Trápení fordaře, aneb nesežerte mě :)

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Trápení fordaře, aneb nesežerte mě :)

Příspěvek od hondzik » 4.9.2008, čtv 20:52

pár let sem věnoval Fordům, fordí 8ventilový DOHC umím pohmatu a u toho mýho novýho zázraku jsem na mrtvici...

Takže- 2,0TS... tlaky má, těsnění pod makovicí ok, netlakuje, nežere a nemíchá vodu a olej. Svody provizorně zakáplý, nefoukají. Rozdělovače pálí oba, svíce a kábly ok, pálí všechny. Benzín tam jde, vstřiky vyčištěny sajrajtem.. Chod to má jak ropný tipo a jede to podobně, jak funguje ten bazmek na otáčení vačky, mohlo by to být ono? Vím že na to trpí 16v , u tohodle nevím. Každopádně TS kterej točí do 4t , na jedna a dva jde tak k 4700 a na volnoběh to jde k 5500 není zrovna ono :???: Napadá někoho něco?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 4.9.2008, čtv 21:26

Jako prvni bych zmeril palce:
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=1374
Potom bych asi pri volnobehu zkusil pootocit rozdelovacem na vacce. Podle chodu by si mel poznat jestli to pujde k lepsimu nebo horsimu. Tim bych zacal, protoze je to asi nejjednodussi. A krom toho me to taky nechtelo jit pres ty 4000 a bylo to tema palcema...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 4.9.2008, čtv 21:27

Vypadá to, že jsi už vyzkoušel co se dalo krom toho časování, takže bych hledal psa tady ... jen nevím, jak to fachá, tohle jsem nikdy nedělal.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 4.9.2008, čtv 22:27

rozdělovače..., zkoušel jsem jí trápit jak na jeden, tak na druhej, jsem přesvědčenej že pálí oba i ve vysokých. projedu to měřákem, ale v tom problém fakt nevidím...

pak je tu varianta B , vyhubit variabilní vačici, vyhubit řj, sání, vstřiky a narvat tam 2 karbce... celkem mi to láká

Jak funguje variátor je pro mě taky záhada :smt021
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 4.9.2008, čtv 23:25

Me ten rozdelovac taky palil, ale proste to neni ono. Ono nestaci jen to, ze vidis jak to tu jiskru hodi, ale kdyz mas v tom vedeni velkej odpor (spatnej palec) tak to tu jiskru hodi dyl...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 5.9.2008, pát 06:51

Co filtr v sání,zkus odpojit lambdu ? Jinak jestli funguje variátor se pozná tak,že na jeho vývody připojíš proud při volnoběhu a auto by mělo mít chuť chcípnout nebo chcípnout. Kolik byla ta komprese, jo a mrkni se jestli nejsou ojetý vačky. Co gumy co připojujou sání.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 5.9.2008, pát 08:18

komprese byla všude stejná, cca 8,5, nevím už teď přesně, měřili mi to u táty v práci. Filtr novej, sání vyčištěno,klapka, váha... všechno se blejská jak psí kulky, vačky jsou neposkvrněný, víko jsem měl dole, gumy taky ok.
po odpojení lambády je to konečná úplně, takže myslím že svoje 1 a0 zvládá v klidu.

to tam mám natvrdo šlusnout + a -?

ok, zaměřím se ještě na ty rozdělovače
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 5.9.2008, pát 08:28

Jak lambáda zvládá 1 a 0? Ta musí pěkně dávat napětí kolem 0,2 - 0,7 Volt, to není žádný přepínač....

Zkus tam sát jinou, lambda je moc důležitá

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 5.9.2008, pát 09:08

neboj vím jak funguje lambda, 1a 0 bylo myšleno poměr AF v normě , mimo normu. Chápu její smysl, prošel jsem si tím od laborování ve fáčku přes X fordů co mi prošlo rukama. Každopádně po odpojení se to zhorší, takže bych dal na to že funguje.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 5.9.2008, pát 09:42

měřil jsi na ní napětí? po odpojení taky nejde do otáček?

