swap 8V na 16V

Odpovědět
whitedevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 585
Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

swap 8V na 16V

Příspěvek od whitedevil » 16.3.2009, pon 19:33

Zdravím, dostal sem takovej nápad... Jen nevim jestli to je uskutečnitelný, proto se zeptám odborníků...

3la by nahodit hlava z JTD 16v na JTD 8v
A stim spojená otázka, jde přehodit i elektrika?
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 16.3.2009, pon 20:50

nejde to, stopro jsou vybrání v pístech na ventily.
Nevymýšlej ptákoviny, zas taková stavebnice to není. :-D

whitedevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 585
Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whitedevil » 16.3.2009, pon 21:04

jen to zkoušim... mám zkušenosti jen s unem... a tam se dá dělat ledas co... Diky za odpověd
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wejwy » 21.3.2009, sob 20:47

Já bych nesouhlasil, jde všechno.
Pokud jseu ty motory stejný (bloky, klika, ojnice) no tak by si musel vyměnit i písty, no. :smt033

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 22.3.2009, ned 12:18

jasně, půjde to, když na to má čas a peníze :-D

whitedevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 585
Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whitedevil » 22.3.2009, ned 14:15

Jéé klid kluci... Jen sem se zeptal :) napadlo mě to pro to že by to byla celkem snadná úprava pro zvětšení výkonu... Než to překopávat celí tak bych si radši pořídil celej 16v motor :)
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 22.3.2009, ned 15:40

Tak tak, celej motor je řešení, navíc s jistotou a levnější než po překopávat postupně.
BMW 730d, Superb TDI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.3.2009, ned 16:23

Celej motor je reseni maximalne do prvni STK nebo evidencky... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od soft147 » 22.3.2009, ned 17:32

Ale na to staci vymaz motoru a pak si tam narves skoro co chces. Vlastni zkusenost, navic kdyz mas potize s cislem motoru, ktery mel kamos spatne zapsany v technicaku-novy kup, chyba inspaktoratu-tam mu to sami poradili, ze to je nejrychlejsi a nejlevnejsi cesta napravy ::s29::
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.3.2009, ned 17:57

Cislo motoru se sice davno neeviduje, ale eviduje se typ motoru. A ten je samozrejme u 8V a 16V jinej... ::s29::
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 23.3.2009, pon 01:31

Harous píše:Cislo motoru se sice davno neeviduje, ale eviduje se typ motoru. A ten je samozrejme u 8V a 16V jinej... ::s29::
Je jinej, ale jak ho technik na STK najde na motoru?Těžko když mu co chvíli jezdí jiný auto, to se v tom nevyzná.Je rád že to auto projde, jsou za to placený a dnes je to o byznyse.Taky by ten zákazník mohl jet jinam.
BMW 730d, Superb TDI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 23.3.2009, pon 07:35

Oni moc dobre vedi kde ty cisla hledat. A jet jinam taky uz nemusi byt reseni. Kluk z Lanciaklubu neuspel prave kvuli typu motoru a uz se jim to dostalo do databaze a kdyz prijel jinam tak meli v pocitaci, ze mu to nesouhlasilo. A placeny nejsou od toho aby auto proslo, ale od toho aby ho zkontrolovali. A se sprisnujicim se systemem a zavadenim kamer si to uz moc lidi nedovoli. Osobne bych urcite auto ktery legalne neprojde evidencni kontrolou a STK nekoupil. Hrozi, ze se na nej budes moct jen divat v garazi. :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 23.3.2009, pon 09:15

Kůrkyn píše:nejde to, stopro jsou vybrání v pístech na ventily.
Nevymýšlej ptákoviny, zas taková stavebnice to není. :-D
no takle na vybrani v pistech na ventily to nevypada.
ale k cemu takova prestavba netusim...nech si to nacipovat a mas ten samy vykon...a nebo auto prodej a kup rovnou JTDm 16V.
jinac dana prestavba je mozna pokud bys mel druhe treba naborene auto na zahrade a vse prehodil.motor nebo jen hlavu ale myslim ze 16V hlava stejne nepujde na 8V spodek.
za druhe bys musel prehodit komplet elektriku s celeho auta..protoze na 100% neverim tomu ze 8V ma stejnou elektroniku jako multijet 16V.ma jine tlaky a tim i jine davkovani.
takze tva otazka jde prehodit el.???jde pokud ji mas...
Obrázek
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

whitedevil
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 585
Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od whitedevil » 23.3.2009, pon 10:04

s typem motoru jsem si užil opravdu svoje... měl sem kvuly tomu asi roční lítání po úřadech a po fiatu... Takže vim jakej je to problém, ale taky vim že všechno se dá udělat... když bude motor venku tak se to dá přebouchat... Jiank moje zkusšenost s evidenčkou byla taková že půl hodiny borec hledal typ motoru, pak to nenašel a chtěl mi do závad napsat nečitelné... tak sem mu řekl at mi ukáže kde to je když to nemůže přečíst... mno tak se přiznal že to nenašel a EV.k bez závad :D

Jinak, byla to jen teoretická otázka... Vim že když to čipnu tak budu na stejnym výkonu.. jen měprostě zajíma,o jak moc si ty motory sou podobný...

V dohledný době zvedání vůkonu neplánuju.. protože těch 85KW mi bohatě stačí.... Jako bejt tam vůc tak se nezlobim :D
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 23.3.2009, pon 10:16

tak u nas vsude v plzni na STK pisou ze motor je zaplastovan a tim padem typ motoru neni zjistitelny...vlastni zkusenost uz 7kusi jsem udelal evidencku.
oni proste cas nebo pravo rozebirat motor. nevim jak to je presne...jen domenka ale stejne co vim,,,nevim jak u benzinovych bloku,,,ale u nafty je typ razeny jehlickovym pismem a po 2letech je naprosto necitelny..ale to jen na okraj
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

modenaboy
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 817
Registrován: 25.1.2008, pát 16:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od modenaboy » 23.3.2009, pon 14:28

Přesně jak píše Drtík.
BMW 730d, Superb TDI

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 23.3.2009, pon 16:35

No u mě když jsem na stk zvedl kapotu technik jen mávl rukou a říkal že nemá ani vercajk na rozdělávání motoru tak se na to vyprd ale i tak by mě zajímalo kde přesně na 100kw 2,4 jtd sídlí číslo a tip motoru. Nevíte někdo ?

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 23.3.2009, pon 17:49

Zip166JTD píše:No u mě když jsem na stk zvedl kapotu technik jen mávl rukou a říkal že nemá ani vercajk na rozdělávání motoru tak se na to vyprd ale i tak by mě zajímalo kde přesně na 100kw 2,4 jtd sídlí číslo a tip motoru. Nevíte někdo ?
kdyz se ohnes a mrknes smerem k turbu na pravo je mala ploska..na te je typ a cislo.ja tam osobne na kappe nemam uz naprosto vubec nic..a to jsou to i cistil..
je to jehlove vytlacene...jako maji francouzi VIN.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Zip166JTD » 23.3.2009, pon 18:31

hm mrknu na to dík

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 2 hosti