zdravím, nevíte někdo jak správně nastavit sitič u TD???? respektive, jde o tu páčku co je ovládána bimetalem s ocelovým lankem, když povolím lanko, tak mi ta páčka spadne až na doraz, jak tedy poznám do jaký polohy jí dát????(ještě neberu v potaz jak je tam nahoře na páčce ten čep kterým se seřizují otáčky volnoběhu na sitič)
Jo jinak se musím pochlubit: dnes sem byl na nákupech :
2,4TD "sitič"
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
2,4TD "sitič"
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
nastartovat motor na provozní teplotu než ti sepnou ventilátory-laanko ovládání předvstřiku ty sytiči u dýzla....je vylezlů na max-pokud funguje a v tý poloze to utáhneš na dorazu.po vychladnutí by mělo lanko zajet nazpět a tím hnoud s předvstřikem.....jinak pokud chceš nastavit správně předvstřik-stacionární má být 1mm a nastavuje se přes měřák kterej se šroubuje do záslepky veprostředku vstřikovacího čerpadla...já to dělám podle ucha a podle toho jak to spaluje.....
něco italskýho mám....
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
sitič
budík na nastavení předvstřiku mám , takže kdybys potřeboval ...
problém je se seřízením sitiče, takže jestli jsem tě správně pochopil, tak nažhavím motor na provozní teplotu(sahary sepnou při 80-což se mi zdá brzo) a na lanku povolím ten šroub na zajištění(páčka na "sitič" mi spadne směre k chladiči na doraz a tudíž lanku na ní nedosáhne, takže co ted????
problém je se seřízením sitiče, takže jestli jsem tě správně pochopil, tak nažhavím motor na provozní teplotu(sahary sepnou při 80-což se mi zdá brzo) a na lanku povolím ten šroub na zajištění(páčka na "sitič" mi spadne směre k chladiči na doraz a tudíž lanku na ní nedosáhne, takže co ted????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
potom ti ten termočlánek nefunguje.....za studena je zataženej a za tepla je vystrčenej je v tom rozdíl cca centimetr.....
Manometr na předvstřik mám i dokonce s nástanvcem abych nemusel vyndavat vstřikovací trubky...i dokonce specielní klíč na zadní matku uchycení čerpadla sem si vyrobil... :-)
Manometr na předvstřik mám i dokonce s nástanvcem abych nemusel vyndavat vstřikovací trubky...i dokonce specielní klíč na zadní matku uchycení čerpadla sem si vyrobil... :-)
něco italskýho mám....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host