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 7.9.2008, ned 19:06

Ked vytiahnes lambdu tak ti zdochne motor? Tak tam mas chybu v elektre, nejake cidlo - snimac teploty vody, cidlo klepania, snimac otacok klukovky etc. Pretoze ked na "zdravom" aute vytiahnes lambdu, tak motor musi ist dalej - zle miesa palivo ale musi ist. Ja som nevidel ZIADEN rozdiel ked som zabudol zapojit lambdu, ci vo vykone, alebo v spotrebe, ZIADEN. To znaci sice, ze moja lambada je tam asi len do poctu :D Ked je asi pokazena, ale to je jedno... Meral si tlak v palivovej rampe? Kazdopadne vsetky konektory odpoj, vycisti kontoxom, odmasti a znova pripoj - taktiez vaha vzduchu - ta mi zvykne robit to co pises, ci nie su dosekane kable a pod. Vsetko poriadne vycisti. Baterku na jednu noc odpoj a rano pripoj a nastartuj, nechaj bezat tak 5 min... Keby palili LEN 4 svice spravne tak motor musi ist do omezovaca ako maslo... Rozdiel medzi 8 a 4 svieckami nie je tak rapidny ako by sa zdalo (dohadom 30 koni max)... Aj bez vyfuku, bez vzduch. filtru to auto musi lietat z vlastnej skusenosti. Hlavne tie cidla, snimac teploty vody, poloha klukovky... Keby sa dalo hod sem zvukovy zaznam aky to ma zvuk...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 8.9.2008, pon 10:31

o víkendu jsem na chalupě trochu laboroval, projel jsem kabely, kostření, vše očistil bla bla bla... Takže na volnoběh citelný zlepšení, jde vytočit až na omezovač, ale v tahu za jízdy prostě nemá sílu. Jednička jde pod omezovač, dva tak 5,5 a pak smůla. Měl jsem dost zadokolek, ale tohle se na suchým asfaltu zmůže max na mohutnej přískok, kola to neprotočí. Ne že bych s tím měl potřebu pálit kolečka, ale... Protože jsem blb a nechal jsem si doma měřák, tak sem rozdělovače opět neproměřil. Nicméně prodal sem scorpio, takže se sešly penízky, sepsal jsem seznam a budu měnit za nový. Desky, kotouče, oba palce, čidlo teploty atd. Jde sehnat přední silentblok zadní nápravy ( to je věta :smt016 ) + silentblok na přímovod? Nebo je mám nechat udělat? Hodil by se mi VIN decoder, dá se něco takovýho na Alfu najít?

Video natočím, ale až o víkendu, nechal sem Alfu na chalupě na šumavě. A díky moc všem že se mnou máte trpělivost :wink:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 8.9.2008, pon 11:04

Sehnat jdou jak silentbloky na přmovod (centrál i 4 ks do táhel), tak i na středový uložení nápravy. Já mám čerstvě všude unibaly. Jo jestě mě napadá palivovej filtr (je pod autem za pumpou).
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 8.9.2008, pon 11:13

napad mi taky, je na seznamu :)
Kolik má mít tenhle motor tlak na liště?

Unibaly jsem řešil u sierry na nápravnici a ramenech, ale je to tvrdý a nepustí, ohne se to někde jinde. Nebo jiná zkušenost?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 8.9.2008, pon 12:39

hondzik píše:Hodil by se mi VIN decoder, dá se něco takovýho na Alfu najít?
Tak, jak ho znáš z Forda, pro Alfu není. Hodně věcí se dozvíš v ePER. To je elektronický katalog ND.
Ke stažení zde:
ePER ver.20 (1,6 GB)
http://rapidshare.com/users/3XRY4E

nebo občas fungující online verze zde:
http://www.spangerum.com:7080/navi?K...&DRIVE=D&RMODE

Další informace zjistíš přes aplikaci eSIGI, ale tu mají pouze u dealera.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 8.9.2008, pon 18:43

