to nejde poznat, zda to funguje jak má, nebo se to blíží utrženýmu silentbloku, to by muselo být provedený nějaký měření. Ale proč, ne. Osobně bych, ale šel cestou nového silentbloku.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Repas horního silenbloku V6
Tak jak se přesně projevuje natrženej gumovej vím :-), protože z něho jsem repas dělal,tohle díky vymezení úhlu přenáší tlaky a rázy celou užitečnou plochou, odbroušená část je nějakých 4-5mm +vytažení do bočnice.Origo je perforovanej- právě kvůli vibraci , čili bude asi ve výsledku celkově "měkčí"projev než 50-ka .Jasně že je okolo toho dost fyziky , elastomery jsou věda,
Smysl silentu tohoto druhu je přímo školní definice-pohlcovat vibrace, tlumit hluk a snižovat chvění.Není to spodní blok.
-- než tam dát na přímý rázy tvrdej polyuretan ..typu Powerflex, na to jsem neměl srdce.Doufal jsem, že horní Powerflex bude měkčí.Vibrace do kastle z tvrdýho :- a rázy z pohybu hmoty u měkkýho poznat jdou si myslím dost dobře,viz natrženej "gumák".
Efekt "překývnutí" při prudký změně směru nebo při brždění jako na natrženým horním rozhodně nenastává. V6 2.5 dostal origo gumu, 3.0 jako pokus repas místo Powerflexu, subjektivně mi přijde nakonec konfortnější z hlediska přenosu na kastli.Ostatně volbou 50, 60, 70 jde snadno gradovat vlastnosti.., práce chvíli.
Tenhle "přidržovací silentblok" je o komfortu--když se to přepískne, logicky by mohl odcházet spodní --ale taková žvejkačka to zase vmezeře cca 4 mm není..
Smysl silentu tohoto druhu je přímo školní definice-pohlcovat vibrace, tlumit hluk a snižovat chvění.Není to spodní blok.
-- než tam dát na přímý rázy tvrdej polyuretan ..typu Powerflex, na to jsem neměl srdce.Doufal jsem, že horní Powerflex bude měkčí.Vibrace do kastle z tvrdýho :- a rázy z pohybu hmoty u měkkýho poznat jdou si myslím dost dobře,viz natrženej "gumák".
Efekt "překývnutí" při prudký změně směru nebo při brždění jako na natrženým horním rozhodně nenastává. V6 2.5 dostal origo gumu, 3.0 jako pokus repas místo Powerflexu, subjektivně mi přijde nakonec konfortnější z hlediska přenosu na kastli.Ostatně volbou 50, 60, 70 jde snadno gradovat vlastnosti.., práce chvíli.
Tenhle "přidržovací silentblok" je o komfortu--když se to přepískne, logicky by mohl odcházet spodní --ale taková žvejkačka to zase vmezeře cca 4 mm není..
Re: Repas horního silenbloku V6
Honzo, co myslíš tou prořezávanou gumou? To, že jsou při pohledu z hora (na osu kudy jde středový šroub) místa, kde je gumy více a kde méně. Prostě jako koláč/frgál, kde jsou povidla nebo tvaroh?
Takže z Poweflexu upustím a koupím origo silent, který dovyplním silikonem...
Takže z Poweflexu upustím a koupím origo silent, který dovyplním silikonem...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Repas horního silenbloku V6
Proč ho ale vyplňovat silikonem--směr působení síly mimo osu silenbloku se tím nevyřeší a na mechanický vlastnosti silikon žádný dramatický vliv mít asi nebude--silikon je mechanicky žvýkačka--/x oproti tomu tím polyuretanem jde dávkovat tuhost docela dobře./
Na tom tvým odkazu jsou to ty půlměsíčkové vylisované prostupy-origo je ještě jinak pojatej--teda ten co jsem měl v ruce
pro 2.5 --tam je opravdu podélný prořez nestejné šířky na protilehlých stranách nahoru a dolu. Evidentně se snaží potlačit vibrace i z gumy 50-nebo 55. Polyuretan ale může díky jiným vlastnostem být v klidu i "plný" . Můj počin vedl k pokusu o aplikaci polyuretanu pro vymezení skutečnýho směru kolmého na osu silenbloku kterej se ve finále chová jinak než guma, a přitom současně k potlačení přílišné tvrdosti náhradního řešení typu Powerflex pro běžnej cestovní provoz.