Co se týká unibalů dopředu do ramen bych je teda nedával, ale na středový uložení nápravy je dávala i fabrika v modelu SZ. Na přímovod být asi nemusí,stačí funkční silentblok, já měl všechny šrouby přirezlý k trubičce v silentbloku a kroutilo se to jenom na gumě. Demontáž byl horor (flexa).
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 8.9.2008, pon 19:52

dík za super poznatek, jdu do toho taky. Nějaký spešl, nebo jen klasika a upravit to podle nich? Z demontáže strach nemám, měl sem plno fordů, tam se to taky řeší flexou...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 14.9.2008, ned 19:14

Tak jsem vyměnil oba palce, motor dostal sprchu arvou... Dá se na to aspoň koukat. Jede to podstatně líp ale není to určo ještě ono. teď mě čeká strobo, protože udělat dva rozdělovače po sluchu je nad moje síly + nový kabely k cívkám, protože zaručeně nový kabely jsou tak super že mezi nima lítá jiskra...

A vytočit štefty na svody 2a 3tího válce, drží to na 2 dohromady, dva jsou uražený, takže to fouká ven, což taky zrovna nepřidá:smt021

Tím už by měly zkončit všechny trampoty, teda doufám

mám dotaz- do cívky vede štekr+ jodnožíla se štekrem, druhá cívka štekr + jednožíla končí štekrem a dál nic- lépe řečeno, postrádám kabel, kterej není nikde a měl by jít z kabelovýho svazku. otázka zní- Chybí tam kabel, nebo je jedna cívka jiná než druhá co se týče zapojení? Viz foto
Obrázek
Obrázek
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.9.2008, ned 19:34

U tech civek to mam stejne. Taky jsem se divil. Jen nevim jak chces nastavovat ty rozdelovace, vzdyt s tim co je na bloku se ani neda otocit. :-k
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 14.9.2008, ned 19:39

právě že dá... drží tam za 10 matku a z boku má objímku. Když povolíš objímku tak točíš celým tělem, stejně jako na tom na vačce...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 14.9.2008, ned 19:41

viz tvoje fotka Obrázek když povolíš tu objímku, logicky jde točit tělem a palec ti stojí na místě.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.9.2008, ned 19:51

Tak to jo, to sem si vubec neuvedomil. Jen si pamatuju, ze sem se nemusel starat o to jak ho dam potom zpatky... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 14.9.2008, ned 20:16

to já sem ho "inteligentně" povolil a bylo :D Každopádně díky ti za know, dělalo se to hned líp. Ještě jedna poznámka- nemá moc smysl koukat kam ukazuje palec, unašeč je excentr, tudíž jen bacha při vyklepávání čepu. Na jedný straně má unašeč u čepu osazení- u mě směrem k palci- takže novej palec skloubit s unašečem podle původního. Pak se to otočit nedá, to a samý víčko rozdělovače- má osazení, ale to už je celkem jasný. Možná to hodím k tvému návodu na výměnu palců, ať si lidi dají bacha a nepovolují objímku :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 14.9.2008, ned 20:34

:-D :-D :-D
Prihod to tam. :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 16.9.2008, úte 17:34

tak hoši, dneska sem to už vzdal... Auto sem odvez na dílnu- verdikt- rozvody o zub, dobrý, uděláno, udělán předstih, vyměněno už úplně všechno co jde, všechno proměřeno, vyčištěno.... nevím, na volnoběh omezovač, jedna do 5,5t , dva do 4,5t, 3,4,5.... top speed 140 tacho. Už fakt nevím, prostě už se motor odstrojil na holej, všechny čidla, kabely, svíce, palce, já už nevím co je ještě nový...

polejt benzínem, zapálit? na zeleno a do kopřiv? Jakákoliv rada už je nad zlato. teď kolem toho sedí asi pět lidí a neví. Začínám bejt nešťastnej, bejt to ford, už není, tohle jsem vždycky chtěl, ale takhle sem si to nepředstavoval. Nemám na to abych do toho nacpal každej tejden 5-7t. To že padnul startér už je jen decentní prkotina :(
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host