Na tom tvým odkazu jsou to ty půlměsíčkové vylisované prostupy-origo je ještě jinak pojatej--teda ten co jsem měl v ruce
pro 2.5 --tam je opravdu podélný prořez nestejné šířky na protilehlých stranách nahoru a dolu. Evidentně se snaží potlačit vibrace i z gumy 50-nebo 55. Polyuretan ale může díky jiným vlastnostem být v klidu i "plný" . Můj počin vedl k pokusu o aplikaci polyuretanu pro vymezení skutečnýho směru kolmého na osu silenbloku kterej se ve finále chová jinak než guma, a přitom současně k potlačení přílišné tvrdosti náhradního řešení typu Powerflex pro běžnej cestovní provoz.
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 17.11.2014, pon 18:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Repas horního silenbloku V6
přesunuto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Repas horního silenbloku V6
http://www.denbraven.sk/strecha-a-krov/ ... ml?lang=sk
toto?
http://www.estavmat.sk/detail/felxitmel ... 0ml-biely/
http://www.profimat.sk/Tekaflex-PU-40-310-ml-d169.htm
http://e-okentes.inshop.cz/inshop/scrip ... at=45039-9
http://e-okentes.inshop.cz/inshop/scrip ... at=45042-2
aky je rozdiel medzi farbami? asi len vo farbe ci
toto?
http://www.estavmat.sk/detail/felxitmel ... 0ml-biely/
http://www.profimat.sk/Tekaflex-PU-40-310-ml-d169.htm
http://e-okentes.inshop.cz/inshop/scrip ... at=45039-9
http://e-okentes.inshop.cz/inshop/scrip ... at=45042-2
aky je rozdiel medzi farbami? asi len vo farbe ci
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Repas horního silenbloku V6
Všechny co odkazuješ budou asi vesměs podobné--černá má výhodu že nepotřebuje "dotvořit"--Nepoužil jsem sice žádný konkrétní z nich, ale rozdíly asi při tvrdosti Shore A -40 nebudou velké..
Asi nejvíc by se blížilo některé karosářské "lepidlo" viz třeba
Teroson Terostat PU 92 - 310 ml šedý
http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... 10-ml-sedy
pevnost tohoto karosářského lepidla v tahu cca 2Mpa /to co uvádíš ze" stavebnictví" je víc měkký--typicky 0.6 Mpa/
tvrdost Shore A je cca 45.., přitom na přetržení uvádějí 500%..to je přece jen větší kvalita než ty běžné stavebnické tmely.
Asi nejvíc by se blížilo některé karosářské "lepidlo" viz třeba
Teroson Terostat PU 92 - 310 ml šedý
http://www.loctite.as/?p=productsMore&i ... 10-ml-sedy
pevnost tohoto karosářského lepidla v tahu cca 2Mpa /to co uvádíš ze" stavebnictví" je víc měkký--typicky 0.6 Mpa/
tvrdost Shore A je cca 45.., přitom na přetržení uvádějí 500%..to je přece jen větší kvalita než ty běžné stavebnické tmely.
Re: Repas horního silenbloku V6
http://www.loctite-henkel.sk/katalog/au ... ne-cierne/
jj som nepozeral na tah.. no dobre vediet
http://www.lepidlatmely.sk/teroson-tero ... edy-310-ml
a ci cierny abo sedy je asi tiez jedno
jj som nepozeral na tah.. no dobre vediet
http://www.lepidlatmely.sk/teroson-tero ... edy-310-ml
a ci cierny abo sedy je asi tiez jedno
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Repas horního silenbloku V6
Barvy asi zásadní vliv u tohoto materiálu mít nebudou--materiálové listy jsou v podstatě podobné až totožné a určení taky.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas horního silenbloku V6
On spíš tenhle silentblok odchází kvůli tomu, že jsou v háji ty spodní. Ale ty jsou tak drahý, že je nikdo nechce měnit a hlavně do nich není vidět. Abych to řekl lidově, tak horní táhlo je tam beztak pro srandu králíkům.
Re: Repas horního silenbloku V6
Ale zase bagatelizovat to horní upevnění motoru ke kastli úplně je trochu mimo
i při dobrejch spodních silenblocích ta prořezávaná guma na tomhle táhlu odejde, protože je " horní "vyrobenej kolmo a ve skutečnosti tahá šikmo,
/A skoro po smrti , natrženej nebo vysloveně vymlácenej na bláto ho má kolik Alf tady na foru :-)? Ten Powerflex je bohužel pro normální provoz "šutr".Protmelit 40-50 Shore A polyuretanem úzkou prořezovou spáru po celým obvodu překvapivě vychází z hlediska přenosu vibrací líp než origo guma nebo drátem do očka .Pokud někdo použije šarži Shore A 60, 70 a tvrdší, bude se to rychle blížit Powerflexu.
pokus bez očekávání, kterej překvapil :-)
i při dobrejch spodních silenblocích ta prořezávaná guma na tomhle táhlu odejde, protože je " horní "vyrobenej kolmo a ve skutečnosti tahá šikmo,
/A skoro po smrti , natrženej nebo vysloveně vymlácenej na bláto ho má kolik Alf tady na foru :-)? Ten Powerflex je bohužel pro normální provoz "šutr".Protmelit 40-50 Shore A polyuretanem úzkou prořezovou spáru po celým obvodu překvapivě vychází z hlediska přenosu vibrací líp než origo guma nebo drátem do očka .Pokud někdo použije šarži Shore A 60, 70 a tvrdší, bude se to rychle blížit Powerflexu.
pokus bez očekávání, kterej překvapil :-)
Re: Repas horního silenbloku V6
Já sem sedlák, tak na mně musíš pomalu. Takže po zalití toho silentu tho celý znova po obvodu obřízneš tenkou strunou?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Repas horního silenbloku V6
Na tom odkazu co jsi dával na druhovýrobu gumovýho horního silenbloku
http://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-166- ... b9&vxp=mtr
je ten spodní na obrázku -ke kterýmu tou šipkou ukazujou jako že vyměnit - vzorově roztrženej gumák--v podstatě praskly ty gumový můstky a "spára" je kolem dokola--když ho vyndáš, máš v ruce 2 věci na který se rozpadne.Držák s obvodem + vypadlý střed - čili obrousíš povrch obou částí na plochách kterými to patří k sobě, důkladně odmastíš a tím slovem důkladně je myšleno fakt důkladně, pak namažeš vnitřní kroužek s držákem polyuretanem z kartuše ten střed co ti vypadnul taky a nacpeš je do sebe zpátky, po obvodě uhladíš do bočnice.Necháš vytvrdit cca 2 dny nebo tři a je to OK. Otřepky-zbytky jen kolem případně ořízneš -třeba kobercákem.Čili v případě polyuretanu šarže ShoreA 40-50 /pro zachování vlastností blízkých gumáku/je nový silenblok plného tvaru--bez odlehčení nebo prořezu co má gumák.Pokud použiješ šarži polyuretanu ShoreA 60, 70 , rychle to začne mít vlastnosti blízké powerflexovýmu silenbloku--je to tvrdý , bez velkýho tlumení..i tak ale v obvodu obou ploch zůstává i v tomto případě zakomponovaná původní vrstvička gumy--pořád to není holý tvrdý polyuretan-styl tvrdý sportovní uchycení .Pokud to necháš vytvrdit přímo nasazený na motoru, závěs zaujme přirozeně skutečný úhel, který je trochu jiný, než pravý.
Tím se plochy potom při pohybu nekříží a netrhá se tak rychle vlastní materiál silenbloku--není tam to prvoplánový páčení k vyosení, který vede k ukázkovýmu roztržení můstků na gumáku pod vibrací.Kvalita použitýho polyuretanu je limita budoucí životnosti.
Ty průmyslový pro automobilovou výrobu , lodě atd jsou fakt kvalitní, ty pro stavebnictví jsou většinou o něco míň houževnatý a levnější.
Ten úhel z tvrdnutí na motoru je vidět na tom mém třeba pro uchycení v GTV..to vyosení není moc velký, ale když se připojí vibrace, guma se tím páčením unaví vcelku dost rychle.Pokud vytvrdne jako vyosený, to prvoplánový páčení v materiálu pak logicky nenastává-něco je tam sice i tak, ale je to výrazně menší.Všechno je to o vibracích různých frekvencí a únavě materiálu na střih.
http://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-166- ... b9&vxp=mtr
je ten spodní na obrázku -ke kterýmu tou šipkou ukazujou jako že vyměnit - vzorově roztrženej gumák--v podstatě praskly ty gumový můstky a "spára" je kolem dokola--když ho vyndáš, máš v ruce 2 věci na který se rozpadne.Držák s obvodem + vypadlý střed - čili obrousíš povrch obou částí na plochách kterými to patří k sobě, důkladně odmastíš a tím slovem důkladně je myšleno fakt důkladně, pak namažeš vnitřní kroužek s držákem polyuretanem z kartuše ten střed co ti vypadnul taky a nacpeš je do sebe zpátky, po obvodě uhladíš do bočnice.Necháš vytvrdit cca 2 dny nebo tři a je to OK. Otřepky-zbytky jen kolem případně ořízneš -třeba kobercákem.Čili v případě polyuretanu šarže ShoreA 40-50 /pro zachování vlastností blízkých gumáku/je nový silenblok plného tvaru--bez odlehčení nebo prořezu co má gumák.Pokud použiješ šarži polyuretanu ShoreA 60, 70 , rychle to začne mít vlastnosti blízké powerflexovýmu silenbloku--je to tvrdý , bez velkýho tlumení..i tak ale v obvodu obou ploch zůstává i v tomto případě zakomponovaná původní vrstvička gumy--pořád to není holý tvrdý polyuretan-styl tvrdý sportovní uchycení .Pokud to necháš vytvrdit přímo nasazený na motoru, závěs zaujme přirozeně skutečný úhel, který je trochu jiný, než pravý.
Tím se plochy potom při pohybu nekříží a netrhá se tak rychle vlastní materiál silenbloku--není tam to prvoplánový páčení k vyosení, který vede k ukázkovýmu roztržení můstků na gumáku pod vibrací.Kvalita použitýho polyuretanu je limita budoucí životnosti.
Ty průmyslový pro automobilovou výrobu , lodě atd jsou fakt kvalitní, ty pro stavebnictví jsou většinou o něco míň houževnatý a levnější.
Ten úhel z tvrdnutí na motoru je vidět na tom mém třeba pro uchycení v GTV..to vyosení není moc velký, ale když se připojí vibrace, guma se tím páčením unaví vcelku dost rychle.Pokud vytvrdne jako vyosený, to prvoplánový páčení v materiálu pak logicky nenastává-něco je tam sice i tak, ale je to výrazně menší.Všechno je to o vibracích různých frekvencí a únavě materiálu na střih.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas horního silenbloku V6
Jestli to bude fungovat, tak jedině dobře.
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas horního silenbloku V6
...a kdo by to chtel valit seriove, tak staci nechat tmel uzrat* v tube a pak ho jen naporcovat jak salam:?:
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Repas horního silenbloku V6
Ja to takhle (doplnit orig PU) zrobil na 164 pred x lety, a supr...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host